Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167451) MunezXBK válasza atos19881101 (#167449) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én sem engedném a VCDS-t.

Adagolóshoz kellett 2T olaj, de ott is az adagoló + a fos minőségű gázolaj miatt.

(#167452) atos19881101 válasza MunezXBK (#167451) üzenetére


atos19881101
senior tag

Mivel szerelő, ezért kérdeztem, hogy akkor a saját diag-jával had nézzünk rá. Erre is nem volt a válasz. Mert hogy úgy is kiír mindent a fedélzeti. Hagytam a francba...

Ő volt a szekér.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#167453) bitpork válasza atos19881101 (#167449) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én 3 literest egy fordulatra indulni még soha nem hallottam :B
Nem érezni benne a sebességet, csak mutatóról látni hogy mennyivel mész. Anno talán Morris a talin mondta h na mi lesz már mikor rúg hátba a Domi de amikor mutattam neki az órát h 160nal megyünk pályán kívül nem értette :)
A turbó is tud repedni de a cső is öregszik.

Én nem venném meg ha ennyire elzárkózik

MOD

(#167451) MunezXBK: nekem még az osztrák eladó is engedte csak annyit kért h ha valamit elbaszok akkor álljak mögé. Mondtam ok. Aztán elhoztam a Maxot :)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167454) MunezXBK válasza bitpork (#167453) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

És ki fogja magára vállalni, hogy én bsztam el? :U

(#167455) bitpork válasza MunezXBK (#167454) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez most komolyan tőlem kérdezed?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167456) gzbotii válasza atos19881101 (#167449) üzenetére


gzbotii
veterán

"Ami még fura volt, hogy próbaúton hallani lehetett a turbó töltését (súrlódó hang szerűség)."
és ez mennyire gáz, ha ez hallatszik? Nekem is valami hasonló kezdődött nemrég.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167457) BK87


BK87
senior tag

Sziasztok. Egy 2009-es Seat Altea XL (facelift)-be Szeretnék androidos fejegységet tenni, és érdeklődnék, hogy milyen fejegységet ajanlanátok. Van valamilyen kipróbált model, ami bevált, és a rádió is rendesen működik vele (olvastam, hogy az általában gyenge ezeknél), és vezérelhető kormányról is? Előre is köszönöm a segítséget.

(#167458) aero. válasza atika88 (#167442) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

2 évente kell fékfolyadékot cserélni

[ Szerkesztve ]

(#167459) Mágus2 válasza MunezXBK (#167454) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egy hibarároló olvasással nem lehet elrontani. Teszel egy autoscan-t ami csak a hibatárolókat olvassa. Abból nem lehet baj.

(#167460) atika88 válasza aero. (#167458) üzenetére


atika88
senior tag

Ok. Igyekszem ezentúl ehhez tartani magam.

Annyit, azért tudnál esetleg segíteni honnan ez a 2 év periódus?
Szervizfüzetben erre utaló jelet sajnos nem találtam, az interneten pedig ahány ember annyi felét mond, szervizek ugyancsak.

Szégyen vagy sem...de a 9 éves autómban eddig egyszer sem volt fékolaj csere. Nyilván nem azt mondom ez a követendő példa. DE ha eddig is szép tiszta volt az olaj és nem is fogyott, valamit a fékhatás is oké: akkor ez hogy is van?
Különösen nem értem ezek után, hogy miért írja valaki h évente cserélni kell. Vagy ez típus/gyártó függő esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#167461) Mágus2 válasza atika88 (#167460) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az, hogy a tartályban tiszta, semmit nem jelent. A folyadék nem kering a rendszerben. A munkahengereknél fekete lesz, mint a kávé és csökken a forráspontja is. Vizsgán mérniük kellene a forráspontját és megbuktatni. 2 évtől idősebb fékfolyadék már nem teljesíti a megadott forráspontot. Minden műszaki vizsga előtt le kell cserélni.

