Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167501) VIBO válasza focvis (#167491) üzenetére


VIBO
őstag

:R

Akko megnyugodtam :)

S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7

(#167502) i-sti válasza CharlieDrop (#167500) üzenetére


i-sti
senior tag

Mert itt vannak a legjobb arcok :K

Novum Forum Siculorum

(#167503) CharlieDrop válasza i-sti (#167502) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#167504) pepucs válasza Mágus2 (#167496) üzenetére


pepucs
tag

Ma ~10p városi dugó után be is dobta a szegény keverék és EGR potméter hibát. Holnap megpróbálok vágni egy teli lemezlapot alá :DD

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167505) d3lete válasza CharlieDrop (#167500) üzenetére


d3lete
aktív tag

Mindenhol vannak jó arcok, tuskók. A szakmai tudás nem mindig márka specifikus szerintem, ép ezért tettem fel ide is a kérdést. :R

(#167506) Gyula84 válasza CharlieDrop (#167500) üzenetére


Gyula84
veterán

mert az egész ph-n csak egy szakértő van :) :D

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#167507) CharlieDrop válasza Gyula84 (#167506) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:DD
Szerencsére nem

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#167508) Mágus2 válasza d3lete (#167499) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Keresd meg Hezredest a BMW topikban. Szerintem megjavítja neked.

(#167509) Mágus2 válasza pepucs (#167498) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nincs elrepedve a cső a fékrásegítő és a szívósor között? Gyakori hiba és terheléstől függően jön elő, amikor úgy mozdul a motor. Nézd végig a csövet, a műanyag része szok elrepedni ott ahol fel van húzva a visszacsapó szelepre.

[ Szerkesztve ]

(#167510) simonjoe válasza i-sti (#167502) üzenetére


simonjoe
senior tag

+1

Joe

(#167511) Reggie0


Reggie0
félisten

Magus, Bitpork: A4 B8K2 CCWA eseten turbo koruli olajfolyasnak mik a gyakori okai? Meg nem tudtam megnezni/megnezetni, a hovedo pajzs utban van felulrol, de valahonnan onnan folyik a tuzfal oldali felen az olaj visszatero ag csoven( 18ason ). De a forrast nem lattam konkretan.

[ Szerkesztve ]

(#167512) Mágus2 válasza Reggie0 (#167511) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Maga a visszatérő ág is tud folyni, meg ugye a szűrőház alól bárhonnan, ami le tud folyni elől és hátul is a motoron. A 18-ason van egy O gyűrű a 3-as és a 18-as között, első körben az a gyanusítottam.

[ Szerkesztve ]

(#167513) zsolt1129


zsolt1129
addikt

Sziasztok. Szeretnek egy kis segìtséget kérni. Egy vw golf v- nél jelentkezett a hiba. Kicsit éreztem, hogy visszsesik az alapjárat, meg mintha rángatott volna az autò. Gyorsìtottam, elkezdtem feljebb váltani, majd a " check engine" lámpa villogni kezdett, amit a az " esp hiba" visszajelző kivillanása követett. A notor erőtlen lett. Leállìtottam az autòt. Szerintetek mi lehez ez, illetve mehetek vele még vagy 20km- ert a szervìzig vagy trailer kellene? Köszi a segìtséget előre is.

(#167514) Mágus2 válasza zsolt1129 (#167513) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Benzin, dízel vagy elektromos? :U :DDD Nekem bedöglött a forralóm, leönthetem hidegvízzel a kávém?

Egyenletesen jár ha beindítod, vagy remeg?

[ Szerkesztve ]

(#167515) zsolt1129 válasza Mágus2 (#167514) üzenetére


zsolt1129
addikt

1.6 Bse. Benzines

(#167516) atos19881101


atos19881101
senior tag

VCDS-el van rá mód, hogy a fékkopás jelzőt ellenőrizzem? Valamelyik oldalon meg lehet törve a kábel, vagy csak a csatlakozás lehet rossz, de mostanában többször bevillan a fékbetét jelző. A betètek tavaly cserélve lettek, így tuti nem az kopott el. Jó lenne látni melyik oldalra panaszkodik.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#167517) Mágus2 válasza atos19881101 (#167516) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez még direktbe van kötve az óracsoportba, nem hiszem, hogy mért értékekben látnád. Kábelhibát is láttam már, el volt dörzsölődve ott, ahol átbújik a sárvédőívből a motortérbe. ;) Ha kábelszakadás van, vagy eldörzsöli a tárcsa valamelyik kopásjelzőt akkor jelez. Át kell nézni, sokszor szemmel is látni. Milyen autó ez, hogy mindkét oldalon van jelző? Superben csak a vezető oldalon van. :U

[ Szerkesztve ]

(#167518) rob210 válasza pepucs (#167504) üzenetére


rob210
nagyúr

Ott valami levegő gond lesz akkor ahogy nágus írta a fékrásegítő csövet nézd neg elsőkörben.
Off topik autónál 4 napig szívtam vele mire rájöttem, higy ez volt a baja.

Renault power

(#167519) Mágus2 válasza rob210 (#167518) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Erre tippelek én is, szerinetm az egérnek sincs baja, csak annyira szegény a keverék, hogy nem tudja jobban elzárni, emiatt hibát dob. Nem érti a vezérlő, hogy mi van, de amikor azt írja, hogy szegény a keverék, azt el szoktuk neki hinni, az meg egyértelműen fajs levegő, nem égéskimaradás.

(#167520) bitpork válasza Mágus2 (#167519) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Vagy(!) csak nincs pénze a keveréknek! ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167521) Mágus2 válasza bitpork (#167520) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szegény, mint a templom egere. ;]

(#167522) atos19881101 válasza Mágus2 (#167517) üzenetére


atos19881101
senior tag

Igen? Na ezt nem tudtam. Azt hittem mint kèt oldalt van. Superb termèszetesen. Valamelyik nap megemelem aztàn körbenèzem. Köszi az infót!

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#167523) Reggie0 válasza Mágus2 (#167512) üzenetére


Reggie0
félisten

Koszi!

(#167524) Earl_Muttley


Earl_Muttley
aktív tag

Sziasztok!

Csatlakoznék hozzátok egy 1995-ös A4 Sedannal, 1.9TDI, 1Z.

Egy kis segítségre lenne szükségem ülés ügyben.

Jelenleg ez a fajta van benne: [link]

Ez túl magas nekem, a legalacsonyabb helyzetben is, nem igazán találok benne kényelmes szöget, mert az ülőlap eleje magas marad.

Azt az infót kaptam, hogy ez a fajta ülés, lejjebb is megy, meg kicsit alapból alacsonyabb is (illusztráció):
[link]

Valaki esetleg meg tudná ezt erősíteni nekem, vagy épp cáfolni? :D Esetleg valami hack arra, hogy az ülés eleje is lemenjen valahogy?

Köszönöm! :D :R

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#167525) Winchester95 válasza Earl_Muttley (#167524) üzenetére


Winchester95
őstag

Milyen érdekes én meg most cseréltem le az autóban bőrülésre.
Ránézésre egy az egyben ugyan olyan mint a tiéd.
Kivéve hogy nekem elektromos, és nekem az ülőlapot is lehet állítani.
Nézd át jobban szerintem.

(#167526) Earl_Muttley válasza Winchester95 (#167525) üzenetére


Earl_Muttley
aktív tag

Nekem még nem elektromos, ugye a nagy karral pedig csak a hátulját tudom lerakni, pedig kerestem már mindent. :(

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#167527) zsolt19900


zsolt19900
őstag

vásároltunk asszonykám autójára (mely a golf3ból átalakult egy A3má :D ) alufelnit

nevezetesen egy
Evolo STP alloy wheel, 7.5J x 17, Brilliant Silver
szettet

kérdésem az lenne, hogy ehhez (is) kellenek külön kerékcsavarok amik kúposak, vagy mehet fel a téligarnitúra "sima" csavarjaival is fel az autóra? mitől függ ez, van erre valami előírás ilyesmi?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#167528) Keef_Lee


Keef_Lee
senior tag

Ha van itt elektronikában jártas is, akkor kérdezem :)
Octavia combi kivehető elemlámpájában 300mA-es AAA méretű aksik vannak 3 db. Mivel nem működtek, kicseréltem, de csak 850mA-es volt, amit előtte 220-as töltővel feltöltöttem. Most működik, de a kérdésem az, hogy a kocsi elektronikája szempontjából van ennek jelentősége, hogy eltérő értékűek?
(a használati szerint az autó menetközben tölti fel)

(#167529) rob210 válasza Keef_Lee (#167528) üzenetére


rob210
nagyúr

Többet vesz fel, és tovább bírja ennyi.
A biztosítéka annak az ágnak jelentősen túl van méretezve, nem fog gondot okozni.

Renault power

(#167530) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Van itt valaki K-Jetronic ismeretekkel?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#167531) Keef_Lee válasza rob210 (#167529) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Köszönöm, akkor máris visszateszem a helyére :)

(#167532) pepucs válasza Mágus2 (#167519) üzenetére


pepucs
tag

F_Zolee megadta a SEAT-CLUB-os szerelő elérhetőségét. Ma délután rá néz mit lát. De például ma teljesen rendben volt, hibakód nélkül jöttem be dolgozni. Bízom benne, hogy előadás után pont nem lesz alapjárat amikor megmutatom neki(a kocsit) :DDD Említem majd neki amit tanácsoltatok :C

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167533) #75490304


#75490304
törölt tag

Sziasztok!

Skoda Octavia kapcsán érdeklődnék, hogy ha jól tudom a kanyarkövető ködlámpa csak szoftveres beállítás kérdése. Tudtok olyatajánlani aki ezt tudná nekem aktiválni? Ha minden igaz ezekhez az új Octáviákhoz valami újféle kábel kell.

Új 2019 Octavia, 1.5 TSI DSG.

Előre is köszi!

(#167534) Doki16 válasza #75490304 (#167533) üzenetére


Doki16
addikt

Valószínűleg ők megtudják csinálni. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#167535) pepucs válasza Mágus2 (#167519) üzenetére


pepucs
tag

Körbe fújta a szívósornál fék tisztítóval majd azonnal le is fulladt a motor. Falsot szív: "Ez szerelési hiba", nem vállalja a javítását más szerelése után. :W És ezért rohangálok szerelőtől-szerelőre 5 hónapja... hogy 3p alatt kiderüljön a hiba :C

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167536) Primary92


Primary92
senior tag

Van igazság abban az állításban, miszerint a 2.0 BMM (8 szelep, 140 ló) motor egy "felfúrt" 1.9 BXE?
Ezáltal mentes a hatszögtengelytől, így az olajozás problémától? Alapból Siemes PD volt bennük, de ezeket cserélték Continentalra: a csere tényét meg lehet állapítani biztosan? Contival van gond?

(#167537) Mágus2 válasza pepucs (#167535) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A fals levegőt kizárták... :U :DDD

(#167538) pepucs válasza Mágus2 (#167537) üzenetére


pepucs
tag

De most komolyan... azért zárta ki mind 3-at mert akkor folyamatosan csinálná és nem találtak semmi erre utaló hibát. A srác 2-3-at fúj úgy, hogy épp "jó" az alapjárat és leáll azonnal... majd azt mondja hogy tök felesleges volt a egr és lambda csere.

Köszönöm a segítséget, ezek szerint még a legelső alkalommal amikor fals levegő tippet adtatok igazatok lehetett.

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167539) Mágus2 válasza pepucs (#167538) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lehet repedt a szívósor. Majd kiderül, ha leveszi. Nem biztos hogy szerelői hiba, csak a diagnoszták voltak gyengék. :D

(#167540) rob210 válasza Mágus2 (#167539) üzenetére


rob210
nagyúr

Pedig de az szerelési hiba lesz.
Tegnap pont szívósort cseréltem, egy meganeon, mert az okos nem megfelelően és nem is nyomatékra húzta le a csavarokat. Nem volt rendesen beigazítva a perembe a tömítés és felfeküdt a szívósor, metépte a csavarokat és meg is pattant. :W

Renault power

(#167541) gyvince


gyvince
senior tag

sziasztok adott egy 1.4 TSI cavd motorkód dugattyú törése van a másik gond hogy a turbó oldal irányba nem lóg de hossz irányba igen kb 2 mm ez normális??

Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop

(#167542) KTTech válasza Keef_Lee (#167528) üzenetére


KTTech
veterán

Az autó elektronikájának halvány lila gőze sincs az akkuk kapacitásáról (ugyanez igaz a fő akku kapacitására is). Pont ugyanúgy fogja tölteni, mint az eredetit, ha minden igaz olyan 60mA körüli töltőárammal (így kb. 3x annyi időbe fog telni neki 0-100% töltés, de ez max. akkor lehetne gond, ha dT alapú lenne a töltés - amit már ezer éve nem láttam, csak biztonsági időzítőként -, mindenhol dV-t használnak). Amint feltöltődik, automatikusan csepptöltésre (3-5mA) kell váltania az elektronikának. Persze azzal számolj, hogy nem lesz örökéletű ez az akku se, nem hiszem, hogy cellánkénti töltést használna...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#167543) atos19881101 válasza Mágus2 (#167517) üzenetére


atos19881101
senior tag

Lekaptam a kereket. A kábelen nem láttam sérülést, de a csatlakozó egy kis mozdulatra szétjött. Így valószínű az a gond. Összenyomtam rendesen, de sajna a kis pöcök nem kattan be rajta rendesen.

Viszont ahogy ott matattam, úgy néz ki stabpálca csere lesz. Ezt itthon ki tudom cserélni megemelve az elejét? Nem feszül meg ilyenkor? Vagy alá kell támasztani az alsó lengőkart?

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#167544) molnarpeter válasza gyvince (#167541) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] kovácsoltra kell cserélni az összeset, és várhatóan jobban bírja majd (és kigrammolni az egész szettet berakás előtt).

(#167545) Doki16 válasza KTTech (#167542) üzenetére


Doki16
addikt

A kis lámpában lévő akkumulátornál igazad van, de az indítóakkumulátorról igenis tudja a kocsi, hogy milyen van benne. Márka, kapacitás, indítóáram, sorozatszám/cikkszám. Ezek mind be vannak táplálva a kocsi agyába és ezek alapján dönti el, hogy mit mennyivel töltsön.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#167546) BUZZLGHTYR


BUZZLGHTYR
senior tag

voltam ma megnézni 1 autót, 1.9pdtdi, 131 ló, asz motorkódú
óra szerint 240k körül van benne, motortér nagyon rendben van, minden megvan, aminek megkel lennie, műanyag burkolatok, ilyenek: elvileg 5w40-es olajjal van használva :DDD
az autó elég jól megy, működnek is rajta a dolgok, nem lelakott példány
nos kormos a kipufogó, füstölni füstöl, de hát dízel :F annyira nem értek sajnos a dízelekhez, viszont ami feltűnt, kértem vegyünk le az olajbeöntőt és onnan is füst szökött ki, ez normális?

(#167547) Mágus2 válasza BUZZLGHTYR (#167546) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kartergáz van, volt és lesz, azt nem értem, minek veszed le a sapkát, ha nem tudod, mit kell nézni, mi a sok és mi az elfogadható. Ezeknél a motorknál gyári új koirukban is elég komoly légmozgás a szelepfedél alatt... A kormos kipufogó is normális, mert nincs rajta részecskeszűrő. Tökmindegy mit mutat az óra, milyen állapotban volt? Én azt is keveselleném, ha 340-et mutatna...

[ Szerkesztve ]

(#167548) BUZZLGHTYR válasza Mágus2 (#167547) üzenetére


BUZZLGHTYR
senior tag

Hogy megmezzem mennyi a kartergaz? Attol meg h nem ertek hozza ezt megneztem :DDD belseje kulturalt, nem lelakott elegge extras, mukodnek is, 1 2 esztetika hiba van.
Amina legnagyobb hiba hogy
2 sarvedo es 2 kuszob cseres lesz. De 2 sarvedot adnak a kocsihoz.
Olajt a coolerezesnel talaltam, aztmondja ezzel nem lehet mit kezdeni, gyari pd hiba, 1 toldasnal lettem ra figyelmes. szerelo a srac, elvileg a rohadas miatt adja el, tudna valami rejtett hibat?

(#167549) Mágus2 válasza BUZZLGHTYR (#167548) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem a rozsda miatt adja el. Én sem fogok többé lakatoltatni, inkább veszek rozsdamenteset.

A két küszöb sem drága, inkább rendes lakatost találni horror, aki időre és rendesen megcsinálja. A taknyolás 1-2 éven belül az ibolyákkal együtt virítani kezd tavasszal.

[ Szerkesztve ]

(#167550) BUZZLGHTYR válasza Mágus2 (#167549) üzenetére


BUZZLGHTYR
senior tag

Akkor inkabb lehet elvetem az otletet, nehez donteni, mert tetszik is es mert elegge felszerelt, ugye jo arban is van, de rohad :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.