Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem hagyott nyomot, de eleinte figyeltem rá, hogy játszós kabátot húzzak; azon sem hagyott nyomot.
Csabadi
tag
A kapcsoló érdekelt mert így 5év alatt csinálta már, heti egyszer, napi kétszer, de volt úgy is hogy háromszor leállít majd vissza és ebből egyszer hosszas tekerésre indult.Viszont nem nézem mindig az izzítás ikont, mert ha jól tudom az visszajelzőként is funkcionál...,hogy kap az ecu feszültséget.... viszont van,hogy jó darabig nem jön elő, ez a tünet
L1ZRRR
senior tag
Ez lett a legjobb fotó végül.
(#166850) atos19881101: Kinek mi... nekem bejön, de lehet kövi szezonra más megy rá.
(#166842) focvis: nem lesz ültetés.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
1stVikman
senior tag
Sziasztok.!
2007-es octavia 2.0 pd-tdi mennyire lehet szopóroller?
DPF - fel elvileg ez nem volt szerelve.
BKD motorkódos, sok km, de hosszú távokon használva, pár dolog frissen cserélve.
Konkrét autó : [link]
Unokaöcsém venné saját részre, és kellene neki egy megerősítés vagy elrettentés. :)
Előre is köszi : Vikman
molnarpeter
nagyúr
Olajpumpa régi fajta, balansztengely nincs, talán még az injektorok is Bosch-ok, ilyet nyugodtan nézhet.
diablo1984
veterán
A DPF-et nem zárnám ki, ha Német lenne, akkor tutira DPF-es lenne, így Magyarként talán, de szerintem éppoly euro 4-es mint amilyen a többi, azt meg DPF-el érték el a PD-s motorok. Szerintem ennek is annak kell lennie korból adódóan.....
bul07
nagyúr
Euro4-et DPF nélkül is elérték
Az enyém is EU4-es BRU motórkód 2005-ös és nincs DPF
És Holland a lelkem
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
diablo1984
veterán
Hollandia az megint egy véglet ott az őskövület autókat is használják, Németben az olyan autóba ami nem lett volna DPF-el szerelt, már a 2000-es évek elejétől-közepétől tolták bele a DPF-et az euro4-hez, hogy zöld unwelt plecsnit kaphassanak és mindenhová bemehessenek és kevesebb legyen utána az adó. Ott már régen megkergültek, nem most kezdték!
Itthon akkor még csak rendelhető extra volt ez az úri hóbort.....
Valahogy úgy rémlik, hogy b6-os passat is 2 literes pd motorral már mind dpf-es volt, gondolom az ugyanezzel a motorral szerelt skoda is mind az lehet, de lehet rossz a gondolatmenetem.
Keef_Lee
senior tag
Nahát! Olyan tájékozatlan vagyok, hogy eddig az Octavia 1.4 TSI és 1.6 CR TDI között nézelődtem. Erre most felfedezem a golf variantot 1.4 TSI-ben, kb ugyanannyi árban (használtan). Mondjuk ahogy elnézem ez nem 150 lovas , csak 125-ös. (meg ülésfűtés nincs benne, mint a skodákban)
kapaca76
tag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a 2008-as O2 1.9 PDTDI kombimat (240 e km van most benne).
Hétköznap általában csak munkába járáshoz használom, 11 km az út. Ebből kb. 5 km a város, szerencsére kevés lámpával (ált. 1-2 várakozás pirosnál), egyenes szakaszon, 3 körforgalommal. A maradék 6 km országút, ahol többnyire lehet a megengedett 90-nel haladni.
Hosszabb utak leginkább csak hétvégén, ilyenkor jó időben kb. 100 km-es országúti kirándulások, autópályázás pedig évente átlag 5-6-szor (nyaralás, Bp., stb.) jellemzőek.
Ezt a használatot a PDTDI az elmúlt 80e km-en különösebb gond nélkül bírta.
A fentieket figyelembe véve melyik motor/váltó kombinációt ajánlanátok O3 kombiban használtan? 1.4 TSI kézi, 1.6 CRTDI DSG, 2.0 CRTDI kézi, vagy 2.0 CRTDI DSG?
DPF miatt inkább a benzines felé hajlok, de a szerelőm a dízelt javasolja, szerinte a TSI-kkel elég sok gond lehet használtan (túlzott olajfogyasztás, stb.)
1stVikman
senior tag
+diablo1984
Akkor ha jól értem, ez egy vehető konstrukció? DPF nélkül meg kifejezetten jó vétel lehet?
diablo1984
veterán
DPF nélkül bármi, ha dízel kell és lekövethető az előélete! Mert hiába nincs részecskeszűrő, de egy elhanyagolt, szétütött dízelre akkor is sokat lehet költeni!
De Mágus majd megmondja a tutit, bár Ő is szerintem a CR-re esküszik!
molnarpeter
nagyúr
Vehető, ha nincs rajta DPF (mármint gyárilag PR kódok alapján ellenőrizhető)
1stVikman
senior tag
+molnarpeter
Akkor még megvárom Mágus véleményét is, és megpróbálom még kideríteni, hogy van-e DPF gyárilag vagy sem.
i-sti
senior tag
Nem ismerem a szerelődet de az enyém annyira dízel ultra, hogy ha arra kérnék, tanácsot hogy városban 2 km ingázni arra is #csakadízel a válasza.
1.4 TSI itt többen is használnak/használtak, ha jól rémlik még senki nem kellett a Dunába lökje, mert GTK lenne a fentartása.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Keef_Lee
senior tag
Mondom én, hogy vannak ilyen nézetek.
Én is a minap beszéltem egy neves cég kereskedőjével (nem nepper kategória), aki azt mondta, hogy az 1.6-os diesel nyomatékát a TSI sohasem fogja elérni, higgyem el. (Mind a kettőből rengeteget eladott.)
Na, most akkor?...
Közben meg már egy golf TSI 125 LE-vel szemeztem már, nem is a 150-es octavia TSI-vel.
CharlieDrop
veterán
Hááát
Ezt nem venném ilyen szigorúan, igazság van benne, de 200 NM 1500-3500 közt, vagy 225 1500-2500 közt?
És persze motorvariáns függő az egész
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Haladásban az 1.4 TSI a 2.0 TDI-vel vethető össze; az 1.6 TDI kb. 1.0-1.2 TSI konkurens lehet.
@CharlieDrop: 1.6 TDI nem 250 Nm? Az alap 1.4 TSI az 200, az erősebbek 250 Nm (a turbós-kompresszorost nem tudom).
molnarpeter
nagyúr
Írta már, kereső "BKD"
Keef_Lee
senior tag
A golf 1.4 TSI BMT 125 lovas 200 Nm-ese is azzal vethető össze haladásban?
i-sti
senior tag
Igen
Novum Forum Siculorum
CharlieDrop
veterán
Azért írtam motorvariáns függő. Írnak ilyet is, olyat is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Igen, de a 122-125 lovas alulról; a 140-150 lovas felülről. Nyomatékből a 2.0 TDI jobb; míg csapatni az 1.4 TSI.
Keef_Lee
senior tag
Azt mondta a család: pályán van egy nagyobb emelkedő, azon sem szabad gyengülnie.
zoo8800
veterán
Egy Golf-méretű és tömegű autót lazán elvisz 140-nel bármelyik autópálya-emelkedőn a 200 nyúlmókus. Tapasztalatból mondom
Ha esetleg lakókocsit vontatnál, akkor arra kevés lehet.
rip and tear, until it is done
Keef_Lee
senior tag
Tud valaki olyan oldalt, ahol össze tudnám hasonlítani felszereltségre az Octavia Style-t a Golf Variant comfortline-nal?
MunezXBK
nagyúr
240Nm a 170 lovas.
i-sti
senior tag
Szerintem amire válaszoltál abban a hozzászólásban teljes mértékben meg van válaszolva ez az ügy
Novum Forum Siculorum
Ilyen oldalak nem léteznek. Még márkán belül sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Nekem (is) a 122 lovas 1.4 volt Golf 6-ban; simán ment fel 6. sebességben az érdi emelkedőn, gázadásra gyorsított.
(Ettől még a 150 lovas jobban kéne, az kimondottan jól halad {csak városban ültem olyanban}.)
Mágus2
Közösségépítő
Miért lenne probléma bármilyen emelkedő pályán, ahol neki lehet futni? Szerintem el vannak itt sokan tévedve. A nagy nyomaték nem a pályára kell, hanem amikor a hegyi szerpentinen beszorulsz a kamion mögé és van rá 400 métered, hogy magad mögé tessékeld. Ott van értelme a nyomatéknak. Egyébként az 1.6 szívó mindenre is elég. Ez az egyedüli szituáció, amire kevés, itt ahol én lakom minden irányba szerpentin van 12 százalékos emelkedőkkel, szóval nem fogok 200 ló alatti benzinest venni, vagy marad a kormos szélkakas. Tudom mit megy az 1.4TSi próbáltam, jobban gyorsul, mint a 2.0TDi, amíg nincs emelkedő. Ott győz az autó súlya, nekem olyan autó kell, ami a gyorsulási adatot hozza emelkedőn is. ÉS emelkedő alatt ilyeneket értek.
2x voltam skoda feliciával a tengernél, pedig az 40kw, szóval pályára nem kell nagy nyomaték.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
De itt az ilyen nem szokás - emelkedőn előzni, azt hogy?. Egyszer kb 1km keresztül követtem egy Volánbusz + 3 szgk konvojt a Pilisben, 30-al. Aztán meguntam és elléptem. Szerintem még most is mennek, ha ki nem fogyott az üzemanyag
Mondjuk én is ilyen helyen szocializálódtam.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
Mit meséljek? Szerinted miért kerüljük Kassát azóta?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zoo8800
veterán
Ez még nem is meredek, az nekem 20% környékén kezdődik 2x jártam erre a Bravoval felfelé, egyszer nem mertem 3.-nál feljebb kapcsolni, másodjára kipróbáltam a 4.-et, azt is bírta a motor úgy 70 km/ó körül. Én egyébként nem sok előzgetést láttam, miközben kb. a fél Alpokot bejártam. Se hely, se lehetőség nincs általában.
Autópályára a tartalék és a nyomaték a kényelem miatt kell, egy erős motorral alacsonyabb fordulaton csendesebben fut ám az autó. Persze, lehet szívó 1.4-gyel is pályázni, de hacsak nem feltétlen muszáj, én mást választanék.
rip and tear, until it is done
1stVikman
senior tag
siti
senior tag
mobilarenát cseréld le prohardverre, ott asztali nézet és lesz kereső.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Te foschtál! Mágus2 Maxxal 4 emberrel az általa linkelt utakon 100 körül előzgetett és szerintem a fordulatszámmérő soha nem volt 3000 alatt. Ez meg volt spékelve h mellettünk (tán 1 méter) a szalagkorláton túl több száz méteres szakadék ami a mi Alföldi gyomrunkat kicsit megviselte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gzbotii
veterán
Menj át PH-ra.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
zoo8800
veterán
Őőő tényleg nem vagyok már egy nagy sumáhher
rip and tear, until it is done
gzbotii
veterán
Tény, hogy aki nincs szokva hegyi utakhoz, szerpentinekhez, az jobb is ha nem feszegeti a határokat...Szülővárásomból szinte csak hegyet megmászva lehet kijutni, így aki ott tanul meg vezetni, ehhez szokva van. Sok magyar meg alföldi románt látok (rendszám alapján), akik faluban/külterületen megelőznek, aztán 20-30-40p múlva utolérem a hegyen, mert 40 fölé nem gyorsít, mert wao, itt már nem csak a gázpedált kell nyomni, más skillek is kellenek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Iza aznap este nem aludt az idegtől
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
1 hétig járna velem Iza szerpentinen, hozzászokna, vagy megszökne. Levi nagyon élvezi, mindig mondja hogy száguldjuk...
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Én azért mentem, amennyire a Transporter és a 7 utas engedte. 40 km/h átlagot sikerült autóznom úgy, hogy a majrésabbja is biztonságosnak ítélte, vagy aludt út közben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
zoo8800
veterán
Nekem főleg a lakókocsisokkal gyűlik meg a bajom, kis szűk utakon élvezet kerülgetni a 2,3 méter széles bódét
rip and tear, until it is done
zoo8800
veterán
Feleségem nem ilyen, ő egy ilyen szituban szerintem kiabált volna, hogy álljál meg te hülye állat. Gyorsan menni lehet, de a közúti racsingot nem tolerálja.
rip and tear, until it is done
Mágus2
Közösségépítő
Nem volt racsing a megengedett +10%. Csak ijesztőnek tűnik annak, aki nincs a terepviszonyokhoz szokva. A többiek mentek lassan, nem én gyorsan.
Több volt az mint +10% Betyárkodtál mert ki akartad próbálni Maxon a sport módot és a futómű-keményítést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Nem mentem a 40-es tábláknál 140-el. Ha jól emlékszem 120 fölé sehol nem mentem.