Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VIBO
őstag
Akko megnyugodtam
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
i-sti
senior tag
Mert itt vannak a legjobb arcok
Novum Forum Siculorum
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
pepucs
tag
Ma ~10p városi dugó után be is dobta a szegény keverék és EGR potméter hibát. Holnap megpróbálok vágni egy teli lemezlapot alá
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
d3lete
aktív tag
Mindenhol vannak jó arcok, tuskók. A szakmai tudás nem mindig márka specifikus szerintem, ép ezért tettem fel ide is a kérdést.
Gyula84
veterán
mert az egész ph-n csak egy szakértő van
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
CharlieDrop
veterán
Szerencsére nem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Mágus2
Közösségépítő
Keresd meg Hezredest a BMW topikban. Szerintem megjavítja neked.
Mágus2
Közösségépítő
Nincs elrepedve a cső a fékrásegítő és a szívósor között? Gyakori hiba és terheléstől függően jön elő, amikor úgy mozdul a motor. Nézd végig a csövet, a műanyag része szok elrepedni ott ahol fel van húzva a visszacsapó szelepre.
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
+1
Joe
Reggie0
félisten
Magus, Bitpork: A4 B8K2 CCWA eseten turbo koruli olajfolyasnak mik a gyakori okai? Meg nem tudtam megnezni/megnezetni, a hovedo pajzs utban van felulrol, de valahonnan onnan folyik a tuzfal oldali felen az olaj visszatero ag csoven( 18ason ). De a forrast nem lattam konkretan.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Maga a visszatérő ág is tud folyni, meg ugye a szűrőház alól bárhonnan, ami le tud folyni elől és hátul is a motoron. A 18-ason van egy O gyűrű a 3-as és a 18-as között, első körben az a gyanusítottam.
[ Szerkesztve ]
zsolt1129
addikt
Sziasztok. Szeretnek egy kis segìtséget kérni. Egy vw golf v- nél jelentkezett a hiba. Kicsit éreztem, hogy visszsesik az alapjárat, meg mintha rángatott volna az autò. Gyorsìtottam, elkezdtem feljebb váltani, majd a " check engine" lámpa villogni kezdett, amit a az " esp hiba" visszajelző kivillanása követett. A notor erőtlen lett. Leállìtottam az autòt. Szerintetek mi lehez ez, illetve mehetek vele még vagy 20km- ert a szervìzig vagy trailer kellene? Köszi a segìtséget előre is.
Mágus2
Közösségépítő
Benzin, dízel vagy elektromos? Nekem bedöglött a forralóm, leönthetem hidegvízzel a kávém?
Egyenletesen jár ha beindítod, vagy remeg?
[ Szerkesztve ]
zsolt1129
addikt
1.6 Bse. Benzines
atos19881101
senior tag
VCDS-el van rá mód, hogy a fékkopás jelzőt ellenőrizzem? Valamelyik oldalon meg lehet törve a kábel, vagy csak a csatlakozás lehet rossz, de mostanában többször bevillan a fékbetét jelző. A betètek tavaly cserélve lettek, így tuti nem az kopott el. Jó lenne látni melyik oldalra panaszkodik.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Ez még direktbe van kötve az óracsoportba, nem hiszem, hogy mért értékekben látnád. Kábelhibát is láttam már, el volt dörzsölődve ott, ahol átbújik a sárvédőívből a motortérbe. Ha kábelszakadás van, vagy eldörzsöli a tárcsa valamelyik kopásjelzőt akkor jelez. Át kell nézni, sokszor szemmel is látni. Milyen autó ez, hogy mindkét oldalon van jelző? Superben csak a vezető oldalon van.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Ott valami levegő gond lesz akkor ahogy nágus írta a fékrásegítő csövet nézd neg elsőkörben.
Off topik autónál 4 napig szívtam vele mire rájöttem, higy ez volt a baja.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Erre tippelek én is, szerinetm az egérnek sincs baja, csak annyira szegény a keverék, hogy nem tudja jobban elzárni, emiatt hibát dob. Nem érti a vezérlő, hogy mi van, de amikor azt írja, hogy szegény a keverék, azt el szoktuk neki hinni, az meg egyértelműen fajs levegő, nem égéskimaradás.
Vagy(!) csak nincs pénze a keveréknek!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Szegény, mint a templom egere.
atos19881101
senior tag
Igen? Na ezt nem tudtam. Azt hittem mint kèt oldalt van. Superb termèszetesen. Valamelyik nap megemelem aztàn körbenèzem. Köszi az infót!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Koszi!
Earl_Muttley
aktív tag
Sziasztok!
Csatlakoznék hozzátok egy 1995-ös A4 Sedannal, 1.9TDI, 1Z.
Egy kis segítségre lenne szükségem ülés ügyben.
Jelenleg ez a fajta van benne: [link]
Ez túl magas nekem, a legalacsonyabb helyzetben is, nem igazán találok benne kényelmes szöget, mert az ülőlap eleje magas marad.
Azt az infót kaptam, hogy ez a fajta ülés, lejjebb is megy, meg kicsit alapból alacsonyabb is (illusztráció):
[link]
Valaki esetleg meg tudná ezt erősíteni nekem, vagy épp cáfolni? Esetleg valami hack arra, hogy az ülés eleje is lemenjen valahogy?
Köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
(#167525) Winchester95 válasza Earl_Muttley (#167524) üzenetére
Winchester95
őstag
Milyen érdekes én meg most cseréltem le az autóban bőrülésre.
Ránézésre egy az egyben ugyan olyan mint a tiéd.
Kivéve hogy nekem elektromos, és nekem az ülőlapot is lehet állítani.
Nézd át jobban szerintem.
(#167526) Earl_Muttley válasza Winchester95 (#167525) üzenetére
Earl_Muttley
aktív tag
Nekem még nem elektromos, ugye a nagy karral pedig csak a hátulját tudom lerakni, pedig kerestem már mindent.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
zsolt19900
őstag
vásároltunk asszonykám autójára (mely a golf3ból átalakult egy A3má ) alufelnit
nevezetesen egy
Evolo STP alloy wheel, 7.5J x 17, Brilliant Silver
szettet
kérdésem az lenne, hogy ehhez (is) kellenek külön kerékcsavarok amik kúposak, vagy mehet fel a téligarnitúra "sima" csavarjaival is fel az autóra? mitől függ ez, van erre valami előírás ilyesmi?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Keef_Lee
senior tag
Ha van itt elektronikában jártas is, akkor kérdezem
Octavia combi kivehető elemlámpájában 300mA-es AAA méretű aksik vannak 3 db. Mivel nem működtek, kicseréltem, de csak 850mA-es volt, amit előtte 220-as töltővel feltöltöttem. Most működik, de a kérdésem az, hogy a kocsi elektronikája szempontjából van ennek jelentősége, hogy eltérő értékűek?
(a használati szerint az autó menetközben tölti fel)
rob210
nagyúr
Többet vesz fel, és tovább bírja ennyi.
A biztosítéka annak az ágnak jelentősen túl van méretezve, nem fog gondot okozni.
Renault power
BlacKSouL
addikt
Van itt valaki K-Jetronic ismeretekkel?
Aláírás (nem kötelező megadni)
Keef_Lee
senior tag
Köszönöm, akkor máris visszateszem a helyére
pepucs
tag
F_Zolee megadta a SEAT-CLUB-os szerelő elérhetőségét. Ma délután rá néz mit lát. De például ma teljesen rendben volt, hibakód nélkül jöttem be dolgozni. Bízom benne, hogy előadás után pont nem lesz alapjárat amikor megmutatom neki(a kocsit) Említem majd neki amit tanácsoltatok
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
#75490304
törölt tag
Sziasztok!
Skoda Octavia kapcsán érdeklődnék, hogy ha jól tudom a kanyarkövető ködlámpa csak szoftveres beállítás kérdése. Tudtok olyatajánlani aki ezt tudná nekem aktiválni? Ha minden igaz ezekhez az új Octáviákhoz valami újféle kábel kell.
Új 2019 Octavia, 1.5 TSI DSG.
Előre is köszi!
Doki16
addikt
Valószínűleg ők megtudják csinálni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
pepucs
tag
Körbe fújta a szívósornál fék tisztítóval majd azonnal le is fulladt a motor. Falsot szív: "Ez szerelési hiba", nem vállalja a javítását más szerelése után. És ezért rohangálok szerelőtől-szerelőre 5 hónapja... hogy 3p alatt kiderüljön a hiba
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Primary92
senior tag
Van igazság abban az állításban, miszerint a 2.0 BMM (8 szelep, 140 ló) motor egy "felfúrt" 1.9 BXE?
Ezáltal mentes a hatszögtengelytől, így az olajozás problémától? Alapból Siemes PD volt bennük, de ezeket cserélték Continentalra: a csere tényét meg lehet állapítani biztosan? Contival van gond?
Mágus2
Közösségépítő
A fals levegőt kizárták...
pepucs
tag
De most komolyan... azért zárta ki mind 3-at mert akkor folyamatosan csinálná és nem találtak semmi erre utaló hibát. A srác 2-3-at fúj úgy, hogy épp "jó" az alapjárat és leáll azonnal... majd azt mondja hogy tök felesleges volt a egr és lambda csere.
Köszönöm a segítséget, ezek szerint még a legelső alkalommal amikor fals levegő tippet adtatok igazatok lehetett.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Mágus2
Közösségépítő
Lehet repedt a szívósor. Majd kiderül, ha leveszi. Nem biztos hogy szerelői hiba, csak a diagnoszták voltak gyengék.
rob210
nagyúr
Pedig de az szerelési hiba lesz.
Tegnap pont szívósort cseréltem, egy meganeon, mert az okos nem megfelelően és nem is nyomatékra húzta le a csavarokat. Nem volt rendesen beigazítva a perembe a tömítés és felfeküdt a szívósor, metépte a csavarokat és meg is pattant.
Renault power
gyvince
senior tag
sziasztok adott egy 1.4 TSI cavd motorkód dugattyú törése van a másik gond hogy a turbó oldal irányba nem lóg de hossz irányba igen kb 2 mm ez normális??
Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop
KTTech
veterán
Az autó elektronikájának halvány lila gőze sincs az akkuk kapacitásáról (ugyanez igaz a fő akku kapacitására is). Pont ugyanúgy fogja tölteni, mint az eredetit, ha minden igaz olyan 60mA körüli töltőárammal (így kb. 3x annyi időbe fog telni neki 0-100% töltés, de ez max. akkor lehetne gond, ha dT alapú lenne a töltés - amit már ezer éve nem láttam, csak biztonsági időzítőként -, mindenhol dV-t használnak). Amint feltöltődik, automatikusan csepptöltésre (3-5mA) kell váltania az elektronikának. Persze azzal számolj, hogy nem lesz örökéletű ez az akku se, nem hiszem, hogy cellánkénti töltést használna...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
atos19881101
senior tag
Lekaptam a kereket. A kábelen nem láttam sérülést, de a csatlakozó egy kis mozdulatra szétjött. Így valószínű az a gond. Összenyomtam rendesen, de sajna a kis pöcök nem kattan be rajta rendesen.
Viszont ahogy ott matattam, úgy néz ki stabpálca csere lesz. Ezt itthon ki tudom cserélni megemelve az elejét? Nem feszül meg ilyenkor? Vagy alá kell támasztani az alsó lengőkart?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
molnarpeter
nagyúr
[link] kovácsoltra kell cserélni az összeset, és várhatóan jobban bírja majd (és kigrammolni az egész szettet berakás előtt).
Doki16
addikt
A kis lámpában lévő akkumulátornál igazad van, de az indítóakkumulátorról igenis tudja a kocsi, hogy milyen van benne. Márka, kapacitás, indítóáram, sorozatszám/cikkszám. Ezek mind be vannak táplálva a kocsi agyába és ezek alapján dönti el, hogy mit mennyivel töltsön.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
BUZZLGHTYR
senior tag
voltam ma megnézni 1 autót, 1.9pdtdi, 131 ló, asz motorkódú
óra szerint 240k körül van benne, motortér nagyon rendben van, minden megvan, aminek megkel lennie, műanyag burkolatok, ilyenek: elvileg 5w40-es olajjal van használva
az autó elég jól megy, működnek is rajta a dolgok, nem lelakott példány
nos kormos a kipufogó, füstölni füstöl, de hát dízel annyira nem értek sajnos a dízelekhez, viszont ami feltűnt, kértem vegyünk le az olajbeöntőt és onnan is füst szökött ki, ez normális?
Mágus2
Közösségépítő
Kartergáz van, volt és lesz, azt nem értem, minek veszed le a sapkát, ha nem tudod, mit kell nézni, mi a sok és mi az elfogadható. Ezeknél a motorknál gyári új koirukban is elég komoly légmozgás a szelepfedél alatt... A kormos kipufogó is normális, mert nincs rajta részecskeszűrő. Tökmindegy mit mutat az óra, milyen állapotban volt? Én azt is keveselleném, ha 340-et mutatna...
[ Szerkesztve ]
BUZZLGHTYR
senior tag
Hogy megmezzem mennyi a kartergaz? Attol meg h nem ertek hozza ezt megneztem belseje kulturalt, nem lelakott elegge extras, mukodnek is, 1 2 esztetika hiba van.
Amina legnagyobb hiba hogy
2 sarvedo es 2 kuszob cseres lesz. De 2 sarvedot adnak a kocsihoz.
Olajt a coolerezesnel talaltam, aztmondja ezzel nem lehet mit kezdeni, gyari pd hiba, 1 toldasnal lettem ra figyelmes. szerelo a srac, elvileg a rohadas miatt adja el, tudna valami rejtett hibat?
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem a rozsda miatt adja el. Én sem fogok többé lakatoltatni, inkább veszek rozsdamenteset.
A két küszöb sem drága, inkább rendes lakatost találni horror, aki időre és rendesen megcsinálja. A taknyolás 1-2 éven belül az ibolyákkal együtt virítani kezd tavasszal.
[ Szerkesztve ]