Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#166851) focvis válasza atos19881101 (#166850) üzenetére


focvis
veterán

Nem hagyott nyomot, de eleinte figyeltem rá, hogy játszós kabátot húzzak; azon sem hagyott nyomot.

(#166852) Csabadi válasza Mágus2 (#166819) üzenetére


Csabadi
tag

A kapcsoló érdekelt mert így 5év alatt csinálta már, heti egyszer, napi kétszer, de volt úgy is hogy háromszor leállít majd vissza és ebből egyszer hosszas tekerésre indult.Viszont nem nézem mindig az izzítás ikont, mert ha jól tudom az visszajelzőként is funkcionál...,hogy kap az ecu feszültséget.... viszont van,hogy jó darabig nem jön elő, ez a tünet

(#166853) L1ZRRR


L1ZRRR
senior tag

Ez lett a legjobb fotó végül. :)

(#166850) atos19881101: Kinek mi... nekem bejön, de lehet kövi szezonra más megy rá. ;]
(#166842) focvis: nem lesz ültetés.

[ Szerkesztve ]

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#166854) 1stVikman


1stVikman
senior tag

Sziasztok.!
2007-es octavia 2.0 pd-tdi mennyire lehet szopóroller?
DPF - fel elvileg ez nem volt szerelve.
BKD motorkódos, sok km, de hosszú távokon használva, pár dolog frissen cserélve.
Konkrét autó : [link]
Unokaöcsém venné saját részre, és kellene neki egy megerősítés vagy elrettentés. :)
Előre is köszi : Vikman

(#166855) molnarpeter válasza 1stVikman (#166854) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Olajpumpa régi fajta, balansztengely nincs, talán még az injektorok is Bosch-ok, ilyet nyugodtan nézhet.

(#166856) diablo1984 válasza 1stVikman (#166854) üzenetére


diablo1984
veterán

A DPF-et nem zárnám ki, ha Német lenne, akkor tutira DPF-es lenne, így Magyarként talán, de szerintem éppoly euro 4-es mint amilyen a többi, azt meg DPF-el érték el a PD-s motorok. Szerintem ennek is annak kell lennie korból adódóan..... :U

(#166857) bul07 válasza diablo1984 (#166856) üzenetére


bul07
nagyúr

Euro4-et DPF nélkül is elérték
Az enyém is EU4-es BRU motórkód 2005-ös és nincs DPF
És Holland a lelkem

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#166858) diablo1984 válasza bul07 (#166857) üzenetére


diablo1984
veterán

Hollandia az megint egy véglet ott az őskövület autókat is használják, Németben az olyan autóba ami nem lett volna DPF-el szerelt, már a 2000-es évek elejétől-közepétől tolták bele a DPF-et az euro4-hez, hogy zöld unwelt plecsnit kaphassanak és mindenhová bemehessenek és kevesebb legyen utána az adó. Ott már régen megkergültek, nem most kezdték!
Itthon akkor még csak rendelhető extra volt ez az úri hóbort.....
Valahogy úgy rémlik, hogy b6-os passat is 2 literes pd motorral már mind dpf-es volt, gondolom az ugyanezzel a motorral szerelt skoda is mind az lehet, de lehet rossz a gondolatmenetem.

(#166859) Keef_Lee


Keef_Lee
senior tag

Nahát! Olyan tájékozatlan vagyok, hogy eddig az Octavia 1.4 TSI és 1.6 CR TDI között nézelődtem. Erre most felfedezem a golf variantot 1.4 TSI-ben, kb ugyanannyi árban (használtan). Mondjuk ahogy elnézem ez nem 150 lovas , csak 125-ös. (meg ülésfűtés nincs benne, mint a skodákban)

(#166860) kapaca76


kapaca76
tag

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a 2008-as O2 1.9 PDTDI kombimat (240 e km van most benne).

Hétköznap általában csak munkába járáshoz használom, 11 km az út. Ebből kb. 5 km a város, szerencsére kevés lámpával (ált. 1-2 várakozás pirosnál), egyenes szakaszon, 3 körforgalommal. A maradék 6 km országút, ahol többnyire lehet a megengedett 90-nel haladni.

Hosszabb utak leginkább csak hétvégén, ilyenkor jó időben kb. 100 km-es országúti kirándulások, autópályázás pedig évente átlag 5-6-szor (nyaralás, Bp., stb.) jellemzőek.

Ezt a használatot a PDTDI az elmúlt 80e km-en különösebb gond nélkül bírta.

A fentieket figyelembe véve melyik motor/váltó kombinációt ajánlanátok O3 kombiban használtan? 1.4 TSI kézi, 1.6 CRTDI DSG, 2.0 CRTDI kézi, vagy 2.0 CRTDI DSG?

DPF miatt inkább a benzines felé hajlok, de a szerelőm a dízelt javasolja, szerinte a TSI-kkel elég sok gond lehet használtan (túlzott olajfogyasztás, stb.)

(#166861) 1stVikman válasza molnarpeter (#166855) üzenetére


1stVikman
senior tag

+diablo1984
Akkor ha jól értem, ez egy vehető konstrukció? DPF nélkül meg kifejezetten jó vétel lehet?

(#166862) diablo1984 válasza 1stVikman (#166861) üzenetére


diablo1984
veterán

DPF nélkül bármi, ha dízel kell és lekövethető az előélete! Mert hiába nincs részecskeszűrő, de egy elhanyagolt, szétütött dízelre akkor is sokat lehet költeni!

De Mágus majd megmondja a tutit, bár Ő is szerintem a CR-re esküszik!

(#166863) molnarpeter válasza 1stVikman (#166861) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Vehető, ha nincs rajta DPF (mármint gyárilag :D PR kódok alapján ellenőrizhető)

(#166864) 1stVikman válasza diablo1984 (#166862) üzenetére


1stVikman
senior tag

+molnarpeter
Akkor még megvárom Mágus véleményét is, és megpróbálom még kideríteni, hogy van-e DPF gyárilag vagy sem. :)

(#166865) i-sti válasza kapaca76 (#166860) üzenetére


i-sti
senior tag

Nem ismerem a szerelődet de az enyém annyira dízel ultra, hogy ha arra kérnék, tanácsot hogy városban 2 km ingázni arra is #csakadízel a válasza. :K
1.4 TSI itt többen is használnak/használtak, ha jól rémlik még senki nem kellett a Dunába lökje, mert GTK lenne a fentartása.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#166866) Keef_Lee válasza i-sti (#166865) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Mondom én, hogy vannak ilyen nézetek. :)
Én is a minap beszéltem egy neves cég kereskedőjével (nem nepper kategória), aki azt mondta, hogy az 1.6-os diesel nyomatékát a TSI sohasem fogja elérni, higgyem el. (Mind a kettőből rengeteget eladott.)
Na, most akkor?... :U
Közben meg már egy golf TSI 125 LE-vel szemeztem már, nem is a 150-es octavia TSI-vel.

(#166867) CharlieDrop válasza Keef_Lee (#166866) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hááát
Ezt nem venném ilyen szigorúan, igazság van benne, de 200 NM 1500-3500 közt, vagy 225 1500-2500 közt?

És persze motorvariáns függő az egész :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#166868) focvis válasza Keef_Lee (#166866) üzenetére


focvis
veterán

Haladásban az 1.4 TSI a 2.0 TDI-vel vethető össze; az 1.6 TDI kb. 1.0-1.2 TSI konkurens lehet.

@CharlieDrop: 1.6 TDI nem 250 Nm? Az alap 1.4 TSI az 200, az erősebbek 250 Nm (a turbós-kompresszorost nem tudom).

(#166869) molnarpeter válasza 1stVikman (#166864) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Írta már, kereső "BKD" ;)

(#166870) Keef_Lee válasza focvis (#166868) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

A golf 1.4 TSI BMT 125 lovas 200 Nm-ese is azzal vethető össze haladásban?

(#166871) i-sti válasza Keef_Lee (#166870) üzenetére


i-sti
senior tag

Igen

Novum Forum Siculorum

(#166872) CharlieDrop válasza focvis (#166868) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Azért írtam motorvariáns függő. Írnak ilyet is, olyat is

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#166873) focvis válasza Keef_Lee (#166870) üzenetére


focvis
veterán

Igen, de a 122-125 lovas alulról; a 140-150 lovas felülről. Nyomatékből a 2.0 TDI jobb; míg csapatni az 1.4 TSI.

(#166874) Keef_Lee válasza focvis (#166873) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Azt mondta a család: pályán van egy nagyobb emelkedő, azon sem szabad gyengülnie. :)

(#166875) zoo8800 válasza Keef_Lee (#166874) üzenetére


zoo8800
veterán

Egy Golf-méretű és tömegű autót lazán elvisz 140-nel bármelyik autópálya-emelkedőn a 200 nyúlmókus. Tapasztalatból mondom :)
Ha esetleg lakókocsit vontatnál, akkor arra kevés lehet.

rip and tear, until it is done

(#166876) Keef_Lee


Keef_Lee
senior tag

Tud valaki olyan oldalt, ahol össze tudnám hasonlítani felszereltségre az Octavia Style-t a Golf Variant comfortline-nal?

(#166877) MunezXBK válasza focvis (#166868) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

240Nm a 170 lovas.

(#166878) i-sti válasza Keef_Lee (#166874) üzenetére


i-sti
senior tag

Szerintem amire válaszoltál abban a hozzászólásban teljes mértékben meg van válaszolva ez az ügy :R

Novum Forum Siculorum

(#166879) bitpork válasza Keef_Lee (#166876) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ilyen oldalak nem léteznek. Még márkán belül sem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#166880) focvis válasza zoo8800 (#166875) üzenetére


focvis
veterán

Nekem (is) a 122 lovas 1.4 volt Golf 6-ban; simán ment fel 6. sebességben az érdi emelkedőn, gázadásra gyorsított.
(Ettől még a 150 lovas jobban kéne, az kimondottan jól halad {csak városban ültem olyanban}.)

(#166881) Mágus2 válasza zoo8800 (#166875) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Miért lenne probléma bármilyen emelkedő pályán, ahol neki lehet futni? Szerintem el vannak itt sokan tévedve. A nagy nyomaték nem a pályára kell, hanem amikor a hegyi szerpentinen beszorulsz a kamion mögé és van rá 400 métered, hogy magad mögé tessékeld. Ott van értelme a nyomatéknak. Egyébként az 1.6 szívó mindenre is elég. Ez az egyedüli szituáció, amire kevés, itt ahol én lakom minden irányba szerpentin van 12 százalékos emelkedőkkel, szóval nem fogok 200 ló alatti benzinest venni, vagy marad a kormos szélkakas. ;) Tudom mit megy az 1.4TSi próbáltam, jobban gyorsul, mint a 2.0TDi, amíg nincs emelkedő. Ott győz az autó súlya, nekem olyan autó kell, ami a gyorsulási adatot hozza emelkedőn is. ÉS emelkedő alatt ilyeneket értek.

2x voltam skoda feliciával a tengernél, pedig az 40kw, szóval pályára nem kell nagy nyomaték.

[ Szerkesztve ]

(#166882) gzbotii válasza Mágus2 (#166881) üzenetére


gzbotii
veterán

De itt az ilyen nem szokás - emelkedőn előzni, azt hogy?. Egyszer kb 1km keresztül követtem egy Volánbusz + 3 szgk konvojt a Pilisben, 30-al. Aztán meguntam és elléptem. Szerintem még most is mennek, ha ki nem fogyott az üzemanyag :DDD

Mondjuk én is ilyen helyen szocializálódtam.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#166883) Mágus2 válasza gzbotii (#166882) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Majd bitpork mesél neked. :DDD

Pedig direkt nem vittem a fosatósra, inkább a kevésbé félelmetes útvonalra mentem. :D [link]

Egyébként itt le lehet tesztelni bármilyen autót. [link] 4.-ben kb 120-nál megfogja a skodát, de szoktam előzni ott, mert a gyengébb autók nem érik el a 70-et sem. :)

[ Szerkesztve ]

(#166884) bitpork válasza Mágus2 (#166883) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mit meséljek? Szerinted miért kerüljük Kassát azóta? :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#166885) zoo8800 válasza Mágus2 (#166881) üzenetére


zoo8800
veterán

Ez még nem is meredek, az nekem 20% környékén kezdődik ;] 2x jártam erre a Bravoval felfelé, egyszer nem mertem 3.-nál feljebb kapcsolni, másodjára kipróbáltam a 4.-et, azt is bírta a motor úgy 70 km/ó körül. Én egyébként nem sok előzgetést láttam, miközben kb. a fél Alpokot bejártam. Se hely, se lehetőség nincs általában.
Autópályára a tartalék és a nyomaték a kényelem miatt kell, egy erős motorral alacsonyabb fordulaton csendesebben fut ám az autó. Persze, lehet szívó 1.4-gyel is pályázni, de hacsak nem feltétlen muszáj, én mást választanék.

rip and tear, until it is done

(#166886) 1stVikman válasza molnarpeter (#166869) üzenetére


1stVikman
senior tag

Az új kinézeten nem találom a keresőt :(
Asztali nézetem ilyen :

[ Szerkesztve ]

(#166887) siti válasza 1stVikman (#166886) üzenetére


siti
senior tag

mobilarenát cseréld le prohardverre, ott asztali nézet és lesz kereső.

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#166888) bitpork válasza zoo8800 (#166885) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Te foschtál! Mágus2 Maxxal 4 emberrel az általa linkelt utakon 100 körül előzgetett és szerintem a fordulatszámmérő soha nem volt 3000 alatt. Ez meg volt spékelve h mellettünk (tán 1 méter) a szalagkorláton túl több száz méteres szakadék ami a mi Alföldi gyomrunkat kicsit megviselte.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#166889) gzbotii válasza 1stVikman (#166886) üzenetére


gzbotii
veterán

Menj át PH-ra.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#166890) zoo8800 válasza bitpork (#166888) üzenetére


zoo8800
veterán

Őőő tényleg nem vagyok már egy nagy sumáhher :B

rip and tear, until it is done

(#166891) gzbotii válasza zoo8800 (#166885) üzenetére


gzbotii
veterán

Tény, hogy aki nincs szokva hegyi utakhoz, szerpentinekhez, az jobb is ha nem feszegeti a határokat...Szülővárásomból szinte csak hegyet megmászva lehet kijutni, így aki ott tanul meg vezetni, ehhez szokva van. Sok magyar meg alföldi románt látok (rendszám alapján), akik faluban/külterületen megelőznek, aztán 20-30-40p múlva utolérem a hegyen, mert 40 fölé nem gyorsít, mert wao, itt már nem csak a gázpedált kell nyomni, más skillek is kellenek.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#166892) bitpork válasza zoo8800 (#166890) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Iza aznap este nem aludt az idegtől :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#166893) Mágus2 válasza bitpork (#166892) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1 hétig járna velem Iza szerpentinen, hozzászokna, vagy megszökne. ;) Levi nagyon élvezi, mindig mondja hogy száguldjuk... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#166894) macilaci78 válasza gzbotii (#166891) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Én azért mentem, amennyire a Transporter és a 7 utas engedte. :D 40 km/h átlagot sikerült autóznom úgy, hogy a majrésabbja is biztonságosnak ítélte, vagy aludt út közben.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#166895) zoo8800 válasza gzbotii (#166891) üzenetére


zoo8800
veterán

Nekem főleg a lakókocsisokkal gyűlik meg a bajom, kis szűk utakon élvezet kerülgetni a 2,3 méter széles bódét :D

rip and tear, until it is done

(#166896) zoo8800 válasza bitpork (#166892) üzenetére


zoo8800
veterán

Feleségem nem ilyen, ő egy ilyen szituban szerintem kiabált volna, hogy álljál meg te hülye állat. Gyorsan menni lehet, de a közúti racsingot nem tolerálja.

rip and tear, until it is done

(#166897) Mágus2 válasza zoo8800 (#166896) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem volt racsing a megengedett +10%. Csak ijesztőnek tűnik annak, aki nincs a terepviszonyokhoz szokva. A többiek mentek lassan, nem én gyorsan. ;)

(#166898) bitpork válasza Mágus2 (#166897) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Több volt az mint +10% ;] Betyárkodtál mert ki akartad próbálni Maxon a sport módot és a futómű-keményítést.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#166899) Mágus2 válasza bitpork (#166898) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem mentem a 40-es tábláknál 140-el. :N Ha jól emlékszem 120 fölé sehol nem mentem. :U

(#166900) bitpork válasza Mágus2 (#166899) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Na jó de 120 volt a 110°-s kanyarban :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.