Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#151151) i-sti


i-sti
senior tag

Én is bekapcsolódok.
Úgy októberben volt termosztát cserélve.
Addig az volt a baj, hogy lassan melegedett és hűlt vissza.
Most mikor bemelegedik. A víz beton stabilan áll 90 fokon (legalábbis mutató szerint).

A gond továbbra is az, hogy lassan melegedik be.
Víz relatív hamarabb, de az olaj nagyon le van maradva. Van, hogy a víz áll 90 fokon de az olaj olyan 65-70 között van.
Nem kellene ez a 2 folyadéknak a hőmérséklete közelebb legyen?

Novum Forum Siculorum

(#151152) Doki16 válasza i-sti (#151151) üzenetére


Doki16
addikt

Torque alkalmazással tudod figyelni a valós hőmérsékletet. A kocsiban lévő mutató nem a valóságot mutatja sajnos. Amit te ott 90 foknak látsz az a valóságban lehet 80-100 is. Az olaj egyébként mindig lassabban melegszik be mint a víz.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151153) beers válasza Mágus2 (#151150) üzenetére


beers
addikt

Akkor kiszedem és újra visszarakom! (ezek szerint lehet, hogy a másik termosztát is jó)

M&N

(#151154) i-sti válasza Doki16 (#151152) üzenetére


i-sti
senior tag

Tudom hogy lassabban melegszik be, ez rendben is van. De nálam nagyon lassan melegszik be.

Novum Forum Siculorum

(#151155) Mágus2 válasza i-sti (#151154) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szar A4, vettél volna S8-at, az leégeti a lábadról a szőrt. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#151156) #89874944 válasza Mágus2 (#151155) üzenetére


#89874944
törölt tag

de az akkor is éget ha 2 méterre állsz a kocsitól ;] :DDD amúgy A4-ben is van 4.2, abban még melegebb :D

[ Szerkesztve ]

(#151157) Mágus2 válasza #89874944 (#151156) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van, de az nem olyan. Ebben a bálnában más érzés utazni.

(#151158) Doki16 válasza i-sti (#151154) üzenetére


Doki16
addikt

Mennyire lassan? Nekem ahhoz, hogy az olaj elérje a 85-90 fokot folyamatos terhelés kell és legalább 20-25 km egy főúton 90-el. De ez nagyon függ a területi adottságoktól. Hazafele a munkából nekem 9 km alatt ennyire melegszik fel. [kép] Sok tényezőtől függ amúgy a dolog.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151159) i-sti válasza Doki16 (#151158) üzenetére


i-sti
senior tag

Sík terepen 8-10 km mire az olaj 90 fokos lesz.
Szerencsére munkába járásnál megkel másszak egy dombocskát. Az lerövidíti az időt. Úgy 6km alatt már 75-80 között van az olaj. A víz pedig olyan 5km alatt van 90 fokon, hála a dombnak.

Novum Forum Siculorum

(#151160) Gyula84 válasza i-sti (#151159) üzenetére


Gyula84
veterán

de mégis mit akarsz, hogy 1km után 90fokon legyen? :U

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#151161) Doki16 válasza i-sti (#151159) üzenetére


Doki16
addikt

Na látod, ezzel az ég világon semmi gond nincs. Nekem a 70 fokot éri el 9km alatt. És ez még a jobb eset. Reggel ilyen mínuszos időben jó ha megvan a 62 fok.
Emiatt teljesen feleslegesen aggódsz szerintem :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151162) Qru válasza i-sti (#151159) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az nem gáz, nekem eleve olyan 7-8 km a városban mire a víz eléri a 90-et ilyen időben (0 fok körül).

#nincsbennetarcsi

(#151163) focvis válasza i-sti (#151159) üzenetére


focvis
veterán

Ilyen időben - plusz 2-3-4-5 Celsius - az én benzinesemnek Budapesten kell 8 km, országúton pedig min. 10 km, hogy 90 fokos legyen a motorolaj.

(#151164) i-sti válasza focvis (#151163) üzenetére


i-sti
senior tag

Mindenkinek köszönöm a válaszokat.
Én kérek elnézést. :R :B
Akkor ezt is csak túlaggódtam.

(#151160) Gyula84: A 14 éves rozsdás Dacia 1.4mpi fele/negyed ennyi idő alatt bemelegszik és ontja magából a meleget ;]
Akkor még raktak bele anyagot. ;]

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#151165) Gyula84 válasza i-sti (#151164) üzenetére


Gyula84
veterán

lehet azt kéne venni ;] nekem se melegszik olyan hű de gyorsan, de nem is olyan vészes 2.5TDI olajat igaz nem is írja enyém

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#151166) intelMMX válasza i-sti (#151164) üzenetére


intelMMX
senior tag

A 27 éves Samarában is első osztályú a fűtés :U
A 26 éves Audiban már nem annyira :DDD (Természetesen orvosolva lesz, hogy év végére az is trópusi éghajlatot varázsoljon nekem a kabinba )

(#151167) Winchester95


Winchester95
őstag

Sziasztok!
Egy kis érdekesség, hát ha valakinek a későbbiekben segítségére lehet.
Légzsák ütközés érzékelő szenzorral kapcsolatban.
Hiába egyezik a cikkszám, nem volt jó.Kódolni nem is kell és nem is lehet ezeket.Alapbeállítást sem engedett, se az Én VCDS kábelemmel, sem az 500Ezres hibakódolvasóval sem.
A megoldás az volt, hogy elmentem egy bontóba, ott egy SEAT Leonból ki lett véve az érzékelő, beraktam az én kocsimba, kiütöttem a hibakódot, és kész.
Bontósok is mondták, általában 10-et végigpróbálnak az emberek, mire sikerül nekik megtalálni a jót, hiába a cikkszám.

Amilyen szerencsém van, most meg valami az utastér légbefúvókkal nem jó.
Teljesen meleg fokozatra állítva (vagy bárhogy máshogy) teljesen maximális befúvásra állítva (vagy alacsonyabbra is) nem jön semmi a középső 4db befúvóból. Persze a műszerfalnál ami az üvegre megy és a lábtérnél tökéletes minden. (digitklímás). (Már vezérlés csere előtt is meg volt).
Valamint a bal hátsó ajtóm nem nyílik központival, csak belülről manuálisan.

(#151168) Gyula84 válasza Winchester95 (#151167) üzenetére


Gyula84
veterán

vagy rossz volt amit vettél az az opció nem jó?

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#151169) havri1 válasza Doki16 (#151161) üzenetére


havri1
félisten

Doki, nézd már meg pls, hogyha manuálba fűtesz, és teszem azt a lábra állítod a levegőt, akkor a műszerfal szélén lévő 2 nyílásból (nem ami az ablakra megy az oszlopból), jön levegő?
Én akármit állítok, abból a 2-ből mindig áramlik levegő.
:F

Akartam küldeni képet, hogy nekem mennyire melegszik, de annyira poros a műszerfal, hanyagolom inkább :DDD
Amúgy amiért fotóztam, hogy igazából a start/stop nekem nem megy. Eddig azt hittem hideg motor/olaj miatt, aztán az akksi gyengesége miatt, de akksi feltöltve, olaj 92 fokos, víz 90, és semmi..Ikont kirakja, és nem állítja le. Most, hogy belegondolok, nekem egyszer volt csak, hogy leállította, valamikor december elején.

Akksi AGM-es, még a gyári. Vettem lidl-s töltőt, akku checkert. Töltő akármikor rádugom, negyedről indít, és kb 1 óra alatt tölti fel. Full állapotban a checker is csak 50% töltöttséget mutat. De ami érdekes, hogy töltés közben sem megy feljebb a checkeren :DDD Nem értem én ezt..amúgy látszólag semmi hiba az akksival, indul meg minden.

[ Szerkesztve ]

havri

(#151170) Doki16 válasza havri1 (#151169) üzenetére


Doki16
addikt

Már a Renault Megane-nál megvizsgáltam ezt abban is így működött. A két oldalsó mindig minden esetben üzemelni fog. Ha ki van kapcsolva a Climatronic és bemelgszik a motor a két szélsőből finoman de áramlik be a levegő. Ha zavar akkor a kis csúszkával el lehet zárni. Gyanítom a flap motorok azt nem zárják el soha és minden üzemmódban mennek.

Én nálam ez a rutin indulásnál. Kocsi indít, öv becsatol, start/stop gomb megnyom. Mindig leállítja ezt a szerencsétlent motort, ha véletlen elfelejtem kikapcsolni. Annyi a változás, hogy télen csak akkor, ha tényleg üzem meleg. Amíg jól teker meg indul, ne is foglalkozz vele. Nekem is a gyári van benne még. Reggelente nyűglődik kicsit, de betudom a hidegnek és a rövid távnak, hogy alig tud visszatölteni.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151171) havri1 válasza Doki16 (#151170) üzenetére


havri1
félisten

Én is ki szoktam kapcsolni, mert kímélni szeretném. De néha elfelejtem, és látom, ikon kint, áthúzva. Na ma teszteltem. Mentem 2x 20km-t, és célhoz közeledve sem állította le, 92 fokos olajnál. Nem mintha baj lenne, csak fura.

szerk.: Én ha tudom (2 hetente kb), rárakom arra a lidls töltőre, mert nagyon keveset, rövideket megyek, tuti többet merül, mint tölt. De igazából nem vettem észre változást.
Ha beszarik az AGM, mehet bele sima akksi, vagy csak ilyet szabad?

[ Szerkesztve ]

havri

(#151172) focvis válasza havri1 (#151169) üzenetére


focvis
veterán

Úgy sejtem, a lidlis töltőn a 4 pálca nem az akksi töltöttségi állapotát jelzi vissza, hanem azt, hogy hol áll a töltési folyamat. Amikor kész, akkor 4 pálcát látsz. Ez akár 12 órát is igényel. (nekem is ilyen töltőm van)

És akkor végzett a töltéssel, ha nem villognak a pálcák (vagy az akku piktogram) .

[ Szerkesztve ]

(#151173) havri1 válasza focvis (#151172) üzenetére


havri1
félisten

Hm, na látod ebben lehet valami! Köszi az infót!

havri

(#151174) i-sti válasza havri1 (#151171) üzenetére


i-sti
senior tag

Csak AGM.
Haldokló AGM akksi nem tudom mennyire egészséges az elektronikának. Mintha olvastam volna, hogy ezek már annyira kényesek, hogy nem jó kínozni őket gyengélkedő akksival.

(#151175) Doki16: Ha jól emlékszem van kivétel, ha széria azonos veszel, talán akkor nem kell vagy egyszerűbb a feltanítás. Úgye a gyári Bosch/Exide/Varta ha jól tudom.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#151175) Doki16 válasza havri1 (#151171) üzenetére


Doki16
addikt

Nem lehet bele simát rakni sajnos. Mindenképp speciális Start/Stophoz optimalizált kell. Sőt még Mágussal is beszéltük korábban, hogy csere után nullázni kell az agyát, hogy tudja új akksit kapott :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151176) havri1


havri1
félisten

Na, hála az égnek. Mondjuk a start stoppot nem használom, ha működne akkor sem :)
Nézegettem a gyári VARTA-t, de a 82e ár miatt még a sütiket is töröltem a böngészőből ;]

havri

(#151177) i-sti válasza havri1 (#151176) üzenetére


i-sti
senior tag

Én 45-50k körül láttam Exide AGM 110 Ah. :B

46985 Ft jelenleg, 2 év garival. Exide Start-Stop AGM EK1050 12V 105AH 950A

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#151178) havri1 válasza i-sti (#151177) üzenetére


havri1
félisten

Azt hiszem ez gyári volt, de valóban 40 körül vannak a VARTA-k is most árukeresőn néztem.
Ha azt veszem, hogy 5-6 évig jó, akkor nem vészes.
105Ah? Hm, nem IFA-ba kell :DDD
Nekem kicsit többre hozza ezt a típust

[ Szerkesztve ]

havri

(#151179) i-sti válasza havri1 (#151178) üzenetére


i-sti
senior tag

Pedig nekem ekkora kell. :K

Novum Forum Siculorum

(#151180) havri1


havri1
félisten

Ha már vásárlás.
Ablaktörlő. A gumi kezd leszakadni a vázról, cserés.
Nézegettem, vaktában, de nem tudtam dönteni. BOSCH jó?
Na meg a másik érdekesség. Hogy ne fagyjon rá éjjel, sokan (régen én is) kihajtottam. Na ezen nem lehet, mert a géptető alól indul. Erre ma nézem, szomszéd szintén B7 passaton kihajtva. Azt meg hogy? Ennyire benéztem volna?

(#151179) i-sti: Gondolom nagyobb autó, és diesel. Ez pici fűnyíró.

[ Szerkesztve ]

havri

(#151181) i-sti válasza havri1 (#151180) üzenetére


i-sti
senior tag

Rakd szerviz pozícióba akkor kihajtható.
Lassan én is kell vegyek gumikat/lapátokat.
A mostani gyáriakkal meg voltam elégedve, meglesem a cikkszámot és rendelek azonost.
Azzal nem lőhetek nagyon mellé.

Nem látom a gépsárkányodat az összefoglalóban ;]

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#151182) Winchester95 válasza Gyula84 (#151168) üzenetére


Winchester95
őstag

Ellenállást mértek a diagon, mondták hogy a szenzor működik, de valószínű hogy nem belevaló.
A hibakód amit kidobott a nem bele való szenzor , nem ugyan az volt mint az én hibás szenzoromnak.
Az egyetlen dolog ami fáj a 10ezres amit kidobtam a szenzorra, bontó nem veszi vissza, mert az elején mondta hogy nem biztos hogy fog működni hiába egyezik a cikkszám, csak Sharan vagy Galaxy-ba lesz jó, de Galaxy-ba biztos.
De kárpótolt a mai úton is a kereken 4literes fogyasztás és a hazafele menetnél a hibakódmentes utazás.Apró örömök az életben....:D

(#151183) havri1 válasza i-sti (#151181) üzenetére


havri1
félisten

Gyárit szeretnék én is. Na megkérem szerelőm, rendeljen. Jól lehúz megint biztos :DDD
Ez a gép: [kép]

havri

(#151184) freaghill válasza havri1 (#151180) üzenetére


freaghill
őstag

Bosoko

(#151185) molnarpeter válasza i-sti (#151174) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

EFB ezekhez nem jó?

(#151186) i-sti válasza molnarpeter (#151185) üzenetére


i-sti
senior tag

Q. What are the differences between EFB and AGM batteries?
A. EFB batteries have been introduced as a lower tier option to AGM batteries in terms of performance and durability. EFB technology relies on improvements to existing flooded technology through the addition of Carbon additives in the plate manufacturing process. AGM batteries benefit from the inclusion of unique design features not found in wet-flooded batteries. These include glass mat separators, recombinant lid technology and higher pack pressures to facilitate improved cyclic lifespan. AGM batteries are better suited to meeting the demands of higher specification vehicles that include one or more of the following technologies: Start Stop, Regenerative Braking and Passive Boost.

Nem tudom, ezt találtam.

Novum Forum Siculorum

(#151187) ACAB95


ACAB95
tag

Üdv
Mi okozza azt A4 1.9 PD TDi -nél, hogy váltást követően a gázra lépre 1mp -ig nem történik semmi csak utána kezd el húzni. Ezt a jelenséget csak néha csinálja, máskor teljesen jó a gázreakció. Már kikormoltam az EGR is volt pucolva, de a jelenség néha akkor is előjön. Köszönöm!

"Ami nem öl meg, az megerősít."

(#151188) i-sti válasza ACAB95 (#151187) üzenetére


i-sti
senior tag

[link]

Novum Forum Siculorum

(#151189) Doki16 válasza havri1 (#151180) üzenetére


Doki16
addikt

Én ilyet használok a szélvédőre. Rátakar a lapátokra is így nem fagynak oda. Ha meg fel akarod állítani a lapátok akkor szerviz módba kell rakni. Motor leállítása után kiveszed a kulcsot a legfelső állásba teszed a lapát kapcsolóját. Ekkor megállnak a végálláson a lapátok. Így lehet őket cserélni.
De ne felejtsd el visszahajtani őket mielőtt kiveszed szerviz módból, mert annak csúnya vége lesz.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151190) dozó


dozó
tag

Sziasztok!

Passat B5 1.9TDI van valami javasolt akku?

Szerelő amit javasolt.
1.Baren Polar Akkumulátor-kapacitás: 74Ah, Hidegindító áram EN szerint: 680
2:Varta Silver Dynamic Akkumulátor-kapacitás: 77Ah, Hidegindító áram EN szerint: 780,

(#151191) havri1 válasza Doki16 (#151189) üzenetére


havri1
félisten

Ilyenem van nekem is, de nem merem a kéderhez becsípni, félek elnyomja egy éjjel alatt. Nem?
Nem rakom szervizbe, mert félek géptető fényezés lenne a vége :DDD

havri

(#151192) Doki16 válasza havri1 (#151191) üzenetére


Doki16
addikt

Igen ettől én is tartok sajnos. De annyira hasznos, hogy reggel nem kell kapargatni, hogy mégis használom. Nagyon puha anyag talán nem teszi tönkre a kédert.
Nekem az előző kocsimnál sikerült úgy visszatenni a lapátokat alapállásba, hogy nyitva voltak. Lerepültek róla az ablaktörlők és fémmel csattantak akkorát a szélvédőre, hogy csak na :) Ezt kétszer is sikerült eljátszanom :D
Szerencsére egyszer se tört be a szélvédő és a motorháztétón is csak a belső élen húzta le a festéket.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#151193) gabor85 válasza havri1 (#151180) üzenetére


gabor85
őstag

Semmiképp se Bosch. Nálam rakás szemecscsokifagyi. Én pl gyárit veszek jövő héten, oktis haverok esküsznek rájuk. Egy próbát nekem is megér.

(#151194) K Norbi válasza havri1 (#151180) üzenetére


K Norbi
addikt

Csak gyárit :K

És Gyáriból az Economy felejtős [link]

[ Szerkesztve ]

(#151195) havri1 válasza K Norbi (#151194) üzenetére


havri1
félisten

Rendben, köszi mindenkinek, gyárit rendelek.

havri

(#151196) szilchi


szilchi
őstag

Szép estét.Ismét volna egy kérdésem,most a 3.2-s V6-os motorral kapcsolatban.Pontosabban annak lehetséges hibáiról.Amit én találtam,az az hogy szeret megnyúlni a vezérműlánc.És mivel fsi,itt is van kokszosodás.Viszont nincsen turbó.Ja és szereti a benzint,két pofára tömi.Ezen kívül van még valami kritikus?

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#151197) MunezXBK válasza szilchi (#151196) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Hány km után nyúlik? Nézegettem őket én is.

(#151198) molnarpeter válasza szilchi (#151196) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hőtermelés miatt hamarabb öregednek a szigetelések, stb.

(#151199) focvis válasza gabor85 (#151193) üzenetére


focvis
veterán

Golf 7-en a gyári lapátokat a Bosch gyártja; szeptemberben vettem gyári csatlakozós Bosch Aerotwint, eddig bevált. :)

(#151200) bmwsan válasza szilchi (#151196) üzenetére


bmwsan
senior tag

220e körül nyúlik a lánc, sok hot termel, nehéz a motor ezért jobban igénybe veszi az elso futomuvet és fékeket, picit szokta csipegetni az olajat, ezenkívül a gyertyákat és a trafókat is fogyasztja, de nem egy vészes motor.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.