Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167851) janos666 válasza c00per (#167790) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Hmm. Ilyeneket viszont nem találok ebay-en, így szerintem marad az F.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#167852) kleinguru válasza F_Zolee (#167850) üzenetére


kleinguru
addikt

Por száraz

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167853) c00per válasza janos666 (#167851) üzenetére


c00per
tag

szerintem egyik viheti a masikat.gondolom ami volt anno benne kifutott es lett egy "ujitott verzio"

[ Szerkesztve ]

(#167854) c00per válasza c00per (#167853) üzenetére


c00per
tag

akkor esetleg: 8E0959501AD vagy 8E0959501G

Ugyanaz a motorkod csak az alvazszam mar nagyobb, mint a tied.Ebbol mar van talalat ujba ebay-en meg alin

[ Szerkesztve ]

(#167855) macilaci78 válasza Csabadi (#167841) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Mérhetsz ellenállást a két vége közt. Kontrollként mérd meg egy 3 méteres hosszabbítón is (védőföld tuti nincs megszakítva). Ha a hosszabbítón mért érték az alacsonyabb, akkor gond van.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#167856) Csabadi válasza macilaci78 (#167855) üzenetére


Csabadi
tag

Köszi, viszont ha a csatlakozások rendben vannak a kábelen marha nagy sérülések kell lenni ahoz, hogy ilyen gond legyen. Viszont a csatlakozók jól néznek ki

[ Szerkesztve ]

(#167857) macilaci78 válasza Csabadi (#167856) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ahogy Mágus is mondta, nem normális az 1V feszültségesés ilyen vastag kábelen ilyen hosszon. A feszültségesés a kábel belső ellenállásán múlik. A keresztmetszet, és az anyagszerkezet is befolyásolhatja. Lehet, hogy nem látszik elsőre külsérelmi nyom, de meg lehet belül égve, szakadva, bármi.
Húzd le mindkét végén és mérj az érintkezőknél, ha máshogy nem tudod kizárni a kábel hibáját.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#167858) Csabadi válasza macilaci78 (#167857) üzenetére


Csabadi
tag

Rendben :R

(#167859) molnarpeter válasza Csabadi (#167858) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha van hely, esetleg megpróbálhatod mégegy vezetéket párhuzamosan odahúzva, hátha úgy elég áram tud már folyni.

(#167860) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Hajónapló: első szélvédő kicserélve (Profi autóüveg, Vác). Pilkington 22,5k lett volna, de Bp kiesik ezekben a hetekben. Vác először drágábbat mondott telefonon, közben kértem árat bestglasson keresztül, ők saját műhelyben 23,8-at írtak, a közelebbi helyen 28,6-ot. Le lett egyeztetve, kaptak 29-et, még mindig jobb, mint plusz 1-2 óra és többlet km.

Az index mágikus módon megjavult, csak azon az egy napon volt rossz, talán a hőmérséklet nem tetszett neki.

[ Szerkesztve ]

(#167861) bitpork válasza molnarpeter (#167860) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Egyébként ez érdekes ám. Nálunk az MFA léptető kapcsolója kezdett el halódni de egy nap alatt elmúlt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167862) Morris válasza Csabadi (#167839) üzenetére


Morris
veterán

Add el!! ;]
Vagy gyújtsd fel. Az előbbi jobban megéri :DDD

[ Szerkesztve ]

(#167863) bitpork válasza Morris (#167862) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mijezafely?! :Y

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167864) Morris válasza bitpork (#167863) üzenetére


Morris
veterán

Tigris. Ami megeszi a malacot :DDD

(#167865) K Norbi válasza Morris (#167864) üzenetére


K Norbi
addikt

(#167866) Gyula84


Gyula84
veterán

Audi S8 erőmérő
S8 van de nem futja jobb benyára?

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#167867) Motion_Blur válasza Gyula84 (#167866) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Rá kell nézni a faszira.
Van pénz, mutatni kell a V8T-t, de igénytelen magára is és az autóra is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#167868) Reggie0 válasza kleinguru (#167835) üzenetére


Reggie0
félisten

Ha a klima kondenzviz leereszoje eldugul, akkor a felgyulemlett viz ujra elparolog az utaster fele, amint kikapcsolod a klimat es hamar visszaparasitja az autot.

(#167869) Csabadi válasza Morris (#167862) üzenetére


Csabadi
tag

És mit vegyek tsi vagy nyűgös részecskeszűrős dieselt? Lehet van gondja mindig valami, de ezért nem jön a bank plusz amiket itt olvasok pár éves kocsiról, hát hadjuk. Szerkezetileg, és kaszni rendben van a kocsimon, nekem ez a lényeg... Nem kell rá töltögetni olajat de regenerálni sem fog... Ja és lehet öreg és nyűgös de nem hagyott cserben soha..

(#167870) Csabadi válasza Mágus2 (#167847) üzenetére


Csabadi
tag

Hazaérve megnéztem géppel, de nulla hiba pedig 3x indítottam. A csatlakozó vastag kék szála a tüzfalig megy a fekete csatlakozó 1 pinjéhez a vékonyat még nem néztem(van egy bontott kötegem, hiányos de ez a része egyben van) gondolom a vékony kék /fekete a motorvezérlőbe megy, de megnézem. Ismét megnéztem a 016 csatornát 99.6% viszont már gyujtáson is, ha inditom akkor sem változik az érték. Viszont gyújtason, ha lehúzom a csatlakozót akkor lemegy 0-ra. Szóval nem tudom mi lehet a gond

[ Szerkesztve ]

(#167871) Csabadi válasza molnarpeter (#167859) üzenetére


Csabadi
tag

Köszi,megnézem mi van és ha nem akkor megtámogatom úgy ahogy mondtad

(#167872) Morris válasza Csabadi (#167869) üzenetére


Morris
veterán

Öntöd bele a pénzt. Ezért adtam el én is a passatomat.

(#167873) bitpork válasza Morris (#167872) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

miért te tán szénnel hajtod? ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167874) Morris válasza bitpork (#167873) üzenetére


Morris
veterán

Én csak tankolom. szerencsére :)

(#167875) bitpork válasza Morris (#167874) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Tehát öntöd bele a zsét :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167876) Csabadi válasza Morris (#167872) üzenetére


Csabadi
tag

Akkor mi a jó választás? Suzuki?

(#167877) Morris válasza bitpork (#167875) üzenetére


Morris
veterán

Ja! :DDD

Csabadi: Többek között. Vagy fiatalabb konszern.

[ Szerkesztve ]

(#167878) kleinguru válasza Reggie0 (#167868) üzenetére


kleinguru
addikt

Ezt még nem néztem, de erre is gyanakodtam :R

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167879) Csabadi válasza Morris (#167877) üzenetére


Csabadi
tag

Vagy új vag vagy semmi, Suzuki volt vadi új ha most visszahoznák sem kellene. Csörög, zörög, nulla minőség nulla komfort. Sőt a családban van egy vitára 1 éves ugyan az petpalackból van...

(#167880) Attix82 válasza Morris (#167874) üzenetére


Attix82
őstag

"Öntöd bele a pénzt. Ezért adtam el én is a passatomat."

Vagyis nem javítod hanem rongyosra hajtod "csak tankolod" és eladod :D

Ha szereti az autóját miért ne költene rá, mindre kell.

[ Szerkesztve ]

(#167881) c00per válasza Csabadi (#167879) üzenetére


c00per
tag

A regi A4 B5 1.9 AHU 1998. Ezt az autot sirom vissza mindig.Banom a napot,amikor eladtam.Egyszer rendbevagtam a futomuvet es csak tankolni kellett. A masik,hogy megtanultam keresni kell egy profit a kornyeken, mert a kiserletezgetes kerul a legtobbe. Az uj gepen a vezerlest inkabb szervizbe lecsereltettem garival.

Nem tudom feletek van-e vag specialista.Lehet jobban jarnal, ha ilyen esetekben azt az x osszeget odaadnad a zsebebe... :R

(#167882) K Norbi


K Norbi
addikt

Patika I es Golf
Csak kicsit túlárazott.. ;]

(#167883) Csabadi válasza c00per (#167881) üzenetére


Csabadi
tag

Napi szinten járok a kocsival 100km jön megy csak egy ideje felfigyeltem erre a fordulat beejtésre... De amit mondtam soha nem hagyott ott pedig nem egyszer jártam Ausztriába, horvátba (futómű, lemförder, ate fékek, sachs lengéscsillapítók, 10ezrenként olaj, figyelek rá, minden szűrő man. Volt vele egy tengely mellényúlásom, de több mint 150ezret raktam eddig bele se kuplung, se turbó(pedig ahogy kinéz a komp kerék) most lesz olajcseréig és megvan már az új melett középrész...

(#167884) Morris válasza Attix82 (#167880) üzenetére


Morris
veterán

Úgy van.:D

(#167885) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Van egy 98-as polo classic taligám amibe gyújtótrafót kell cserélni, az ERA márkájú megbízható ? Milyen márkát szabad megvenni ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#167886) Mágus2 válasza rostiron (#167885) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tesla.

(#167887) Qru válasza Motion_Blur (#167867) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

És 95-ös benzint tankol bele. Nincs több kérdésem. :( :D

#nincsbennetarcsi

(#167888) rostiron válasza Mágus2 (#167886) üzenetére


rostiron
őstag

Köszi, és a beru az milyen ? Az lenne még itt helyben. A tesla-t meg kéne rendelnem.

BERU 15.000
TESLA 11906+ postakötség

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#167889) Mágus2 válasza rostiron (#167888) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Beru is jó. ;)

(#167890) rostiron válasza Mágus2 (#167889) üzenetére


rostiron
őstag

:R :R :R

Hatalmas eső volt két napja, és nagyon dadogott az autó. Mikor kiszáradt minden ok. Elvileg be nem ázott, csak nagy párát kaphatott. Ezeknek elvileg teljesen vízállónak kéne lenni ?

Ha most száraz időben egy virágspriccelővel befujkálom a gyújtástrafót, elkezd dadogni leáll, és nem indul egy darabig. Kicsit szárad és megint minden ok.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#167891) c00per válasza rostiron (#167890) üzenetére


c00per
tag

elvileg gyantaval van kiontve, de a viz nagy ur!... :(

(#167892) KTTech válasza rostiron (#167890) üzenetére


KTTech
veterán

Mikrorepedés van rajta, én is így jártam, csak annyi különbséggel hogy egy körforgalomban teljesen meg is állt... amíg ki nem száradt 2 óra alatt. Aztán még hazamentem vele (10km), és csere lett. (Igaz az egy 1995-ös Golf mk3 1.6-os volt. Beru-ra cseréltem, ami működött amíg bontóba került a kocsi tavaly - nem bírta az angol éghajlatot - ráadásul rossz helyen volt a kormánya az itteni közlekedéshez, bár ezt megszoktam :D - és menthetetlenül elrohadt).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#167893) gzbotii válasza KTTech (#167892) üzenetére


gzbotii
veterán

Magyar rendszámos autóval mentél ki Angliába? :)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167894) Csabadi válasza Mágus2 (#167889) üzenetére


Csabadi
tag

Szia, ma néztem haver kocsiját A6 1.9pd igaz bosch generátor van neki rajta és csak gyujtáson 0%mutatott indítás után 40%dolgozott.Majd az enyémről lekötöttük a vastag kábelt és beindítás után 99.6% - ot mutatott ismét. Tehát nagyon úgy fest a generátor lesz a rossz, vagy ami méri/figyeli a terhelést.

(#167895) KTTech válasza gzbotii (#167893) üzenetére


KTTech
veterán

Igen, 1.5 évig itt használtam. Sok cucc volt, ez volt a legegyszerűbb megoldás (és legolcsóbb... most havonta fizetek 60000Ft-ot csak biztosításra és útadóra, egy 2006-os 140-en lovas Seat Leon TDi-re)

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#167896) gzbotii válasza KTTech (#167895) üzenetére


gzbotii
veterán

Havonta 60.000 :Y Az meredek, még ottani fizetés mellett is

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167897) aero. válasza KTTech (#167895) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Azt mondjuk te is "elfelejtetted", hogy egy napig sem hasznalhatod a magyar rendszamos autod, ha dolgozol es adot fizetsz, ezek szerint szerencsed volt, hogy nem allitott meg senki.:)

Havi 60k :DDD vagy nagyon fiatal vagy, vagy nagyon rossz helyen laksz es vagy ez a ketto egyutt

[ Szerkesztve ]

(#167898) KTTech válasza aero. (#167897) üzenetére


KTTech
veterán

Egyik sem... a másik Seatra (2003.1.9 Tdi 110LE) sokkal kevesebb volt (37000 Ft). Egyszerűen ennyi a "bünti" az automata váltóért, a magasabb árért (450 fontért vettem a 2003-ast, a mostanit meg 2550-ért), és a nagyobb teljesítményért. Mindkettőn van EU szintű asszisztencia, így az nem oszt/szoroz (sokat járok Disneylandbe :D)

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#167899) KTTech válasza KTTech (#167898) üzenetére


KTTech
veterán

A fele elveszett a hsznek, ahogy látom.

A Golffal párszor állítottak meg, apróságokért (pl. nappali menetfénnyel mentem éjszaka, mert nem vettem észre, hogy elfelejtettem felkapcsolni a lámpát, de büntit soha nem kaptam), de soha nem volt gondjuk vele, hogy itt használom, pedig beletekertem sok ezer km-t. Aztán a kiköltözés előtt nem sokkal cserélt kuplung 25E km után feladta a küzdelmet, kicseréltettem, hogy hazamenjek vele műszakira, de az már nem történt meg (túl sok rozsda volt, a küszöb és az alváz tökéletes volt, azt megcsináltattam kiköltözés előtt, de a hátulja szétrohadt), állt még otthon egy évet, aztán elment a bontóba. Mondjuk folyamatosan tudott munkát adni, úgy tűnik, ha autót veszek azzal megszívom.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#167900) gzbotii válasza aero. (#167897) üzenetére


gzbotii
veterán

Egy napot sem? Még Svájcban is megturnek egy darabig, pedig az nem EU, és azért ott komolyan veszik a tartózkodásit, stb.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.