Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54901) orosziem81 válasza ΞΔGLΞ (#54900) üzenetére


orosziem81
tag

Szia,

Az általad leírtak -szerintem- pontosan stimmelnek nálam is. A kerék tekerésekor de csak ha lassan megyek és teljes kitekeréskor "ropogó" hangja van, mintha valami meg feszülne.
Azonban nálam ez 2-3 jobbra full és balra full kitekerés után eltűnt. A legelső nagyobb hideg hozta ki és már nincs.

Ha megtalálod az okát, kérlek feltétlenül írd meg. Persze vice versa szintén.

(#54902) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Akkor jelentkezem én is. A napokban nálam is adott ki felthetően hasonló hangot.
Szinte teljesen kitekert kormánynál, lassú parkolás közben.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#54903) forceberg válasza mycso (#54902) üzenetére


forceberg
veterán

Toronycsapágy?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#54904) ΞΔGLΞ válasza mycso (#54902) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

#orosziem81

Azonban nálam ez 2-3 jobbra full és balra full kitekerés után eltűnt.

Pontosan. Ide-oda tekergetéstől elmúlt, de nálam nem tűnt el. Következő nap megint hallottam, ha garázsból állok ki, nincs is ez a hang, szóval...

Srácok, akkor ez hidegfüggő valami lehet. Elméletileg jönnek akár napi +10, +11 fokok is (Pécs), kíváncsi vagyok, hogy ez hallható lesz-e akkor, de le merném fogadni, hogy nem.

És a szervó olaj színtelenségére mi lehet magyarázat? Gyárba ilyen kerül bele? Én valami pirosas-bordó színre számítottam, de mint írtam, sosem volt gond a szervóval, kormányzással. Na mindegy, talán az lesz a legcélszerűbb, ha abból is kap frisset. De ennél a gyárilag nem FAP-os M9R 740 es változatnál, hogy miért került a kerékjárati ív mögé, az számomra érthetetlen. Ráadásul belenézni sem tudsz, csak belekamerázni, pl mobilról, mert még egy egér feje sem fér oda. :U

(#54905) ΞΔGLΞ válasza forceberg (#54903) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az nem lehet, vadiúj nálam az is. Szinte az egész futóművet felújítottuk.

(#54906) orosziem81 válasza forceberg (#54903) üzenetére


orosziem81
tag

Detto. Toronycsapágy, első rugók 1 évesek sincsenek.

@EAGLE:
Az érdekes, ha átlátszó, mert ugye a szín segít egyértelműen azonosítani a szintjét vagy a szivárgást.

(#54907) mycso válasza forceberg (#54903) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nem hinném, az nem ilyen. És csak egyszer jelentkezett.

(#54904) ΞΔGLΞ: a szervó folyadék színét nemtudom. Az enyém sem fent van, így gondolom a dobbetétben. Nem tudom megnézni.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#54908) Ghandi válasza Nordik (#54869) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Én abból gondolom hogy nem jó a termosztát hogy ha álló helyzetbe megy az autó kb 5-10percet akkor igaz hogy meleget nyom, de elég halvány meleget, az igazi fűtésre nem alkalmas. Aztán elindulok az autóval és a vízhófok óra (ma pontosan megnéztem) az elsó vonal után kicsivel megáll és az istenért sem megy feljebb. Kb 20km megtétele után talán egy kicsit feljebb megy, de az órán alig látni valami eltérést de erősebb lesz a fűtés, innentől már jó a fűtés. Nem hiszem hogy akkor működik jól a dolog ha kb 20km után jönne meg csak a normális fűtés. A másik meg ahogy más 1.4 16V motoros renaultosokat kérdeztem (Thalia, Clio, Megane) nekik az óra kb félig megy fel max 10-15perc alatt és ott megáll. Nekem odáig csak egyszer ment fel ilyen hidegben, de akkor kb 20-25km után fél órát álltam a dugóban Üllőnél a 4-esen. Akkor olyan meleg volt már a fűtés hogy lehúzott ablaknál cigiztem a dugóban, szerintem az a fűtés lenne a normális.

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#54909) rob210 válasza Ghandi (#54908) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezesetben igen termosztátt csere előtt állsz.

Renault power

(#54910) ΞΔGLΞ válasza orosziem81 (#54906) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ez a gyárban került bele. Talán valami speciális olaj.
De így is látható a MAX MIN szint. Mint írtam a kormánnyal soha nem volt semmilyen gond.
Szinte egy ujjal tekerhető.Most is csak emiatt a ropogásos hang.miatt néztem meg

(#54911) ΞΔGLΞ válasza ΞΔGLΞ (#54910) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Kiderítettem közben, hogy ez a Renault speciális nagyteljesítményű hidraulika olaja, kimondottan szervokba.
Lecserélni szinte tilos, ha nincs gond vele.

(#54912) endy6687


endy6687
újonc

Sziasztok, 2 es Laguna tulaj vagyok, 2.2 dci a motor, valamelyik nap kivittem egy tűzcsapot.... na most, annyi hogy a hűtő a cooler meg a klímahűtő cserés, de egész jól bírta az ütközést leszámítva azt hogy most nem indul.... a nagynyomású szivattyú utáni üzemanyag szenzor hibáját észleli a számítógép, plusz a légtömegmérő meg ilyesmiket, annyira nem értek hozzá, lehetséges hogy ez biztonságból letiltott és emiatt nem engedi tovább a gázolajat? kipróbáltam indítózásnál, nem adagolja a porlasztókhoz sem , a nagynyomásúba belekerül,de utána semmi, tehát valószínűleg ott van a hiba. elméletileg, nem tudom járt már valaki így, esetleg valakinek ötlet hogy ezen kívül miért nem indulhat egy kisebb ütközés után., a választ előre is köszi!

(#54913) gergo5991


gergo5991
őstag

nektek a meganeban pontosabban a 3mas érdekelne, mennyire erősen fuj a levegőkeringető vagy hogy is mondjam? maxra van állitva, hallani a suvitést de sehol semmi mintha csak egy szivópálcából fujnák rám a levegőt. Csak egy skoda fabiahoz tudom viszonyitani, de ott 4es fokozatban jóhogynem egy orkán csap pofán

[ Szerkesztve ]

(#54914) rob210 válasza endy6687 (#54912) üzenetére


rob210
Topikgazda

A vészkapcsolót visszanyomtad?
Mert az biztos leoldott és addig semmit nem fog csinálni amig az kikapcsolja a rendszert.

Renault power

(#54915) rob210 válasza gergo5991 (#54913) üzenetére


rob210
Topikgazda

Cserélj pollenszűrőt.

Renault power

(#54916) endy6687 válasza rob210 (#54914) üzenetére


endy6687
újonc

lenyomnám ha tudnám hol van...

(#54917) orosziem81 válasza ΞΔGLΞ (#54911) üzenetére


orosziem81
tag

köszi az infót!

(#54918) kisninja


kisninja
őstag

Főleg Rob :) jól látom, hogy a toronycsapágyat egy rugó összehúzószettel viszonylag könnyen tudok cserélni... kissé sokkalom az oldalankénti 8ezret.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#54919) gergo5991


gergo5991
őstag

nem akarom hirdetni vagy valami ezt az oldalt csak igy margóra megjegyzem mert néha ha nem is itt de más topikban elofordul h problémát okoz hogyha linkelés van, szóval megane 3 ban tud valaki ilyen rejtett extrákrol amik ugyebár felárasak a gyárban de utólag is elő lehet hozni? 2 hét mulva van autosuliban vizsgam egyenlore még nem vezetem az autót de utána enyém lesz amiatt érdekelne csak

(#54920) rob210 válasza kisninja (#54918) üzenetére


rob210
Topikgazda

HA van rugó összehúzód, imbusz kulcsod és megfelelő crova villáskulcs kombód, akkor 30 perc a két oldal cseréje.
Én a kettőt szoktam annyiért ;)

Renault power

(#54921) kisninja válasza rob210 (#54920) üzenetére


kisninja
őstag

Lesz rugó összehúzóm... És szerszám már van.... köszönöm asszem ha jobb idő lesz megejtem. :R
Inkább benevezek egy nyomatékkulcsra.. 60-330 asra

[ Szerkesztve ]

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#54922) rob210 válasza endy6687 (#54916) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha szembe állsz a motortérrek akkor a jobb dobblemez környékén keresd.
Egy ilyet:

Renault power

(#54923) rob210 válasza kisninja (#54921) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az jó dolog ;)

Renault power

(#54924) rob210


rob210
Topikgazda

Na hölgyek urak, megosztok veletek egy történetet.
Csak, mert ez szokott kérdés lenni, hogy mit miért kell párban cserélni.

Tegnapi napom ráment arra, hogy kiderítsük, miért kopik egyenetlenül a srác II es grandtourján a kerék.
Minden rendben volt, minden ki volt cserélve.
Vakartam a fejem, de mondom valaminek lennie kell.
Na a délelőtt lepergett.
Aztán délután odáig jutottam, hogy csak szétbontom az egész elejét.
Kiderült, hogy a két első rugó nem egyforma volt.
De a szerelést ugy kezdtük, hogy a srác lobogtatta a számlát, hogy mi minden lett már kicserélve, mire eljutott hozzám.
Na szóval a számlán mind a két rugó szerepelt, csak épp nem sikerült csak az egyiket kicserélniük. :W
Na mindegy, most jó. De amikor megkérdezik sokan, hogy a futóműben miért kell, párban cserélni az alkatrészeket, akkor majd jusson eszébe ez a szösszenet.

Ráadásul ez most nem a tulaj sóhersége volt!
Viszont egy continental gumi kuka, szerencséjére tudott venni hozzá, mert idén vette tavasszal a szettet és így ehhez még kapott ugyanolyat.

Éljenek a szervizesek! :D

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#54925) salieri.


salieri.
őstag

Sziasztok!

Renault Thalia 2005-ös 1,4 16V mennyire ajánlott?
Vannak betegségei?

(#54926) rob210 válasza salieri. (#54925) üzenetére


rob210
Topikgazda

Elnyűhetetlen.
A beázás a csomagtartóban, tipushiba volt, de nem tudom 2005 re nem javították-e.
Illetve a lámpa az első generációson brutál mattult, mint a clion, de az orvosolható.
Ha magával a formavilággal helykínálattal elvagy, akkor best buy.

Renault power

(#54927) salieri. válasza rob210 (#54926) üzenetére


salieri.
őstag

Konkrétan ez a db. lenne az. Érdemes lehet megnézni?

(#54928) FRENK1988 válasza salieri. (#54927) üzenetére


FRENK1988
veterán

Azt mondják eredeti a fényezés mégis a bal első ütköző kékes árnyalatú...
De attól korrekt kis autónak néz ki, de majd a tesztuton kiderül hogy az-e valójában

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#54929) rob210 válasza salieri. (#54927) üzenetére


rob210
Topikgazda

Max. 600 annál többet nem ér és ha a nokian wrd4es akkor azonnal cseréltesd le. Mert amilyen világbajnok jó gumi a wrd3as a wrd4es pont az ellenkezője!

Klímát alaposan nézd meg.
Illetve a csomagtér beázást, ha kicsit is nedves akkor tudod mi a helyzet. Ne hagyd magad meggyőzni, hogy csak nedves a levegö meg etc. Nepper dumákkal.
Kb. 22e az új gumikéder a csomagtartóhoz.
A trafókat mindenképpen checkold le, hogy egyformák legyenek és ha lehet beru vagy denso.
Aztán a rugókat is nézd meg.
De egyébként korrektnek néz ki, reméljük nem photoshop bajnokságon készültek a képek.

Renault power

(#54930) molnarpeter válasza salieri. (#54927) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bal elöl a lökös fekete betétje csak nekem kék foltos? :F

(#54931) salieri.


salieri.
őstag

Igen,látom a lökös egy picit kék a fekete rész.
4 évszakos lenne rajta a gumi pont mindegy.
Klíma ilyen időben ,hogy ellenőrizhető?

(#54932) molnarpeter válasza salieri. (#54931) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha beállsz a kocsival egy fűtött műhelybe, mennie kellene.

(#54933) rob210 válasza molnarpeter (#54930) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az azért kék foltos, ( mivel te vagy a második aki megjegyzi ) mert siettek a polírozással ;)

Renault power

(#54934) salieri.


salieri.
őstag

Azt a kéket gondolom el lehet tüntetni.
Akkor áldásotokat adjátok ,érdemes megnézni , remélem nem kell kormányművet cserélni rajta :P

(#54935) molnarpeter válasza rob210 (#54933) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Tényleg, pedig az eltérő sárvédőre eszembe jutott a polír :B

(#54936) rob210 válasza salieri. (#54934) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha kell az se nagy mutatvány csak a komplett futóművet kell kiszedni alóla :D

Renault power

(#54937) LamerGyuri


LamerGyuri
senior tag

Renault kormányok mennyire kompatibilisek egymással? Vagy szándékosan más a közepe, hogy ne lehessen cserélgetni egymás (típus) között?

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#54938) rob210 válasza LamerGyuri (#54937) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igazság szerint nem a kormány aggyal van a bibi, hanem a légzsák átvezetővel ;)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#54939) LamerGyuri válasza rob210 (#54938) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Máshová esik az átvezető nyílás?

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#54940) rob210 válasza LamerGyuri (#54939) üzenetére


rob210
Topikgazda

Is.
Meg a gyűrű is más, meg a csati is.

Renault power

(#54941) Ghandi


Ghandi
aktív tag

Na uraim megjött a termosztát! Hétvégén vehetem elő a vastag ruhámat és megint szerelhetek ilyen jó időben :((
Még valamit rendeltem a termosztáttal együtt,azt hittem most is az lesz mint régebben, hogy bocsi de mégsincs raktáron, és nem lehet kapni az egész országban, deeee most nem!

Na szóval ez 4 darab Eyquem RFN 58 LZ azaz a gyári gyertya! Én már próbáltam több fajta gyertyát is, még többpólusút is, de szerintem ezzel a legjobb a boci. Nem tudom hogy ez most csak egy kivételes lehetőség volt, vagy ezekután mindig kapható lesz a gyertya, de szerintem érdemes beszerezni minden Meganosnak.
A zsu.hu-n rendeltem, akciósan 785Ft/db ami szerintem egyész jó ár.

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#54942) Ghandi válasza rob210 (#54940) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Jaaaj ez a légzsák átvezető szalag. Nekem is el van szakadva, próbáltam javítani, sajna pár napig tartott.
Mennyi a legolcsóbb megoldás mostanság Megane II-höz?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#54943) rob210 válasza Ghandi (#54942) üzenetére


rob210
Topikgazda

utoljára 24.500.- ért láttam.
De vannak műhelyek ahol valóban tudják javítani.

Renault power

(#54944) rob210 válasza Ghandi (#54941) üzenetére


rob210
Topikgazda

Densot is próbáltad, ha igen mi volt a baj vele?

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#54945) Steven


Steven
addikt

Kinek kell küldeni fotót a fenti topik összefoglalós listába kerüléshez? :)

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#54946) Steven


Steven
addikt

2005 RENAULT MEGANE CC 2.0 16v Privilege

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#54947) TayRol válasza Steven (#54946) üzenetére


TayRol
veterán

Szép! Én egy 3-as megane kabrion filózom, mert VW CC-vel mentem, az jó méretben hátul is, de ezt még nem próbáltam. Grat! :)

A motor után nekem is kell valami szabadság-érzés.

[ Szerkesztve ]

(#54948) rob210 válasza Steven (#54945) üzenetére


rob210
Topikgazda

Senkinek elég ide betenni:) Illetve elég volt.
;)

Renault power

(#54949) xuldar


xuldar
őstag

Srácok, Megane II 1,4-nél olajcserénél miket kell cserélni? A régi autómban csak levegő- és olajszűrőt kellett, de ebben pollenszűrőt is kell. Az üzemanyagszűrőt milyen gyakran ajánlott cserélni? Más egyebet? Köszi!

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#54950) forceberg válasza mycso (#54907) üzenetére


forceberg
veterán

Ma reggel óta tudom, hogy milyen hangról beszéltek :DD

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.