[ Szerkesztve ]

(#167462) zoo8800 válasza Mágus2 (#167461) üzenetére


zoo8800
veterán

Szlovákiában biztos így van, itt nem nézik.

rip and tear, until it is done

(#167463) atika88 válasza Mágus2 (#167461) üzenetére


atika88
senior tag

Remek. Köszönöm az információt. 4 hónapja volt műszakin. Probléma nélkül átmenet. Az más kérdés nézték-e a forráspontot?! De valószínűleg nem...hiszen előtte 2szer is voltam máshol. És ezek szerint ott sem nézték.

[ Szerkesztve ]

(#167464) Mágus2 válasza atika88 (#167463) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Itt nézik, azzal kezdi az alvázszám ellenőrzése után. ;)

(#167465) pepucs


pepucs
tag

Sziasztok!

Budapesten vagy a környékén tudtok esetleg VW szerelőt aki ért a régi 1.6 16v BCB motorokhoz? (nem csak VCDS nyomkodás szinten)

Motorgenerál óta küszködök rendszeresen előforduló fulladó alapjárat gonddal (500-900 között ugráltatja). Eddig 3 szerelő látta, mind cseréltetett valamit benne ami után persze ~2 napig jó volt. Amikor van alapjárat akkor lambda,MAP hibátlan. Viszont amikor épp fulladozik az alapjárat, akkor az alapjárati lambda adaptáció +20-25% folyamatosan a MAP pedig 350-480 között fordulat függően és hibakódnak szegény kevéreket dob be. Mind 3 szerelő átnézte a csöveket de egyik se talált fals levegő gondot :W :W .
Cserélve: Fojtószelep,Lambda,EGR,Üzemanyag pumpa, Vízhőfok jeladó,gyertyák

Esetleg a Szentendrén lévő VW szaki elérhetőségét tudja valaki? :F

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167466) molnarpeter válasza atika88 (#167460) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Keress rá, hogy Suzuki abs hiba. Olcsóbb és biztonságosabb két évente cserélni :)

(#167467) atos19881101 válasza bitpork (#167453) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hmm.. és mitől indulnak ezek ilyen “nehezen”? Az enyém 1 fél tekerésre már pöfög.

A kolléga amúgy hanyagolja a szekeret. Nem volt meg az a plusz, ami miatt kellene neki. Azt mondta olyan volt, mintha az én Superb-ben ült volna. :)

gzbotii
Nem tudom, hogy minek a jele. De szemèly szerint nem hiszem, hogy egészséges az ilyen hang.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#167468) F_Zolee válasza pepucs (#167465) üzenetére


F_Zolee
veterán

Tudok egyet a 17.kerben. Viszont nem méri olcsón magát ha az is számít.

(#167469) rob210 válasza pepucs (#167465) üzenetére


rob210
nagyúr

Gyújtás kimaradás nincs?
A fals levegőt kizárnám, akkor inkább felpörögne mint fulladozna.
Egyébként meg ha értő szerelőhöz viszed akkor az az élő adatban látni fogja mivel van baj.
:R

Renault power

(#167470) bitpork válasza atos19881101 (#167467) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez nem nehéz indulás csak a nyomoronc indítómotornak kell egy fordulat hogy meg tudja a főtengelyt tekerni, nem? Asszem 250-300 fordulat. Ezt meg nem lehet nulla alatt elérni - de szerintem Mágus2 majd jobban meg tudja világítani ezt én csak egy phórumozó malac vagyok és semmihez sem értek :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167471) Morris válasza pepucs (#167465) üzenetére


Morris
veterán

Trafók???

1.6 szereti őket

[ Szerkesztve ]

(#167472) atos19881101 válasza bitpork (#167470) üzenetére


atos19881101
senior tag

Persze jogos. Én csak a sokat futott PD-mből indulok ki, hogy az szinte kulcs elfordításra már égeti a gázolajat. Ennek az A6nak meg kellett azért pár tekerés.

Én meg csak egy hozzánemértő amatőr vagyok, ezt meg is kaptam ma a fejemnek. :DDD

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#167473) rob210 válasza bitpork (#167470) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt a részét én se tudom pontosan ennél a konszernnél.
De az offtopiknál, a pördületi érték miatt van.
Azaz a nagynyomásúnak fel kell venni a fordulatot és az érzékelőknek is életre kell kelni.
Ez meg csak meghatározott fordulat után lehetséges.
De a hangján hallatszik mi az egészséges indulás és mi a nyűglődős. :R

Renault power

(#167474) lord_devil


lord_devil
tag

Sziasztok!

P2196-os hibakódom jött elő már 2x is huzamosabb lejtőn ereszkedéskor (az elsőt törölte néhány indítás után, a mait egyelőre nem). Szervízben azt mondták talán első lambdaszonda. A talán zavar kicsit. Mi lehet még? Nem szeretném feleslegesen cseréltetni.

Audi A4 2008 CRTDI CAGA

(#167475) bitpork válasza lord_devil (#167474) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Talán egy takarílás segít. Talán.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167476) Winchester95


Winchester95
őstag

Egyetlen egy hozzászólás az autóvásárlási témában.
Őszintén, milyen szerelő az, aki nem enged egy egyszerű hibakódkiolvasást vcds-el? Vagy akár egy BT kütyüvel...

Továbbá akármilyen szép és jó autó, ilyen mentalitással rendelkező embertől biztosan nem vennék se autót, se mást, még ingyen se. Ilyen szerelőtől meg végképp.

Mostanában megyek autót vásárolni, néznelődni, vcds-el a kezemben.
Most választhatnak hogy én olvasom ki vcds-el vagy egy helyi szervízben vcds-el....

1.8T a kiszemelt elsősorban.
Gondolom a lánc hangján kívül, nincs olyan dolog amire oda kellene figyelni.Persze tudom Turbó, Kettőstömegű és ezek.

Visszatérve a Toledó ülés csere témára.
Sikerült 100%-ba beépítenem.
Nagyon egyszerű volt az egész, köszönet érte Mágusnak!
Elektromos bőr ülés, de nem a memóriás.

Tiszta luxus autó lett ebből a Toledóból.
Már csak a küszöb és a hátsó szárny van hátra.

(#167477) macilaci78 válasza atos19881101 (#167449) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Autószerelő árulja, így jó párszor megkaptam a fejemhez, hogy szerelő vagyok? - Nem is olvastam végig, már az első bekezdésnél mondtam volna, hogy "én autót venni jöttem, de eladóként mutatott viselkedése alapján ő nem autószerelő, hanem ornitológus".
Nyilván van hibája az autónak, amiket palástolni próbál, az árból nem akar engedni, inkább megvárja, míg odaszáll egy palimadár.

Mágus2: az, hogy miből lehet baj és hogy mit próbálnak a másikra verni, nem mindig egyezik. :D
Ha komoly a vételi szándék, én felajánlottam volna 10-20k-t a VCDS-es manőverért, amolyan előleg gyanánt.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#167478) lord_devil válasza bitpork (#167475) üzenetére


lord_devil
tag

Minek a takarítására gondolsz? :) Ha azt mondjátok nagy valószínűséggel a szonda az oka, akkor kicserélem. Csak szeretnék több véleményt a szervízén kívül.

[ Szerkesztve ]

(#167479) bitpork válasza lord_devil (#167478) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A szonda (hapci, morgó és a többi) a legkézenfekvőbb. Van akinek bejött a takarítás van akinek csak a csere. De lehet becsöpögő injektor, EGR vagy akár MAF szenzor is. Élőadat nézegetés nélkül elég nehéz bármit is mondani - nekem meg különösen mert nem tudom mik a helyes élő adatok :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167480) aero. válasza bitpork (#167479) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Azért mondjuk lambda hiba azok egyike, ami nem igényel nagy rakétatudományt, még hibakódos berkekben sem. Tipikusan talán az az egyetlen hibakód, ami igazából az, ami. Sok dolog nincs is benne, ami elromoljon, de ha igen, akkor csekkendzsin.

(#167481) Mágus2 válasza lord_devil (#167474) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem megdöglött a lambada.

To all: Mit lehet pucolni egy lambdaszondán? 2 állása van, működik, vagy nem működik. Ez a dízel lambda amikor elkezd elhalálozni, jellemzően motorfék üzemben túl dús keverékre panaszkodik, amikor 0 a befecskendezés, mert beakad a jel és folyamatosan adja a jelet, akkor is, amikor nincs gázolaj az égéstérben, csak friss hegyi levegőt pumpálnak a hengerek. Ezt persze a motorvezérlő nem érti, mert elvileg 0 a befecskendezés, nem vár lambda jelet, erre dobja a kódot.

[ Szerkesztve ]

(#167482) lord_devil válasza bitpork (#167479) üzenetére


lord_devil
tag

Ok, pont a felsoroltaktól tartok. :) Mondjuk EGR nemrég volt cserélve.
Mágus: köszi.
Meggyőztetek, csere lesz.

(#167483) VIBO


VIBO
őstag

Hali

Ha a kipufogó alja kormos, akkor az baj? Alul kivül.

MK7 GTI GOLF 2015

S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7

(#167484) Mágus2 válasza VIBO (#167483) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Teljesen normális, okádja a kormot. :DDD Minden TSI-n kormos. Nem hiba, tulajdonság. ;)

[ Szerkesztve ]

(#167485) negyedes válasza pepucs (#167465) üzenetére


negyedes
addikt

Azd motorkod es ugyan ezt produkalja. :(

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#167486) VIBO válasza Mágus2 (#167484) üzenetére


VIBO
őstag

Nade tényleg....

Vigyem szerelőhöz emiatt?

S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7

(#167487) lord_devil válasza Mágus2 (#167481) üzenetére


lord_devil
tag

Még egy kérdés: mehet bele Bosch, vagy #csakagyári?

(#167488) focvis válasza VIBO (#167483) üzenetére


focvis
veterán

Közel egy év kellett, hogy ezt észrevedd? :DDD
Tök normális.

Bónusz tipp: Mosás után, mikor teljesen megszáradt a kipu belseje is, 000 vagy 0000 acélgyapjúval (eBay: 000 steel wool, kb. 2-3 USD postával) szépen le tudod szedni a maradék kormot.

[ Szerkesztve ]

(#167489) Mágus2 válasza lord_devil (#167487) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Én csakagyárit tenném, főleg amióta sok a bosch alkatrész megszopatott.

(#167490) VIBO válasza focvis (#167488) üzenetére


VIBO
őstag

Eddig is észrevettem, csak nem zavart...Pár nagyokos meg mondott sok okosságot mostanában és gondoltam inkább a profiktól kérdezem :P

[ Szerkesztve ]

S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7

(#167491) focvis válasza VIBO (#167490) üzenetére


focvis
veterán

Persze, logikusan nem lenne normális, hogy egy modern benzines autó kormolja a kiput. De a közvetlen befecskendezésesek ilyenek, minden TSI (GDI, stb.) kormolja ha használva van.
Tavaly ősz óta már OPF-fel (Otto részecskeszűrő, olyan mint a DPF, csak benzines) szerelik.

(#167492) pepucs válasza rob210 (#167469) üzenetére


pepucs
tag

Akiknél járt idáig a kocsi, mind VCDS-el próbálkozott mint élő diag. :DDD De gyakorlatilag az összes adat "rossz" amikor nincs alapjárat és így nem tudják megmondani miért, tehát csak tippelgettek. Ezért is bízom benne, hogy itt valakinek van egy megbízható szakija :)) Aki a generált csinálta, széttette a kezét hogy sajnos ennyire nem ért hozzá, vigyem VW-s szakemberhez. :W

#Morris: Misfire-t nem írt a gép viszont valóban gyújtótrafó csere nem volt még. Elképzelhető, hogy az lesz a következő próba.

