Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
A másik kettő kb egyforma, csak esztétikailag van különbség elvileg. Ez az új karbon, még utána kell nézni, miben másabb. Árban is egyformák, a karbon hangyafasznyival drágább.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
latyak17
tag
Nálunk és a környéken nincs ill az egyetlen aminek csak egyik oldala rossz azt behúztam, de most találtam angliába aki 8 ezerért postával elküldi egy oldalra ami a 30.000 hez képest jó ár
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Nem hagy aludni Walter?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
latyak17
tag
Dehogynem joarc ám nagyon ..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Gabesz11
tag
A gumi az ajtóra kell. Fel akarták törni és sajnos össze barmolták. A tükörlap cserélve volt nem repedt.
[ Szerkesztve ]
Gabesz11
tag
A chipet már megnézettem és minden rendben vele
FoBCRaistlin
őstag
Ha bejönnek a pénzek amikre számítok, akkor meglesz a sorrend állítás, aztán ugrik sztem az új fék.
Leírás alapján jónak tűnik az a tárcsa.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Peter789
senior tag
én már egyszer majdnem elhagytam a tükörlapot a superb-ről, csak a fűtés vezetéke tartotta > nem pöckök fogták hanem ragasztva volt
viszont feszegetés előtt érdemes lenne kideríteni hogy tényleg rossz e. ahhoz viszont le kell szedni az ajtókárpitot, utána kipattintani a tükorháromszögben lévő műanyagot és akkor férsz hozzá a kábelezéséhez - úgy rémlik hogy ott van a csatlakozója, cseréhez úgyis ki kellene bontani. viszont csak akkor fogj neki most ha fűtött garázsban tudod csinálni, mert ilyen hidegben sorban fognak törni a műanyag bolhák, patentek! ha valami mégis törik, akkor bagóért meg lehet hozzá venni mindent a TLX-nél (vagy jó drágán bármelyik márkakereskedésben) - csak lehet 1-2 hetet várni kell, ha valami ritkább elem... ha tervben van egy hangszórócsere is esetleg, akkor célszerű összehangolni a két műveletet...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Morris
veterán
Arról is van szó. Csak éppen két különböző olaj.
Az egyik a Valvoline SynPower 5W-40, a másik a Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40.
Megnézegettem a két olaj adatlapját és a maxlife üzemi hőmérsékleten (ezek szerint) vastagabb egy kicsivel.
Eddig a Synpowert használtam, de 1 év alatt csipegette kicsit. Persze csak annyira, hogy olajcserénél nem ment bele a teljes 4 liter és így az 1 év elteltével a fennmaradt olajat is bele tudtam tölteni.
Ezért is váltanék maxlife-ra. Amúgy is 100e fölött vagyok már.
Mágus2
Közösségépítő
Ezek a 16 szelepesek mindig is ették kicsit az olajat, szerintem normális az olajfogyasztás.
Itt a tédéi 5000km alatt becuppantott 5 deci olajat, szerintem még ez is bőven belefér., ha 5-600 hidegindítással is számolunk.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Nyilván ennek is nagyon örülök, de a korábbi 10W40-esből nem fogyott semmi. Azért is mennék a kettő közé kicsit. hátha! Arról nem is beszélve, hogy kifejezetten a 100e fölötti vasaknak van fejlesztve
Gyárilag 1000km-en nálam megengedett az 1 liter. Na ez nincs szerencsére.
rob210
nagyúr
1000km-en 1 liter atya úr isten milyen hézagok vannak ott?
Nekem most 10.000. alatt evett meg 7deci körül és már ennek sem örülök.
( ez ugye két olajcsere közötti periódusom)
Renault power
ESP
senior tag
1000km/1L gondolom azért van megadva, hogy ne tudj reklamálni a gyártónál hogy szar a motor...
