Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53951) rob210 válasza valaki_xy (#53948) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem ilyet én nem.
Pedig pár furcsasággal már találkoztam :)

Renault power

(#53953) SPeti1984


SPeti1984
senior tag

Egy SOS kérdésem lenne hozzátok. Nem tudja véletlenül valaki, hogy egy 2003-a Megane II 5ajtósnak hány cm széles illetve mély a csomagtartója (hátsó ülésekig valamint ha ledöntöm azokat akkor az elsőig)? Asztallapokat kellene elhoznom, de nem tudom megmerjem-e venni hátha nem férne be és nincs nálam mérőszalag hogy lemérjem. Sehol nem találtam róla neten adatot, csak képeket de azoknál meg nincs odaírva a méret.

(#53954) salieri.


salieri.
őstag

Sziasztok!
Mi okozhatja azt,hogy reggel indításnál gázadásra megy fel 1200 ra az alapjárat egyébként fulladozik,7-800 körül. Adok neki kis gázfröccsöt máris jó.Most a hidegben veszem észre,autó garázsban áll.

(#53955) rob210 válasza salieri. (#53954) üzenetére


rob210
Topikgazda

Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, vagy szar az alapjárati motor és letapad, gázfröccs után meg helyreáll.

Renault power

(#53956) salieri. válasza rob210 (#53955) üzenetére


salieri.
őstag

Használhatom így ,vagy van valami teendőm?

(#53957) rob210 válasza salieri. (#53956) üzenetére


rob210
Topikgazda

Amíg helyreáll nincs nagy baj, én szvsz szeretm tudni mi baja a kocsinak, de én fanatikus vagyok ;)
Az is lehet, hogy csak kiszáradt a motorban a lítiumzsír.
Az szvsz 10 perces móka.

Renault power

(#53958) salieri. válasza rob210 (#53957) üzenetére


salieri.
őstag

Én is szeretem tudni mi a baja :R

(#53959) hz0917


hz0917
tag

Robi köszönöm, a motortartó megvan már csak cserére vár.
Volna még egy kérdésem a 1,4 megane2-s (2004 évj. 114ezer Km) váltó olajat kell, nem kell, mikor érdemes cserélni? és ha kell milyen olaj és mennyi kell hozzá?

[ Szerkesztve ]

(#53960) rob210 válasza hz0917 (#53959) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha hosszú időre tervezel akkor kell.
JB-s váltó esetén Elf NFJ 75W80 talán 2.8 liter, de az fejből nem megy, ha kell este megírom.

Renault power

(#53961) valaki_xy válasza rob210 (#53951) üzenetére


valaki_xy
tag

Közben folyamatos lett, szóval valószínűleg, csapágy lesz.
Azt elhiszem :)

(#53962) rob210 válasza valaki_xy (#53961) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gyorsításra hangosodik, mert akkor 99%

Renault power

(#53963) eTrade válasza rob210 (#53955) üzenetére


eTrade
tag

Szerintem a Megane 2-esben már nincs alapjárati motor, ott a pillangószelep lehet koszos, vagy pozíció érzékelôje rosszalkodik.

[ Szerkesztve ]

(#53964) rob210 válasza eTrade (#53963) üzenetére


rob210
Topikgazda

Valóban neki M2- ese van így neked van igazad, abban elektromos a pillangószelep és az tud megszorulni, ha le van kokszolódva. Vagy a beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Abban alapjárati motor már valóban nincs :R

Renault power

(#53965) vmk


vmk
tag

Sziasztok.

Egy 2001-es évjáratú Renault Scenic megvásárlásán gondolkozom 1.6-os benzinmotorral.

Tudnátok pár tippet adni vásárlás előtt, hogy mit érdemes megnézni az autón?
Mik a típus betegségei és esetleg ezeknek vannak-e előjelei?

Köszönöm.

(#53966) hz0917 válasza rob210 (#53960) üzenetére


hz0917
tag

5 sebességes kézi váltóm van, otthon garázsban aknából cserélhető ? vagy spéci szerszámot igényel?

(#53967) salieri. válasza eTrade (#53963) üzenetére


salieri.
őstag

Akkor ki kell takaritani a pillangoszelepet?

(#53968) eTrade válasza salieri. (#53967) üzenetére


eTrade
tag

Nem biztos hogy ez okozza, de nem ártana lepucolni, mert x év alatt szokott rajta lerakódás keletkezni.
Amúgy ez nem marká specifikus, nagyon sok más autónál is szükség van pillangószelep tisztításra.

(#53969) rob210 válasza hz0917 (#53966) üzenetére


rob210
Topikgazda

Csövet tölcsért türelmet.
Vagy kézi pumpás olaj betöltőt.

Renault power

(#53970) rob210 válasza salieri. (#53967) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen, célszerű én ezzel kezdeném a hibaelhárítást.

Renault power

(#53971) salieri.


salieri.
őstag

Köszi mindkettőtöknek! :C

(#53972) FRENK1988 válasza vmk (#53965) üzenetére


FRENK1988
veterán

Nekem olyan van :DD
Rozsda!
Az 1.6 megolhetetlen, egyszerű mint egy faék.
Amit atnezz, minden elektromos lom menjen (minden apróság ablakemelő, tankajtózar) Ülések tomese és borítása ép legyen.

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53973) vmk válasza FRENK1988 (#53972) üzenetére


vmk
tag

Rendben, köszönöm.

(#53974) FRENK1988 válasza vmk (#53973) üzenetére


FRENK1988
veterán

Amúgy meg minden mást amit egy más autón is atneznel

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53975) FRENK1988


FRENK1988
veterán

A kiegyenlítő tartályt milyen kulccsal szedhető le?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53976) rob210 válasza FRENK1988 (#53975) üzenetére


rob210
Topikgazda

10-es

Renault power

(#53977) FRENK1988 válasza rob210 (#53976) üzenetére


FRENK1988
veterán

Azt hittem más kell hozzá.
Akkor már csak a feltöltési mennyiség kellene :))

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53978) rob210 válasza FRENK1988 (#53977) üzenetére


rob210
Topikgazda

Teljes hűtőkör emlékeim szerint 6.5 liter.

Renault power

(#53979) vmk válasza FRENK1988 (#53974) üzenetére


vmk
tag

Megnéztem. Amit biztosan tudok, hogy tetszik a típus.
Kuplung nagyon lent fogott, az egyik elektromos tükör nem működött, a vezető ülést javítani kéne, "servo" és ablakmosó piktogramm világított. Rohadás nem igazán volt rajta, bár alul volt 1-2 gyanús elem, motorháztetőt nem lehetett lecsukni.
A fék nem volt valami acélos, de lehet csak megszokás kérdése.

Mi a reális ára most egy első szériás faceliftes scenicnek egyébként? Ez 500k alatti lett volna...

[ Szerkesztve ]

(#53980) rob210 válasza vmk (#53979) üzenetére


rob210
Topikgazda

500 k alatt kellett volna lennie sokkal ennyi hibéval annyira sokkal, hogy 350 k max ha ennyi hibája van.
I es Scenic 2000 körüli azaz ph2 - es. 600 ért patika állapotú van.
Ezek rohadni nem nagyon rohadnak, az elektromos dolgokat kell átnézni.

Renault power

(#53981) vmk válasza rob210 (#53980) üzenetére


vmk
tag

Hát persze annyira nem volt olcsó. Rendben, köszönöm, akkor még kicsit gyűjtögetek és megcélzom a 600k-s kategóriát.

(#53982) rob210 válasza vmk (#53981) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ettől még találhatsz olcsóbban is csak keresgélni kell, figyelmesen.
Egy jó monacot ha kifogsz az odateszi magát rendesen..
;)

Renault power

(#53983) Pecc válasza vmk (#53981) üzenetére


Pecc
őstag

Van olyan is belőle, ami fűtőszálas első szélvédővel van szerelve. Érdemes, és praktikus :)

(#53984) vmk


vmk
tag

& (#53982) rob210: Köszi, észben tartom.
Monaco volt ebből a verzióból is, olyan ami nem dízel? Ez a ph2, jól értem?

A fűtött szélvédő nem=több elektronika=több hiba lehetőség? :)
Digitális klíma vezérlő esetleg mennyire szokott tönkremenni?

(#53985) rob210 válasza vmk (#53984) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen ez az I/phII
Valamint igen volt belőle csak bazi ritka sajnos.
De ha nem az alapot veszed, akkor szerintem midegyik jó választás.
Egyedül a négykerekeseket kerüld, mert azoknak a futóműve ha meghal az bazi zsebbenyúlós.
Meg vételkor a seggét alaposan nézd át a torziós rúd miatt, de ezt már mondtuk ;)

Renault power

(#53986) rob210


rob210
Topikgazda

Megane I PhII tulajok figyelmébe ajánlom, több helyen is olvastam, hogy a műszerfal tetejét leszedve (ez ugye 2db 20as torx meg pár patent) jelentős zajcsillapítás érhető el némi hangszigetelő anyag beépítésével. Erről, hogy ki mit tett be megoszló volt az infó.
Na 1 hete volt némi kis időm megcsináltam én is.
Levettem a műszerfal tetejét és 10 cmes szivacsot bevagdostam a kilométer óra és a középső kijelző alá, valamint a légbeömlő nyílások köré.
A különbség tényleg jelentős.
4000es fordulaton lényegesen csendesebb az utastér.
Ezen felbuzdulva a taposót is ki fogom szigetelni, igaz az nagyobb beruházás lesz, mert ahoz a bitumenes lemezt fogom használni. ;) mindenkit csak bíztatni tudok tényleg megéri, pedig szkeptikus voltam a dologgal kapcsolatban.

Renault power

(#53987) Nordik válasza rob210 (#53986) üzenetére


Nordik
őstag

Ez Megane 2nel is működhet? :)

(#53988) rob210 válasza Nordik (#53987) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem találtam ilyen jellegű infókat, de az MII-es amúgy is csendesebb mint az I-es.
Megpróbálni érdemes lehet ;)

Renault power

(#53989) just


just
aktív tag

2.0 dci tulajoknak elsősorban: Kicseréltettem a 2 felső motortartót, a kutyacsontot meg a zseléset, hát ég és föld a különbség, mintha benzines lenne. :) Totál tönkre volt menve mindkettő.

Two things what i hate. People that can't count...

(#53990) Josi válasza rob210 (#53986) üzenetére


Josi
aktív tag

Fotók?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#53991) rob210 válasza Josi (#53990) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ehh siettem, nem csináltam de novemberben lesz pár napom, majd leveszem a műszerfal tetejét és lefotózom, 6.-a után itthon leszek pár teljesen szabad napon akkor emlékeztess ha elfelejteném ;)

Renault power

(#53992) Josi válasza rob210 (#53991) üzenetére


Josi
aktív tag

Jó csak vicc volt. :)
De hátha azok alapján más is (pl én) kedvet kap hozzá.
Meg, hogy milyen anyagot érdemes betenni, és hol lehet beszerezni, az is nagy segítség lenne.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#53993) rob210 válasza Josi (#53992) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lomtalanítás matrac (halál komoly) kimostam bevágtam csókolom ;)

Renault power

(#53994) FRENK1988 válasza rob210 (#53993) üzenetére


FRENK1988
veterán

Butorszivacs is?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53995) rob210 válasza FRENK1988 (#53994) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezen nem tudom mit értesz én nem tudom milyen szivacsok vannak.
Ez matrac volt próba képpen kipróbáltam párom 2000 wattos hajszárítójával megfújtam tűz forró volt, de nem gyulladt ki nem olvadt meg. Mondom ez tökéletes lesz ilyen meleg ott ben sose lesz. Szóval mehet bármi ami melegre nem nyúlik olvad csöpög. ;)
Csak fogja a hangot, azaz minnél lazább lukacsosabb anyag legyen. No és jól be kell tömködni.

Renault power

(#53996) Nordik válasza FRENK1988 (#53994) üzenetére


Nordik
őstag

Egyszer valahol vatelint olvastam. Ilyen műszálas tomitoanyag. Szerintem textil boltokban kapható.

(#53997) Pecc válasza rob210 (#53986) üzenetére


Pecc
őstag

Grat, jó ötlet. :R

A taposó szigetelés lesz szerintem a nagyobb dolog, belefektetett idő/munka és árban is.
Autóhifisek használnak ilyen lapokat, a legolcsóbbis irreálisan drága. Kivácsi leszek, hogyan és milyen felhasznált anyagokkal oldod meg. Ezért várom én is az írásod, ha megosztod velünk :)

(#53998) rob210 válasza Pecc (#53997) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azért az nem most lesz. :D

Renault power

(#53999) Drughi


Drughi
addikt

Üdv,

Ezt szeretném beállítani magamnak az összefoglalóba:

Bemutatkoznánk:
3 éve vagyok tulajdonosa, előttem egy családot szolgált, ők hozták ki a szalonból.
2001-es, 1.4 benzines, Alizé felszereltség.

Most nyerte el jelenlegi állapotát, kapott egy Angel Eye's fényszórót, meg egy 150.000ft-os nagyszervízt.

Motorikusan hibátlan, sosem hagyott az út szélén, leszámítva a korából adódó betegségeket, meg egy-két francia " sajátosságot" mondhatjuk hibátlan.
Jelenleg 158.000km van benne.

A közeljövőben tervbe van 4 új alufelni, tetőkárpit csere, esetleg hangszórók csetéje, meg egy új rádió.

(#54000) Drughi válasza Drughi (#53999) üzenetére


Drughi
addikt

Mobilon nem jeleníti meg a képet:

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.