Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#163251) Ehnaton88 válasza Ehnaton88 (#163250) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

még egy infó 160+ fölött nem termel kormot csak iszonyú lassan nő a számláló VagDpf ben.

(#163252) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#163251) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Minden cső száraz a motortérben? Egy füst gépre kellene kötni a turbó és a szívósor közötti csövet, vagy legalább egy nyomás tesztet csinálni 1 baron legalább 10 percig. Abból kiderül, ha ereszt valahol. Ha van valahol egy kis lyuk, az magyarázná a jelenséget.

[ Szerkesztve ]

(#163253) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163252) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Levettem a motorburkolatot és nem láttam folyást. Hallgatóztam miközben valaki felpörgette a motort de nem fújt ki sehol levegőt.
Csináljak képeket?
Nem tudom, hogy csináltak e ilyen vizsgálatot.

[ Szerkesztve ]

(#163254) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#163253) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A két intercooler cső csak alulról látszik, az is , csak levett alsó motorburkolattal, hallani sem fogod ha kifúj, mert ha van is, nem nagy lyuk lesz. Én a mérésben hiszek.

[ Szerkesztve ]

(#163255) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163254) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Mondtátok, hogy hajtsam meg a pályán több fokozatban kihuzatva, ezt megcsináltam 200 ig, akkor nem kellett volna vészmódba kapcsolnia, ha lyukas?

(#163256) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#163255) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha nem nagy a lyuk, akkor nem, észre sem veszed.

Nyomás próba a turbó és a szívósór között a csöveken, a két végét ledugózzák, egyikben van manométer, kompresszorral felfújják 1 barra és megnézik, hogy esik-e a nyomás. Tartania kell a nyomást, ha esik, valahol kifúj. Ha esik a nyomás, szappanos vízzel meg kell keresni, hogy hol fúj bubit. Tényleg egyszerű, nem atomfizika.

[ Szerkesztve ]

(#163257) Ehnaton88 válasza Ehnaton88 (#163255) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Van valami leírása ennek a nyomáspróbának amit a szerelőmnek odaadhatok?
Már nem érdekel mivel jár, csak érjek a végére a szívásnak....

[ Szerkesztve ]

(#163258) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163256) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Ez a teszt elmaradt... jövőhéten megnézik, köszi a segítséget írok majd, ha megnézték.

(#163259) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163256) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Turbó utáni részen is lehet ilyen kifújás? Jövőhéten nézik meg, addig gondoltam én is megnézhetek magamnak annyit hogy ezeket a csöveket járó motornál szivárgáskeresővel lefújom, hátha buborékot fúj.
Ez a cső csak a turbó felé megy vagy elágazik?

(#163260) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#163259) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Alapjáraton a környezeti nyomás van a csövekben. Terheletlenül forgatva max 0,5 Bar. Ahogy írtam, ledugózni, felfújni. Másképp nem lehet. Ahol olajos a cső, ott kifúj, ha nézegetni akarod..

[ Szerkesztve ]

(#163261) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163260) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Rendben köszi, ma lemegyek aknába és átnézem.

(#163262) focvis


focvis
veterán

Srácok!

Szerintetek ez az Audi "borsszóró" felnije középkupak nélkül, vagy valami spéci cucc?

A Boba Motoring 2-es Golfján van, szal' bármi lehet.

[ Szerkesztve ]

(#163263) Wiz Khalifa válasza Mágus2 (#163249) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

A csős dolog alatt arra gondolsz hogy ilyesmi kéne?

Mert akkor inkább a szervizre kell bíznom.

Smoke some weed nigga!

(#163264) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

Tomcsi megiratta végre :DDD
hogy legyen már egy kis tartalék ha menni kéne.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#163265) F_Zolee válasza VR6-Fan (#163264) üzenetére


F_Zolee
veterán

Magát meg ki innen vagy hova tűnt? :D

(#163266) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163260) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Találtam valamit! Nem is értem miért nem vettem észre eddig, a motorburkolat alatt van egy gégecső szerű valami és az nagyon olajos és koszos volt a csatlakozásnál, már letöröltem, de így is látszik, hogy m,ilyen olajos, rakok fel képet, ezen mehet levegő?
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=87420190117_164719.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65420190117_164727.jpg

(#163267) Gyula84 válasza Wiz Khalifa (#163263) üzenetére


Gyula84
veterán

én csináltam egyet egy kevés cső egy tartály, egy pumpa meg raktam egy visszacsapószelepet is bele

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#163268) VR6-Fan válasza F_Zolee (#163265) üzenetére


VR6-Fan
veterán

öregszünk :U :D

focvis: említettem szerintem hogy az mire való :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#163269) focvis válasza VR6-Fan (#163264) üzenetére


focvis
veterán

Wow! :)
95 oktánra?

Alkatrészt mosni? ;]

[ Szerkesztve ]

(#163270) VR6-Fan válasza focvis (#163269) üzenetére


VR6-Fan
veterán

pontosan!

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#163271) i-sti válasza Ehnaton88 (#163266) üzenetére


i-sti
senior tag

Ide is fellehet tölteni a képeket.
Céges nettel nem tudom megnézni.

Novum Forum Siculorum

(#163272) Ehnaton88 válasza i-sti (#163271) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Cstlakozó jó olajos volt csak letöröltem képet utána lőttem, de szerintem látszik az olajos por minden más cső száraz. Ekörül meg olajosan koszos minden.

[ Szerkesztve ]

(#163273) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#163272) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az semmi, csak kartergáz szellőztető, nem releváns.

[ Szerkesztve ]

(#163274) diablo1984 válasza Ehnaton88 (#163266) üzenetére


diablo1984
veterán

az nem a cooler cső lenne, az ezek szerint alul lesz, kb női csuklónyi vastagságú csövek, előre a hűtő felé megy és onnan is jön!

[ Szerkesztve ]

(#163275) gzbotii válasza Doki16 (#163191) üzenetére


gzbotii
veterán

Ma végre egyik boltos rendelt és nagy nehezen el is jutott hozzám, bruttó 150Ft :D
Ami rajta volt és eléget az 30A volt, megnéztem. Ment az 50es helyette én meg mindjárt egy probakorre.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#163276) csababarca


csababarca
őstag

Na megvolt az olajcsere, 85-t fizettem, mert akksit cseréltek (ezzel már régóta szívok, remélem ez helyrehozza), többi a szokásos, szűrő cserék, plusz bal visszapillantó tükör cseréje, hátsó lengéscsillapító burkolat csere.

15ezeres olajcsereperiódus az reális? ennyit írtak fel a következő cserére.

(aláírásomban az alany)

[ Szerkesztve ]

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#163277) molnarpeter válasza csababarca (#163276) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen olaj ment bele?

(#163278) Doki16 válasza gzbotii (#163275) üzenetére


Doki16
addikt

És van valami változás? :)
Úgy látszik előtted pék csinálta a kocsit.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#163279) gzbotii válasza Doki16 (#163278) üzenetére


gzbotii
veterán

Remélem, hogy nem lesz, mert utóbbi egy hétben mentem vele 2*30km, semmi nem volt. Csak hétvégén lesz egy Bp - Arad - Szeged - Bp kör, előtte akarom tesztelni, úgyhogy mindjárt kimegyünk Dunakeszire.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#163280) diablo1984 válasza csababarca (#163276) üzenetére


diablo1984
veterán

igen, 15e és 30 ezres periódus van, az utóbbi a hosszú utas, longlife periódus.

(#163281) csababarca válasza molnarpeter (#163277) üzenetére


csababarca
őstag

holnap megmondom, 5w-30as az biztos, de a márkát nem tudom. kint van a kocsiban a papír.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#163282) molnarpeter válasza csababarca (#163281) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az lenne érdekes, melyik VW-es minősítést tudja, bár sok opció nincs. Egyébként korrekt a 15 ezer/1 év, gyári 30/2 lenne :R

(#163283) csababarca válasza molnarpeter (#163282) üzenetére


csababarca
őstag

Meglátjuk, én ezt a 15ezret júniusig beleteszem egyébként, vagy közel annyit

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#163284) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#163273) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Pedig már azt hittem megvan.
Jövőhéten megcsinálják a nyomáspróbát, mert nem láttam szemmel semmit a csöveken, ha viszont itt sem találnak hibát, akkor már tényleg nem tudom, hogy mit csináljak....

(#163285) K Norbi válasza VR6-Fan (#163264) üzenetére


K Norbi
addikt

Itt van tartalék ;]

[ Szerkesztve ]

(#163286) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#163284) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A 7-es és a 14-es alkatrész között kell felfújni a csöveket. Egyik vége a fojtószelepnél van a másik a turbónál.

[link]

(#163287) diablo1984 válasza Mágus2 (#163286) üzenetére


diablo1984
veterán

Mágus mester! Mi a változás egy 2013-ban csinált 1,2 tsi 105 lovas, euro5-ös motor és egy 2016-os 1,2tsi 110lovas euro6 között? A 105 lovas még a gyenge láncos, a 110 lovas szíjas? Kokszolódásra változtattak valamit rajta? Melyik ajánlottabb egy rapid/toledo kocsiba?

(#163288) Lacess válasza focvis (#163262) üzenetére


Lacess
tag

Ez bizony 8L A3 gyári felni kupak nélkül. Elég masszív felninek tartják, jövőre idén nyáron (ha még meglesz az Öreglány) azon gondolkodtam hogy veszek egy garnitúrát télinek, kupak nélkül, lehetőleg feketében. Elég fosul néznek már ki a téli lemezek, meg már a gumi is cserés. 30 papírért már lehet találni, a lemezt meg 20 alatt nem rakják rendbe...

[ Szerkesztve ]

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#163289) focvis válasza Lacess (#163288) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm szépen!
Számomra nem jó hír, mert ez akkor még 5*100-as, miközben nekem 5*112 kellene.

[ Szerkesztve ]

(#163290) tomcsi23 válasza focvis (#163269) üzenetére


tomcsi23
veterán

91 oktánra. :U ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#163291) Lacess válasza focvis (#163289) üzenetére


Lacess
tag

Legyen jó hír?

8d0601025k , bár ez nem csavartakarós (utálom a "kupakos" felniket...) 7x16, et45, 5x112. Valamelyik A6 (talán C5) gyári felnije, elvileg Speedline gyártmány. Szerintem nem lenne korhű a GTI-re.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#163292) Mágus2 válasza diablo1984 (#163287) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Igen, az euro 6-os 110 lovas már szíjas, de az MQB platformos 77kw is szíjas már. Elég kevés még velük a tapasztalat, még kell 2-3 év, hogy kiderüljön, mi lesz rajta romlós és drága. Olyan, mint az 1,5TSI, most még agyon dícsérik az újságírók, tesztelők, de ugye ezek vatta új motorok. Lehet hogy 200 000km után bekerül a milyen motort ne vegyünk rovatba. :DDD

Emékszem még, mikor nemrég Winklernek írta az egyik arc, hogy anno agyon dícsérte az 1,2HTP motort a fábiában, szabad-e most olyat venni, amire Winkler nem is emlékezett, aztán direkt visszakerestem és nem konstrukciósan dícsérte, csak tetszett neki, ahogy megy. Szóval ők más szemszögből tesztelik, mint az átlag autós. Nekik elég a jól megy, nem megy jól eldöntendő kérdések megválaszolása. Hogy mennyire lesz tartós, arról nincs információjuk, ezért ilyet el sem lehet várni.

[ Szerkesztve ]

(#163293) gzbotii válasza Mágus2 (#163292) üzenetére


gzbotii
veterán

Winkler amúgy is nagy dumas, tud írni de a technikai oldalához meg annyit se ért mint én (pedig az se sok) :D
Múltkor egyik Egesterben o mondta, hogy nem tudja, az autó melyik részre/hol van az injektor. Azért...

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#163294) focvis válasza tomcsi23 (#163290) üzenetére


focvis
veterán

Adja magát a 86-os...

Nagyon el vagy tűnve :/

[ Szerkesztve ]

(#163295) focvis válasza Lacess (#163291) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm!
Téli felninek néztem; a kupakot nem tenném én se rá.

(#163296) diablo1984 válasza Mágus2 (#163292) üzenetére


diablo1984
veterán

Köszönöm! :R
Akkor a szíjasoknál a vezèrműlánc problèmája kipipálva, befecskendezès szempontjából a règi tsi-khez viszonyítva van változás?(kokszosodás gondját megoldották vajon?)
Gondolkozom erősen, hogy az octaviát becserèlem egy újabb fiatal tsi-re, igaz egy toledo kisebb ès egyszerűbb kivitelezèsű, mint egy octavia....
Sehol sem találok infót ezekről az új tsi-kről, annyira nem verte nagy dobra a vw a változásokat...

[ Szerkesztve ]

(#163297) Mágus2 válasza diablo1984 (#163296) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A toledo meg a rapid nem autó, csak úgy csúfolják. ;(

(#163298) K Norbi válasza tomcsi23 (#163290) üzenetére


K Norbi
addikt

:DDD

(#163299) Reggie0


Reggie0
félisten

Na megcsinaltam a VAG DPF-t. Szoval a szuro allapota:
Amikor teli volt a soot mass 23.99g measured es 26.24g calculated. Autopalyan voltam amikor elkezdett regeneralni, de nem tudta teljesen vegigvinni csak 20%-ig ment le, mert balesett miatt 0-ra allt a forgalom, valoszinuleg erzekelte es nem fejezte be teljesen. Szoval a vegere soot mass 2.54g measured es 5.98g calculated.
Oil ash 0.11l. Utolso regeneralas ota 758km-et ment(1033 perc).

A szuroben 308ezer km van. Szerintem eleg jol birja.



[ Szerkesztve ]

(#163300) Doki16 válasza Reggie0 (#163299) üzenetére


Doki16
addikt

Ezek nagyon jó értékek ennyi km-nél. Nekem már a B7 Passat rosszabb volt 160k km-nél. :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.