Hirdetés
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ArthurShelby #218198 üzenetére
Meddig tartott a padlógázos kínzás ebben a melegben?
-
veterán
válasz BigBlackDog #218093 üzenetére
Ma volt szerencsém megtapasztalni a sebességtúllépésre figyelmeztetést egy bérelt Seat Ibizaban*. Mennék békésen 50-nel, erre valami tik-tik, tik-tik... és villog a "20!" kijelzés a műszerfalon.
Annnnnyira nem bántó, de inkább lassítottam.A másik a sávtartó, ennek is az édesanyját, a Mazda csak morog érte, ez meg húzza elfele nekem a kormányt. Múltkor a bérelt Poloban ugyanez volt, az Ateca finomabban próbált emberkedni.
*1.0, 115 ló, emelkedőn pörgetni kell, van benne wireless AA, összességében kellemes gép.
Egy Mitsubishi SpaceStart akartak adni, én eredendően Polo és társait kértem, nem szoktam problémázni azon, hogy milyen bérautót adnak, de a SpaceStarra azt mondtam, nem köszi, adj valami normálisat.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #218190 üzenetére
És @bitpork
Ajaj, ez nem hanzik jól. Hibát/problémát szerencsére (még) nem tapasztaltam. Fogalmam sincs meddig volt ilyen magas a hőmérséklet, illetve már abban is bizonytalan vagyok, hogy az 142 volt-e, esetleg nem 132 (lehet rosszul emlékszem).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok! Eddig még sosem kellett izzót cserélnem a kocsin, de most a tompított egyik oldalon kiégett. Ha jól látom H7 kell Golf VI-ba, mit érdemes figyelembe venni a választásnál?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Reggie0
félisten
válasz ArthurShelby #218188 üzenetére
142 fok az jo durva, szerintem ki kene deriteni, hogy egyaltalan mitol mehetett fel eddig.
-
bitpork
nagyúr
válasz ArthurShelby #218188 üzenetére
Ha nagyon sokat mentél így akkor sajnos bármi lehet. Anno így főztem meg a hengerfejemet, mert ugye ménezakocsihakell
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ArthurShelby
addikt
Tegnap este siettem a golffal a pályán, meg is kellett állnom szélvédőt takarítani, mert full bogaras lett az első szélvédő. Az elefántos benzinkútnak plusz pont, mert náluk tiszta víz és új kefe volt.
Padlógázzal mentem, és keveselltem is a végsebességet, relatíve gyenge is volt az autó. Aztán ránéztem a véletlen az olajhőmérsékletre, 142fok volt asszem. Egyből lassítottam, vissza is hűlt, de ugye nem okoztam kárt, nem főztem meg semmit?
Meg gondolom a saját elektronika csak nem buta annyira, hogy hagyja túlmelegedni?szerk: úgy tudom 120 fok körül van az egészséges max hőm.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
simonjoe
őstag
válasz Morris #218176 üzenetére
Az utóbbira szavaznék én is. Nekem vele van pozitív tapasztalatom. Azt tudom javasolni és tanácsolni, ha elmész Károly mesterhez, h ha nem tetszik a bármely görbe amit "rajzol", kérd, h módosítson rajta a Te elképzelésed szerint. Én a harmadikra bólintottam, és csak az után vittem ki az autót próbára. Készségesen segít, mindent elmagyaráz.
Joe
-
Morris
veterán
Szerintetek a LA-chip vagy az AET legyen befutó?
-
prannk
őstag
Üdv. 1.4 tsi 150 ló 240 ezer km el milyen hibák lehetnek jelen?
Tervezek megnézni egy 2016 os octáviat. -
-
Reggie0
félisten
válasz bmwsan #218137 üzenetére
Annyi hatranya biztos van, hogy mindent 6 hengerre kell javitani. Szoval ha eljon az injektor csere ideje, akkor nem 4x~150 lesz, hanem 6x, plusz munkadij.
Masfelol a nagynyomasuval kell vigyazni, az sem orokeletu es elobb utobb jon a baj, szoval, ha az injektorhoz hozzanyulsz, akkor a mar a nagynyomasut is erdemes cserelni(nem tudom mennyi de kb. 100-300k kozott mozog a felujitas).
Vezerlesre 300-500k-t mondanak, a tuaregnel nem tudom mennyire lehet hallani idoben, ha tippelnem kene a 239ps az ugyanaz, mint az audi a4-ben, ott hallani fogod a csorgest, de elobb fog elmenni a kettostomegu.
Juteszembe masik amit vezerlessel egyutt cserelni kell: a hosszbordasszij fotarcsat, mert az gumibetetes es elfarad, az kb 80k+munka.
Turbo 200k-300k elettartam lehet saccra, generator <300k, marmint a szerelok szerint.
En ~300k-nal kettostomeg+vezerlest csereltettem. Lehet az injektorok is mar cseresek lesznek(360k), mert kicsit tobbet fogyaszt. Olaj nem fogy.
Osszes kipu homero es lambda hivatalos elettartama 250k, nekem 300k-nal szallt el a dpf elotti es a lamda. Mindet megvenni olyan 150k volt par eve.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Bocs már nem emlékszem ki kérdezte mennyit forog a GTE.Legutóbb eszembe jutott és WAZE szerint 120-nál 2500-at 140-nél 2900-at GTE módban, ha még érdekli.Felette meg mindegy
[ Szerkesztve ]
-
N_A_S
veterán
Újdonsült 7es golfból hiányolok egy emelőt, illetve megtudnátok mondani hogy innen még mik hianyozhatnak:
https://tinyurl.com/phnas
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #218158 üzenetére
Ahogy Qru is írta, van giroszkóp az autóban, több dologhoz is kell még a váltón kívül, pl. légzsák... de egyébként azok az adatok is kellenek hozzá amit írsz. Egy összetett számítás eredménye és ebből az egyik a giroszkóp adat. (ez nem hit kérdése, hanem a tényeké )
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
tibbike01
őstag
válasz pit stop #218157 üzenetére
Oke, de azt nem gondoltam volna, hogy a dőlést figyeli (továbbra sem akarom elhinni), kb mint egy vízmérték szenzor, ha az autó meredeken áll, akkor ahhoz hangolja a váltót...
Sokkal inkább gondolnám, hogy a kifejtett erő nyomaték és sebesség (kerék elfordulás) függvényében ellenőrzni és állítja be a minél optimálisabb váltási pontot...pl mi van, ha vízszintesen vontantsz valami nehéz dolgot?Szóval nem azt figyeli, hogy emelkedőn vagy, hanem azt, hogy sokkal nagyobb nyomatékra van szükség az autó mozgatásához...szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
gyulaszu
senior tag
válasz gyulaszu #218154 üzenetére
Látom is...
Nem tervezik tovább vinni, hanem hamarabb kivezetik...gyulaszu
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #218149 üzenetére
Amikor gurulsz egy erősebb lejtőn lefelé akkor sem vált magasabb fokozatba, hagyja motorfékezni... az , hogy felkapcsol 2-be az sajnos egy szoftveres marhaság.
Más: Bezár a brüssel-i Audi E-Tron gyár... mondjuk leginkább csak bitporknak infó
The Truth Is Out There --->
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #218142 üzenetére
Skoda a fordulatot nezte, siman felvaltott 2-esbe a melygarazsbol felfele. Fixen 1-esben vagy 2-esben mentem fel a meredekseg fuggvenyeben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #218143 üzenetére
Semmiről. Talán egy bő fél éve írtam róla, h lett volna egy alkalmi vétel. (vagy csak akartam? )Gyönyörű bronzbarna 4,2-es Touareg, teljesen bele voltam őrülve. Itt volt nálam pár napig. Aztán átrágtam higgdtan, és arra jutottam, h nem hoz annyit, mint amennyit vinne. Pont az általad is említett dolgok miatt is. Ráadásul még a garázst is alakítanom kellett volna miatta, így dobtuk a projektet. Viszont kétségtelen, h rohadt jó volt vezetni, kényelmes és viszonylag a fogyasztása sem volt egetverő. 6-7 liter között jött ki míg nálunk volt. Csupán ennyi.
Joe
-
Corsa02
őstag
válasz ArthurShelby #218142 üzenetére
De igen, de sajnos még mindig hajlamos a mélygarázsból való kihajtásnál vagy bármi hasonló emelkedőn furán viselkedni...
The Truth Is Out There --->
-
tibbike01
őstag
válasz =WiNTeR= #218138 üzenetére
Inkább M1 minél magasabb 2200 fordulat körül. A leginkább fontos, hogy ne váltson emelkedőn. Ha kettesben gurulsz rá az emelkedőre és tartod a fordulatot 2200 körül megfelelő sebességgel, akkor az is jó, a lényeg, hogy terhelés alatt ne váltson se fel, se le.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz bmwsan #218137 üzenetére
Már DPF-s motrok és van rájuk szoft update ami miatt többet regenerál mint kellene. Vannamég olajhűtő tömítési kellemetlenségek szerelés kapcsán de nem mindennapos. A vezérlése cserés ha csörögni kezd, de addig nem lényeges. Viszont ha olajfolyása van pl a veztengelynek akkor mivel az a fal felé van rondes helyen ki kell pattintani a motrot. Ekkor már javallott a vezcsere is biztos ami biztos alapon vagy ha tulaj úgy érzi majd fizeti megint a ki-be szerelést munkaórában duplán.
A difikben minden híresztelés ellenére kell olajat cserélni - mondjuk mint ahogy a váltóban 60k méterenként. Akkor örök mint a nyomor.
A légruggancsot is karban kell tartani ha valóban használod. Illetve soha nem egy állásban használni. Pöstön már van légruggancs szaki aki ha kell tud megoldani mindent is.
Nem rossz gép, csak hát nem Q7.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
=WiNTeR=
senior tag
DSG váltónak mi a kevésbé szopatós igénybevétel mélygarázs esetében? Inkább M1-ben felmenni vagy az általa kiválasztott S2 / D2 vagy tökmindegy?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #218023 üzenetére
Köszönöm a segítséget a témában!
Inkább nem erőltetem a 4.2-öt bármennyire is vonzó a dolog.A másik ami képbe került a 3.0TDi (245LE). Mennyire bajosak ezek a motorok (V tér problémák, porlasztók, lánc, stb.)
Mennyit szokott elmenni a vezérlés?
Hajtás problémás-e?
Illetve önmagában a Touareg 7P mennyire bajos.
Légrugós verziót nézek mindenképp, azzal meg tudok békélni. -
N_A_S
veterán
Sziasztok!5G0941333B Fényszóró magasság állító kapcsolóra lenne szükségem. Bontoplazat megtaláltam illetve unixba horror áron. Ha valaki tudna valami gyors budapest környéki beszerző forrást akár bontót azt megköszönöm!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/phnas
-
arpivw81
tag
Sziasztok! Békés ill.Csongrád megyében van-e valaki,aki utólag tempomatot be tudna szerelni egy 2008-as Jettába?
-
K Norbi
addikt
-
Yasuo
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy 1.4-es (BUD) motorral szerelt 2009-es évjáratú Golf 5. Kivillant az ABS, illetve ESP hibát jelző ikon, valamint a kézifék visszajelzője villog. Szerelőnél voltam, aki egyértelműen ABS kocka felújítást javasolt. Szerelőhöz vitel előtt gondoltam rákérdezek egy Golf 5 specifikus facebook csoportban, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak ezen hiba esetén, mik voltak a költségek, stb… Kaptam egy választ, miszert bizonyos ABS kockával szerelt típusokkal szemben visszahívást indított pár évre rá a gyártásra, ugyanis hibásak lehetnek. Valóban van esélyem márkaszervizben az ingyenes javításra vagy ez csak egy álom?
Köszönöm előre is a segítséget! -
ArthurShelby
addikt
Bp-en DSG olaj cserére van ajánlott hely?
(lehetőleg 11ker környékén, de ez már túl lusta hozzáállás)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
gyulaszu
senior tag
-
gyulaszu
senior tag
-
veterán
válasz pictigjis #218113 üzenetére
1. DeWheels Kft. http://www.felnijavitas.eu/index.php?modul_id=rolunk
2. https://sosfelnijavitas.hu/Olyanra csinálják, amilyenre az ügyfél kéri; mindkettővel jó tapasztalatot szereztem személyesen gyárira javítás esetén.
Én visszacsinálnám mind a 4-et gyárira, de kinek a pap...[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
úgy tűnik, az arteonunk egyedi felnifényezésének helyreállítását még a porsche győr sem vállalja. az a cég, ahol az eredeti tulaj csináltatta, már megszűnt...
nem ismertek esetleg olyan hazai céget, ahol egyedi felnifényezésekkel foglalkoznak?
-
gyulaszu
senior tag
Kaptam ma egy márkaszervíz ajánlatot az Octaviahoz motor- és DSG-olajcserére ...
Úgy látom még mindig van feljebb
324 kHUF...
Legnagyobb tételek:
2,4 óra összesen bruttó 72
5 liter motorolaj 74 (ami tavaly "csak" 43 volt)
6 liter DSG váltóolaj 114
1 db szűróbetét 26 (nem az olajszűrö, az "csak" 11)
Nem nagyon akarok sz@rrágónak tűnni, de azért erősen elgondolkozom mostmár, hogy kell-e nekem ennyiért, csak hogy megtartsam a Skoda mobilitás garanciát.
Mondjatok valami biztatót így hétfő délregyulaszu
-
bul07
nagyúr
Touran 2005
Melyik módszer a jobb ha hátsó spirálrugót akarok cserélni, aknás garázsba?Videó [link], belső csavar oldás
Videó[link], egy másik[link], külső csavar oldásÉn a külső csavaros megoldást tartanám jónak, méghozzá hogy a belső az állítós csavar és ha bármi oknál fogva elállítódik akkor lehet vinni állíttatni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
426os
őstag
2 napja alaposan lemostam. Meglepő, de még mindig egészen vállalható
.
-
Üdv! Egy ismerősömnek felni témában kéne help. Tudnátok segíteni? Ha igen mondom milyen oktávia.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
veterán
válasz BigBlackDog #218093 üzenetére
Erről eszembe jutott, pénteken tűnt fel először,. hogy újabban a Waze is csesztet, ha gyorsan mész. [kép]
-
Audience
aktív tag
válasz szabzoltan1 #218102 üzenetére
A kábel, a csatlakozók és magának a mágneszárnak az ellenőrzése.
-
szabzoltan1
tag
sziasztok!
ezt a hibát dobja minden inditás után az autó,de a hibát én eddig még nem érzékeltem(remélem nem is fogom mert nem találtam vésznyitót)
00332 - Üzemanyagbetöltõ-nyílás fedelének vezérlése
007 - rövidzár testre - idõszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100111
Hiba priorítása: 4
Hiba gyakorisága: 10
Számláló nullázása: 148
megtett Km: 0 km
Idõ indikátor: 0javaslatok?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest