Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Nem ilyet én nem.
Pedig pár furcsasággal már találkoztam
Renault power
rob210
Topikgazda
SPeti1984
senior tag
Egy SOS kérdésem lenne hozzátok. Nem tudja véletlenül valaki, hogy egy 2003-a Megane II 5ajtósnak hány cm széles illetve mély a csomagtartója (hátsó ülésekig valamint ha ledöntöm azokat akkor az elsőig)? Asztallapokat kellene elhoznom, de nem tudom megmerjem-e venni hátha nem férne be és nincs nálam mérőszalag hogy lemérjem. Sehol nem találtam róla neten adatot, csak képeket de azoknál meg nincs odaírva a méret.
salieri.
őstag
Sziasztok!
Mi okozhatja azt,hogy reggel indításnál gázadásra megy fel 1200 ra az alapjárat egyébként fulladozik,7-800 körül. Adok neki kis gázfröccsöt máris jó.Most a hidegben veszem észre,autó garázsban áll.
rob210
Topikgazda
Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, vagy szar az alapjárati motor és letapad, gázfröccs után meg helyreáll.
Renault power
salieri.
őstag
Használhatom így ,vagy van valami teendőm?
rob210
Topikgazda
Amíg helyreáll nincs nagy baj, én szvsz szeretm tudni mi baja a kocsinak, de én fanatikus vagyok
Az is lehet, hogy csak kiszáradt a motorban a lítiumzsír.
Az szvsz 10 perces móka.
Renault power
salieri.
őstag
Én is szeretem tudni mi a baja
hz0917
tag
Robi köszönöm, a motortartó megvan már csak cserére vár.
Volna még egy kérdésem a 1,4 megane2-s (2004 évj. 114ezer Km) váltó olajat kell, nem kell, mikor érdemes cserélni? és ha kell milyen olaj és mennyi kell hozzá?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ha hosszú időre tervezel akkor kell.
JB-s váltó esetén Elf NFJ 75W80 talán 2.8 liter, de az fejből nem megy, ha kell este megírom.
Renault power
valaki_xy
tag
Közben folyamatos lett, szóval valószínűleg, csapágy lesz.
Azt elhiszem
rob210
Topikgazda
Gyorsításra hangosodik, mert akkor 99%
Renault power
eTrade
tag
Szerintem a Megane 2-esben már nincs alapjárati motor, ott a pillangószelep lehet koszos, vagy pozíció érzékelôje rosszalkodik.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Valóban neki M2- ese van így neked van igazad, abban elektromos a pillangószelep és az tud megszorulni, ha le van kokszolódva. Vagy a beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Abban alapjárati motor már valóban nincs
Renault power
vmk
tag
Sziasztok.
Egy 2001-es évjáratú Renault Scenic megvásárlásán gondolkozom 1.6-os benzinmotorral.
Tudnátok pár tippet adni vásárlás előtt, hogy mit érdemes megnézni az autón?
Mik a típus betegségei és esetleg ezeknek vannak-e előjelei?
Köszönöm.
hz0917
tag
5 sebességes kézi váltóm van, otthon garázsban aknából cserélhető ? vagy spéci szerszámot igényel?
salieri.
őstag
Akkor ki kell takaritani a pillangoszelepet?
eTrade
tag
Nem biztos hogy ez okozza, de nem ártana lepucolni, mert x év alatt szokott rajta lerakódás keletkezni.
Amúgy ez nem marká specifikus, nagyon sok más autónál is szükség van pillangószelep tisztításra.
rob210
Topikgazda
Csövet tölcsért türelmet.
Vagy kézi pumpás olaj betöltőt.
Renault power
rob210
Topikgazda
Igen, célszerű én ezzel kezdeném a hibaelhárítást.
Renault power
FRENK1988
veterán
Nekem olyan van
Rozsda!
Az 1.6 megolhetetlen, egyszerű mint egy faék.
Amit atnezz, minden elektromos lom menjen (minden apróság ablakemelő, tankajtózar) Ülések tomese és borítása ép legyen.
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
vmk
tag
Rendben, köszönöm.
FRENK1988
veterán
Amúgy meg minden mást amit egy más autón is atneznel
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
FRENK1988
veterán
A kiegyenlítő tartályt milyen kulccsal szedhető le?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
10-es
Renault power
FRENK1988
veterán
Azt hittem más kell hozzá.
Akkor már csak a feltöltési mennyiség kellene
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Teljes hűtőkör emlékeim szerint 6.5 liter.
Renault power
vmk
tag
Megnéztem. Amit biztosan tudok, hogy tetszik a típus.
Kuplung nagyon lent fogott, az egyik elektromos tükör nem működött, a vezető ülést javítani kéne, "servo" és ablakmosó piktogramm világított. Rohadás nem igazán volt rajta, bár alul volt 1-2 gyanús elem, motorháztetőt nem lehetett lecsukni.
A fék nem volt valami acélos, de lehet csak megszokás kérdése.
Mi a reális ára most egy első szériás faceliftes scenicnek egyébként? Ez 500k alatti lett volna...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
500 k alatt kellett volna lennie sokkal ennyi hibéval annyira sokkal, hogy 350 k max ha ennyi hibája van.
I es Scenic 2000 körüli azaz ph2 - es. 600 ért patika állapotú van.
Ezek rohadni nem nagyon rohadnak, az elektromos dolgokat kell átnézni.
Renault power
vmk
tag
Hát persze annyira nem volt olcsó. Rendben, köszönöm, akkor még kicsit gyűjtögetek és megcélzom a 600k-s kategóriát.
rob210
Topikgazda
Ettől még találhatsz olcsóbban is csak keresgélni kell, figyelmesen.
Egy jó monacot ha kifogsz az odateszi magát rendesen..
Renault power
Pecc
őstag
Van olyan is belőle, ami fűtőszálas első szélvédővel van szerelve. Érdemes, és praktikus
vmk
tag
& (#53982) rob210: Köszi, észben tartom.
Monaco volt ebből a verzióból is, olyan ami nem dízel? Ez a ph2, jól értem?
A fűtött szélvédő nem=több elektronika=több hiba lehetőség?
Digitális klíma vezérlő esetleg mennyire szokott tönkremenni?
rob210
Topikgazda
Igen ez az I/phII
Valamint igen volt belőle csak bazi ritka sajnos.
De ha nem az alapot veszed, akkor szerintem midegyik jó választás.
Egyedül a négykerekeseket kerüld, mert azoknak a futóműve ha meghal az bazi zsebbenyúlós.
Meg vételkor a seggét alaposan nézd át a torziós rúd miatt, de ezt már mondtuk
Renault power
rob210
Topikgazda
Megane I PhII tulajok figyelmébe ajánlom, több helyen is olvastam, hogy a műszerfal tetejét leszedve (ez ugye 2db 20as torx meg pár patent) jelentős zajcsillapítás érhető el némi hangszigetelő anyag beépítésével. Erről, hogy ki mit tett be megoszló volt az infó.
Na 1 hete volt némi kis időm megcsináltam én is.
Levettem a műszerfal tetejét és 10 cmes szivacsot bevagdostam a kilométer óra és a középső kijelző alá, valamint a légbeömlő nyílások köré.
A különbség tényleg jelentős.
4000es fordulaton lényegesen csendesebb az utastér.
Ezen felbuzdulva a taposót is ki fogom szigetelni, igaz az nagyobb beruházás lesz, mert ahoz a bitumenes lemezt fogom használni. mindenkit csak bíztatni tudok tényleg megéri, pedig szkeptikus voltam a dologgal kapcsolatban.
Renault power
Nordik
őstag
Ez Megane 2nel is működhet?
rob210
Topikgazda
Nem találtam ilyen jellegű infókat, de az MII-es amúgy is csendesebb mint az I-es.
Megpróbálni érdemes lehet
Renault power
just
aktív tag
2.0 dci tulajoknak elsősorban: Kicseréltettem a 2 felső motortartót, a kutyacsontot meg a zseléset, hát ég és föld a különbség, mintha benzines lenne. Totál tönkre volt menve mindkettő.
Two things what i hate. People that can't count...
Josi
aktív tag
Fotók?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Ehh siettem, nem csináltam de novemberben lesz pár napom, majd leveszem a műszerfal tetejét és lefotózom, 6.-a után itthon leszek pár teljesen szabad napon akkor emlékeztess ha elfelejteném
Renault power
Josi
aktív tag
Jó csak vicc volt.
De hátha azok alapján más is (pl én) kedvet kap hozzá.
Meg, hogy milyen anyagot érdemes betenni, és hol lehet beszerezni, az is nagy segítség lenne.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Lomtalanítás matrac (halál komoly) kimostam bevágtam csókolom
Renault power
FRENK1988
veterán
Butorszivacs is?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Ezen nem tudom mit értesz én nem tudom milyen szivacsok vannak.
Ez matrac volt próba képpen kipróbáltam párom 2000 wattos hajszárítójával megfújtam tűz forró volt, de nem gyulladt ki nem olvadt meg. Mondom ez tökéletes lesz ilyen meleg ott ben sose lesz. Szóval mehet bármi ami melegre nem nyúlik olvad csöpög.
Csak fogja a hangot, azaz minnél lazább lukacsosabb anyag legyen. No és jól be kell tömködni.
Renault power
Nordik
őstag
Egyszer valahol vatelint olvastam. Ilyen műszálas tomitoanyag. Szerintem textil boltokban kapható.
Pecc
őstag
Grat, jó ötlet.
A taposó szigetelés lesz szerintem a nagyobb dolog, belefektetett idő/munka és árban is.
Autóhifisek használnak ilyen lapokat, a legolcsóbbis irreálisan drága. Kivácsi leszek, hogyan és milyen felhasznált anyagokkal oldod meg. Ezért várom én is az írásod, ha megosztod velünk
rob210
Topikgazda
Azért az nem most lesz.
Renault power
Drughi
addikt
Üdv,
Ezt szeretném beállítani magamnak az összefoglalóba:
Bemutatkoznánk:
3 éve vagyok tulajdonosa, előttem egy családot szolgált, ők hozták ki a szalonból.
2001-es, 1.4 benzines, Alizé felszereltség.
Most nyerte el jelenlegi állapotát, kapott egy Angel Eye's fényszórót, meg egy 150.000ft-os nagyszervízt.
Motorikusan hibátlan, sosem hagyott az út szélén, leszámítva a korából adódó betegségeket, meg egy-két francia " sajátosságot" mondhatjuk hibátlan.
Jelenleg 158.000km van benne.
A közeljövőben tervbe van 4 új alufelni, tetőkárpit csere, esetleg hangszórók csetéje, meg egy új rádió.