Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Ha pdf. Akkor hálás lennék érte
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként, nekem a zselés és az alsó tartó is csak dísznek volt bent már.
Motorjárást figyelve, pl a fenti ezüst takarólemez, majd leesett a helyéről, na jó ez túlzás, de mozgott ide-oda rendesen.
A zselés és az alsó tartó csere óta rárakhatnám a pohár vizet is, de nem azt figyelve, hogy kilöttyen-e, hanem, hogy egyáltalán megmozdulna-e...
A változás ég és föld. Kár, hogy csere előtt nem csináltam erről felvételt, de most így "jár" a motor.
De mindegyiket cserélni kell, illik és akkor ilyen lesz.
Billenésgátló, zselés és az alsót is.
rob210
Topikgazda
Én tudtam volna csinálni neked benzinesről is olyan videót aminél majd kiesett a motor
Azzal jött a srác, hogy valami nagyon kopog a motorban fél, hogy szétesik nézzem már meg neki.
Hát csak a 3 bakot kellett cserélni, mert konkrétan, fém a fémen volt, teljesen elporladt a bakban a gumi szilent és az kopogott.
A srácnak leesett az álla, amikor kész lettem vele.
Jött vissza és nem hitte el, hogy nem nyúltam a motor belsejéhez, csak a bakokat cseréltem, neki szent meggyőződése volt, hogy valamelyik henger nem megy.
Renault power
Nordik
őstag
Digit klímás benzines M2-nel hogyan van a fűtés? Ugye manuálisan allithatok max. 27fokot. Olvasgatok, de nem tiszták a dolgok hogy van ezekben valami futoradiator amit a klíma kapcsolóval lehet aktiválni. Ilyenkor nem klimazik, hanem fűt. Ebbe lehet is valami mert ha bemyomom akkor lényegesen melegebb levegőt fúj. Csak nem értem az egésznek a működését.
Bence008
tag
Üdv!
Van valakinek ötlete, mit lehetne kezdeni nyikorgó kuplung pedállal? Minden lenyomáskor nyüszög. Szilikon spray nem oldotta meg. Esetleg WD-40 segíthet? Scenic III/2. Köszönöm, ha valaki tud segíteni.
molnarpeter
nagyúr
WD40 nem kenőanyag, elpárolog.
rob210
Topikgazda
Zsírspray.
Lítiumzsír.
Renault power
rsf
senior tag
Ken az, csak kiold mindent. Szóval vigyázni kell vele.
Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hát elhiszem, ezek után!
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nálam is volt ilyen Ezzel a lítium zsírral és valamilyen láncspray-jel befújtam, nos azóta, nem hogy elhallgatott, de néha olyan érzésem van, mintha az üres levegőt nyomkodnám. Bár utálok (már) váltani, a másik autóm automata, de muszáj volt, mert nyikorgott/nyüszögött néha rendesen, főleg, ha már gyorsan kellett felengedni és nem kellett megtartani, pl egyes, vagy kettes váltásnál.
rob210
Topikgazda
Ez jó cucc ezt én is csak ajánlani tudom.
Renault power
meroly
veterán
Az en hibamra lehet ok a benzinpumpa haldoklasa is ugye?
Ez a gazpedal dolog nem jott be szerintem mert 1-ben semmi rangatas 2-ben szinte mindig es 3-ban neha neha.
Ellenben az ac pumpam mint mondtam korabban csak masodik gyujtasra bug egyet.
Ez lehet azt jelenti hogy doglodik es 4500 fordulat kornyeken nem ad mindig eleg uzemanyagot azert rant vissza?
Vagy a ketto egyutt mert ugye a sebessegmerore hibakodot is dobott.
Vagy en vagyok a kukacos es csak siman a szelepnyitas faziskeseset erzem...bar ezt ketlem.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
rob210
Topikgazda
Mivel valamilyen hibát dobott, így nem veled lesz most a gond.
Az AC-t is megnézheted, de az nem rántás lenne szerintem, hanem nagy teljesítménynél, mindig jelentkező erővesztés.
Renault power
meroly
veterán
DF024 Jarmusebesseg erzekelo kore volt a hiba es ehhez volt a motor lampa kigyulladasa.
Hibat toroltuk a lampa nem gyulladt ki azota.
En is tudok am balf.szkodni azert de most akkor merre tovabb szerintetek?
Szedessem szet a gazpedalt es fujjuk be ezzel azzal?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
meroly
veterán
Egy külföldi fórumon az FHP jeladót írják (crank sensor), az okozhatja?
Impossible is nothing
rob210
Topikgazda
Igen, okozhatja extrém esetben.
Egy tisztítást megérhet.
Az nem nagy művelet te is meg tudod csinálni.
Renault power
meroly
veterán
Tavasszal volt tisztítva egyébként, akkor is szükséges lehet?
Mondjuk magamtól úgyse esnék neki....
Impossible is nothing
salieri.
őstag
Rob, szerinted húzhatom még egy darabig a kormánymű cseréjét? Minimálisan kopog.
FRENK1988
veterán
Na megvolt az első fekcsere (tárcsa és betét is) és futómű felújítás (gombtamaszok és szilentek cseréje) illetve volt futómű beállítás is.
Sajna a lassú sebességről való óvatos fékezésnel hallható hang megmaradt.
De (hogy pozitív legyek) inditasnal mostmár a SERV és az ABS piktogram alszik ki a leghamarabb
Van valami ötletek mitől lehet ez a fura hang?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Tom5
addikt
Nálam is megtörtén a féktárcsa/betét/kormányösszekötő cseréje. Semmi különbséget nem érzek.
Eddig is bazi jo volt a fék, most is olyan.
baluka6
aktív tag
Nálam is kormánymű kopás van, szintén Megane 2. Az 1 éve cserélt Febi kormány összekötőket szétverte a kicsit kopogás is, szóval én nem húznám túl sokáig helyedben.
Egyébként ha tudsz, várj kb 2-3 hetet, mert én nem akarom az egészet cserélni, hanem tervben van, hogy rendelek hozzá csak perselyt, mert az esetek 99%-ban ez kopik ki. Akkor csak ez lenne cserélve, így talán még a kormánymű kiszerelése is megúszható. A végkifejletről úgy is lesz hír itt a csoportban, mert Rob fogja csinálni!
rob210
Topikgazda
Melyik az elektromos vagy a mechanikus van a tiédben?
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Egy tubus gápzsírt is vegyél az kelleni fog.
Ki kell mosni a régit és friss zsírral feltölteni.
Renault power
salieri.
őstag
Elektromos.
rob210
Topikgazda
Azzal nem várnék.
Renault power
salieri.
őstag
Miért?130 ezer után cserélni kell ez kész vicc..
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
A II es megane köztudottan gyenge pontja a kormánymű.
Olyan mint az egyesnél a valeo trafó, aki ismeri tudja, hogy azt cserélni kell, vagy már cserélték.
Renault power
salieri.
őstag
Nem tudtam.trw erdemes berakni? 2felet hoz nekem a gep.jo nagy melo megint.
kisninja
őstag
Egy kérdés gyorsba tegnap nem mentem sehova de odébb kellett álljak. Mikor az alapjárat beesik a 750 es környékre akkor ha adok egy kisebb gázfröccsöt a fordulatszám beesik 500-600 ra kicsit fulladozik aztán felugrik. Na ez mitől lehet ? Trafó ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
eTrade
tag
duplicated comment
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Szerintem az alapjárati motor+pillangószelep tisztítása segíthet ezen.
M2 dieselnél van kiegészítő elektromos utastérfűtés. Auto módban nemtudom hogy működik, de kézzel maxra kell ütni a hőfokot és akkor üzemel.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Egyébként van valami márka ami szereti megadni magát?
Érdekes, hogy nálam nem volt baja 340k km-után sem.
Pedig kapott. .kis ET számú 16-os felni, ültetett kemény futómű, no meg használva is volt (szeretek kanyarogni).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
forceberg
veterán
Nálam is gyári még, bontatlan a motor, sőt a Delphi!!! üzemanyagrendszer is. Kop-kop.
Szép kis számsor
A légzsák viszont megint bejelzett. Most már összeforrasztom az ülés alatti csatlakozót...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Az a gyári és egyébként igen jónak mondható, igazából az elektromos szervós is azon a két perselyen vérzik el amin a sima fogasléces.
Renault power
rob210
Topikgazda
Nem márka hanem a technika, ez főleg a sima szervo nélküli fogasléces verziókra igaz. (de van kivétel)
A másik pedig a kor, ami kitétel, 10 év felett szokott előjönni, közelebb a 15 höz.
Kikeményedik a persely ilyenkor elkezd porladni ezt a port felkapja a fogasléc és elkezd tőle morogni a kormánymű.
Ilyenkor elmegy az ember és alkatrész hiányában kikapja a sajátját és kap helyette olyat amit már valaki felújított, mert okos esztergályos ismerős megcsinálta a perselyt, amit itthon egyébként nem lehet kapni.
A másik komolyabb okozó a por.
Ha ki van szakadva az egyik harang aár csak rövidebb ideig is akkor az a kormánymű záros határidő alatt tönkremegy. Sajnos ez ilyen.
Ha csak facebook csoporton körülnézel nagyon kelendőek a kormányművek.
Renault power
salieri.
őstag
Nagyon jó,megint kinéz egy nagy meló,le kell szedni az egész bölcsőt hozzá Ráadásul van belőle többféle ,ki tudja melyik kell be.
Nordik
őstag
Ablaktorlobol milyet érdemes venni? Ugye vannak a sima lapátok illetve a flexibilis. Utóbbi ha minden igaz legterelokent funkcionál. Én valahogy a simat jobban szerettem mindig is. Mik a tapasztalatok?
rob210
Topikgazda
Bosokot vegyél 3 éve hibátlan pedig egyik télen már rá is fagyott a szélvédőmre.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ha leveszzed a bal első kereket belátsz a kormányműre.
Ée tudod plvasni egy vizsgálótükörrel a típusát.
Amúgy igen le kell venni az egész bölcsőt ha nem csináltad még akkor jó móka, de az összerakás rosszabb mint a szétszedés
Kell bakk két emelő meg sok sok türelem.
Renault power
baluka6
aktív tag
Intézek azt is!
salieri: Nekem most van 100.000km-en az autó és kormánymű cserés. De idén már ráborítottam egy talicska pénzt, komplett első futómű kicserélve (a rugón kívül minden), összes féktárcsa,betét, fék olaj és hátra kellett vennem 2 rugót, mert az egyik eltört. Elöl bölcső szilent csere... köszi még egyszer Rob.
Tavasszal még kell hátra 2 lengéscsillapító.. Folytassam?
[ Szerkesztve ]
salieri.
őstag
Köszi,meglesem. Nem örülök neki, de ez van.
baluka6: nekem fék,kuplung,most meg kormánymű erről a típushibáról nem tudtam viszont vásárlás előtt.
mod: enyém drága példány volt 1,3M,ezért jobbat vártam volna
[ Szerkesztve ]
Nordik
őstag
Ennyire rosszak az M2-k? Remélem nem fogok befurdeni vele.
baluka6
aktív tag
Én is drágán vettem 2 éve, a kínálat tetejéből választottam direkt. Átnézettem, leinformáltam, de hát ez van. Rendbe teszem most már, mert eladni nem érné meg, aztán használom, amíg egyben van.
Nordik: Nem azt mondom, hogy rosszak, csak szerintem nem jó konstrukció. Igazából ha megnézed most a piacot, 2006-2008 körüli benzineseket már elég jó áron lehet venni és viszonylag jól felszereltek. Ha ilyen méretű autót keresel ilyen felszereltséggel, a konkurencia elég drága. Pl: Golf 5 kombi, Octavia 2, Focus (bár az elég fapados), Atsra H (ennek meg megint van baja bőven..) és az utolsó kettő 10 évesen már rozsdásodk is..
salieri.
őstag
Hát igen ez van...
Más : Milyen kormányművet vegyek ? TRW felújított ? 60K vagy gyári,új renault 4 db gömbfej is van hozzá 80K.
[ Szerkesztve ]
FRENK1988
veterán
A fekhenger csinálhat ilyet?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
meroly
veterán
Sziasztok!
Nem hagyott nyugodni a dolog, így ma mentem 20km-t melegítettem a motort majd felmentem pályára és figyelgettem.
1-ben semmi torpanás, 2-ben csinálta leggyakrabban, 3-ban még igen és 4-ben is néhányszor. Húzattam 5-6000-ig minden fokozatban mint egy hülye oda-vissza még kb 20 km-t és a végére eltűnt a rángatás.
Okozhatta a 4500 környéki torpanást valami koromlerakódás vagy bármi ami most "kiégett"?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Nordik
őstag
Nekem is nyikorog elég hangosan főleg parkolóba a hátsó fékem pici fekezesnel. Ahogyan feszül a tárcsa főleg hallani. Nem lehet ezt valamivel bekenni? Ha igen hol és mit?
rob210
Topikgazda
Nem leheet, hogy a tankban van valami dzsúz és onnan nem szív elég üzemanyagot?
A szintjelzőnél amibe be van építve az AC van egy előtét szűrő, ha az elkoszolódik tud hasonló anomáliákat tök random generálni.
Most fejből nem emlékszem, de szerintem pont a 2000-4000 ezres tartomány az, ahol a teljesítménygörbéje az autódnak szépen csúcsosodik.
Tehát a nagy teljesítmény leadásához nem tud elég üzemanyagot szívni.
Másra már nem tudok gondolni.
Renault power
rob210
Topikgazda
Bekenheeted, de akkor nem lesz FÉKED!!!
A tárcsa betét kombóval van baj.
A mintex betétek pl. kő kemények nem kopnak, de cserébe hangosak.
Amik jobban kopnak porolnak, azok csendesek,
Pl. Zimmermann, ATe, textar.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5