Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #54195 üzenetére
Már cseréltem szóval igen itt is el tud szakadni, de ez nem típushiba, ez inkább a kor miatt 15 fölött vannak már ezek a kocsik.
Renault power
-
Tomi0703
addikt
Hali!
Kéne gumiszőnyeg a Lagunába (2-es, kombi). Visszaolvasva mycso vett innen, de szövetet. Előre vajon lehet kivágása (patentoknak). Valamint nekem hátul nincs patent. Azt adnak hozzá, vagy nem? Ha senki nem tudja majd írok a boltnak.
Valaki esetleg valami más boltot tud ajánlani?Bárdinál is van gumiszőnyeg. Van ismerősnek 50%-a oda. Arra nem érvényes, igaz? Rigumot néztem még. De van pár oldal még.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
Köszönöm mindenkinek a múltkori segítséget a relytéjes hibához. Kis esettanulmány, de a hibát a pedálsor fém részéhez rögzített gázpedál potenciométer vezeték jelentette, mivel a potenciométert megnéztem szkóppal és hibátlan, de mégis állandóan bedobta a gép hibásnak, és kuplungra megemelkedett az alapjárat amikor azon semmi érzékelő nincsen, akkor kezdtem el gyanút fogni.
Szóval a lényeg, a kábelt a pedálsor fém részéről a gyári helyről levettem, kis kontakt spray, átközötem máshova ahol nem mozog semennyit, és voiolá egyből jó lett....Viszont egy kérdés, a rádió feletti óra és sávkijelzőben cserélt már valaki háttérvilágítást? Ki van égve sajnos, és meg kellene csinálnom azt is ha ismerősöm visszahozza a kocsit
-
#32577792
törölt tag
válasz sanzi89 #54199 üzenetére
Laguna MK3-ban nekem szintén ez a kód van, ami kavart is okozhat néhány alkatrésznél, mert ha az alvázszámos gyári számra keresek alkatrészt, és netán van a kereskedőnek a honlapján hozzá kompatibilitási keresője, eddig minden esetben azt mondta a jóra, hogy nem jó.
1000km eltérés van az óra és komputer adatok között, nem tudom hogyan adódik, de talán gyáritól eltérő gumiméret?
-
kisninja
őstag
-
meroly
veterán
Sziasztok!
1.4 16V Clio ha gyorsitok 4500as fordulat kornyeken egyet egyet rant 2-ban es 3-ban is.
Mitol lehet?
Trafok gyertyak olaj szurok stb nemreg cserelve.
Jelzem nem szoktam allatkodni csak palyara valo felhajtasnal vettem most ezt eszre.
KosziImpossible is nothing
-
footy
addikt
2.0 DCI 131 es 150 loeros valtozata kozott van hardveres kulonbseg, vagy csak szoftveres?
Melyik a megbizhatobb? -
nrbx
tag
Hello, M3-ban még mindig az eredeti 2009 szeptemberi gyártású Renault/Varta 70Ah/720A-s akkumulator van, kb. másfél hete egyik reggel nem startolt az auto, másik autóról kellett startoló kábellel segíteni. Azóta nincs vele probléma, munkahelyen rátettük aksi teszterre, itt az eredmény:
Szerintetek cseréljem? Életkor alapján biztosan indokolt lenne, bár már tavaly is azt gondoltam, hogy télen megadja magát, aztan eltelt még egy év.
A mostani VARTA-k is ilyen jók? Esetleg vegyek bele gyárit megint?
-
#32577792
törölt tag
Szia
Mit szeretnél hallani?
Tuti kibír még egy telet? Szerintem ilyet senki nem fog mondani. Én most cseréltem egy 2011-es gyári akkut. Egyszer lemerült, egyszer nehezen indított be. Nem akartam úgy járni, mint a Laguna II-vel, amivel húztam-halasztottam, aztán egyszer hétvégén olyan helyen adta meg magát, ahol még a madárfütty is 3 nap késéssel ért oda.
Ha jól értelmezem, az indítóáram sem a gyári érték közelében lévő már.De majd ha van profi itt, elmondja.
Én itt kérdezősködtem:
[link] -
Cane
őstag
Hali! Az olajleeresztő csavart négyzet keresztmetszetű "kulcs" nyitja. Tudja vki a négyzet 1 oldalának méretét? Köracélból vagy csavarból készítenék flex-szel egy nyitóelemet.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
Köszönöm szépen!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
#32577792
törölt tag
válasz Nordik #54222 üzenetére
Elvileg megadja mi kell, aztán szétnézel mi kapható és mennyiért.
Vartaból gyáriak sokáig bírják, de ami benne van gyárilag, az nem a legolcsóbb kategóriájuk.
Amit linkeltem pár hozzászólással előbb zindex fórumos topicot, érdemes olvasgatni ott is. Szerintem.
Én nem értek hozzá, ezért kérdeztem olyanokat, akik talán jobban. -
AttyVin
aktív tag
válasz #32577792 #54226 üzenetére
Ezeket találtam valahol:
"A Bosch és Varta akkumulátor teljesen egyforma, egy gyárban készülnek. Mindkettő Johnson Controls termék.
a Varta Black az egy S3 Bosch
a Varta Blue az egy S4 Bosch
a Varta Silver az egy S5 Bosch"A mai globalizált világban elképzelhető.
Üdv, Vino
-
#32577792
törölt tag
válasz AttyVin #54229 üzenetére
Én is ezt olvastam valahol.
Én ilyet vettem most
Állítólag nagyon strapabíró, jó akku. Majd kiderül pár év után. Valahol azt olvastam, hogy a taxisok szeretik ezt, de lehet ez is csak legenda.
Egy biztos, S3 tuti nem ajánlott, S4 talán. De erről is azok tudnának bizonyosat mondani, akiknek tapasztalatuk van és nem 1-2 db. -
kisninja
őstag
Basszus nincs is kettöstömegű a kocsimba ... most nagy kő esett le a szívemről (2007, 2.0 benz)
Akkus téma ... hát megvételkor rosszul láttam nem 2013 as az akkum hanem akkor kellet volna cserélni. Szóval jelenleg is az eredeti gyárból kijött aksi van a kocsimba.... szerintem emiatt kell tanítgatnom az automata ablakot.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
TayRol
nagyúr
Ma voltunk megnézni az uj Grand Scenic-et, hátha. Hát, egy fos lett. De tényleg. Kicsi, körülményes a belső rendezése, nem praktikus, meg az 1.2-es turbós benzines motorok...
Kadjar nem rossz, de kicsi a csomagtere. A Megane kombi ellenben király, csak nekem kicsi.
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #54230 üzenetére
Nekem 1.5dCi-ben most S4 Silver 60Ah/540A-es van, de hidegben karcsú, tavaly a nagy hidegben, amikor -25 volt éjjel és -14 volt délelőtt, akkor alig tekerte meg a motort, be sem indult. Fél óra melegvizes lavórban melegítés után már megtekerte a motort.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#32577792
törölt tag
válasz molnarpeter #54232 üzenetére
Mindenki azt tesz bele amit akar Vagy amit a zseton enged neki. Gari szinte egyforma már. Régebben voltak akár már 3 év garisok is. Most alapból 1 év. Aztán van ahol van plusz termékszavatosság, bár ezt törvény írja elő talán. Lényeg az 1 év, aztán neked kell bizonyítani, hogy nem használtad rendeltetésellenesen blablabla.
Biztos jó a jászakku és a többi ilyen, de én úgy vagyok vele, próbálgassa más
Alap bosch/varta is halt meg nálam 3 éven belül, olyat tuti nem veszek. Volt Exide premium, az elég jó volt, 1.9dci motort elég jól vitte évekig. (talán a zindexes topicban olvastam, hogy a nagy gyártók nekiálltak faragni az előállítási költségeken az alap kategóriában, ami miatt esett a szint ott eléggé)Valóban a teljes merülések okozzák egy akku - nem csak autó - teljes halálát leggyorsabban, de általában ezek sem csak úgy lesznek, valami okozza, ha kideríthető, orvosolható, akkor kisebb az esély egy második ilyenre, de lehet akár akku hiba is gondolom.
Rocket nevű akkukra is elég jókat írnak. De alapból úgy néz ki, hogy mindből inkább a premium verziók javasoltak. (de ez is persze zseton kérdése legfőképpen )
Remélem nyitható a link
Itt a srác méregeti az akkukat, nem kereskedő, az látszik.Vannak tényleg hasznos tűnő dolgok itt.#54240
Nem tudom gyárilag mi volt benne, az én 1.5dci Lagunámban az az L3 amit lentebb írtam, most kicsit kisebb az indítóáram amiben vettem, de 700 feletti ez is.[ Szerkesztve ]
-
Beca1990
senior tag
Aki vett mostanában új Renault Clio -t az rám írna?
Lenne pár kérdésem.
Köszönöm. -
TayRol
nagyúr
válasz molnarpeter #54241 üzenetére
nem feltétel, de azért lehessen vele arrébb állni.
-
rob210
Topikgazda
válasz TayRol #54235 üzenetére
Ejj hát én a zafíráról lebeszélnélek, de ez csak az én véleményem.
Most volt nálam egy 7 éves darab, tudom ez már az újabb amit te néztél.
De konkrétan a hátsó futóműnél szinte az össze felfogatási pont ki volt rohadva, nem rozsdás volt hanem rohadt.
Mondtam is a srácnak, hogy az opel ezt egyszerűen nem tudja megoldani. (korábbi típusoknál is rendszeres a hátsóhíd akár kiszakadása is, ha nem figyel rá a tulaj)
Az álltalam eddig látott opelek mindegyikén volt rohadás.
Mondhat bárki bármit én a saját szememnek hiszek, az pedig azt látja, hogy nekem opelom sose lesz.Renault power
-
TayRol
nagyúr
válasz rob210 #54245 üzenetére
az a helyzet, hogy most úgy néz ki, hiába kampányolok egy jobb kombi mellett, muszáj 7 ülésest vennünk. a grand scenic kiesett sajna, és a márkán belül nincs más, pedig a mostani modellek és a felszereltség/ár arány nekem szimpi és tetszik.
kadjart lefikázta feleségem, megane nem annyira nagy (de amúgy jó kis kocsi), esetleg talisman, ha árban lenne - de ugye megint kompromisszumos, 5 személyes.na mindegy, puhítom addig, van még időm. aztán meglátjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #32577792 #54242 üzenetére
5-10 jármű alapján mondom ezt Volt egy használt Banner, amihez baráti áron sikerült hozzájutni, mindig erősebb volt 1-2 tized Volttal a többinél. Röviden: nem töltötték (csak bikázták és pár méterre mentek vele), el is gyengült annak rendje-módja szerint. Olcsó Johnson Controls akkuk szerintem sem a legjobbak. Szvsz ár/érték arányban legjobban egy olcsó akku és mellé lidl vagy Aldi töltő éri meg a legjobban Forex oldalát is tudom ajánlani, márkától függetlenül le van írva jópár fontos dolog. Mindamellett a legjobbak a gyári akkuk, de erről az új önindító és generátor is tehet valamelyest
-
AttyVin
aktív tag
válasz #32577792 #54230 üzenetére
OFF
Hát nem éppen erőgéphez kell majd, mint ez.
Nekem a leírás szerint elég lesz valamilyen 54 Ah-ás "minőségi" cucc is.
Ha eljön az ideje.
Egyelőre - úgy tűnik - nincs gond, de volt már párszor, hogy előjelek nélkül adta meg magát az akku, úgyhogy nem árt ezekkel is tisztában lenni folyamatosan.Üdv, Vino
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Home server / házi szerver építése
- Whisky topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Revolut
- ASUS ROG Ally
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs