Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lacess
tag
Mágus!
Te tisztítottad valaha az "öreglány" szívócsonkját?
Nemrég pont itt jött fel ez a téma, de nekem már régóta mozgatja a fantáziám. Gondolom elég szép lehet így (elvileg) 200k km felett. Youtube-on nézelődve csúnya dolgok lehetnek odabent.
Szerinted érdemes lenne foglalkozni vele ilyen futás után már?
Van bevált és/vagy ajánlott módszered? (persze ha már csináltad)
Jól gondolom hogy utána a szívósor-tömítést cserélni kell?
A kocsiban minden gyári állapotnak örvend. EGR ledugózva nincs, csak tisztítva volt kb. 30k km-el ezelőtt elővigyázatosságból. Hiba nem volt vele.
(ugye még mindig Bora Variant, ASV)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.