Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagit
veterán
Üdv emberek!
2 évig egy öreg, gyengécske 1.1-es 82-es polo tett nálam szolgálatot, azonban kilehelte a lelkét. ( hengerfejes lett)
Mivel még javában egyetemista vagyok, új kocsiról nem is álmodhatok. Gondoltam maradok VW vonalon, csak előrelépést szeretnék. Barátnőm apuja megrögzött VW fan, és az ő szeretett, ápolgatott 85-ös Golfját sikerült megvennem jutányos áron.
Annyi finom apróságot módosított rajta hogy le se bírom írni, egy nagyon jó műszaki állapotban lévő 1.8-as motorral szerelt autóm lett. Nagyon örülök neki, pár évig tuti nálam lesz
Ami miatt beírtam ide az az hogy kis hazánkban honnan érdemes eredeti, vagy jó alkatrészeket szerezni? (van pár apró hibája, amit kijavítanék azért, a tökéletességre törekszem.)
Előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
sagit
veterán
válasz Morris #34907 üzenetére
mondhatni úgy is, 65 pénzért kaptam meg 2014.10.12-ig érvényes műszakival
pedig sok extra van benne amit utólag nem tudnék megfizetni, pl a Golf iii GTI ülések, elöl mindkét oldalon állítható magassággal pl
elviekben valami audi váltó van benne, TT váltófejjel, de elég hülye vagyok az autós dolgokhoz
zárgombok cserélve fémre, tükör állítók cserélve fémre, váltó alatt fémlemez berakva, fém kézifék stb stb
kp zár, elektromos csomagtartó nyitó
hátul valami BMW fejtámla
egyedi műszerfal (ő matricázta plusz festette)sok kis finomság, felét nem is tudom szerintem
szép fellnik is vannak hozzá, de azt nem kaptam meg ennyiért, tavasszal lesz rá pénzem akkor megveszem, addig elrakta nekem (illetve azt mondta ha nem áll jól a 3-as golfján akkor megvehetem )
ilyen fire and ice kerekről van szó, felpolírozva, vaskeresztes közepekkel
sokat dob az autón, de most a gyári 13"-as felnik vannak rajtaVR6-Fan:
Első körben méretre szabott szőnyeg kellene bele, fekete. Esetleg tetőkárpit, mert az enyém hátul kicsit belóg, de lehet kárpitos meg tudja hekkelni.
Illetve a hátsó ablak fűtés meghalt, nem tudom hogy az javítható-e.
Ami még kellene a késöbbiekben azok már csak finomságok, elgondolkodtam vaskeresztes első lámpákon, bár az lehet már túl csicsa lenne. Illetve a lökhárítóba ködlámpák.
Még pár kép bár elég vackok, mert nagyon besütött a nap a kocsiba. :
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
-
VR6-Fan
veterán
az La Castell, és cabrio kerék ha f&i akkor Estoril (az is volt cabrion)
-bele illő szönyeget igazából elv a teszkoba is találsz, de nagyobb autós boltokba is (unix bárdi, helyi erők stb).
-attól függ mi baja lehet csak azt ajtó átvezetőbe (vagy máshol megtört a kábel), vagy a fűtőszál az üvegben.
nyílván elöbbi hiba vissza keresés és javítás, utobbi van javító "festék" érdemes meg próbálni ha nem üveg csere.ÉS MÉG valami kevesebb szinte mindig több a Golfoknál, törekedj gyárias állapotra, váltó gomb fém bizbaszok, csak mértékkel
pl:[link] [link]kristály meg vas keresztes lámpákat meg összes sík üveges szart meg elfelejteném botrányos a vetítési képük...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
szerintem abszolút nem, semmi csicsa nincs benne, gyári lökösök, semmi extra
1,8-as karburátoros 62 kW / 85 lovas ( volt új korában )
de van hozzá egy 1,8-as injektoros 72 kW / 98 lovas motorom is, az "öreg" ki akarta cserélni csak elmaradt, nem tudom hogy érdemes-e pénzt áldozni arra hogy kicseréltessemés akkor az előbbi lemaradt képek:
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34915 üzenetére
azt az infót kaptam hogy f&i, egyebet nem tudok róla
de nekem nagyon tetszenekok, akkor elviszem a fűtés miatt egy villamososhoz
szőnyegből méretre szabottat szeretnék, nem univerzális, csúszkálós vackotgyári állapot közeli lehet ez már csak max
holnap csinálok közeli képeket az extra dolgokról, szerintem nem csicsásak, de majd meghallgatom a véleményeteketvaskeresztes lámpára éreztem hogy túlzás, csak megtetszett, illetve van hozzá embléma nélküli hűtőrácsom is, azon gondolkodom hogy kicseréljem-e
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
98le-s?
digifantos, elv 1P motorkoddal, ha jó karban van és komplett igen, jobban fog menni kevesebbet is fog kajolni elviekben, szerzel hozzá egy PF-es vezérlőt, meg egy vezérmű tengelyt és mindjárt 107leablak fűtést ha nem vagy műszaki analfabéta magad is tudod csekkolni még ha megcsinálni nem is, mondjuk ha hibát feltudod deríteni megcsinálni is meg tudod.
méretre szabott is mocorogni fog, kell a hátoldalára ragasztani varrni tépő zárat
carstyling.hu-n users-ek és keres rá a golf 2-esekre, a sok boyracer csicsa tuning közt akad 1-1 szép, igényes gép.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
sötétben pedig szép szerintem, zöldes ledre lett cserélve minden a műszerfalban ( gyárilag milyen van benne?)
a fejegységem nagyon elüt a kék/piros szar ledjeivel, azt tuti száműzni fogom valami jobbra ami zöldes, állítható fényerejűeste szépen mutat, persze ez szvsz
fogyasztásról nem tudok nyilatkozni túl sokat (két hete van nálam) , hidegben simán megvan az amit írtál szerintem
nyáron, jó időben a volt gazdi 7 körüli fogyasztásról tájékoztatottVR6-Fan: elvileg ja, vajon mibe fájna ez a kis csere-bere nekem?
vaterom megpróbálom rászedni hogy nézze meg a hátsó fűtést, villanyszerelő, csinált már kocsi elekltronikákat is párat maszekba
csak nem szeretek szívességet kérni tőle mert hallgathatom[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
műszerfalból itélve új köteges a kocsid...
kérdés h új vagy régi köteges e a motor kötegje, AC-k és benzin csövek meg vannak e stb stb...össz ktg-ba így láthatlanúl 40-80e közt mondanám.
TaaT:
ez nem pont G2-é, de az is ilyen (nem az állítható comb támasz a lényeg)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34923 üzenetére
carstyling-on rákeresek, bár én abban a hitben voltam hogy nem parák ezek a moddingok
amikor vette az összes üveg sötétített volt, azokat hamar ki is cserélte gyárilag színezett ( zöldes) üvegekre hogy ne legyen túl "boyracer"-esez a kocsi gyárilag 1,4-es motorral volt eladva, utólag lett ez az 1,8-as kicserélve benne, apósjelölt állítása szerint 1:1-ben átrakható a másik motor
holnap nyomatok képet a motortérről is
JHONNY 79: köszi, rálesek
szerk: 34905-ből nálam eltűnt az egyik kép, felraktam máshová
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34925 üzenetére
1,3-as elgépeltem... igen, papírok rendezve vannak
arra természetesen gondoltam hogy szerelőnek kell beélesztenie
nem jönnék ki jobban ha a mostani RH motort újíttatnám fel? ahhoz nincs valami okosság teljesítmény növelésre?bár így is sokkal dinamikusabb ez a kocsi mint az 1.1-es trabi polo-m volt
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
sagit
veterán
akkor itt nagyon el vagyok tévedve (sajnos a műszaki részéhez nagyon analfabéta vagyok) , szerdán megyek hozzájuk karácsonyozni, akkor szolgálok nektek pontos infókkal, de az tuti hogy nem ezzel a motorral volt gyárilag szerelve
igen, minden papír legális rajta
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
karbi már kicsit öregecske, akkor érdemes dupla weberre/dellortora cserélni ha, kraftot akarsz.
öreg vas blokkos VW motorok ha volt/van gazdájuk 20-30év után is szokták tudni közel a gyári előíratat, szóval 80le még simán lehet a géped.én nem pöcsölnék vele, bele a digifantos motort jobb az használhatóságban fogyiban is, abba ha ráköltesz 1-200e-t 130-140le-t ki lehet húzni, az már elég haladós azért ekkora bodéba, ha 150 fölé akarsz menni akkor 16V/VR6/G60.
nem is az hogy kirakja be, hanem pl a karbis nincs AC, elektromos legalább is. ergo a benzin rendszert alakítani kell, ha nincs hozzá cucc be kell szerezni stb, ha mondjuk a motor villamos része 87 elötti akkor azt is a kocsi meglévő villanyához kell alakítani ilyen gondok lehetnek.
csak olyannal érdemes csináltatni aki keni vágja ezeket, illetve megbízható."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ESP
őstag
válasz VR6-Fan #34929 üzenetére
Meg akkor illik már féket is cserélni... Futómű stbstb.
