- sziku69: Szólánc.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzz03
őstag
golf 4 / bora ules garnitura mindenfele mokolas nelkul berakhato octavia 1-be?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #166793 üzenetére
Persze. Körömkefével csináltad?
-
Csabadi
tag
válasz
norrberth #166770 üzenetére
Mi arra gondoltunk, hogy másik motorvezérlőt, teszünk bele, persze ugyanazt a számút.. Neki csak is negyed tank alatt csinálja, ha fél tanknál, mindig telerakja nincs gond. Folytószelep lett takarít/alapbeállitás ugyan az,. Ha megy vele és épp a tünet van nem csinál semmit csak motorfék után magától beindul, pont olyan mintha menet közben leveszed a gyújtást majd vissza... Neki lett már ac is cserélve... Viszont néztük már úgy is hogy egy izzó lett a tank találkozóra kötve, azért, hogy ha megáll kizárjuk az ac/reléjét de mikor megáll világított tovább... Tehát relé tuti kivezérli az ac ilyenkor
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #166790 üzenetére
Azért nem akar visszamenni, mert dzsuvás.
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
A két első biztonsági övem akarom cserélni, mert már alig akarnak visszamászni a helyükre. Találtam is, Passat B5.5-ből (Superb 2005-be kellene). Ha jól tudom, akkor egyeznek. A kérdésem, hogy csattanásnál ha az övfeszítő működésbe lép, akkor az már kuka? Azaz törött autóból nem érdemes nézni?
-
NoLF
veterán
válasz
molnarpeter #166781 üzenetére
Pomaz is, es erd is beleferhet, koszi
-
Reggie0
félisten
válasz
macilaci78 #166751 üzenetére
Az nem az en hibam, hogy ez a kasztni kis fing motorokat kap. Ha feltunt nem a 6.2-es hemit hianyolom belole.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #166780 üzenetére
Valóban, a "jogsit szereztem" pontosabb kifejezés, 8 évesen már szántottam
Wartburgban (privát területen természetesen) egyik első alkalommal sikerült szintén hármasban indulnom, 1.0 2 ütem, bár kellett hozzá pár próbálkozás
-
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #166767 üzenetére
Én Suzuki Swift-ten szereztem jogsit 16 éve, elindult az 3.-ban is, csak kissé csörögtek a szelepek.
Az is igaz, hogy én már nem voltam kezdő vezető, mire oktató mellé kerültem. -
NoLF
veterán
üdv a kedves PH! VW konszern közösségnek, nemrég becsatlakoztam a VW tulajok körébe egy 2000-es évjáratú 1,9tdi 110LE (inkább 140
) golf cabrióval.
az élet szép és jó, jó állapotú a gép, de azért van mit dolgozni vele (váltó, fékrendszer) - így aztán szerelőre lenne szükségem. nem baj, ha kicsit drágább mint a "szart gyorsan" hozzáállású mesterek, számomra a minőségi alkatrészek és a lelkiismeretes munka fontosabb.
így kérdésem az lenne, hogy Budapest területén melyikőtök kit tudna ajánlani jó szívvel?
előre is köszi!
-
c00per
tag
válasz
negyedes #166776 üzenetére
Olcsobban kijon mint egy kinai vacak.Fel max 1 ora alatt be is lehet lokni.Persze vannak markas elore legyartott szep dobozban ilyen cuccok, de sok helyet foglalnak es nagyon fixek.Itt ugye az aux-ot is olyan hosszura engeded,amennyire akarod.Telorol lazan mehet a zene.Aux helyere mehet akar egy bluetooth modul vagy egy olyan lejatszo, mint az enyem.Csak a tar szimulator legyen benne es utana mindent lehet
-
norrberth
addikt
válasz
molnarpeter #166771 üzenetére
Én is ezt az utat választottam.
Nem nagy számok hangzásra ezek a lom fejegységek.
A gyári az gyári. Nem szól nagyot, viszont szebben szól.
Meg másabb a hangzásra. -
c00per
tag
válasz
molnarpeter #166773 üzenetére
-
c00per
tag
válasz
molnarpeter #166771 üzenetére
4-5ezer ft volt az anyagkoltseg anno.
[link] szlovak fiatalember webshopja,ahol vag fejegysegekhez gyart egyedi cd-tar szimulatorokat -
norrberth
addikt
válasz
Csabadi #166759 üzenetére
Nekem is csinálja ez a fostalicska!
2002 G4 BCB Benzint rá
Évek óta, nem pont 11Km utána áll le.
De gondol egyet és leáll bármikor változó, ugyanazok a tünetek amiket írsz.Üzemanyagrelé, hibás fojtószelep, fordulatszámérő jeladó.
Főtengely jeladó, Ac pumpa.
Nekem ezeket mondták eddig.
"Persze semmit nem cseréltem"
Mi vagyok én? Bank?
Állna le teljesen, és nem indulna be, akkor meglesz a hiba.Ha rájöttök egyszer a hibára privátot mindenképp írj.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
Audi A4 B7-ben lévő Concert II gyári fejegységet szeretnék a helyéről kiszedni és valószínűleg egy Pioneer mechanika nélküli fejegységet a helyére rakni. Próbáltam minél alaposabban utánanézni, hogy szétszedés nélkül tudjam mi is kell nekem ehhez (nem szeretném 2x szétkapni, de, ha azt mondjátok először meg kell nézni és nincs fix infó, akkor bizony szét kell bontani), szóval első a beépítő keret amiből ez kell nekem, kell egy fantom táp (itt vetődik fel bennem a kérdés, tuti, hogy ilyen kell nekem (leírás szerint igen) vagy lehet benne más típusú antenna is?), aztán kell még nekem egy ilyen adapter, elvileg.
Mennyire bonyolult ezt összelegózni, szükséges bármilyen spéci szerszám vagy tudás hozzá, vagy szimplán széthúz-összedug örül? Van az autóban elvileg "mélynyomó" és hozzá erősítő, gondolom ezt a "problémát" megoldja az adapter, vagy ennek a vezetékeit külön kell csatlakoztatni a fejegységre?Tudom, hogy van autóhifis topic, de mivel ez inkább márkaspecifikus, így merészelek itt kérdezni. Bármilyen segítséget köszönök.
(Ha más oldalon is megvehető a 3 (vagy több) szükséges kellék, akár olcsóbban, nyugodtan dobjatok linket, sőt megköszönném ezt is.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #166766 üzenetére
Bp valamelyik rakpartról felfelé van villamos sín, utána lámpa, és szépen sor áll a meredek emelkedőn. Na ott ballal kuplungolva, jobbal fékezve visszagurulás nélkül elindultam az SDI-vel aránylag friss jogsival is, ezen amúgy hosszabb váltó van (DUS, 120@3000), plusz ugye kombi, nem kisautó. Kuplung is olcsó hozzá, ha elkopna. Mondjuk én Golf 3 1.9 TDI-n tanultam már alapból
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #166765 üzenetére
Após 6N2 1.4 Polojával ment már pár kilométert, és a Golfot nem merem odaadni, mert itt azért történnek dolgok, ha nyom egy padlót. Az nem lenne jó.
Viszont az jó lenne, ha indulásnál nem kellene figyelni annyira (gondolom ezek még kettesben is elindulnak, ha kicsapod a kuplungot álló helyzetben). Cserébe viszont elég kevés van belőle. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #166764 üzenetére
Kezdőként viszont barátságos, hogy alapjáraton kényelmesen el lehet vele indulni
Szvsz pont elég bele szaladgálni, aztán ha kezd kevés lenni, jöhet az említett RS
Én azt is előnynek mondanám, hogy a Golf miatt ismered a technikát, nem kell beletanulni ebbe is. Mondjuk váltó hibán kívül elég eseménymentes, ha meg az a szegecs korábban lett javítva, nem sok meglepetés várható.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #166760 üzenetére
1.6 Polo az már elég boyracer + szerintem ritka.
1.9 SDI nem nagy ebbe a kaszniba? -
Csabadi
tag
Sziasztok, egyik ismerősnek volna egy golf 4 2003évj bcb 1.6 16v motoros kocsija.Nála van már jó ideje de volna vele valami. Bemásolom ide amit írt
Csak negyed tank alatt csinálja és általában 11km megtétele után menet közben megáll a motor kb 3-5mp-re. Gurolok sebességben és megy minden tovább, nem megy el a világítás meg semmi, van gyujtás ,fedélzeti,minden okés, megy az AC, csak egyszerűen leáll a motor. Ha alapjáraton járatom mert volt olyan is (télen úgy hagytam az udvarban hagy melegedjen) akkor is leáll kb 10p mulva. Ujrainditom és minden okés. Hibakodot még 1x sem vert bele ezzel kapcsolatban
Ac csere volt, viszont ilyenkor minden működik, fedélzeti írja a fogyasztást, ha ekkor odalép neki meg is emelkedik. Szóval mindent számol ír és mégsem megy a kocsi. Esetleg ötlet?
-
rob210
nagyúr
válasz
i-sti #166750 üzenetére
Semmi.
Soksok autó van az ismeretségemben még turbó benzines is ami 200e felett van és köszöni szépen a gazda gondoskodását
Baj van a fejekben nem az autókban.
Igaz a kis köbcentis mostani turbósokkal ezt nem merem kijelenteni. De azok nem vagosak, bár az 1.0 tsi "szerintem" itt is betegágy főleg egy octáviába, de ez az én véleményem. -
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Kinézem egy 2002-es Octaviát, amit már meg is néztem. Szimpatikus lenne, csak két bajon van vele:
Az ajtók élein több helyen le van verve a fényezés, de még nem tűnt rozsdásnak.
Az egyik első sárvédőív alján a visszahajlás, ahol a dobbetét egyik alsó csavarja van, erősen korrodált, illetve a küszöbök alján is előfordulnak rozsdafoltok (ez szerintem csak felületi).A kérdésem az, hogy meg szabad-e venni egy ilyet? Mennyire költséges ezeket a problémákat megfékezni? Elég nekem az, hogy ha javítás után az esztétika csak "elfogadható" lesz, tehát ha csak ködölik és nem fújják telibe az elemet, nekem megfelel. Az ajtó élekkel kell foglalkozni?
Másik dolog:
Az eladó srác csak délután fél 5 után ér rá bármire. Ekkora már elég nehéz találni egy szervizt, ahol átvizsgálnák. Arra gondoltam, hogy megbízom ezzel az Autózseni néven tevékenykedő Drimál Tibort. Próbálta már valaki a szolgáltatását? -
gzbotii
nagyúr
válasz
Mágus2 #166755 üzenetére
Igen, közben megnézve ezt - húsz rossz motor - és a Wiki cikket, úgy néz ki minden 1.2 érintett: AWY, BMD, AZQ, BME
Ezekből valahogy az 1.4 elég ritka. De akkor inkább az lesz.Kösz a megerősítést.
-
gzbotii
nagyúr
'Reggelt
Polo IV (9N 2002-2009) emlékeim szerinte az 1.2 motor kerülendő.
Ez is a Skoda féle, 1.2 HTP, láncfeszítő problémával?Asszonynak nézünk valami kis városit, tanulni és munkába járni (napi 2x10km)
-
Keef_Lee
senior tag
válasz
i-sti #166750 üzenetére
Ezenkívül a másik problémám, hogy minden octavia flottakezelőtől ment vissza kereskedésbe. Magánszemélytől nem találni hirdetést. Na most a flottában lehetett egy valakié, akinek a cég bérelte és lehetett 3 naponta másé, vagy mindenki kulcsos autója. Nagyon nem mindegy, hogy mit kapott. (Persze előbb-utóbb venni kell valamit, de azért jó lenne minimalizálni a kockázatot. A jelenlegi kocsit is 10 éve használom.)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Samsung LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Watch 5 40mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest