Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Van rajta egy szűrű ami nem biztos, hogy takarítható.
Őszinte leszek Diesel AC még nem volt a kezemben.
Renault power
meroly
veterán
Nem csattog semmi, csak kileng a kar, ahogy a videon is láttad.
Impossible is nothing
Mágus2
Közösségépítő
Pont olyan mint a benzinesé, egy durvaszűrő fölött van egy elektromos pumpa
Savanya
addikt
Mióta van AC pumpa dízelen ??? Nagynyomású szívja fel az üzemanyagot és ha menet közben leáll akkor levegősen szállít vagy a főszűrő hibás- eltömődött . Lehet kicsi baj és nagyon drága baj is a forrása a leállásnak .
Mobilszámom: 70-516-8068
rob210
Topikgazda
Akkor neked az a sok gumikarikás szett kell.
Renault power
rob210
Topikgazda
Pedig van.
Bár én se értem.
De lehet, hogy ez még a DTI nél van???
Na ez most érdekes.
Emlékeim szerint valóban a nagynyomású szállít, de annak is van szűrője.
Renault power
Savanya
addikt
Mindenképpen szűrőt nézném én is meg előszór . Pontosabban a főszűrőt . Alján lévő kis szelepnél leengedném egy tiszta edénybe a gázolajat és megfigyelném nem-e vizes vagy nincsennek-e benne fekete kis apró szennyeződések .
Mobilszámom: 70-516-8068
diablo1984
veterán
Pedig pont az adagolósban nincs ilyen az biztos!
rob210
Topikgazda
Na akkor mi ez?
Renault power
diablo1984
veterán
Valami fèlreèrtès. De a dci-kben is van szerintem kèzi pumpa, ha lenne bennük ac, akkor az is felesleges volna, mert gyújtás ráadására tolná a cuccost. Nagynyomású rendszernèl(pl merci) hallattam már kisnyomású ac-ről, de a dti-nèl sosem hallottam búgást, ott az adagoló szívja fel a naftát tudtommal ès az továbbítja a porlasztókba.
rob210
Topikgazda
Este lesz időm beleásom magam a témába.
Kiváncsi lettem.
Renault power
meroly
veterán
Köszi én is úgy gondoltam, aztán ha nem oldja meg a problémát, akkor kutyacsont csere lesz.
Nincs baj, meg gondolom nem is lesz (vagy igen?), csak zavaró, szemem sarkából mindig látom.
Impossible is nothing
Mágus2
Közösségépítő
A cr-nek kell a segéd pumpa. Octaviaban nekem kettő is van a magasnyomású előtt. Egy a tankban 0,5Bar-ig, meg egy a szűrő után 7 bar-ig. Adagolósban csak szívókosár volt a tankban, mert az adagolóban volt a alacsony és magas nyomású pumpa is.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Oké de most már este áttanulmányozom a dolgot.
Gépkönyvem megvan átnyálazom, lesz időm és tudni akarom pontosan.
Köszi azért.
Renault power
rob210
Topikgazda
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én, még anno 1.5-2 hónapja vettem az olajraktárból 2X5 litert és volt rajta zárjegy. Viszont a cég azóta is elérhetetlen. Kíváncsi lennék, hogy tényleg mi a lófütyi történhetett náluk...
TayRol
veterán
Ha valaki 1.6 dci-nél dpf-et akar kiszedetni, csere vagy mosás céljából, készüljön több nappal és sok pénzzel...
rob210
Topikgazda
Ahol én veszem az 5w30 at ott sincs zárjegy.
Mostanában nem tesznek rá, de megbízható boltból rendelem, sose volt gond a zárjegy nélkülivel se.
Pár hónappal ezelőtt még én is zárjegy parás voltam.
A filterABC nél még most is zárjegyes ...
Renault power
rob210
Topikgazda
Ne már, dobott hibakódot???
A DPF csere az horror drága, a mosás meg lofütyit ér
Miért több nap, azt viszont nem értem???
Beáztatják, mint a nagyanyám a lepedőt
Vannak regeneráló szerek, de nem több napos a művelet.
A csere meg még inkább nem.
Renault power
TayRol
veterán
Mivel leesett a turbócső, ezért telement korommal. Mindent kicseréltek, de a komputer azt írja, hogy el van tömítődve.
Teljesen a tűzfalnál van, ki kell venni a motort. 1 nap ki, másfél nap vissza.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Megrendeltem ezt a zselés bakot, meg az alsó bakot is.
Remélem, hogy csere után nagymértékben javul majd (ahogy a laguna3 magyar és több német, francia fórumon is állítják) az alapjárati vibráció. Érdekes, aki beül hozzám azt mondja ez szinte semmi, hát engem meg idegesít néha de nagyon.
Az én motoromban (gondolom még) gyárilag a 112100004R kódszámú került, mint ami a képen is látható. Viszont erre a kódra már a linken látható 112105736R kódszámú és egy az egyben ugyanazt az alkatrészt dobja ki szinte minden oldalon emiatt elcseszni sem lehet a rendelést, mert az összes 2.0dCi laguna III-ba ez való és talán hihetetlen, de ebben az országban nem rendelhető.