Nem olyan egyszerű ez sajnos mint amilyennek tűnik elsőre. Szépen nyeli a lóvét egy ilyen projekt
sagit:
Nem úgy értem.Gondolom hogy az 1.3 fékjei vannak rajta ami ugye 54 pacihoz van méretezve.
Ha beleugrana egy 16V-s blokk, oda illenének új fékek is.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34929 üzenetére
úúú, elég bonyolultnak tűnik a téma
igazából csak üzembiztosra szeretném hogy ki tudjak ugorni anyámhoz Ausztriába ( ott dolgozik)
600km oda, 600 vissza,olyat csinál egyébként hogy ha elindítom akkor az automata szívató elsőre lefullasztja a motort, másodikra jó ( de csak hidegben)
illetve ha még nem teljesen melegedett át a motor és adok neki egy nagy gázfröccsöt akkor ránt egy picit, ezek komoly gondokat vetítenek elő nekem?
ESP: lengéscsillapítók, futómű és fékek 2 éve lettek totál felújítva/cserélve, pontos típusokat persze itt sem tudok mondani, azt is majd szerdán
azóta nem mentek vele 10k kilométert,
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
nekem a 140le-höz gyárilag, a legkisebb fék volt elől, annyi hogy hátul tárcsa, azzal is meglehetett állni, más kérdés ha rúgtad neki és nem full racsing cuccokból össze rakva a cucc akkor elmelegedett, de átlag sofőrnek átlag felhasználáshoz elég az a fék is ha jó cuccokból van össze rakva.
nyílván nem nekem való akinek márkától és ártól függetlenül bármelyik 10w40-es olaj 1-2e km alatt meg ég a kocsijában
öreg foswágen átalakításból meg szerintem nem nekem kell felhívni a dolgokra a figyelmem
sagit: gyári karbikkal nem foglalkozom, öszintén újonnan se voltak túl jók se nem korszerűek, 20-25év után meg fosok ennyi, egy gyári karbi van amivel érdemes foglalkozni, az a svájci modellekbe építet japán kehin, az egy nagyon jó cucc, csak ebben az egy esetben tudnám elképzelni hogy karbis maradjon, ha kell tudok neked elérhetőséget adni kit keres karbis témában.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34932 üzenetére
most ezzel kicsit megijesztettél
am megkérdeztettem mi volt benne előtte és az 1,6-os 55kw-os motor volt benne gyárilag,(az lehet? )ez a szuper karburátor mennyibe kóstál? és mitől ilyen szuper?
ESP: rákérdezek a fékek milyenségére, rengeteget nem akarok a kocsira költeni, max 150-200k-t szerintem
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
már mint mivel?
igen lehetséges, bár motorkód most fejből nem ugrik be.
attól hogy cserész benne egy tömítés készletet akkor jó lesz, belehet állítani és 25év után is teszi a dolgát :-)
isten igazából g2-je két embernek van, egy aki fanatikus, kettő aki használja leéli, kidobja/tovább adja.
maga fapadságával szerintem egy nagyon szerethető jó kocsi, egyszerű, ha nincsenek nagy igényeid könnyen fenttartható, igazából hanem egy szét gányolt porrá rohadt magyaros kocsid van tervezhetsz vele hosszú távra, gyakorlatilag az összes értelmes extra beszerezhető bele ami a modern gépekbe meg van, nem, gombnyomásra nem fog beparkolni sajnos és a pedálokat is neked kell majd nyomogatni :-)
nem egy olyan ismerősőm van akinek 1 ne adj isten 2 gyerek mellett csak kettese van és nem kényszerből.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
itt most már nézheted a combtámaszt
egy árnyalattal sötétebb a szürke is, az enyém konkrétan RS ecsort 2000.vissza térve a jettára a GTX-ben (kanadia piac) meg hibrid ülés van az alja ugyan az mint a g3 recaro-nak a háttámlája meg olyan amit linkeltél, meg persze a teljes kárpitozás is, a nagy álmom szintén Usa piac Heliosz szett recaro, ember még nem nagyon taperolt olyat itthon
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34934 üzenetére
a karosszéria nem rohad, az teljesen jó, vigyázott a gépjárműre
egy fényezést el bírna viselni, meg egyszer szegényt el is kapta a jég, van pár horpadás de nem vészesigények? lennének... de hát a pénz beszél
egyébként semmi extrát nem akarok bele, se elektromos ablakot, se klímát, se semmi bizbaszta motorja legyen üzembiztos, az apró hibákat megcsináltatom/csinálom rajta
és egy szép "germános" széles gumis felnit szeretnék rá azértakkor mennyi kb az a karbi? februárban lesz a kocsira első körben egy százasom, azt akarom minél hasznosabban elkölteni
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
nem a mennyi a kérdés, hanem hogy van e
jelentem nincs, vagy nagyon keresni kell.100e-ből...
nézd meg mi van a digifantos motorhoz pontosan mi hogy van a kocsidba, keress egy ügyes szerelőt és rakasd át, amazt.
nyílván akkor azt leszervízgelgetném, olaj, szűrő, szíjak, 1-2 tömítés hogy ne folyon az olaj."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
meg infot is, kipu csatalkozást is nézd meg, igazából ha az AC-k, meg vannak onnantól kezdve nem para reméljük kipun se kell variálni, meg a villanyon se akkor nem para, esetleg bontásból kell egy hátramenő AC-s köteget szerezni és tök gyárira meg lehet csinálni az egészet.
hát abból max kereket tudsz venni már ha valami széles peremest akarsz, közben én szép lassan vissza alakítgatnám a dolgokat, nem tudom ültetve van e, akarod e egyáltalán.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ránézésre, akár lehet, bár nekem az állítható comb támasz, az elvarrások stb kiveri a szemem
nekem nagyon bejön, bár én imádom a plüst
ez is elég faszántos, 1-2 éve bele is fingtam ilyenbe, bár semmivel se tud többet mint bármelyik másik, csak ritka.
én majd ha egyszer eljutok egyedit csináltatok magamnak, bár minimum olyannak kell lenni, hogy aki nem vágja a gyári belsőket az azt mondja hogy gyári...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34940 üzenetére
miket kérdezzek meg? írd le pls mert tuti elfelejtem
még mindig azokra a f&i kerekekre pályázom, ha nem kell neki megveszem tőle, ha kell akkor racingen van 25ért fos állapotú, azt felpolírozom
ültetve volt egy darabig, de valami más rugók visszakerültek, a lényeg hogy a 15"-ös fire kerekek simán befértek, annál nem szeretnék nagyobbat
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
La castell, nem fire
ez a fire und ice felnije, VW estoril a neve.
azzal az ET-vel és széleséggel porrá ültetve is befér 2-es alá az a kerék.pontosan mi van a motorhoz, gondolom blokk hf sallangokkal/kábel köteg (régi/új köteges és a kocsi milyen)/ecu/elektromos AC, nézd meg hogy a leőmlő ugyan olyan e a két motoron, vagy a másikhoz meg van a leőmlő is ,ami lefordul a tűzfal alá.
más most nekem se jut eszembenem hiszem, én nem szoktam.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
válasz VR6-Fan #34944 üzenetére
rendben, köszi, akkor La castell, csak eddig mindig f&i-re kerestem és úgy is megtaláltam azt a felnit
gyakori az hogy összekeverik?
szerk: baszki most nézem rosszat linkeltem, olyan van neki mint amit te linkeltél, tehát tényleg f&i
porig ültetni nem szeretném, gondolom nem olcsó mulatság és közlekedni akarok a kocsival probléma mentesen[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
65-67 ért lehet kapni futóműszettet itthon (ebay-ról véve olcsóbb), amivel letudod rottyantani az autót.
lehet venni 300e ért is ilyen cuccot, minőséget döntsd el magad :-) (utobbit utcára teljesen felesleges, 400 euros kategória teljesen elég mindenre értelmes autóban)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
sagit
veterán
-
#TOTTI
őstag
Ismeritek azt az alkatrészt, hogy benzingőz visszavezető, ez egy kis fekete kütyü kis elektronikus csatlakozással. 1.4-es motorban a blokktól balra van a torony mellett, na ezt ha szétszedem kifújom magától elalszik a hibakód 1-2 nap alatt, de vissza-vissza jön. Most kitöröltem telefonnal, nem jött vissza jó 2 hete, ha vissza jön cserélni akarom, tudja valaki ennek a pontos nevét?! Ill. hogy pontosan mi célt szolgál?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest