Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ehnaton88
csendes tag
még egy infó 160+ fölött nem termel kormot csak iszonyú lassan nő a számláló VagDpf ben.
Mágus2
Közösségépítő
Minden cső száraz a motortérben? Egy füst gépre kellene kötni a turbó és a szívósor közötti csövet, vagy legalább egy nyomás tesztet csinálni 1 baron legalább 10 percig. Abból kiderül, ha ereszt valahol. Ha van valahol egy kis lyuk, az magyarázná a jelenséget.
[ Szerkesztve ]
Ehnaton88
csendes tag
Levettem a motorburkolatot és nem láttam folyást. Hallgatóztam miközben valaki felpörgette a motort de nem fújt ki sehol levegőt.
Csináljak képeket?
Nem tudom, hogy csináltak e ilyen vizsgálatot.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A két intercooler cső csak alulról látszik, az is , csak levett alsó motorburkolattal, hallani sem fogod ha kifúj, mert ha van is, nem nagy lyuk lesz. Én a mérésben hiszek.
[ Szerkesztve ]
Ehnaton88
csendes tag
Mondtátok, hogy hajtsam meg a pályán több fokozatban kihuzatva, ezt megcsináltam 200 ig, akkor nem kellett volna vészmódba kapcsolnia, ha lyukas?
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem nagy a lyuk, akkor nem, észre sem veszed.
Nyomás próba a turbó és a szívósór között a csöveken, a két végét ledugózzák, egyikben van manométer, kompresszorral felfújják 1 barra és megnézik, hogy esik-e a nyomás. Tartania kell a nyomást, ha esik, valahol kifúj. Ha esik a nyomás, szappanos vízzel meg kell keresni, hogy hol fúj bubit. Tényleg egyszerű, nem atomfizika.
[ Szerkesztve ]
Ehnaton88
csendes tag
Van valami leírása ennek a nyomáspróbának amit a szerelőmnek odaadhatok?
Már nem érdekel mivel jár, csak érjek a végére a szívásnak....
[ Szerkesztve ]
Ehnaton88
csendes tag
Ez a teszt elmaradt... jövőhéten megnézik, köszi a segítséget írok majd, ha megnézték.
Ehnaton88
csendes tag
Turbó utáni részen is lehet ilyen kifújás? Jövőhéten nézik meg, addig gondoltam én is megnézhetek magamnak annyit hogy ezeket a csöveket járó motornál szivárgáskeresővel lefújom, hátha buborékot fúj.
Ez a cső csak a turbó felé megy vagy elágazik?
Mágus2
Közösségépítő
Alapjáraton a környezeti nyomás van a csövekben. Terheletlenül forgatva max 0,5 Bar. Ahogy írtam, ledugózni, felfújni. Másképp nem lehet. Ahol olajos a cső, ott kifúj, ha nézegetni akarod..
[ Szerkesztve ]
Ehnaton88
csendes tag
Rendben köszi, ma lemegyek aknába és átnézem.
Srácok!
Szerintetek ez az Audi "borsszóró" felnije középkupak nélkül, vagy valami spéci cucc?
A Boba Motoring 2-es Golfján van, szal' bármi lehet.
[ Szerkesztve ]
Wiz Khalifa
addikt
VR6-Fan
veterán
F_Zolee
veterán
Magát meg ki innen vagy hova tűnt?
Ehnaton88
csendes tag
Találtam valamit! Nem is értem miért nem vettem észre eddig, a motorburkolat alatt van egy gégecső szerű valami és az nagyon olajos és koszos volt a csatlakozásnál, már letöröltem, de így is látszik, hogy m,ilyen olajos, rakok fel képet, ezen mehet levegő?
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=87420190117_164719.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65420190117_164727.jpg
Gyula84
veterán
én csináltam egyet egy kevés cső egy tartály, egy pumpa meg raktam egy visszacsapószelepet is bele
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
VR6-Fan
veterán
öregszünk
focvis: említettem szerintem hogy az mire való
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Wow!
95 oktánra?
Alkatrészt mosni?
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
pontosan!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
i-sti
senior tag
Ide is fellehet tölteni a képeket.
Céges nettel nem tudom megnézni.
Novum Forum Siculorum
Ehnaton88
csendes tag
Mágus2
Közösségépítő
Az semmi, csak kartergáz szellőztető, nem releváns.
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
az nem a cooler cső lenne, az ezek szerint alul lesz, kb női csuklónyi vastagságú csövek, előre a hűtő felé megy és onnan is jön!
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Ma végre egyik boltos rendelt és nagy nehezen el is jutott hozzám, bruttó 150Ft
Ami rajta volt és eléget az 30A volt, megnéztem. Ment az 50es helyette én meg mindjárt egy probakorre.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
csababarca
őstag
Na megvolt az olajcsere, 85-t fizettem, mert akksit cseréltek (ezzel már régóta szívok, remélem ez helyrehozza), többi a szokásos, szűrő cserék, plusz bal visszapillantó tükör cseréje, hátsó lengéscsillapító burkolat csere.
15ezeres olajcsereperiódus az reális? ennyit írtak fel a következő cserére.
(aláírásomban az alany)
[ Szerkesztve ]
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
(#163277) molnarpeter válasza csababarca (#163276) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Milyen olaj ment bele?
Doki16
addikt
És van valami változás?
Úgy látszik előtted pék csinálta a kocsit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
gzbotii
veterán
Remélem, hogy nem lesz, mert utóbbi egy hétben mentem vele 2*30km, semmi nem volt. Csak hétvégén lesz egy Bp - Arad - Szeged - Bp kör, előtte akarom tesztelni, úgyhogy mindjárt kimegyünk Dunakeszire.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
(#163280) diablo1984 válasza csababarca (#163276) üzenetére
diablo1984
veterán
igen, 15e és 30 ezres periódus van, az utóbbi a hosszú utas, longlife periódus.
(#163281) csababarca válasza molnarpeter (#163277) üzenetére
csababarca
őstag
holnap megmondom, 5w-30as az biztos, de a márkát nem tudom. kint van a kocsiban a papír.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
(#163282) molnarpeter válasza csababarca (#163281) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Az lenne érdekes, melyik VW-es minősítést tudja, bár sok opció nincs. Egyébként korrekt a 15 ezer/1 év, gyári 30/2 lenne
(#163283) csababarca válasza molnarpeter (#163282) üzenetére
csababarca
őstag
Meglátjuk, én ezt a 15ezret júniusig beleteszem egyébként, vagy közel annyit
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
Ehnaton88
csendes tag
Pedig már azt hittem megvan.
Jövőhéten megcsinálják a nyomáspróbát, mert nem láttam szemmel semmit a csöveken, ha viszont itt sem találnak hibát, akkor már tényleg nem tudom, hogy mit csináljak....
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A 7-es és a 14-es alkatrész között kell felfújni a csöveket. Egyik vége a fojtószelepnél van a másik a turbónál.
diablo1984
veterán
Mágus mester! Mi a változás egy 2013-ban csinált 1,2 tsi 105 lovas, euro5-ös motor és egy 2016-os 1,2tsi 110lovas euro6 között? A 105 lovas még a gyenge láncos, a 110 lovas szíjas? Kokszolódásra változtattak valamit rajta? Melyik ajánlottabb egy rapid/toledo kocsiba?
Lacess
tag
Ez bizony 8L A3 gyári felni kupak nélkül. Elég masszív felninek tartják, jövőre idén nyáron (ha még meglesz az Öreglány) azon gondolkodtam hogy veszek egy garnitúrát télinek, kupak nélkül, lehetőleg feketében. Elég fosul néznek már ki a téli lemezek, meg már a gumi is cserés. 30 papírért már lehet találni, a lemezt meg 20 alatt nem rakják rendbe...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Köszönöm szépen!
Számomra nem jó hír, mert ez akkor még 5*100-as, miközben nekem 5*112 kellene.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
91 oktánra.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Lacess
tag
Legyen jó hír?
8d0601025k , bár ez nem csavartakarós (utálom a "kupakos" felniket...) 7x16, et45, 5x112. Valamelyik A6 (talán C5) gyári felnije, elvileg Speedline gyártmány. Szerintem nem lenne korhű a GTI-re.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Mágus2
Közösségépítő
Igen, az euro 6-os 110 lovas már szíjas, de az MQB platformos 77kw is szíjas már. Elég kevés még velük a tapasztalat, még kell 2-3 év, hogy kiderüljön, mi lesz rajta romlós és drága. Olyan, mint az 1,5TSI, most még agyon dícsérik az újságírók, tesztelők, de ugye ezek vatta új motorok. Lehet hogy 200 000km után bekerül a milyen motort ne vegyünk rovatba.
Emékszem még, mikor nemrég Winklernek írta az egyik arc, hogy anno agyon dícsérte az 1,2HTP motort a fábiában, szabad-e most olyat venni, amire Winkler nem is emlékezett, aztán direkt visszakerestem és nem konstrukciósan dícsérte, csak tetszett neki, ahogy megy. Szóval ők más szemszögből tesztelik, mint az átlag autós. Nekik elég a jól megy, nem megy jól eldöntendő kérdések megválaszolása. Hogy mennyire lesz tartós, arról nincs információjuk, ezért ilyet el sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Winkler amúgy is nagy dumas, tud írni de a technikai oldalához meg annyit se ért mint én (pedig az se sok)
Múltkor egyik Egesterben o mondta, hogy nem tudja, az autó melyik részre/hol van az injektor. Azért...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Adja magát a 86-os...
Nagyon el vagy tűnve :/
[ Szerkesztve ]
Köszönöm!
Téli felninek néztem; a kupakot nem tenném én se rá.
diablo1984
veterán
Köszönöm!
Akkor a szíjasoknál a vezèrműlánc problèmája kipipálva, befecskendezès szempontjából a règi tsi-khez viszonyítva van változás?(kokszosodás gondját megoldották vajon?)
Gondolkozom erősen, hogy az octaviát becserèlem egy újabb fiatal tsi-re, igaz egy toledo kisebb ès egyszerűbb kivitelezèsű, mint egy octavia....
Sehol sem találok infót ezekről az új tsi-kről, annyira nem verte nagy dobra a vw a változásokat...
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A toledo meg a rapid nem autó, csak úgy csúfolják. ;(
K Norbi
addikt
Reggie0
félisten
Na megcsinaltam a VAG DPF-t. Szoval a szuro allapota:
Amikor teli volt a soot mass 23.99g measured es 26.24g calculated. Autopalyan voltam amikor elkezdett regeneralni, de nem tudta teljesen vegigvinni csak 20%-ig ment le, mert balesett miatt 0-ra allt a forgalom, valoszinuleg erzekelte es nem fejezte be teljesen. Szoval a vegere soot mass 2.54g measured es 5.98g calculated.
Oil ash 0.11l. Utolso regeneralas ota 758km-et ment(1033 perc).
A szuroben 308ezer km van. Szerintem eleg jol birja.
[ Szerkesztve ]