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167493) pepucs


pepucs
tag

Amikor nincs alapjárat a lambda folyamatosan +20-25%-on ugrál. Amikor van és működik minden flottul akkor 0 +-7%

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167494) Mágus2 válasza pepucs (#167493) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van multimétered otthon? Van utólagos riasztó a kocsiban? Az utóbbi nagyon fontos kérdés. :K

[ Szerkesztve ]

(#167495) pepucs válasza Mágus2 (#167494) üzenetére


pepucs
tag

Utólagos riasztó nincs. Multimétert betudok szerezni elég hamar :U

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167496) Mágus2 válasza pepucs (#167495) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mielőtt eldobálod a trafókat, mérd meg az ellenállásukat. Ha nincs köztük kirívóan eltérő, valószínűleg nem a trafók a ludasok. Ez a vezérlő számol égéskimaradást. Mért értékek között van missfire counter. Érdemes meglesni, mert hibakódot nem generál. Ha 0 égéskimaradással is le akar fulladni, szorulhat a pillangószelep. Ki kell tisztítani, a tengelyét finomam megolajozni. Ha ez megoldja egy időre a problémát, akkor csak egy fojtószelepre van szükséged. EGR is tud érdekes dolgokat, próba idejére le kell vakítani egy méretre vágott fémlemezzrel, lesz hibakód, rá, de ha az a ludal elmarad a lefulladás közeli állapot. Sok mindent lehet, de ez tipikusan az a hiba, amivel el kell játszani és sorban kizárni a dolgokat.

(#167497) Csabadi


Csabadi
tag

Sziasztok, passat-on (1.9pd) szeretném a vákum csöveket és az üzemanyag csöveket(tandem és szürő között) kicserelni újra. Honnan érdemes venni, meg milyen márkát, mert a vákum csövek voltak már cserélve, kB 2 éve de el vannak repedezve(valószínű nem bírják a hőt) egyébként resolajcsövek, lettek felrakva. Az üzemanyag csövei is hasonlóan repedezett bár azok meg gyariak, viszont ott a visszatérő ág ami rosszabbul néz ki.(gondolom a foró gázolaj tól)Viszont ami üzemanyagcsőként kapható, akármelyik boltban, azzal már van rossz tapasztalat tartósság szempontjából. Viszont van még ami gyári vákum cső a kocsin és az patikaul néz ki, nulla repedés, érdekes. Tehát akkor honnan vegyek? Köszi

(#167498) pepucs válasza Mágus2 (#167496) üzenetére


pepucs
tag

Rendben, megmérem az ellenállásukat köszönöm a tippet.

EGR volt az első amit generál után cserélt a srác (Magnetti Mirelli-re) :DDD fojtószelepet pedig a hetekben kapott egy működő autóról, de a probléma továbbra is sporadikusan jelentkezik.
Pedig még azt se lehet mondani, hogy olcsó húsnak... mert pénzt nem sajnálva vittem a szerelőkhöz. Ahogy olvasom nem vagyok egyedül a fulladós alapjárat problémával. :W

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167499) d3lete válasza Mágus2 (#167271) üzenetére


d3lete
aktív tag

Nem VW. Senki nem tudja megmondani a baját. Ez egy 530d m57 régi vasblok. Szinte megolhetetlen. Leirom nagyjából amit tapasztalok. Se kat se dpf se egr.
Poccre indul nagyon erős, de kéken ködöl. Üzem melegen kitisztul magas fordulaton 3500 4000 nem kékel. Csak alapjaraton. A szaga csípi a szemem budos régi kamion IFA liaz szag ruhámba egész nap érzem.
Injektorok felujitva. Hengerfej felujitva.
Turbó új de gagyi.
Henger fal tiszta látszik a honolas erősen. Kompresszió 23bar minden hengerben. Korrekció minden hengerben +-0.9 Max. Az olaj teljesen tiszta marad benne mint egy benzinesben 10ekent olajcsere. Nem tudom olajat eszik vagy sok a gázolaj. Minden fele szoftvert próbáltam már. Szelessavu lambda van benne lambda error ír hogy az oxigén koncentráció nagyon alacsony. Fekete füst nincs. Annyi van hogy az egr miatt az elvart levegő 350mg/hub az aktual 500mg/hub. De másnál ez nem okoz ilyen problémát.

Köszönöm hogy írtál!

[ Szerkesztve ]

(#167500) CharlieDrop válasza d3lete (#167499) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Miért nem a BMW-s topikba írsz? :)

BTW, ha gagyi a turbó, az el tud vinni olajat...
És ha nem enne olajat nem füstölne kéken...
Hacsak az üzemanyag nem szar

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.