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
VR6-Fan
veterán
opelnél voltak jobb adatok is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
JHONNY 79
aktív tag
Tanácsot szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki hasonló problémával. Amikor megvettem az autóm elvittem szervizbe átnézetni és megnézték hogy van e benne hibakód. Sajnos volt, időszakos izzítási hibát írt ki mind a négy hengerhez. Azt mondták lehet korábbról maradt az autóban, kitörölték, mondták nagy szerviznél ránéznek visszajön e. Az autónak semmi indítási problémája nem volt, ezért is gondolták hogy régebbi hiba maradhatott benne. Később amikor visszamentem ránéztek és ismét ott volt ugyanez a probléma. Ennek a hibának nincs semmi jele működés közben. A nagy hidegben is pöccre indul és a motor kontroll lámpa sem világított soha. Elkezdték felderíteni a hibát, megnézték az izzítógyertyákat, azok jók. Nem volt ugyanolyan izzításvezérlő elektronika, de egy másik fajtát átvezetékeltek, majd azzal is kipróbálták a kocsim. Azzal nem produkálta ezt a hibát, visszarakták a régit, de most nem volt probléma. Biztos kontakt hiba, átnézték a vezetékeket, csatlakozókat, de semmit nem találtak. Tesztelték még egy napig az autót, de nem volt gond vele. Kérték hogy szaladjak vele vissza pár hét múlva, visszajön e a hibakód. Tegnap visszamentem, ránéztek és ismét ott volt...Kicserélhetik az izzításvezérlőt, de nem garantálják hogy nem jön vissza többször a hibakód. Ez a mutatvány olyan 30 E Ft-ot kóstál, azt meg feleslegesen nem szeretném kidobni. Ugyanakkor azt sem szeretném ha valahol ott maradnék mert végképp behalt az izzításvezérlő. Sok autónál van olyan hogy kigyullad a motor kontroll lámpa , majd elalszik és semmi baja nincs később az autónak. Nálam mondjuk ilyen nincs, csak a hibakódot tárolja el és az indítással sincs probléma, de ettől függetlenül nem hagy nyugodni a tény hogy akár rossz is lehet. Találkozott már valaki hasonló problémával ?Kicseréltessem, vagy várjak vele míg végleg elromlik?
[ Szerkesztve ]
ESP
senior tag
Ha a való életben semmiféle hibát nem produkál én biztosan letojnám.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Mágus2
Közösségépítő
Indításnál nézd meg, h mennyire esik le az akku feszültség, lehet, az akksi gyenge, nem az izzítás a ludas.
Után izzítás is működik kb 3 percig. 2500-as fordulat felett kikapcsol. Nekem nincs vezérlése(nem hiszem, h neked lenne), csak egy relé, nem értem miért kell ezt is komplikálni. Ha van 109-es reléd, cseréld ki, és nem lesz több gáz. kb 10 euró.
Küld el nekem a hiba kódját, ha megvan valahol.
[ Szerkesztve ]
latyak17
tag
ESP
senior tag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
latyak17
tag
Mágus2
Közösségépítő
Szépen fog kinézni, mégis egy szavazat ellene, a sportosság a komfort rovására fog menni.
latyak17
tag
A komfort már az állízható futómű beszerelésekor egyenlő lett a nullával, így hogy ha ez lesz rátéve mínuszba fog átkúszni főleg egy 195/50 15 ös gumival..
meg a magyar utakon a fa**om sportosodik, nem akarok havonta toronycsapágyakat cserélni..) de ausztria, nah az mááástészta ...
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Gabesz11
tag
Biztos hogy rossz a fűtése mert párás marad. Gondolkoztam azon is hogy nem lehet hogy kontakt hiba van csak. Nem szeretnem most szétszedni mert holnap indulok vele franciába.
MunezXBK
nagyúr
Dobd csak rà, jó lesz az.
Gabesz11
tag
Az enyémben is állitható van. Mondjuk nincs koppra letekerve kicsit pattogós és az alsó motorvédőt má kétszer leamortizáltam
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ezekkel a papucsokkal féltengelyt és kerékcsapágyakat is cserélni fogsz.
JHONNY 79 : Elég a hibakód.
[ Szerkesztve ]
JHONNY 79
aktív tag
Beszkennelem és elküldöm délután ha otthon leszek.
MunezXBK
nagyúr
Magyarországon? Mezei papucsokkal is, szvsz akko meg mindegy, hogy mi van fent.
Mágus2
Közösségépítő
Személy szerint nem szeretem, ha egy autó ráz mint a lőcsös szekér.
MunezXBK
nagyúr
Itt mi nem ráz? Van néhány út, a kátyúk mellett. Ez nem CZ.
TaaT
veterán
Sztem a gewinde futómű többet árt a ezeknek az alkatrészeknek mint a 15-ös kerék
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Itt is ugyan ez van(SK ), ezért is maradok a 15 per 65 ballon guminál. Ezek a kisebb, könnyebb autók kemény futóművel pattognak mint a bolha.
Lánctalpban érdemes gondolkodni.
bitpork : Gazsi akkor sem rázna, ha csak a féktárcsákon gurulna.
[ Szerkesztve ]
Gazsi nem ráz
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Az másik dimenzió, hagyjá békén.
VR6-Fan
veterán
TA gewinde? ha van kobor macska,kutya felétek legalább lesz mivel dobálni
TaaT: azért létezik használható konfortú gewinde, legalább is haverom anyjának a másod unoka testvére látott már olyat :-D
macskát dobálni quva jó, persze tudom itt is én leszek a burzsuj g*ci, mert a hihetetlen kínai minőségű Ta-t és társait szidalmazni merem, és még is kivagyok én
amugy 95/50 r15 nem peres szerintem egyáltalán
Mágus: se féltengely(csuklót), se kerék csapágyat nem cseréltem, toronycsapágyból meg lusta vagyok erősítettet venni, illetve inkább évente cserélgettem 900ft ért a csapágyakat, mint hogy leszakadjon a torony
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
TaaT
veterán
Pont TA-ról van szó
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
195/50/15 nem nagy a golfra átmérőben Ha jól tippelek, akkor per 45 lenne a váltóméret.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
g2 gyari, es a 205/50 is, g1c a 185/55 gyari, g3 205/45 ha jol emlekszem es ez mar 16-os.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Á, csak le van földelve.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Te kretén.
TaaT
veterán
Jól néz ki a 195/45r15 is
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Egy autónak nem lehet gyári egyszerre a 195 per 50 meg a 205 per 50. Átmérőben különböznek. Én ezt nem értem.
Taat: köszi, erre gondoltam, ez biztosan rá való.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Kössz.
Na majd várhatod, hogy legközelebb bőrtangát vegyek Neked karácsonyra.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ez azért...ütött bazz....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
VR6-Fan
veterán
[link]
tessék :-)
valóban a rallye-n volt csak 205/50 gyárilag, de annak a futóműve egyezik a g60 syncro-éval amin 195/50 volt.
TaaT:szeretem én is bár nekem csak 7-en van nem 7,5 v 8.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Futómű szempontjából az alap 1.3 golfra is felmennek ezek a kerekek, de váltóáttét más, ezért van csak a rallye golfon, nem váltómérete a 195/50 a 205/50-nek, ez a táblázatból is látszik.
a 45-el én tévedtem, bár szerintem jobban néz ki rajta.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
A gyárinál egyel peresebb gumik mindig jobban néznek ki, és persze nagyjából hozzák a váltóméretet
A képen 8"-on feszül.
Give them hell Ukraine!
VR6-Fan
veterán
tudom hogy nem váltó méret a kérdés nem is ez volt, váltó is ugyan az a rallye syncron mint a g60 syncron, emlékeim szerint de ki kéne etka-zni.
viszont egy 1,3-nak pl meg egy 1,8-nak teljesen más a váltótáttétele, GT fel fele a futómű is más.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
latyak17
tag
65 ért jó, pattog de baromira élvezem és többen mindták h a városba igen könnyen 300mről is este ... eddigis figyeltem kátyúkra ezután is fogok, kb egyszer sikerült találkoznom egy nagyobbal, de viselhető .. 195/50 el gumival lehet sokkal durvább lesz, de nyáron városba ugyis motor lesz szoval mind1 majd kiderül..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
VR6-Fan
veterán
65 ért jó, mert annyiért 4 értelmes gátlót nem kapsz szinte.
viszont egy hulladék fos autózni nem lehet vele és konfortosnak se az....
olyanoknak tényleg jó akik évi 1500km-t mennek az 1,5D-vel amire a 135/50 van rárobbantva (smart méret asszem) valami 6 v 6,5 colra.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23