Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hmm. Ilyeneket viszont nem találok ebay-en, így szerintem marad az F.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Por száraz
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
c00per
tag
szerintem egyik viheti a masikat.gondolom ami volt anno benne kifutott es lett egy "ujitott verzio"
[ Szerkesztve ]
c00per
tag
macilaci78
nagyúr
Mérhetsz ellenállást a két vége közt. Kontrollként mérd meg egy 3 méteres hosszabbítón is (védőföld tuti nincs megszakítva). Ha a hosszabbítón mért érték az alacsonyabb, akkor gond van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Csabadi
tag
Köszi, viszont ha a csatlakozások rendben vannak a kábelen marha nagy sérülések kell lenni ahoz, hogy ilyen gond legyen. Viszont a csatlakozók jól néznek ki
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Ahogy Mágus is mondta, nem normális az 1V feszültségesés ilyen vastag kábelen ilyen hosszon. A feszültségesés a kábel belső ellenállásán múlik. A keresztmetszet, és az anyagszerkezet is befolyásolhatja. Lehet, hogy nem látszik elsőre külsérelmi nyom, de meg lehet belül égve, szakadva, bármi.
Húzd le mindkét végén és mérj az érintkezőknél, ha máshogy nem tudod kizárni a kábel hibáját.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Csabadi
tag
Rendben
molnarpeter
nagyúr
Ha van hely, esetleg megpróbálhatod mégegy vezetéket párhuzamosan odahúzva, hátha úgy elég áram tud már folyni.
molnarpeter
nagyúr
Hajónapló: első szélvédő kicserélve (Profi autóüveg, Vác). Pilkington 22,5k lett volna, de Bp kiesik ezekben a hetekben. Vác először drágábbat mondott telefonon, közben kértem árat bestglasson keresztül, ők saját műhelyben 23,8-at írtak, a közelebbi helyen 28,6-ot. Le lett egyeztetve, kaptak 29-et, még mindig jobb, mint plusz 1-2 óra és többlet km.
Az index mágikus módon megjavult, csak azon az egy napon volt rossz, talán a hőmérséklet nem tetszett neki.
[ Szerkesztve ]
Egyébként ez érdekes ám. Nálunk az MFA léptető kapcsolója kezdett el halódni de egy nap alatt elmúlt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Morris
veterán
Add el!!
Vagy gyújtsd fel. Az előbbi jobban megéri
[ Szerkesztve ]
Mijezafely?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Morris
veterán
Tigris. Ami megeszi a malacot
K Norbi
addikt
Gyula84
veterán
Audi S8 erőmérő
S8 van de nem futja jobb benyára?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Motion_Blur
félisten
Rá kell nézni a faszira.
Van pénz, mutatni kell a V8T-t, de igénytelen magára is és az autóra is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Reggie0
félisten
Ha a klima kondenzviz leereszoje eldugul, akkor a felgyulemlett viz ujra elparolog az utaster fele, amint kikapcsolod a klimat es hamar visszaparasitja az autot.
Csabadi
tag
És mit vegyek tsi vagy nyűgös részecskeszűrős dieselt? Lehet van gondja mindig valami, de ezért nem jön a bank plusz amiket itt olvasok pár éves kocsiról, hát hadjuk. Szerkezetileg, és kaszni rendben van a kocsimon, nekem ez a lényeg... Nem kell rá töltögetni olajat de regenerálni sem fog... Ja és lehet öreg és nyűgös de nem hagyott cserben soha..
Csabadi
tag
Hazaérve megnéztem géppel, de nulla hiba pedig 3x indítottam. A csatlakozó vastag kék szála a tüzfalig megy a fekete csatlakozó 1 pinjéhez a vékonyat még nem néztem(van egy bontott kötegem, hiányos de ez a része egyben van) gondolom a vékony kék /fekete a motorvezérlőbe megy, de megnézem. Ismét megnéztem a 016 csatornát 99.6% viszont már gyujtáson is, ha inditom akkor sem változik az érték. Viszont gyújtason, ha lehúzom a csatlakozót akkor lemegy 0-ra. Szóval nem tudom mi lehet a gond
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Köszi,megnézem mi van és ha nem akkor megtámogatom úgy ahogy mondtad
Morris
veterán
Öntöd bele a pénzt. Ezért adtam el én is a passatomat.
miért te tán szénnel hajtod?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Morris
veterán
Én csak tankolom. szerencsére
Tehát öntöd bele a zsét
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csabadi
tag
Akkor mi a jó választás? Suzuki?
Morris
veterán
Ja!
Csabadi: Többek között. Vagy fiatalabb konszern.
[ Szerkesztve ]
Ezt még nem néztem, de erre is gyanakodtam
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Csabadi
tag
Vagy új vag vagy semmi, Suzuki volt vadi új ha most visszahoznák sem kellene. Csörög, zörög, nulla minőség nulla komfort. Sőt a családban van egy vitára 1 éves ugyan az petpalackból van...
Attix82
őstag
"Öntöd bele a pénzt. Ezért adtam el én is a passatomat."
Vagyis nem javítod hanem rongyosra hajtod "csak tankolod" és eladod
Ha szereti az autóját miért ne költene rá, mindre kell.
[ Szerkesztve ]
c00per
tag
A regi A4 B5 1.9 AHU 1998. Ezt az autot sirom vissza mindig.Banom a napot,amikor eladtam.Egyszer rendbevagtam a futomuvet es csak tankolni kellett. A masik,hogy megtanultam keresni kell egy profit a kornyeken, mert a kiserletezgetes kerul a legtobbe. Az uj gepen a vezerlest inkabb szervizbe lecsereltettem garival.
Nem tudom feletek van-e vag specialista.Lehet jobban jarnal, ha ilyen esetekben azt az x osszeget odaadnad a zsebebe...
K Norbi
addikt
Patika I es Golf
Csak kicsit túlárazott..
Csabadi
tag
Napi szinten járok a kocsival 100km jön megy csak egy ideje felfigyeltem erre a fordulat beejtésre... De amit mondtam soha nem hagyott ott pedig nem egyszer jártam Ausztriába, horvátba (futómű, lemförder, ate fékek, sachs lengéscsillapítók, 10ezrenként olaj, figyelek rá, minden szűrő man. Volt vele egy tengely mellényúlásom, de több mint 150ezret raktam eddig bele se kuplung, se turbó(pedig ahogy kinéz a komp kerék) most lesz olajcseréig és megvan már az új melett középrész...
Morris
veterán
Úgy van.
rostiron
őstag
Sziasztok.
Van egy 98-as polo classic taligám amibe gyújtótrafót kell cserélni, az ERA márkájú megbízható ? Milyen márkát szabad megvenni ?
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
Mágus2
Közösségépítő
Tesla.
Qru
MODERÁTOR
És 95-ös benzint tankol bele. Nincs több kérdésem.
#nincsbennetarcsi
rostiron
őstag
Köszi, és a beru az milyen ? Az lenne még itt helyben. A tesla-t meg kéne rendelnem.
BERU 15.000
TESLA 11906+ postakötség
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
Mágus2
Közösségépítő
Beru is jó.
rostiron
őstag
Hatalmas eső volt két napja, és nagyon dadogott az autó. Mikor kiszáradt minden ok. Elvileg be nem ázott, csak nagy párát kaphatott. Ezeknek elvileg teljesen vízállónak kéne lenni ?
Ha most száraz időben egy virágspriccelővel befujkálom a gyújtástrafót, elkezd dadogni leáll, és nem indul egy darabig. Kicsit szárad és megint minden ok.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
c00per
tag
elvileg gyantaval van kiontve, de a viz nagy ur!...
KTTech
veterán
Mikrorepedés van rajta, én is így jártam, csak annyi különbséggel hogy egy körforgalomban teljesen meg is állt... amíg ki nem száradt 2 óra alatt. Aztán még hazamentem vele (10km), és csere lett. (Igaz az egy 1995-ös Golf mk3 1.6-os volt. Beru-ra cseréltem, ami működött amíg bontóba került a kocsi tavaly - nem bírta az angol éghajlatot - ráadásul rossz helyen volt a kormánya az itteni közlekedéshez, bár ezt megszoktam - és menthetetlenül elrohadt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
gzbotii
veterán
Magyar rendszámos autóval mentél ki Angliába? :)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Csabadi
tag
Szia, ma néztem haver kocsiját A6 1.9pd igaz bosch generátor van neki rajta és csak gyujtáson 0%mutatott indítás után 40%dolgozott.Majd az enyémről lekötöttük a vastag kábelt és beindítás után 99.6% - ot mutatott ismét. Tehát nagyon úgy fest a generátor lesz a rossz, vagy ami méri/figyeli a terhelést.
KTTech
veterán
Igen, 1.5 évig itt használtam. Sok cucc volt, ez volt a legegyszerűbb megoldás (és legolcsóbb... most havonta fizetek 60000Ft-ot csak biztosításra és útadóra, egy 2006-os 140-en lovas Seat Leon TDi-re)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
gzbotii
veterán
Havonta 60.000 :Y Az meredek, még ottani fizetés mellett is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Azt mondjuk te is "elfelejtetted", hogy egy napig sem hasznalhatod a magyar rendszamos autod, ha dolgozol es adot fizetsz, ezek szerint szerencsed volt, hogy nem allitott meg senki.
Havi 60k vagy nagyon fiatal vagy, vagy nagyon rossz helyen laksz es vagy ez a ketto egyutt
[ Szerkesztve ]
KTTech
veterán
Egyik sem... a másik Seatra (2003.1.9 Tdi 110LE) sokkal kevesebb volt (37000 Ft). Egyszerűen ennyi a "bünti" az automata váltóért, a magasabb árért (450 fontért vettem a 2003-ast, a mostanit meg 2550-ért), és a nagyobb teljesítményért. Mindkettőn van EU szintű asszisztencia, így az nem oszt/szoroz (sokat járok Disneylandbe )
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
KTTech
veterán
A fele elveszett a hsznek, ahogy látom.
A Golffal párszor állítottak meg, apróságokért (pl. nappali menetfénnyel mentem éjszaka, mert nem vettem észre, hogy elfelejtettem felkapcsolni a lámpát, de büntit soha nem kaptam), de soha nem volt gondjuk vele, hogy itt használom, pedig beletekertem sok ezer km-t. Aztán a kiköltözés előtt nem sokkal cserélt kuplung 25E km után feladta a küzdelmet, kicseréltettem, hogy hazamenjek vele műszakira, de az már nem történt meg (túl sok rozsda volt, a küszöb és az alváz tökéletes volt, azt megcsináltattam kiköltözés előtt, de a hátulja szétrohadt), állt még otthon egy évet, aztán elment a bontóba. Mondjuk folyamatosan tudott munkát adni, úgy tűnik, ha autót veszek azzal megszívom.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
gzbotii
veterán
Egy napot sem? Még Svájcban is megturnek egy darabig, pedig az nem EU, és azért ott komolyan veszik a tartózkodásit, stb.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.