Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pancsermeste
őstag
Én is tervezem, hogy lecserélem a fejegységet.
Nekem 1-es Octaviam van, amiben még 1 din-es gyári magnós cucc. Vajon ebbe is bele lehet applikálni 2 din-es CD/MP3-as kütyüt?
-= Pancsermeste® =-
zoo8800
veterán
Ez egy jobb példa.
rip and tear, until it is done
TaaT
veterán
ilyet nagyon sokszor mostam [link]
Give them hell Ukraine!
NA ja, de létezik 10+ millió alatt is használtautó, ami nem is régi, pölö octavia II ami röhögve beázik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
JHONNY 79
aktív tag
A magnó alatti rekeszt ha kiveszed és veszel hozzá átalakítókeretet akkor elméletileg igen.Amikor néztem az enyémhez átalakítókeretet megkérdezték 1-es vagy 2-es Octaviahoz kell, ebből gondolom hogy az 1-eshez is létezik 2 DIn-es átalakító. Sőt, ha jól tudom Mágusnak is 1-es Oktija van és ő is nemrég rakott 2 Din-es fejegységet be...
Valaki az én 35069 kérdésemre ? Esetleg Mágus?
[ Szerkesztve ]
Pancsermeste
őstag
Még a magnót se nem sikerült kivennem... valami spéci szerszám kell hozzá. Bár az egyik oldalon sikerült kiakasztani egy csavarhúzóval, de a másik oldal fogja.
Azon gondolkodom, hogy vajon márkaszervizbe érdemes lehet bevinni, hogy cseréljék ki? Akkor gondolom a kódolást is megoldanák...
-= Pancsermeste® =-
Ilyet keress, és ki fogod tudni venni.
JHONNY 79: én úgy tudom kiolvasni nem tudják, de a romot flash-elni igen. Ha meg van a kocsi kulcs utórendeléséhez kapott műanyag lap és a fém biléta a számmal, akkor a márkaszerviz vissza tudja kereseni az EREDETI (tehát a gyártáskor belekerült!) fej kódját. Picipézé.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Pancsermeste
őstag
De melyiket a sok közül?
Amúgy, ha veszek használtba gyári cuccost aminek megvan a kódja, akkor azt tudom használni? Vagyis első bekapcsoláskor kéri a kódot, beírom neki, működik, és csak áramtalanítás után fogja ismét kérni?
-= Pancsermeste® =-
ESP
senior tag
Ahogy mondod.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
rob210
nagyúr
ahogy tetszik mondani.
Renault power
Pancsermeste
őstag
OK, köszi, akkor azt hiszem inkább kihagyom a márkaszervizt.
-= Pancsermeste® =-
rob210
nagyúr
én csak azt nem tudom miért gyári fejegységben gondolkozol?
nekem az első a gyári fejegység kiszerelése volt a kocsiból
Renault power
Ha egy dines akkor ez kell.(symphony) ha 2 dines akkor a másik készletből a karikásak.
rob210: nekem is jó a gyári rns-e...vagy most dobjam ki?!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Pancsermeste
őstag
Mert amikor a környékünkön feltörték az autókat, akkor kiderült, hogy a gyári cuccosokat nem bántották, csak olyanokat törtek fel, ahol nem gyári volt.
Régebben a fordomat is feltörték egy gagyi noname cuccért (mert én hülye pont aznap rajtahagytam az előlapot)
Amúgy meg jobban is illik szerintem a gyári cucc bele, aminek a hangminősége az én botfüleimnek + motorzaj elnyomásnak tökéletesen megfelel.
Ja, és talán még a műszerfali kijelzésről se kell lemondani. (bár más típus esetén ez nem biztos, hogy összejön?)
bitpork: Igen, 1 din symphony
[ Szerkesztve ]
-= Pancsermeste® =-
JHONNY 79
aktív tag
A 2-es Oktinál csak egyszer kell beütni, utána megjegyzi az elektronika és nem kéri áramtalanítás után sem. Az 1-esnél nem tudom hogy így van e.
ESP
senior tag
Nem tudom hozott-e már be valaki kintről autót itt, de ha igen leírná a procedúra menetét és hogy mennyi idő mire magyar rendszám lesz rajta? 1hét, 1hónap?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
rob210
nagyúr
Kidobásról szó se volt csak nem értettem ha már csere akkor miért gyárira, de elfogadom a magyarázatot.
Bár ennek ellenére jelzem ismerős (volt főnököm) avensiséből pont hogy a gyári fejegységet szedték ki, semmi mást, pedig volt minden féle földi óság a kocsi kesztyűtartójában.
Rendőrök is csak annyit mondtak ezt rendelésre vették ki, mert szép munkát végeztek, mint ha szakszervízben szedték volna ki, nem barmoltak szét semmit.
Renault power
rob210
nagyúr
#00809728
törölt tag
Igen hoztam párat.2-3hét...de ez Szfvárra vonatkozik kicsit nehézkesen megy a az okmányírodában minden.
ESP
senior tag
Nagyon köszi!!
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Mágus2
Közösségépítő
Mindegyik gyári fejegység megjegyzi a kódot. Amelyik autóban még a gyárban tették be a rádiót, a kódját az óracsoportba írták, speciális kábellal ki lehet olvasni a pin kódot(akku csere esetén a rádió kiolvassa a kódot az óracsoportból, nem kell beütni).
Átalakító keret Octi 1-hez nem kell, jó a saját kerete, ha gyári a fejegység. Octi 2-nél más a helyzet, mert más keret van a kerek sarkú fejegységekhez, mint a klasszikushoz.
sonar
addikt
Sziasztok,
Egy aksis kérdésem lenne.
Valamelyik nap el akarom indítani (2 hét garázsban állás után) a kocsit, de semmi.
Óra 00:00 -át mutatott a túra számláló is lenullázódott, a szokásos ellenőrzések se történtek meg, a generátort meg se mozdította.
Elkértem egy aksi töltőt, rátettem és 5 perc után pöccre indult.
Van az aksin elvileg valami ellenőrző ablak de nem tudom, hogy mit kellene ott nézni.
Sajnos a gépkönyv kicsit távol van most tőlem.
Tudna valaki segíteni ebben?
A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
JHONNY 79
aktív tag
Köszi. Milyen kábel kell a kiolvasáshoz, szervizben ki tudják olvasni?
sonar:
Ha két heteket áll az autó lemerülhet az akksi ha nem mai darab. Ha ilyen ritkán van használva az autó nem csoda hogy lemerül. Egyébként hány éves akku van benne? Egy multiméterrel meg lehet nézni a nyugalmi fogyasztást, illetve egy töltést is lehet ellenőrizni. Ha 5 perc töltés után beindult az autó az inkább azt jelzi hogy nincs rossz állapotban, csak lemerült. Vagy nézd még meg a sarukat, hátha laza valamelyik, vagy csak koszos.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Szvsz színt.
Zöld-rendben van, sárga-töltést igényel, piros-magán kívül van, sípszó után hagyjon üzenetet.
rob210
nagyúr
Hát ha 5 perc töltés után beindult előtte meg semmit nem mutatott akkor az gyanús, hogy nem aksi hiba lesz, hanem kontakt.
Ahogy ki meg beszerelted, megmozgattad a kábeleket és azért ugrott be.
5 perc után lósz@rt se töltött még az aksin a töltő, tehát nem az volt szerintem lemerülve.
Aztán az is lehet, hogy az aksi sarú volt elkorrodálva és ahogy levetted feltetted elég volt neki hogy újra érintkezzen.
Renault power
sonar
addikt
Nekem inkább fekete vagy semmilyen-t mutat.
Egyébként én is sarura gyanakodtam, de nem látszik semmi nyoma a korroziónak/oxidnak
Az aksi egyébként 7 éves az utóbbi két évben van az, hogy csak hetente/2 hetente van beindítva
A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
Mágus2
Közösségépítő
VAG Commander, VAG tacho vagy Super VAG. Szervizben kiolvassák, de kb annyiba kerül, mint ha megveszed a klón kábelt.
rob210
nagyúr
Ahha na ha 7 éves akkor az az aksi valóban halott ügy.
Az ilyen aksik bármilyen tünetet képesek produkálni.
Ezért is szokott 5 év lenni a csereperiódus, hogy ne érje az embert kellemetlen meglepetés.
Renault power
TaaT
veterán
"Az aksi egyébként 7 éves az utóbbi két évben van az, hogy csak hetente/2 hetente van beindítva"
A gyári aksim ennyi idősen, ugyanilyen üzemeltetési körülmények között, ugyanezeket a tüneteket produkálva hunyt el, isten nyugosztalja
szerk.:
"csak hetente/2 hetente van beindítva"
volt szuzuki szervizes haver mesélte hogy így egy új aksi képes 3éven belül kipusztulni...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
Uhh...az má leves.
JHONNY 79
aktív tag
Akkor inkább vegyek egy ilyet? [link]
MunezXBK
nagyúr
Jaja, simán működik.
Pancsermeste
őstag
Az aksiknak ahogy idővel csökken a kapacitásuk, úgy nem csak a kisülési, de a töltési idejük is rövidül.
Egy öreg aksit gyorsan fel lehet tölteni, csak éppen a kapacitása kicsi, tehát nagyon gyorsan le is merül.
-= Pancsermeste® =-
JHONNY 79
aktív tag
Azt jól tudom hogy Androidhoz is van hozzá program?
14adam:
Részemről rendben.
MunezXBK
nagyúr
A BT verzióhoz, de ahhoz nem kell ez a kábel.
Simán, de ha kell csinálok még fotókat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
JHONNY 79
aktív tag
Ahhoz mire van szükség? Mennyivel butább az Android-os verzió?
tomcsi23
veterán
Alakul a csapat, de azért van még hiányzó.
Csak egy kis szőrözés: nem lenne jobb az évszám rendesen kiírva, nem így 2számjeggyel (' nélkül )
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Peter789
senior tag
valszeg létezik 1-1 ilyen is, de hogy nem fogja naponta 3x minden próbakör után mosogatni és koszolni minden nepper minden problémás autóját, az is biztos
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Peter789
senior tag
VAG* / VCDS kábelből is létezik már kínai BT-s klón? mert eddig én még csak az ELM327 klónokkal találkoztam BT-s kiadásban... utóbbiak használhatósága viszont nagyon korlátozott, lévén hogy univerzális kábelek. bár csak szoftver kérdése lenne, az ELM327-el lehet akármilyen egyedi lekérdezést is végrehajtani a beépítetteken kívül, elméletben mindent megtudhat az összes vezérlőtől, de tudtommal a VAG családra senki nem szórakozott olyan részletsségű ELM327 szoftver megírásával, mint a rosstech féle VAGCOM / VCDS illesztők...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
MunezXBK
nagyúr
Nem butább, teljesen más.
Win7 alatt VCDS driver kell hozzá. Kábel hibátlan, a progi hackelődik vissza magától.
VCDS viszont csak a saját kábelével megy.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Octin 0 pozícióban meg kell nyomni befelé a kapcsolót és elfordítani jobbra aztán kihúzni az egész kapcsolót, de a tiéd kicsit más mint az octáviás. Megnézem, még.
tomcsi23
veterán
Majd kipróbálom azért, köszi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Ezt a skodálatos gépjárművet nemrég sikerült lefotóznom.
rob210
nagyúr
Gratulálok, ezt megérte lefotózni
Renault power
tomcsi23
veterán
Elölről annyira nem is gáz
Ja, ezek korábbi képek lesznek.
Piros fólia jajj anyám.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Képen. Élőben meg...nem tudom definiálni.
Piros fólia...volt I.E. 346-ban, most olyan izé...
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Mágus2 Üdv!! Múltkor érdeklődtem központi zárral kapcsolatban. Adtál egy pár tanácsot amit nagyon köszönök. Mikrokapcsolók cseréjét mondtad amire még nem jutottam rá sajnos. Az volt a probléma hogy az anyós oldali ajtó nem csinál semmit, nem zár a központi, elektromos tükör se megy csak az ablakok. Viszont nyitásra kapcsolódik a belső világítás. Na most eszembe jutott hogy nyáron bogarásztuk egy sráccal és az a tünet hogy zárt állapotban nem csinál semmit. Viszont ha ki van nyitva az ajtó akkor zár a központi is meg megy a tükör is. Erre van-e valami tipped? Az ajtóban széthúztuk a csatikat meg azon az oldalon belül is van egy csomó csatlakozó az autóban. Azokat is megtisztítottuk de nem változott semmi.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317