Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [fatpingvin:] Thinkpad X230 mint asztali gép, mi van a bővítőkártyákkal?
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gzbotii
veterán
Nekem kerekagy miatt vagy 6 szett tárcsa + betét lett cserélve (ebből három nálam, a szerviz kísérletzese közben). A végén már akkor is rázott, ha nem nyomtam a féket.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
vans?
őstag
Koszi szepen, igazabol mar szeptember ota megvan.
hábm bábm
zolko74
tag
Tudsz valami okos megoldást?
Engem is elhajtott a kulcsos, mert ragasztva van a chip.
bul07
nagyúr
Nekem a kulcsos az mondta hogy a házat lefaragni róla, és hőlégfúvóval óvatosan melegítve
Én ha most csinálnám, fognék egy reszelőt és a műanyag házat kívülről elkezdeném lereszelni a chipről óvatosan, majd a ragasztó nagyját is lereszelném na azt még óvatosabban
Nem mindet mert az új kulcsban úgyis van hely így ha a ragasztó 50%-a rajta is marad akkor is elfér
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
IntelKiller7
veterán
EPC problémára tud valaki megoldást?
Diag gázpedál jeladó/folytószelepet mutat.
Amikor bedobta elötte beremegett majd gázadásra nem igazán reagált. Leállítás után fél órát vártam majd indítás után nem volt semmi baja, se EPC jelzés. 2 napig okés is volt.
Tegnap megyek vele, majd gázadásra megint bedobja. Este indítom még mindig ott van. Ekkor lett kilvasva és kitörölve. Tankoltam, majd megint bedobta rá pár száz méterre. Gondoltam meghuzatom kicsit, de amikor kapcsolgatott vissza, lassult a kocsi majd amikor félre álltam le is fulladt. Indítottam majd hazadöcögtem vele.
Kicsit vártunk, idnítom megint, fulladozik, és le is fulladt. Indítom megint semmi EPC jelzés. S-ben mentem vele 5km-t kb, semmi baja. 3-4 órát állt a kocsi egy helyben, majd kb 1 km után megint bedobta. Váltana vissza és megint lefullad kb álló helyzetben. Indítom semmi jelzés. Az autó normálisan megy.
Ez mi a fene lehet? Holnap elviszem szerelőhöz, de, ha esetleg tud valaki valamit vagy volt hasonló, akkor esetleg tudok a szerelőnek is valami konkrétat mondani.
2.0 TSI CAW, DSG.
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
Kox?
Nekem anno egy kicentizett előzés közben dobta be az EPC-t + fulladt; utána egyből vittem vegyszeres tisztításra.
zzz03
őstag
sziasztok. oktavia 1.8t agu motorkod. nagy fusttel indult 1 nap allas utan (azt hittem folgyulladt valami ). alapjarat felment 1500ra. par masodperc es minden visszaalt. fust eltunt alapjarat 900. utana ujra inditva semmi fust. ero megvan megy rendesen azota semmi gond. mi lehetett? merre induljak? muszerfalon hiba nincs.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Szia,turbo csoportokban külömbséget tesznek dpf-es kocsirol való turbó és sima között.Tehát sima katalizátoros és dpf-es turbo között.Van ennek valóság alapja?Konkrétan audi a4 b7 1749va turbórol van szó.
Mágus2
Közösségépítő
Mondj egy 1.9pd dpf-es motorkódot a4-ből. Elvileg a BRE volt csak dpf-el, de pont olyan turbó megy rá, mint az AVF-re. Szerintem megegyeznek a turbók. Használtan dpf-esről nem vennék, mert biztosan rosszabb lesz, mint a nem dpf-es.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Egy teljes klíma felújítás/javítás kb mennyi lehet, valakinek van tippje? Ha a hűtőt, kompresszort, vezérlőt is cserélni kellene + töltés.
Kompresszorból érdemes lehet használtat nézni vagy egyből új?
150.000 alatt megállhat a mese?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
IntelKiller7
veterán
180 van benne, nem tudom, hogy volt e elötte koxtalanítva. Sokan a folytószelepet írják a ludasnak. Mindegy, holnap kiderül.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
tomszli11
tag
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, remélem tudtok nekem segíteni.
