Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167951) macilaci78


macilaci78
nagyúr

B5 Passat kombin hátsó lököst mekkora munka cserélni?
Van a közelben egy tetszetős darab, színben passzol, 10k, a mostani viharvert helyett jobban tetszene.
Van valami szerelési videó róla?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#167952) molnarpeter válasza macilaci78 (#167951) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

(#167953) MunezXBK válasza macilaci78 (#167951) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kb. 5 perc lekapni, felrakni ugyanannyi.

(#167954) i-sti


i-sti
senior tag

Izzítógyertyából mi az ajánlott márka?

CAYD Caddy Maxi 2014

Ilyen kell?

OE VW 059963319M

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#167955) c00per válasza i-sti (#167954) üzenetére


c00per
tag

az altalad megadott cikkszam szerint Beru volt a gyari.Szerintem beru,bosch,ngk eleg jok

(#167956) macilaci78 válasza molnarpeter (#167952) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A lámpa a lökös miatt volt kivéve?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#167957) rob210


rob210
nagyúr

Akkor az ígért képek. :)


Renault power

(#167958) rob210


rob210
nagyúr

Továbbá:


Renault power

(#167959) gzbotii válasza rob210 (#167957) üzenetére


gzbotii
veterán

Utánna képet is rakhatnál be :B

Semmi :)

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167960) molnarpeter válasza macilaci78 (#167956) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Modorban ilyen nem volt, én csak a gyűrűket vágom nagyjából... :DDD

Ha takar vmi csavart, a lámpát is csak néhány anya tartja, Golf 4 esetén 3db rémlik, nem nagy ügy.

(#167961) rob210


rob210
nagyúr

Szöveges ítélet.
A fékkopásjelző kiírva vcds-el, így persze nem jelez :)

Csak amikor már az kopik, az nem annyira jó.
Az EGR konkrétan le volt tapadva, vákumpumpával megszivattam és meg se mozdult a rudazat.
Most teszi a dolgát és a motor is egészségesebben jár, ezt a tulaj is elismerte.
Lenne még mit csinálni az autón illetve én tudnék törekedni a tökéletes felé, de egyenlőre ennyi.

Az üzemanyagcső így lett megoldva :)

Renault power

(#167962) rob210


rob210
nagyúr

Jajj a kedvencem lemaradt.
így kezdtük a barátságunkat a kocsival :D
Valaki leakarta szedni az EGRT, csak nem jött össze:

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#167963) Mágus2 válasza rob210 (#167957) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez VAG körökben tiszta EGR-nek számít...

Ezeket már érdemes kapargatni. :DDD

Honnan van az autó, hogy minden rohad a motortérben? :U

[ Szerkesztve ]

(#167964) rob210 válasza Mágus2 (#167963) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez se rossz, de ez már nem is letapadva van, hanem beégve. :D

Renault power

(#167965) Lacess válasza rob210 (#167964) üzenetére


Lacess
tag

Köszönjük a képeket és a tapasztalatokat!

Az EGR nem rossz, az enyém 200k környékén ennél jóval tisztább volt, azóta még egyszer volt tisztítva a szívósorral és a turbógeometriával karöltve. A mester azt mondta, hogy volt már nála olyan szívósor is amin egy ceruzát nem lehetett átdugni.

Az üzemanyagcső érdekes, én nem vettem észre hasonlót. Azért holnap megnézem mert mozgat a dolog... Viszont az enyémen a felső coolercsövön vannak apró karcok a vezérműburkolat mellett, ahol jön a cső a szűrőből. A karcokat a fémlemez csinálja ami összefogja a két csövet, gondolom szintén motor rezgése miatt.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#167966) Zizmand válasza macilaci78 (#167956) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Én vettem már le hátsó lököst, igaz b5.5 kombiról, tolatóradart szerettem volna belefúrkálni. (Aztán végül máshogy oldottam meg.)
Kb. 10 perc az egész. Ha jól emlékszem a hátsó lámpákat nem kellett kivenni a leszedéshez.

(#167967) rob210 válasza Lacess (#167965) üzenetére


rob210
nagyúr

Viszont a bubisodás rejtéj marad.
A csöveket vákumoztam tartották a nyomást, a tömítéseket csatlakozókat átnéztem, nem jöttem rá, hol a bibi. Örök rejtély marad. :R

Renault power

(#167968) gzbotii válasza Mágus2 (#167963) üzenetére


gzbotii
veterán

Dél-Olasz import, valamikor 2014-ig rótta ott az utakat.
Azóta főként magyar és román autópályákon került bele a legtöbb méter.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167969) freaghill válasza rob210 (#167958) üzenetére


freaghill
őstag

:R

(#167970) MunezXBK válasza rob210 (#167967) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nálam anno a gázolajszűrő miatt bubisodott, mi sem jöttünk rá 2 hétig, csak aztán jött az olajcsere. Azzal együtt a szűrő is ment a kukába, utána nem levegősödött.

(#167971) kleinguru


kleinguru
addikt

Sziasztok!

Látom másnál is problémás az EGR.

Nekem olajfojás látszik a tömítés mellett. Elvileg cserésnek lett megállapítva. Szerelőm szerint vegyek valami kiváltót. Magam részéről úgy voltam vele, hogy veszek bele újat, nem kellene a környezetet jobban szennyezni.
Aztán megláttam az árakat és elbizonytalanodtam.

1.9TDI ASV 110LE 2003

Látszódni fog a műszerfalon, ha a kiváltót választom? Teljesítményre van valamilyen mérhető hatással?

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167972) tibbike01 válasza kleinguru (#167971) üzenetére


tibbike01
őstag

EGR szelep koszólódásának mik a jelei?

Azt tudom, hogy koszos fojtószelep egyenletlen alapjáratot okoz, de a koszos EGR mit okoz?

Ha már takarítva lesz a fojtószelep, érdemes az EGR-t is kipucolni?

1.6 bcb motornál nálam még sosem volt tisztítva egyik szelep sem és most kezdi a rángatózást alapjáraton.

[ Szerkesztve ]

(#167973) kleinguru válasza tibbike01 (#167972) üzenetére


kleinguru
addikt

Én nem értek hozzá, nálam nincs komolyabb baj az olajfolyáson kívül.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167974) rob210 válasza kleinguru (#167971) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem bántás, de ha szereléssel együtt nincs 50ezred egy egrre akkor ne használj dieselt.
Nem olyan egetverő összeg egy autó üzemszerű fentartásában 50e.
:R

Renault power

(#167975) gzbotii válasza rob210 (#167962) üzenetére


gzbotii
veterán

Milyen stílszerűen próbálta eltüntetni a nyomokat.

Az én autóm vendégeskedett rob210 -nél, sok pék után olyannál, akit érdekel is és ért is hozzá. :R

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167976) i-sti válasza rob210 (#167974) üzenetére


i-sti
senior tag

Más lenne a világ ha mindenki így gondolkodna. :K
Tegnap megadta magát az egyik izzítógyertya a Caddyben (élt 125 ezret)
Szerelő kiolvasta a hibát, törölte is (így csak azt tudom mondani amit ő) azt javasolta, hogy ne foglalkozzunk vele, mert hárommal is megy és jó lesz az még így ;)

Kifogjuk cserélni az összeset, kíváncsi vagyok mit fog belerakni ilyen hozzáállással

Novum Forum Siculorum

(#167977) kleinguru válasza rob210 (#167974) üzenetére


kleinguru
addikt

Nem erről van szó.

Ha mondasz nekem egy olyat, ami ki fog bírni legalább 200 ezer km-t, tehát megbízható, akkor kifizetem. A problémám, hogy 50K-s ár mellett nem valami csodás minőségről híresek.

Sokkal több pénzt költök autóra üzemszerű működés címszó alatt, mint 50K :R

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167978) rob210 válasza kleinguru (#167977) üzenetére


rob210
nagyúr

Értem rendben.
Típusfüggő, hogy mit érdemes berakni én pierburgot szoktam javasolni, azzal nem nagyon volt bajom eddig, de nekem nem a VAG a fő profilom :R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#167979) rob210 válasza i-sti (#167976) üzenetére


rob210
nagyúr

Pedig a modern dieselek már utánizzítást is végeznek a kedvezőbb károsanyag kibocsátás és a csendesebb üzem érdekében.
Szerintem az ilyen szerelőkkel van a baj, nem beindulni kell a kocsinak, hanem működnie, megfelelően.
Most csináltam pont egy típusidegen kocsin 4 izzítócserét.
A srác már 6 szerelőnél volt, hog zakatol a motor és nem ilyen volt.
NAgynyomásútól kezdve már mindent ki akartak vele cseréltetni.
Rátettem a diagot, mondom halihó nem megy az izzítás.
Kicseréltük az izzító relét a 4 gyertyát és lám a zakatolás megszűnt.
Lényegesen olcsóbban mint egy nagynyomású csere, ami nem is oldotta volna meg a gondot ráadásul.

Sajnos egy jó diesel beindul izzítógyertya nélkül is.
Ha nem így lenne, mindenki foglalkozna vele és kicserélné időben.

Renault power

(#167980) i-sti válasza rob210 (#167979) üzenetére


i-sti
senior tag

Csak amíg ez a "jó" poszt-szoci világ van, hogy "ha beindultul, jó' van az úgy", addig ez lesz :K

Novum Forum Siculorum

(#167981) siti válasza i-sti (#167976) üzenetére


siti
senior tag

Remélem ilyen hozzáállással, más szerelőhöz viszed ;)

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#167982) i-sti válasza siti (#167981) üzenetére


i-sti
senior tag

Édesapám autója, neki az igáslova.
Barátok a szerelővel.
Ő dönti el hol szervizeli, nem szolok bele. :R

Novum Forum Siculorum

(#167983) Mágus2 válasza rob210 (#167978) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyári beszállító a VAG-nál az általad preferált márka.

(#167984) kleinguru válasza Mágus2 (#167983) üzenetére


kleinguru
addikt

Hivatalos árlistában ~67K, kértem rá árat, ha azt mondjátok rendben lesz, akkor megveszem, köszi az infót:R

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167985) Vassili


Vassili
tag

Sziasztok!

Audi A3 1.9 TDI (AHF 99-es) autóról lenne szó. Olyan hibát csinál véletlenszerűen, hogy menet közben lefullad a motor. Néha alapjáraton de 120-nál autópályán is előfordult már. Látszólag mindegy, hogy hideg vagy meleg -e a motor. Néha könnyebben, néha többszöri önidnítózásra hibajelzés nélkül újraindul, és megy tovább mintha semmi sem történt volna. Amúgy se furcsa hang, se olajfogyás. Erő is van. Olyan amilyennek lenni kell. Levegős üzemanyagra gyanakodtam, múlt héten volt olajcsere, kapott új szűrőket. A gázolajszűrőben lévő t-csati is rendben, tömítéseket is cseréltük. kicsit még mindig levegősnek tűnik.

Azóta nem állt le, de még csak 800 km-ert mentem vasárnap óta. Ma reggel viszont mentem vele első indítás után ~2 km-ert, majd járt 4-5 percet, amíg bementem a boltba, és lefulladt ahogy mellé értem a boltból kifelé jövet. Kulcs ki gyújtás rá és pöccre indult, majd 70 km autópálya melóba és ismét semmi hiba. Ötlet? Üzemanyag szivattyú esetleg teljesen más? Pl olajnyomás, piros kanna szimbólum, meg izzitást jelző narancssárga is világított már, de volt hogy csak az akksi szimbólum. Bocs ha zavaros kicsit amit írtam, de általában elég váratlanul ér a dolog, pl forgalomban és nehéz megfigyelni mi világít pár pillanatra és mi nem.

Gondoltam már sok mindenre ez a két vonal tűnik számomra a legvalószínűbbnek, vagy üzemanyagellátás vagy valami olajnyomás érzékeléssel esetleg olajpumpa (de ez lehet inkább túlgondolás már) ?

[ Szerkesztve ]

(#167986) Morris válasza i-sti (#167980) üzenetére


Morris
veterán

Mondjuk ha azt a kibaszott egr szelepet nem csillagászati árban adnák, több lenne a felelős vezető. :U

[ Szerkesztve ]

(#167987) gzbotii válasza Morris (#167986) üzenetére


gzbotii
veterán

Pedig jó biznisz. Drága, de legalább a motor működéséhez nem tesz hozzá semmi pozitívumot, sőt :DDD

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167988) Morris válasza gzbotii (#167987) üzenetére


Morris
veterán

Pláne.
Egy kicsit azért hozzátesz. Pl télen hamarabb bemelegszik vele a motor.

(#167989) Mágus2 válasza Vassili (#167985) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Relé 109 volt már cserélve?

[ Szerkesztve ]

(#167990) kleinguru válasza gzbotii (#167987) üzenetére


kleinguru
addikt

41,6K árat mondtak. Megrendeltem.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167991) Vassili válasza Mágus2 (#167989) üzenetére


Vassili
tag

Én nem cseréltem, előző gazdája nem tudom. Az csinálhat ilyesmit?

(#167992) Mágus2 válasza Vassili (#167991) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pontosan ilyet csinál.

(#167993) Vassili válasza Mágus2 (#167992) üzenetére


Vassili
tag

Találtam valamit korábban ebben topikban ezzel kapcsolatban. Most olvastam vissza. Hol keressem? Holnap kipróbálom csak veszek egy relét, ha nem ez a problémája akkor sem árt ha van a kesztyűtartóban :D

[ Szerkesztve ]

(#167994) Mágus2 válasza Vassili (#167993) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Relébox az utastérben. A pedálok felett a kormánytól balra. Valahol a lámpakapcsoló magasságában.

(#167995) bull84ghia válasza MunezXBK (#167950) üzenetére


bull84ghia
őstag

Köszi szépen.
Te nem fehérvári vagy véletlenül?

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#167996) i-sti válasza i-sti (#167954) üzenetére


i-sti
senior tag

Izzítógyertyák cserélve.
BERU-k mentek bele.

Novum Forum Siculorum

(#167997) rob210 válasza i-sti (#167996) üzenetére


rob210
nagyúr

Helyes :D

Renault power

(#167998) MunezXBK válasza bull84ghia (#167995) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

De, ott születtem és éltem közel 40 évig.

(#167999) c00per válasza i-sti (#167996) üzenetére


c00per
tag

Jo valasztas!

(#168000) c00per


c00per
tag

Viszont nekem is lenne egy kerdesem izzitogyertyaval kapcsolatban,mert cseresek.

2.0 TDI BRD az aldozat.Beirtam a gyariszamot keresobe.Gyarilag NGK van benne, de Beru-t neztem bele.Viszont NGK-nal az van irva keramia a beru-nal nem talaltam infot.Tegyuk fel ha sima fem mehet bele vagy csak keramia?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.