Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Nemrég írtam egy 1.9 tdi asv 2004 Toledóval kapcsolatban.
Ki lett cserélve a 109-es relé, nem volt jó. Kínomban megütögettem a főtengely jeladót és a kábelét megmozgattam. Nagyszerűen beindult, bár alig alig sikerült az akku miatt már.
Hazajöttem, kicseréltem a jeladót és működött egy napig, banner akku a halálán volt kicseréltem egy zsír újra.
Persze, még mielőtt kicseréltem az aksit, menet közben kivillant a malacfarok és a check engine.
Rángatni kezdett az autó, néha néha minimális rángatás volt tapasztalható.
Mikor gyújtásra adom, már akkor világít a check engine.Vez tengely jeladóra gondoltam, gondolom van olyan csak infót nem találtam hol, s merre.
Valaki találkozott már ilyennel? Amúgy jól húz az autó.
Obd kábelem nincs, vcds volt de teljesen elromlott. Van itthon egy elm 327 fordhoz vettem kifejezetten, lehet azzal is meg tudnám nézni a hibakódot.Keresek VCDS-t ha van valakinek eladó!
[ Szerkesztve ]
-
=WiNTeR=
senior tag
Fel is ment a SimpleFix, nagyon tetszik (most már jöhet egy alapos mosás )
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
pit stop
addikt
Leon nekem is csinálta ezt egyszer, amikor magasabb padkáról jöttem le, az út pedig ilyen középen domború volt (Spanyolország). Az autó eleje se ért le, de a technika összefosta magát, hogy nekimegyünk valaminek.
Ennél jobb már csak a mellettem ülő 3 ember volt, aki az én fejem csapkodta, hogy mit csinálok, én meg semmit nem csináltamOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
KMT
addikt
válasz BigBlackDog #220880 üzenetére
Szinte mindegy, lehet akár 3km/h is. Az segít, ha fékezek. Ha nincs a láb a féken, akkor szinte tuti, hogy satuzik. Teljesen irreális lenne ennél lassabban menni. Főleg hogy ilyenkor jellemzően pont emiatt kerülök elsőbbségadási helyzetbe. Amúgy meg bőven lenne idő kikanyarodni, de így oda/utolérnek.
-
Coyot
őstag
válasz T-master #220887 üzenetére
Külső modul került beépitésre, sok diagos foglakozik vele.
Konkrétan ez: [webshop.diagnor.hu]grizlisandor:
Jogos egyébkéntMá' nem
-
-
félisten
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Kickass #220883 üzenetére
Hú de pofáncsapás volt amikor az első alkalommal besatuzott a mélygarázsban az octavia két oszlop betolatása közé. Nem kívánom senkinek az érzést, amikor megkapja a friss/zsír új autót (előtte nem is nagyon vezettem új autót) és mindjárt kb az első tolatásnál azt hiszed, h lezúztad
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #220880 üzenetére
Nem feltétlenül, az enyém is csinál ilyet, mindig azt hiszem nekimentem valaminek. Valószínűleg lassabban kellene megpróbálni.
-
Coyot
őstag
Lávcsizom ezt az interiórt Carplay hasit, szívócső csappantyúktól könnyes búcsút vettem, EGR ből pedig kap a vas gyári újat, DPF olyan benne majd 300k km-nél mint egy 1 éves mai autón
Jövő heti program pedig olajcserék a diffikben, torsenben. Erre a hsz-re valaki esetleg? [link]
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
A 7zap -hoz hasonló oldalt keresek. Passat első szélvédő alatti műanyag takarót szeretném beazonosítani.
-
KMT
addikt
Sziasztok! Golf 8 sokszor vészfékez kis sebességnél indokolatlanul, többnyire amikor a hátulja magasabban van kicsit, pl. döntött padkáról való lejövetelnél. Beleáll a földbe mint a cövek. Olyan mintha azt hinné, hogy az útnak nekimegy... Ez állítható esetleg (hogy jobban felfelé érzékeljen)?
-
426os
őstag
válasz =WiNTeR= #220870 üzenetére
A parkradar kábele lehet mögötte. Inkább az a baj, hogy nagyon vékony az anyag, ha nagyon nyomod elrepedhet. Nekem az volt a "szerencsém", hogy 0km-es korában a márkaker túl hosszú csavarokat használt a rendszámtartó felrögzítésére a gyári rendszámkeret-tartóra, így lett pár plusz lyuk a lökhárítón. Nekem így pont kiadta a Plexiclick-hez, középen pedig megvan támasztva rugalmas anyaggal.
.
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórrumtársak!
Skoda Pay to Park korábban felajánlotta parkolás/leparkolás érzékelésekor, hogy indítsam el a parkolást.
Ez az automatizmus megszűnt, és nincs is lehetőség be/ki kapcsolni.Nálatok is azonos? Egy Skoda app (autóban) frissítés okozhatja?
Vagy miként lehet bekapcsolni ezt, ha lehet? -
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Seat Altea 2009 évjáratú autóba kellene új rádió egység.
Valakinek próbálók segíteni nekem autóm sincs, így gőzöm se milyen van benne de valami gps-t emlegetett a tulaj. Gondolom navi is van benne.
Lényeg hogy bármilyen megfelel nem fontos a gyári csak passzoljon az eredeti helyére, csatlakozót se kelljen nagyon szerelgetni és nem túl drága.
pl. 150k kizárva inkább 50-60k környékén lenne jó ha van ötlet szívesen venném.Szerk:
Esetleg tipp hol kellene szétnézni?
MM-ben járt már de talán két típus volt összesen.[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz daniel2121 #220871 üzenetére
Új vagy használt? Az 1.5 TSi rendben van, a száraz DSG, ha új autóról beszélünk és néhány szabály be van tartva akkor szerintem simán vehető.
The Truth Is Out There --->
-
őstag
válasz daniel2121 #220871 üzenetére
Magamnak lehet hogy bevállalnám, feleségemnek nem Mondjuk amire cserélném a jelenlegit a VW csoportban abban már nem száraz a DSG.
-
=WiNTeR=
senior tag
Hát kissé befürödtem az Alti Giri MONO-val a Golf VII-emen. Mint kiderült elöl három furat van összesen azok se túl egységes magasságban / szélességben, meg nem is elegek, hogy felfeküdjön rendesen (meg tippre a rendszámon is kicsit reszelni kell majd). Ilyen a jelenlegi párszázas Obi-s tartó, kissé gagyisztikus, főleg ha benne van a rendszám [kép rendszám nélkül] [rendszámmal az occó tartó]
Mennyire szabad új lyukakat fúrni elöl, van valamilyen limitáció (pl kábelezés meg ilyesmi)?
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Corsa02
őstag
válasz daniel2121 #220868 üzenetére
A száraz DSG értette a kolléga, hogy nem vállalta be :)
The Truth Is Out There --->
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
A hátsó szélvédőm némileg sötétített. De épp annyira, hogy ha belülre helyeznénk el reklám feiratot és céges logót, akkor ne legyen látható.Az AraDesign nyomdával készíttetem el a külső felületre való megoldást.
A betűk és alakzatok úgy kerülnek rá, hogy van egy átlátszó fólia, amin vannak a kocsira kerülő színes elemek, felülettisztítás után ezt ráhelyezik, és hőlégfúvóval fixálják.
Tehát az egyes karakterek, mintaemelek egymástól függetlenek, nem egy nagy felület kerül felhelyezésre.Azonban 2-3 ap után megadta magát, és 2 helyen elkezdett feljönni. Egyrészt a logó, egyrészt a felirat.
AraDesign azt mondja ez nem garis probléma.
Tény: Javasolták, hogy kössem ki a hátsó ablaktörlőt, de nem ezt nem szándékozom. KELL, úgy vélem a biztonságos közlekedés szerves részét képezi. (Persze lehet menni hátsó ablak nélkül is, de minek, ha ez nem arra van kitatlálva... Nem egy puttonyos munkakocsi...)1.) Egyetértetek ezzel és csak nekem szúrja a szemem (mert az én zsebem lett könnyebb )?
2.) Mik a tapasztalatok, bevált módszerek erre, hogy ne jöjjön fel?
3.) Tudtok ajánlani profibb céget BP környékén?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Meg nem mondom hol olvastam hogy mint "világmodell" gyenge elégé a hangszigetelése még a kategóriában is. De már linket nem tudnék hozzá adni... Különben majdnem fillére ugyanaz lett volna mint a t-cross (pár ezerrel még olcsóbb is). Én nem szerettem ezeket a kupés suvokat, feleségem meg t-roc és t-cross irányba volt elhatározva szóval fel sem merült nekünk.
-
őstag
válasz Corsa02 #220848 üzenetére
Hát igen. Mondjuk én nem vagyok általában EU ellenes (vacak ez is, de messze jobb mint az alternatíva alapon) de ebben az EU elbaltázott autóipari szabályai is rendesen benne vannak. Kb toltak egy hatalmasat a toyota szekerén, pedig őket sem utálom, de kb az EU az egyetlen hely ahol egy külső gyártót hoznak így helyzetbe...
-
Corsa02
őstag
válasz Tom1939 #220847 üzenetére
Egyetértek...amiért nagyon mérges vagyok azok a gyártóknál lévő tartóstesztek lecsupaszítása és a számtalan variációnak a lecsökkentése, főleg most a dízel szekcióban. Amikor elindult a mindent is elektrifikálunk és utáljuk a dízelt, akkor mindenki minden dízel fejlesztést és budget-t félretett. Aztán kiderült, hogy a kezdeti visszaesés után van erre igény, na akkor gyorsan hozzuk vissza, jaaa, hogy se idő, de pénz a fejlesztésre és közben kettővel szigorúbb lett a kibocsátási norma is, akkor gyorsan-gyorsan dobjunk össze valamit.
The Truth Is Out There --->
-
őstag
válasz Corsa02 #220846 üzenetére
Gondoltam én, csak most kb az van mindenkinek a fejében évtizedes tapasztalatok alapján hogy a pályán mész sokat akkor 2.0 tdi... Erősebben mint ha város akkor toyota hybrid. Ez kb most olyan mintha a toyota hybrideket hazavágná a város.
Szóval értem én a számolgatást (lásd mikor hívunk vissza jelenet nem rég) de éppen a legnagyobb brand legendáját vágja haza VW.
-
Corsa02
őstag
válasz Tom1939 #220845 üzenetére
Nem ennyire egyszerű a helyzet:
- van akinél soha nem jön elő a probléma (mert városban használja és pont annyira dúsul mint amennyire megetetik a motorral)
- ez nem drasztikus olajfogyasztás, hanem kb. ez a 4000-5000km-ként 0,8 - 1L olaj, ezért sokakat nem is zavar, rátöltik mennek tovább
- a drasztikusabb probléma annál van aki szinte csak és kizárólag autópályán használja
(ebből ugye sok van mert sok a területiképviselős pályás rohanós)Ezért ugye megy a kitalálósdi, hogy hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy ne fájjon pénzbe nagyon és ne legyen az, hogy közben meg üzemanyaggal dúsul a motor és akkor meg azért lesz reklamáció.
(egyébként egyetértek, nem szabadna ennek a piacon lenni)
The Truth Is Out There --->
-
őstag
válasz Corsa02 #220843 üzenetére
Nem mintha ezért megcsinálnák, de lehet hogy jobban járna a VW ha a megoldásig csak 150 pacis változatokat árulna (mondjuk adna hozzá awd-t amit most szeret a csak ha erősebbet veszel kitételbe rakni) mert azért ha jól számolgatom ez már lassan másfél éves probléma. Elég csúnyán rájuk szakadhat még gariidőben és nem hiányzik nekik egy 1.2 puretech szintű hírverés...
-
Coyot
őstag
Csókolom!
Aki hozzáfér jó szerviz útmutatóhoz. Cserélnék hajtás olajakat a mindenutra valón, fennakadtam egy részen: nem látom hogy lenne leeresztő csavar az első diffinél, ez kiszivós ilyenkor? furcsállom csak azért kérdem.
Olaj cikkszámokat ha tudna valaki adni az is szuper lenne, találtam magam is, de akkor örülök ha matchel.
Alany: 2010 Audi A6 Allroad, 3.0 tdi CDYA, jókis ZF 6HP váltóval.
Má' nem
-
Corsa02
őstag
Kardántengely ügyében én sem találok semmi előírást pluszban, a járműgyáras kollégák tapasztalata szerint a középcsapágyat érdemes 30-40e km-ként kicsit megkenni, ott ahol hozzáférhető mert több autóban nincs védve és benyeli a koszt és a nedvességet aztán elkezd szólni.
The Truth Is Out There --->
-
Lacess
tag
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
Kinéztem egy Passat kombit. Az állapotán kívül mit érdemes megnézni?
Illetve olvastam/hallottam a DSG váltó optimalizálásról. Ezt valóban érdemes megcsináltatni? -
Lacess
tag
válasz Morris #220824 üzenetére
Pedig itt Hita és azt írja hogy kb. 9,5kg.
De látva a te méréseidet még ki is adhatja a dolog. Egy 17-es gumi -szerintem- simán lehet nehezebb akár 1,5-2kg-mal egy 16-osnál.
Kár ezt pörgetni, szerintem ezekre az autókra illene a 17", hogy valahogy kinézzenek, de ha nincs power, akkor odab@sz a dinamikának. Kell egy R Variant...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Morris
veterán
válasz Lacess #220815 üzenetére
Én is ott néztem, de a Hita-ra kizát hogy 9,x kg súlyt láttam volna korábban. Nekem 8.8kg rémlik. Szerk: És igen: a gumis topikbók szűk egy éve
Lemértem most gyorsan a kerekeket.
A 17-es Dijon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 gumival 19 kg.A 16-os Hita Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 gumival 17,2 jg
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #220817 üzenetére
Tizensok éve volt egy 99-es A4-em, az is pont így működött, úgy rémlik.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #220814 üzenetére
Nem szálszakadt-e.
-
troland26
őstag
Sziasztok,
Lecseréltem ma az olajat. Az előzménye az volt, hogy kigyulladt tegnap reggel az olajvisszajelző lámpa (sárga kis olajzó alatta sárga hullám) és nem aludt el. Kevés volt benne az olaj és amúgy is csereérett volt, szóval most lecseréltem. A lámpa továbbra is világít. Ez el fog aludni idővel vagy van valami tennivalóm vele?
Skoda Octavia 1.9 Tdi 2004
-
Szada85
aktív tag
válasz Morris #220807 üzenetére
Én szoktam hiányolni a mindenféle gumi/felni teszteknél, hogy a tömeg nincs jobban fókuszban, szerintem érdekes lehetne sokaknak (még ha nem is mindenkinek).
Én a mostani téli cserekor az aktuális két szettet megmértem kíváncsiságból:
a nyári 18"-os MAM RS4 (net szerint 10,96kg a felni), 225/40R18 Hankook gumival 20,6 kg-ot nyom darabonként.A téli szintén 18"-os Enkei Shogun (net szerint 9,1kg a felni), 225/40R18 Michelin Alpin gumival 18,1 kg/Stück.
Ahogy olvastam az Enkei a 9,1 kilójával a legtöbb cikk szerint "könnyebbek közöttinek" számít (az utcai kategóriában), de van még pár versenyzö alatta is (Tomason TN25 8 kiló körül, OZ-k, BBS-ek, Motec, Tec szintén a 8 kiló körüli mezönyben).
A gyári 19"-os felniket még nem mértem le, az lesz a következö.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Morris #220807 üzenetére
Az original-felgen.com szerint a Hita (6,5x16") 9,5kg, a Dijon (7x17") pedig 9,7kg. Szóval nem túl jó a helyzet. Viszont a sima 15-ös Lyonra is 9kilót ír. (Nem tudom, mennyire megbízható az oldal, de elég korrektnek és naprakésznek tűnik.)
A Passat London közel 12kg, az már tényleg erős lenne gumival együtt...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
grizlisandor
veterán
válasz kalmanchris #220811 üzenetére
Meg nézzetek rá a kerekekre, hogy a centírsúlyok a helyén vannak, meg a gumira is, hogy nem-e szálszakadt.
-
grizlisandor
veterán
válasz footy #220809 üzenetére
Polo, a 3 hengeres motorral nem venném meg, gyenge meg sokat is fogyaszt, inkább 1.4.
Touran, az 1.6 FSI motorral ha jól emlékszem csak E5 benyával lehet itatni, egy láncos vezérlésű, közvetlen befecskendezésű motor, amit jó havernak a Golf 4-et jól mozgatja, mikor nem kehes. Automata váltó meg hagyományos olajos, olajcsere a lelke. Hátul nem teljesértékűek az ülések, 3 felnőtt nehezen van meg hátul.
Golf, kevés ötös Golfot láttam kereskedésben, amit nem rágott meg a rozsda, legalább 1.6 venném, kevés a bódéhoz az 1.4. -
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #220810 üzenetére
Annak nem úgy kell működnie?
-
kalmanchris
tag
Más.
Audi A6 4f 2.4 benzin. 110 és 140 között gyorsításkor réz az autó, váltókar láthatóan vibrál. Tegnap hibafeltáráson belső féltengelycsuklók cseréjét javasolták. Jövő héten viszem, remélem megoldódik. Volt már valakinek ilyen gondja? -
kalmanchris
tag
Sziasztok!
Adott egy Audi TT 1999-es 1.8t. A kilóméteróra csak a világítás felkopcsálásakor működik. Műszeregység probléma lesz vajon? -
footy
addikt
válasz footy #220715 üzenetére
Valaki erre ?
Sziasztok!
Egy kolleganom keres 2. szaladgalos autot 4.000 euro korul.
Mindenkeppen a VW csoporton belul akar maradni.
Ilyeneket nezett eddig:
VW Polo 9N 1.2 , 12/2008 EZ, 122.000 km, 60 PS
VW Touran 1.6 FSI (Aut.) 4/2006 EZ, 148.000 km, 116 PS
VW Golf Trendline 1,4 12/2008 EZ, 138.500 km, 80PS
Ezeket kozul veheto valamelyik? Illetve milyen alternativa ajanlhato?
(Nekem csak halvanyan remlenek olyan dolgok mint, az 1.2nel vezerles problema? 1.6FSi-nel kokszosodas es olajfogyasztas? Montha az 1.4 szivonal is lett volna vezerles problema?)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest