- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Tomi0703 #95944 üzenetére
Szerintem igen, Euro V-ös lett.
Ha nem lerúgott a példány, akkor nincs gond a szűrővel. Nekem most pl. vagy 1000km alatt 4g ment bele. Kifelé Ausztriába az M1-en regenerált, onnan pályán ~120-szal ki 400km, majd kint ~100km vagy 6-8db 0°C alatti hidegindítással, majd haza 550km. Kifele Ósan gázolajjal indultunk, majd kint kapott 48l Turmölt.
Ezután így áll a szűrő, 14 üzemórával az utolsó regen óta van 4g-on. Olyan 18-20g körül szokott regenerálni, vagy ha nem telik meg, akkor is regenerál egyet úgy 1500km után.
240e van most a kocsiban.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tomi0703 #69212 üzenetére
Hát, amiket írtál, az alapján ez nekem nem tűnik aranybányának. Elég szép szín átmenetet ad a kasztni, gyanítom, hogy túl van már egy nagyobb baleseten is az autó. Plusz azért 10 tulaj nem kevés, főleg, ha a végén szaporodnak a váltások.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
diablo1984
veterán
válasz Tomi0703 #69219 üzenetére
Gondold el, hogy valakinek beszarik az önindítója és bontani akarja az autóját! Ez sok mindent elmond az általános állapotáról. Abból hogy a motor átfordul, még nem tudod, hogy mennyire kopott, turbó, befecskendezők milyenek, fék-futómű, de ha a tulaj bontani akarja akkor szerinte is egy fostaliga, miért akarnál te ismeretlenül is egy raklap lóvét rákölteni egy fostaligára?
De a te döntésed, mindenkinek kell egy hobbi, ha megveszed, akkor neked ez lesz! -
diablo1984
veterán
-
shifty!
senior tag
válasz Tomi0703 #64767 üzenetére
Kb. ugyanezt játszottam el én is nyár végén, először "kiöblítettem" Coccolinos 5w40 sxr-el, aztán kapott Motult. Pont a minap néztem rá az olajra, feltöltés óta ugyan evett belőle keveset (feltöltéskor a nívó jelzőrész majdnem tetejénél volt, most az alatt a szint alatt 2-3 mm-el), de a hangja, a járása, amennyire az olaj tud rajta segíteni, rendben van.
[ Szerkesztve ]
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
#89309696
törölt tag
válasz Tomi0703 #64763 üzenetére
Semmi baja nem lett. Azok a kocsik ahol nincs kergetve a teljesítmény/köbcenti arány, nincs magas turbónyomás, nincs speciális kialakítás ami igényelné, nincs rendszeresen órákon át padlózva azok a motorok röhögve elmennek akkor is ha nincs betartva a csereperiódus percre pontosan vagy kicsit más olaj került bele.
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #64763 üzenetére
Alaposan átmostad, a motort, de célszerű lenne az 5w40 est tenni bele ami a gyári specifikációja.
Én időnként szoktam is mondani, hogy tegyünk bele, egy 5w30 ast mert az olajjáratoknak jót tesz, de fe-t szoktam javasolni, nem az sxr-t, mert az benzineshez van.Renault power
-
mdav88
aktív tag
válasz Tomi0703 #61678 üzenetére
Nyilván nekem is az volt az első, kiszedtem mindent. Szilentek szemrevételezéssel kissé repedezettek, de nem látom kiszakadva...
Ha a vevő lehal, az dob valamilyen hibakódot? Kínai elm kütyüvel rá tudok nézni...
Nem egy vevő nézi a kártyát az autó körül meg a belsejében? -
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #59570 üzenetére
Nem ismerem a kocsi előéletét de ez szíjhang.
Az hogy mitől van kopott tárcsa vagy kopott feszítő esetleg kopott szíj azt nem tudom, de a hangot a szíj adja.
Találkoztam már olyannal, hogy az új szíj meg volt nyúlva, ezért szoktam beépítés előtt mindig összemérni a régivel.De a bontott gyári miért jobb mint az új utángyártott?
Arra nincs garancia a "gagyira" meg van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #57874 üzenetére
Az INA csapágat gyárt.
Se szíjat se vízpumpát nem csinál.
Hogy éppen melyik céggel szerződik na az kérdéses.
Olyan mint a ruvill az is csak csomagol, de az pl. semmit nem gyárt.Az INA feszítői jók.
De én szvsz szettet ebből nem vennék.
Dayco szíj, INA görgök, és hepu vagy graf vízpumpa kerül amibe kerül.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Tomi0703 #57567 üzenetére
Tessék. Neked ilyen kell, mert ebben benne van a tájolópöcök.
Nekem pl. Angliából kellett vennem közepeket, mert a magyarnepper egyet akart annyiért adni, amennyiből a 4 megjött az angoltól.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Tomi0703 #57551 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb, ha kérnél egy fényképet az egyik felni belsejéről? Minden számodra szükséges adat ott van.
Na meg ennyiért már nepperkedni is megérné. Beszerezni a két hiányzó kupakot, kidobni a szelepeket és a hagyományos súlyokat, majd egy mosás és wax."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
gooool
őstag
válasz Tomi0703 #57549 üzenetére
Ez ahogy latom harmas Leguan felnije es nem jo a kettesre. A kettes osztokore 5x108, a harmase 5x113.
Tobbiek:
Anyum 206-osara is Apollo negyevszakost vettunk, eddig minden oke vele, kicsit hangosabb, mint egy szezonabroncs, de egyebkent atlagos felhasznalasra megfelel. Esoben, hoban fekut rendben van, kopni nem igen kopik jobban, mint barmi mas.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tomi0703 #54531 üzenetére
Lebontottam a kárpitot, ami amúgy baromi egyszerű, csak oldalt szét kell húzni a légzsáknál ahol a két darab találkozik. Felhúzod a huzatot és ott is a deréktámasz mechanika.
Fúróval ki kell fúrni a szegecseket (nekem f@szán meg is olvadt a merevítő műanyag, mert túlhevült), aztán szét tudod kapni.
Igazából a szegecsen kívül nincs vele semmi nehézség, én is meglepődtem, hogy mennyire egyszerű szerkezet. Meglátod és megérted a működését.Üdv, Balázs
-
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Tomi0703 #54423 üzenetére
Ha valami már kopott, azon nem segít csodaszer semmit. Üzemanyagba adalèk nem árt, vagy premium gázolaj használata, a kokszosodás ellen vèd, illetve letakarítja azt! Nálam segített ès egy fèl literrel kevesebbet is kèr százon belőle(omv maxmotion). Viszont az adalèkokkal vigyázz, a dpf nem minden esetben szereti....
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #54393 üzenetére
Mi a gond a Filtronnal, én championt semmi pénzért nem tennék be, havernak autópályán (nem renault) kinyílt a perem mellett és elfosta az olajat, gyári hibás volt.
Nem keveset ku..a an..zott, mire tudtunk rajta segíteni.
De ez extrém eset sokan megelégedéssel használják, én nem
Nekem vagy purflux vagy filtorn minden a kocsiban éppen mi van raktáron.Renault power
-
mckay
aktív tag
válasz Tomi0703 #52613 üzenetére
Tomi,
köszi szépen, már gyorsan meg is rendeltem az egyiket, amit linkeltél, méghozzá a Bosch-t azablaktorlok.hu-ról.
Már csak reménykedni kell, hogy tényleg passzolni fog.Mert pl a másik helyen amit javasoltál, a filterabc.hu-n például két Bosch is van erre a keresésre, és isten biza nem látom a különbséget:
[https://filterabc.hu/shop_search.php?search=ablaktörlő+laguna]Köszi és üdv!
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #51323 üzenetére
Ha nem volt benne motor cserélve, akkor azon kell, hogy legyen egy plakett, amin a motorszám van.
Illetve amikor vetted az eredetiségvizsgán feljegyezték, rajta van az igazoláson, ha nem boldogulnál a táblával.Amúgy vízpumpából gfaf, hepu, valeo.
A szetthez meg annyit, hogy én nem is bardiban vásárolok.Nekem gates szíjam van snr (gyári) csapágyakkal (nehéz volt beszerezni) , dolz vízpumpával, de sajnos ezt már nem tudom ajánlani, az utóbbi időben rengeteget romlott a minősége.
Nekem is jövő júliusban esedékes a vezérlés és egyébb apróságok cseréje.
Gates vezérlés lesz, hepu vízpumpával.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #51320 üzenetére
Nézzétek újra leírom az alapszabályt amit sosem szegek meg.
MINDENKI AZT RAK AZ AUTÓJÁBA AMIT AKAR ÉS AMIT A PÉNZTÁRCÁJA MEGENGED!!!
Egy biztos a vezérléssel a hosszbordással és a fékkel nem érdemes kisérletezni.
Én legalábbis nem szeretek.Ha a feszítő megszorul visz mindent, elpattan a szíj...nem sorolom.
5 évente kell vezérlést cserélni, akinek autója van és szereti azt biztonságosan használni, az szánja rá az összeget amibe kerül.Renault power
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Tomi0703 #50889 üzenetére
Az a baj, hogy már nincs benne a listámban, mert csak 2015-ig jeleníti meg a vásárlásokat.
De most rékeresve úgy emlékszem, hogy EZT vettem. Bár most valamivel már drágább, mint amikor én vettem.Van neki laguna2-höz is: [link]
Meg közben találtam angliából olcsóbban: [link]
Az biztos, hogy én a török csávótól vettem valahol 2013-2014 körül és tavaly, amikor eladtam az autót, még hibátlanul tette a dolgát.
Vonószem takarók: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
speedydb23
senior tag
válasz Tomi0703 #50298 üzenetére
Ez gondolom 1.9dci, 500k-ért ez a rendben van a motor nekem nem lenne elég ahhoz, hogy nyugodt szívvel megvegyem...
Minimum egy teljes átvizsgálás, diagnosztikával együtt, utána lehet tovább beszélgetni.
De szerintem 2002-es 1.9dci Laguna nincs aminek ne lenne baja, ez az én véleményem. (Mellesleg én is Lagunákat nézegetek, de 800k alatt még nem láttam dízelt ami vállalható lenne)
-
roseane2004
csendes tag
válasz Tomi0703 #49931 üzenetére
Szia nincs benne,100le feletti meganeokban van kettostomegu.
Nem szereti a rovidtavot,nem melegszik be telen 20km alatt sem.
Ha odafigyelsz is ra 4 porlaszto csere darabja 25ezer..Es ott van a turbo is mint hibaforras.Mi ketszer megggondolnank megegyszer dieselt varosi autonak.
1.4 8 szelep megolhetetlen es kedvezo a fogyasztasa.