- Alufelnit szeretnék vásárolni a Skoda Fabiámra, esetleg tudtok megbízható embert, internetes felületet, ami már bevált?
- Illetve vezérlést szeretnék cserélni az említett 1.4-es láncos Fábiába. Budapesten - Budaörsön tud valaki megbízható szervízt?
Előre is köszönöm szépen!
MunezXBK
nagyúr
Amikor vettem az A4-et, akkor nem állt meg 150-ben, azt kb. 9 éve történt...
kapaca76
tag
Sziasztok!
Használtan (100-200 e km között) Octavia 3 kombi DSG váltóval milyen motorral ajánlott?
1.6 vagy 2.0 CRTDI, vagy 1.4 TSI?
gzbotii
veterán
És miket kellett cserélni/felújítani etc?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
MunezXBK
nagyúr
Mindent + át lett mosva + fel lett töltve, ha jól emlékszem 180 lett a vége.
Csabadi
tag
Rendben én irtam rosszul mert 2.0 8v BPW motorkodos kocsirol árulja egy srác,és ott okoskodnaj hogy más a dpf,es de ezek szerint csak max rosszabb állapotban lehet mint a simárol..elvileg 140.000van a kocsiba kintröl van és törött az eleje.
[ Szerkesztve ]
Ha kiolvasod a hibakódot és égéskimaradást ír, akkor sanszos a koksz.
A vegyszeres tisztítás kijön 20 ezer forint környékén. 1.4 TSI-n megoldotta a problémát.
[ Szerkesztve ]
Buster17
addikt
Seathoz hol lehet venni eredeti dolgokat márkakereskedésen kívül?
Pl cikkszám szerint kikerestem a háttámla lahjtó nyitókáját és szinte csak alliexpreszt dobja ki. Ez is jó?
gzbotii
veterán
Hasznos infó, köszi.
Azóta gondolom a munkadíj +50%, ha nem több.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Zizmand
aktív tag
Én a helyedben Seatos adok-veszek Fb csoportokban érdeklődnék.
F_Zolee
veterán
Gyanítom az ülések se acélosak és nem a legjobb van benne. Vegyél topsport szettet bele 40-50k körül.
Buster17
addikt
Már néztem cupra üléseket bele
F_Zolee
veterán
Az drága bele, különbözet elmegy még a műszaki állapot javítására.
Buster17
addikt
De leglább jól néz ki
F_Zolee
veterán
Topsport se gyászos.
Buster17
addikt
Az melyik? Lehet az van benne
F_Zolee
veterán
Aminek van combtámasza. Alap ülés az csak kagylós kb. Olyan, mint a cupra csak annak más szövete van.
Buster17
addikt
Akkor olyan van most benne, csak kikopva, kiszakadva meg kiégetve
[ Szerkesztve ]
DJ. Ru$y
félisten
VCDS kábellel kapcsolatban van valakinek hazai eladóval tapasztalata? Ezt néztem ki, de, ha valaki vett mostanában és van egy eladóval tapasztalata, az kérem írja meg.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
JHONNY 79
aktív tag
Attól függ mire vagy hol fogod használni? Nekem volt 1.6 CRTDI 2 fl. Octaviam, most 3-as 1.4 TSI lett helyette. A dízelnek sok nyűgje van, azért cseréltem le, az utód jobban megy, a fogyasztása is jó (6.5 jelenleg az átlagom). Egyelőre nem bántam meg a cserét, kérdés nálad hogy lenne használva.
DJ. Ru$y: Aliexpressen ezen ár töredékéért megkapod.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Elhatároztam, hogy a következő autóm VAG csoportból lesz. Valahol 2-3 millió között akarok kiadni rá. Az első opció egy 1.4tsi Golf6 vagy Octavia 2010 környékéről, a második pedig a Leon, Toledo, Rapid 1.2tsi hármas 2013-14 körül. Mi az, amire nagyon figyelni kell ezeknél? A lánc és koksz problémát ismerem 2013 előttről.
G6 esetén nézd meg alaposan a küszöb és az első sárvédő találkozását; ez egy vízszintes rés, világíts be telefonnal.
diegho
nagyúr
Ott rohad, vagy mi?
Az enyémen ott volt egy pörsenés. Kijavítottam s.k.
rob210
nagyúr
ott van az esővíz elvezető, ha nem pucolják összegyűlik a termőtalaj és annyi.
Renault power
Hogyan javítottad?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
diegho
nagyúr
Pont ma pucoltam a fókát is ugyanitt.
Csavarhúzó végére smirgli, majd Noverox, az fekete színűre változik a fémen (fekete autó volt).
rob210
nagyúr
A vas oxidot vas szulfiddá alakítja ezzel konzerválva a korróziót.
Érdemes fedő réteget is felvinni, úgy még tartósab.
A noverox mostanában elég drága, a korrant ugyan azt tudja és olcsóbb Magyar gyártó.
Renault power
4-5 éve történt, könnyen lehet hogy tettem rá festéket is a végén.
Amazonról rendeltem, kb. 5 e. Ft; nagyon sokáig elég; de sajnos megcsiccsent, most már nem olyan mint a méz, inkább vízre emlékeztet a sűrűsége.
JHONNY 79
aktív tag
Amkor eldöntöttem, hogy benzinesre cserélem az Octaviát, sokat vaciláltam melyiket vegyem. Szervizes szerelő elmondása szerint a szíjjas motorokkal jóval kevesebb gond van, így inkább spóroltam még egy kicsit és azt vettem.
diegho
nagyúr
Legjobban nekem is a Leon tetszik 2013 utánból, az pedig már szíjas úgy tudom.
b4zsi-
őstag
Újabb segítséget szeretnék kérni:
VW Polo 1.4 TDI BNM motor - 70 LE 2006
Bal hátsó ajtó 10-ből 6x kinyílik 4x zárva marad. Azt mondták hamarosan teljesen meghal és akkor széfre zár az ajtó és sokkal bonyolultabb lenne a szerelése. Most kaptam ajánlatot 40 000 Ft alkatrészre + 20 000 Ft munkadíjra. Működtető mechanika motor fog valószínűleg meghalni, amire nekem szükségem lesz majd a jövőben és állítólag ez VW Polo-nál gyakori hiba. Később széfre zárt állapotban a munkadíj még a duplája is lehet.
Valóban ennyi lenne ennek a javítása? Nem találom igazából ezt az alkatrészt csak ezt találtam, ami viszont nincs köszönő viszonyban a 40 000 Ft-os alkatrésszel: [link]
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ez köszönőviszonyban sincs azzal, ami neked kell, neked hátsó ajtóra kell, nem az 5. ajtóra a csomagtartóba... Mielőtt kicseréltetnéd a zárat, nézesd meg az ajtó és az oszlop között a kábelkorbácsot egy elektromókussal. Sokszor ott törik meg a kábel, nem is a zár a hibás.
[ Szerkesztve ]
b4zsi-
őstag
b4zsi-
őstag
Attól függetlenül a 40eFt + munka reális a zárcserére? Jövő héten viszem is villamossági szakihoz.
dond
csendes tag
Tavaly cseréltem, 9-10e körül volt az utángyártott innen, nekem már zárva volt az ajtó fixen, de szerencsére szétszedés/bontás közben egyszer mégis működött, így ki tudtam nyitni az ajtót és kiszerelni az egységet rongálás nélkül, egyébként lehet furkálni az ajtó peremét belülről a nyitáshoz, akkoriban találtam erről jópár videót yt-n. Legtöbbször javítható a "zár", mikrókapcsoló csere vagy belső tisztítás kell csak neki, de ha már megvolt az új kicseréltem.
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia Mk2-ből melyik TSI motor megbízható?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, Kingston, SK Hynix, Kioxia - STEAM DECK
- Új GAMER félgép - GIGABYTE B760 GAMING X + Intel I5 12400F + Crucial PRO 2x24GB DDR5 5600MHz
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)