Biztosan betudják szerezni, nem is erről van szó, csak olyan nincs, hogy én fellépek egy webshopra kiválasztom és kihozzák. Talán kissé nevetséges is, de az még jobban, hogy a renault kb 65-70 ezret mondott rá első körben és kb két hét szállítási időt! Röhej! Gondolom, másik 40 ezerért beszerelik, ami kb nem kapkodva is fél órán belüli művelet, csak a motort kell megemelni hozzá, míg cserélik.
A Lengyelek most 60 eurórért árulják ezt az eredeti alkatrészt, kiszállítással együtt 77 valamennyi, így lett ez mai árfolyamon 25.300.- ft.
112105736R
http://frauto.pl/poduszka-silnika-renault-laguna-iii-2-0dci-112105736r,id13032.html
Fent választható a pénznem.
Az autodoc-tól meg megrendeltem az alsót is, aminek a száma: 546190005R, szintén ennél az alkatésznél is az összes 2.0dCi-be ez való. Szerencsére, a Reanult nem tökörészett különböző és típusú alkatrészekkel. [link] A bárdi és a láng erre az alkatrészre átlagban 30 ezret ír. Kovácsnál, 12 ezer körül is van...
Nem normálisak. Ez is röhej kategória. Ennek a cseréjéhez is, addig tehermentesíteni kell a motort.
Bocs, ha ezt a lagunások már tudták, de talán, aki még nem, annak jól jött/ jön ez a kis segítség.
Azt írják, hogy csere/cserék után az autó, mint a benzines járású, hát ezt nem nagyon hiszem el, de ha tényleg így van, vagy valóban sokat javul, nekem bőven megérte/megéri kicserél(tet)ni.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Mondok neked egy titkot.
Szilent készítőnél legyártatható, jobb minőségben mint a gyári, töredék áron.
[ Szerkesztve ]
Renault power
forceberg
veterán
Gondolkodtam, hogy írok a Total Hungary-nek, mert direkt náluk is listázott viszonteladótól veszek csak Elf olajat.
A másik téma. Mind a 4 izzítóm ki van menve, egyelőre 30Nm-rel egyik sem jött ki, pedig két napja kapják tőbe a WD-40-et.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
ΞΔGLΞ
nagyúr
De gondolom nem az a bazi nagydög zselés? Mert tuti az lesz a ludas emiatt.
------------
Szerk:
Ezt a titkot meg sehol nem olvastam idáig, szépen őrizted , de nálam egy a lényeg, hozzák ki, tegyék be, eredeti legyen, minimum 2 év garanciával.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Na este ezt is megnézem, én úgy tudom nem ott van, de inkább ránézek, mint, hogy hülyeséget beszéljek.
A motort szerintem így se úgy se kell kivenni hozzá.
Nekem amikor a kipufogó flexicsövem lett cserélve, akkor is ki akarták venni a motort, meg leengedni a bölcsőt etc etc.
Elvittem egy hozzáértőhöz aki már nem egyet csinált.
A "nagyszervíz" helyett 3 óra alatt megvolt.
Nem szabad a szervízesnek mindent elhinni.
Renault power
rob210
Topikgazda
Van kiszedőd?
Mert anélkül meg se próbáld csak beletöröd!!!
Illetve a WD40 mindenre is jó, de erre nem.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Würth fagyasztóspray-el hideg motornál befújod és kitekered. -50fokra hűti az izzítót. Csavarlazítónak csak a fékolaj ér valamit, azzal érdemes locsolni. 4 euró egy flakon fagyasztó, annyit megér, hogy ne kelljen hengerfejezni.
TayRol: pucolják forró levegővel visszafelè és vibrációval. Az az egyedüli módszer, ami nem tesz kárt a kerámia szűrőben. Kvázi gyári új állapotúra pucolják.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
két helyen megkérdeztem/megnézték, azért remélem, hogy nem mondanak nagyon hülyeséget. de természetesen bármi lehet. sajnos nem fér ki a motor kivétele nélkül.
rob210
Topikgazda
Nem kérdeztél.
Meg leírtad neked vigyék oda rakják be.
Én pl a kutyacsontomat velük gyártattam le, mert elegem lett, hogy félévente cserélni kellett.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ok, kösz. Jó tudni, hogy ilyen is van. Most egyelőre mindegy, PP-on kicsöngettem már mindent.
Talán a többi apróbb "szarságokat" majd ledumálom velük, de abban biztos vagyok, hogy a a zseléssel ők nem tudnak mit kezdeni. Az nem egy egyszerű gumi+fémből áll, amit hipp-hopp legyártok.
De lehet azt is megtudják csinálni
[ Szerkesztve ]
Na_Ta
csendes tag
Július 14-én rendeltem FilterABC-ből, zárjegyes volt.
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5 Liter
A 4 literes képén nincs zárjegy.
[ Szerkesztve ]
NT
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem tudom egyébként, hogy a Laguna mennyivel volt/vagy helyesebben mikor elkészült manapság "rosszabb", ha lehet ezt a kifejezést használni egy szintén diesel talisman mellett komfortra? Jelen esetben ez a kicseszett vibráció. Szerintem a két autó között ebben az esetben nem lehet ég és föld különbség, mert a talisman-ban alapjáraton egy szösznyi, annyi remegés sincs, nyilván azért, mert új benne még szinte minden.
nem ültem még másik laguna hármasban, de szerintem ebben az autóban is ugyanolyan komfort lehet, ha minden alkatrésze frankó, mint a "taliban".
Na, jó nem forszírozom tovább, madj megírom, ha ki lettek cserélve. Mint írtam, másnak (utasnak) ez szinte fel sem tűnik, vagy hülyeség szinte az egész.
rob210
Topikgazda
Szerintem a laguna komfortja, ha a műszerfal cicergés meg lett szüntetve, kategória bajnok.
Talizmánban csak egyszer ültem, de hagyjuk is, mert ugy kellett kifeszegetni belőle, viszont benzines volt.
Renault power
forceberg
veterán
Milyen kiszedő? 10-es hosszú dugókulcs jó rá + nyomatékkulcsom van. Más mi kell?
Mágus: akkor a fagyasztás a jó megoldás?
Itt nem azt ajánlják: [link]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Ehhez van kiszedő készlet.
Föleg az 1.9 igen kényes könnyű beletörni utána hengerfej le. Ami alap hangon se olcsó mutatvány.
A fagyasztást már én is hallottam, de sose próbáltam még.
Az mondjuk szerencse, hogy legalább nyomatékkulccsal csinálod, és nem téped, mint sokan.
[ Szerkesztve ]
Renault power
forceberg
veterán
rob210
Topikgazda
Renault power
pubos
tag
rob210
Topikgazda
Felejtsd el.
Azt hittem ez már beleégett a köztudatba, hogy kamu.
[ Szerkesztve ]
Renault power
pubos
tag
mikor megvettem az autot bent volt vagyis van de nincs bekötve.akkor hagyom így.
xuldar
őstag
Alánéztek tegnap, a motortartó bakoknak semmi bajuk a szerelő szerint, így a kuplung kinyomócsapágyára tippelt a rángatás okaként. Szerintetek az egész kuplungszerkezetet illik cserélni, ha rossz a csapágy, vagy elég azt? Úgy tudom, ilyenkor ajánlott inkább az egészet kicserélni, ami kicsit húzós téma lenne. A probléma, hogy ez is csak tipp, ha nem a kuplungnak van baja, akkor is sokba kerül, mire szétszedik az autót meg összerakják.
Más. A tanksapkán van egy integrált gumifedő, ami odaszorul a nyíláshoz és nem engedi kijönni a benzingőzt. Ez a gumifedő el van repedve. Valami tudna adni egy cikkszámot vagy megnevezést, hogyan keressem webshopban? Úgy gondolom, ezt én is ki tudnám cserélni. Köszi!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
FRENK1988
veterán
Hány tartóval tartja a motort és a váltót?
Illetve nincs háttérvilágítása a rádió kijelzőjének, az érdekelne hogy tudnám kicserélni illetve milyen izzó kell bele?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
tigerscorpio
aktív tag
Szóval az ami szállítja az üzemanyagot. 1.9 dci 2001 es évjáratú a Scenic. Amiről beszélünk.
Valahol valaki ezt a kifejezést írta, aztán valahogy utána meg ezt írtam én is. Bocs, ha hülyeséget írtam. Ezért is kérdezek, ha valamit nem tudok.
Hogy helyükre kerüljenek a részletek 😊
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
meroly
veterán
Nemmondom hogy ugyanilyen de hasonló gondokkal küzdöttem 1.4 16V szintén, csak Clio.
Kíváncsi leszek neked mi lesz a baja.....
Impossible is nothing
xuldar
őstag
Érdekelne, nálad mi volt a gond.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
forceberg
veterán
Aki nem bízott a WD-40-ben
És lőn világosság, most a sötétben leállítás után azonnal rápróbáltam, 30Nm-rel mind a 4 megmozdult.
Reggel megyek is megvenni a gyertyákat
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Grat. én ilyesmire nem azt használom.
Jó cucc a wd40, de van annál jobb is
A lényeg a végeredmény.
Renault power
rob210
Topikgazda
Pedig az elektromos probléma lesz, vagy fals levegő és amikor bemelegszik "bedagad" megszűnik a jelenség.
Renault power
Nem olyan, mint a megane 2-nél, de itt is vannak műszerfal hangok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Igen tudom azt írtam pont, hogy ha megszünteti az ember a műszerfal nyüsszögését, akkor durván jó gép a lagu III.
Csak a műszerfalat kibontani lefedni visszarakni kevesen állnak neki.
Pedig megéri.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD