Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53651) rob210 válasza tigerscorpio (#53648) üzenetére


rob210
Topikgazda

Van rajta egy szűrű ami nem biztos, hogy takarítható.
Őszinte leszek Diesel AC még nem volt a kezemben.
:R

Renault power

(#53652) meroly válasza rob210 (#53649) üzenetére


meroly
veterán

Nem csattog semmi, csak kileng a kar, ahogy a videon is láttad.

Impossible is nothing

(#53653) Mágus2 válasza rob210 (#53651) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pont olyan mint a benzinesé, egy durvaszűrő fölött van egy elektromos pumpa

(#53654) Savanya


Savanya
addikt

Mióta van AC pumpa dízelen ??? Nagynyomású szívja fel az üzemanyagot és ha menet közben leáll akkor levegősen szállít vagy a főszűrő hibás- eltömődött . Lehet kicsi baj és nagyon drága baj is a forrása a leállásnak .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#53655) rob210 válasza meroly (#53652) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor neked az a sok gumikarikás szett kell.

Renault power

(#53656) rob210 válasza Savanya (#53654) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pedig van.
Bár én se értem.

De lehet, hogy ez még a DTI nél van???
Na ez most érdekes.
:F

Emlékeim szerint valóban a nagynyomású szállít, de annak is van szűrője.
:R

Renault power

(#53657) Savanya válasza rob210 (#53656) üzenetére


Savanya
addikt

Mindenképpen szűrőt nézném én is meg előszór . Pontosabban a főszűrőt . Alján lévő kis szelepnél leengedném egy tiszta edénybe a gázolajat és megfigyelném nem-e vizes vagy nincsennek-e benne fekete kis apró szennyeződések .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#53658) diablo1984 válasza rob210 (#53656) üzenetére


diablo1984
veterán

Pedig pont az adagolósban nincs ilyen az biztos!

(#53659) rob210 válasza diablo1984 (#53658) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na akkor mi ez?

Renault power

(#53660) diablo1984 válasza rob210 (#53659) üzenetére


diablo1984
veterán

Valami fèlreèrtès. De a dci-kben is van szerintem kèzi pumpa, ha lenne bennük ac, akkor az is felesleges volna, mert gyújtás ráadására tolná a cuccost. Nagynyomású rendszernèl(pl merci) hallattam már kisnyomású ac-ről, de a dti-nèl sosem hallottam búgást, ott az adagoló szívja fel a naftát tudtommal ès az továbbítja a porlasztókba.

(#53661) rob210 válasza diablo1984 (#53660) üzenetére


rob210
Topikgazda

Este lesz időm beleásom magam a témába.
;)
Kiváncsi lettem.

Renault power

(#53662) meroly válasza rob210 (#53655) üzenetére


meroly
veterán

Köszi én is úgy gondoltam, aztán ha nem oldja meg a problémát, akkor kutyacsont csere lesz.
Nincs baj, meg gondolom nem is lesz (vagy igen?), csak zavaró, szemem sarkából mindig látom. :(((

Impossible is nothing

(#53663) Mágus2 válasza rob210 (#53659) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A cr-nek kell a segéd pumpa. Octaviaban nekem kettő is van a magasnyomású előtt. Egy a tankban 0,5Bar-ig, meg egy a szűrő után 7 bar-ig. Adagolósban csak szívókosár volt a tankban, mert az adagolóban volt a alacsony és magas nyomású pumpa is.

[ Szerkesztve ]

(#53664) rob210 válasza Mágus2 (#53663) üzenetére


rob210
Topikgazda

Oké de most már este áttanulmányozom a dolgot.
Gépkönyvem megvan átnyálazom, lesz időm és tudni akarom pontosan. ;)

Köszi azért.:R

Renault power

(#53665) rob210


rob210
Topikgazda

Egy pár pillanatkép. ;)
Amikor a vízpumpa csak darabokban hajlandó kijönni.

Bölcsőszilent csere folyamatban. Isteni munka :) /erős irónia/

Muszály volt.

Renault power

(#53666) ΞΔGLΞ válasza forceberg (#53650) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Én, még anno 1.5-2 hónapja vettem az olajraktárból 2X5 litert és volt rajta zárjegy. Viszont a cég azóta is elérhetetlen. Kíváncsi lennék, hogy tényleg mi a lófütyi történhetett náluk...

(#53667) TayRol


TayRol
veterán

Ha valaki 1.6 dci-nél dpf-et akar kiszedetni, csere vagy mosás céljából, készüljön több nappal és sok pénzzel...

(#53668) rob210 válasza forceberg (#53650) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ahol én veszem az 5w30 at ott sincs zárjegy.
Mostanában nem tesznek rá, de megbízható boltból rendelem, sose volt gond a zárjegy nélkülivel se.
Pár hónappal ezelőtt még én is zárjegy parás voltam. ;)

A filterABC nél még most is zárjegyes ...

Renault power

(#53669) rob210 válasza TayRol (#53667) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ne már, dobott hibakódot???
A DPF csere az horror drága, a mosás meg lofütyit ér :(
Miért több nap, azt viszont nem értem???
Beáztatják, mint a nagyanyám a lepedőt :D

Vannak regeneráló szerek, de nem több napos a művelet.
A csere meg még inkább nem.

Renault power

(#53670) TayRol válasza rob210 (#53669) üzenetére


TayRol
veterán

Mivel leesett a turbócső, ezért telement korommal. Mindent kicseréltek, de a komputer azt írja, hogy el van tömítődve.

Teljesen a tűzfalnál van, ki kell venni a motort. 1 nap ki, másfél nap vissza.

(#53671) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Megrendeltem ezt a zselés bakot, meg az alsó bakot is.
Remélem, hogy csere után nagymértékben javul majd (ahogy a laguna3 magyar és több német, francia fórumon is állítják) az alapjárati vibráció. Érdekes, aki beül hozzám azt mondja ez szinte semmi, hát engem meg idegesít néha de nagyon.

Az én motoromban (gondolom még) gyárilag a 112100004R kódszámú került, mint ami a képen is látható. Viszont erre a kódra már a linken látható 112105736R kódszámú és egy az egyben ugyanazt az alkatrészt dobja ki szinte minden oldalon emiatt elcseszni sem lehet a rendelést, mert az összes 2.0dCi laguna III-ba ez való és talán hihetetlen, de ebben az országban nem rendelhető.
Biztosan betudják szerezni, nem is erről van szó, csak olyan nincs, hogy én fellépek egy webshopra kiválasztom és kihozzák. Talán kissé nevetséges is, de az még jobban, hogy a renault kb 65-70 ezret mondott rá első körben és kb két hét szállítási időt! Röhej! Gondolom, másik 40 ezerért beszerelik, ami kb nem kapkodva is fél órán belüli művelet, csak a motort kell megemelni hozzá, míg cserélik.

A Lengyelek most 60 eurórért árulják ezt az eredeti alkatrészt, kiszállítással együtt 77 valamennyi, így lett ez mai árfolyamon 25.300.- ft.

112105736R

http://frauto.pl/poduszka-silnika-renault-laguna-iii-2-0dci-112105736r,id13032.html
Fent választható a pénznem.

Az autodoc-tól meg megrendeltem az alsót is, aminek a száma: 546190005R, szintén ennél az alkatésznél is az összes 2.0dCi-be ez való. Szerencsére, a Reanult nem tökörészett különböző és típusú alkatrészekkel. [link] A bárdi és a láng erre az alkatrészre átlagban 30 ezret ír. Kovácsnál, 12 ezer körül is van...
Nem normálisak. Ez is röhej kategória. Ennek a cseréjéhez is, addig tehermentesíteni kell a motort.

Bocs, ha ezt a lagunások már tudták, de talán, aki még nem, annak jól jött/ jön ez a kis segítség.
Azt írják, hogy csere/cserék után az autó, mint a benzines járású, hát ezt nem nagyon hiszem el, de ha tényleg így van, vagy valóban sokat javul, nekem bőven megérte/megéri kicserél(tet)ni.



[ Szerkesztve ]

(#53672) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#53671) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mondok neked egy titkot. ;)

Szilent készítőnél legyártatható, jobb minőségben mint a gyári, töredék áron.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53673) forceberg válasza rob210 (#53668) üzenetére


forceberg
veterán

Gondolkodtam, hogy írok a Total Hungary-nek, mert direkt náluk is listázott viszonteladótól veszek csak Elf olajat.

A másik téma. Mind a 4 izzítóm ki van menve, egyelőre 30Nm-rel egyik sem jött ki, pedig két napja kapják tőbe a WD-40-et.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53674) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#53672) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

De gondolom nem az a bazi nagydög zselés? :) Mert tuti az lesz a ludas emiatt.
------------

Szerk:
Ezt a titkot meg sehol nem olvastam idáig, szépen őrizted :DDD , de nálam egy a lényeg, hozzák ki, tegyék be, eredeti legyen, minimum 2 év garanciával. :)

[ Szerkesztve ]

(#53675) rob210 válasza TayRol (#53670) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na este ezt is megnézem, én úgy tudom nem ott van, de inkább ránézek, mint, hogy hülyeséget beszéljek.
A motort szerintem így se úgy se kell kivenni hozzá.

Nekem amikor a kipufogó flexicsövem lett cserélve, akkor is ki akarták venni a motort, meg leengedni a bölcsőt etc etc.
Elvittem egy hozzáértőhöz aki már nem egyet csinált.
A "nagyszervíz" helyett 3 óra alatt megvolt. ;)

Nem szabad a szervízesnek mindent elhinni. :R

Renault power

(#53676) rob210 válasza forceberg (#53673) üzenetére


rob210
Topikgazda

Van kiszedőd?
Mert anélkül meg se próbáld csak beletöröd!!!

Illetve a WD40 mindenre is jó, de erre nem.

Renault power

(#53677) Mágus2 válasza forceberg (#53673) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Würth fagyasztóspray-el hideg motornál befújod és kitekered. ;) -50fokra hűti az izzítót. Csavarlazítónak csak a fékolaj ér valamit, azzal érdemes locsolni. 4 euró egy flakon fagyasztó, annyit megér, hogy ne kelljen hengerfejezni.

TayRol: pucolják forró levegővel visszafelè és vibrációval. Az az egyedüli módszer, ami nem tesz kárt a kerámia szűrőben. Kvázi gyári új állapotúra pucolják.

[ Szerkesztve ]

(#53678) TayRol válasza rob210 (#53675) üzenetére


TayRol
veterán

két helyen megkérdeztem/megnézték, azért remélem, hogy nem mondanak nagyon hülyeséget. de természetesen bármi lehet. sajnos nem fér ki a motor kivétele nélkül.

(#53679) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#53674) üzenetére


rob210
Topikgazda

[link]

Nem kérdeztél.
Meg leírtad neked vigyék oda rakják be.

Én pl a kutyacsontomat velük gyártattam le, mert elegem lett, hogy félévente cserélni kellett. :(

Renault power

(#53680) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#53679) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ok, kösz. Jó tudni, hogy ilyen is van. Most egyelőre mindegy, PP-on kicsöngettem már mindent. :R
Talán a többi apróbb "szarságokat" majd ledumálom velük, de abban biztos vagyok, hogy a a zseléssel ők nem tudnak mit kezdeni. Az nem egy egyszerű gumi+fémből áll, amit hipp-hopp legyártok.

De lehet azt is megtudják csinálni :)

[ Szerkesztve ]

(#53681) Na_Ta válasza forceberg (#53650) üzenetére


Na_Ta
csendes tag

Július 14-én rendeltem FilterABC-ből, zárjegyes volt.

ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5 Liter

A 4 literes képén nincs zárjegy.

[ Szerkesztve ]

NT

(#53682) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#53679) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nem tudom egyébként, hogy a Laguna mennyivel volt/vagy helyesebben mikor elkészült manapság "rosszabb", ha lehet ezt a kifejezést használni egy szintén diesel talisman mellett komfortra? Jelen esetben ez a kicseszett vibráció. Szerintem a két autó között ebben az esetben nem lehet ég és föld különbség, mert a talisman-ban alapjáraton egy szösznyi, annyi remegés sincs, nyilván azért, mert új benne még szinte minden.
nem ültem még másik laguna hármasban, de szerintem ebben az autóban is ugyanolyan komfort lehet, ha minden alkatrésze frankó, mint a "taliban".

Na, jó nem forszírozom tovább, madj megírom, ha ki lettek cserélve. Mint írtam, másnak (utasnak) ez szinte fel sem tűnik, vagy hülyeség szinte az egész. :D

(#53683) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#53682) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szerintem a laguna komfortja, ha a műszerfal cicergés meg lett szüntetve, kategória bajnok.
Talizmánban csak egyszer ültem, de hagyjuk is, mert ugy kellett kifeszegetni belőle, viszont benzines volt.

Renault power

(#53684) forceberg válasza rob210 (#53676) üzenetére


forceberg
veterán

Milyen kiszedő? 10-es hosszú dugókulcs jó rá + nyomatékkulcsom van. Más mi kell?

Mágus: akkor a fagyasztás a jó megoldás?
Itt nem azt ajánlják: [link]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53685) rob210 válasza forceberg (#53684) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ehhez van kiszedő készlet.
Föleg az 1.9 igen kényes könnyű beletörni utána hengerfej le. Ami alap hangon se olcsó mutatvány.
A fagyasztást már én is hallottam, de sose próbáltam még.

Az mondjuk szerencse, hogy legalább nyomatékkulccsal csinálod, és nem téped, mint sokan. :W

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53686) forceberg válasza rob210 (#53685) üzenetére


forceberg
veterán

A kiszedőkészlet szerintem sima dugókulcsokból áll, csak még hosszabb csőrésszel.
[link]

Ezen a motoron hozzájuk lehet férni:
[link]

30Nm fölé nem merek menni, 35-öket írnak töréshatárnak.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53687) rob210 válasza forceberg (#53686) üzenetére


rob210
Topikgazda

:R

Renault power

(#53688) pubos


pubos
tag

Helló.ezzel a fajta chip tuninggal találkozott már valaki?vélemény tapasztalat.....

(#53689) rob210 válasza pubos (#53688) üzenetére


rob210
Topikgazda

:C

Felejtsd el.

Azt hittem ez már beleégett a köztudatba, hogy kamu.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53690) pubos válasza rob210 (#53689) üzenetére


pubos
tag

mikor megvettem az autot bent volt vagyis van de nincs bekötve.akkor hagyom így. :)

(#53691) xuldar válasza xuldar (#53153) üzenetére


xuldar
őstag

Alánéztek tegnap, a motortartó bakoknak semmi bajuk a szerelő szerint, így a kuplung kinyomócsapágyára tippelt a rángatás okaként. Szerintetek az egész kuplungszerkezetet illik cserélni, ha rossz a csapágy, vagy elég azt? Úgy tudom, ilyenkor ajánlott inkább az egészet kicserélni, ami kicsit húzós téma lenne. A probléma, hogy ez is csak tipp, ha nem a kuplungnak van baja, akkor is sokba kerül, mire szétszedik az autót meg összerakják.

Más. A tanksapkán van egy integrált gumifedő, ami odaszorul a nyíláshoz és nem engedi kijönni a benzingőzt. Ez a gumifedő el van repedve. Valami tudna adni egy cikkszámot vagy megnevezést, hogyan keressem webshopban? Úgy gondolom, ezt én is ki tudnám cserélni. Köszi!

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#53692) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Hány tartóval tartja a motort és a váltót?
Illetve nincs háttérvilágítása a rádió kijelzőjének, az érdekelne hogy tudnám kicserélni illetve milyen izzó kell bele?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53693) tigerscorpio válasza rob210 (#53651) üzenetére


tigerscorpio
aktív tag

Szóval az ami szállítja az üzemanyagot. 1.9 dci 2001 es évjáratú a Scenic. Amiről beszélünk.
Valahol valaki ezt a kifejezést írta, aztán valahogy utána meg ezt írtam én is. Bocs, ha hülyeséget írtam. Ezért is kérdezek, ha valamit nem tudok.
Hogy helyükre kerüljenek a részletek 😊

" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****

(#53694) meroly válasza xuldar (#53691) üzenetére


meroly
veterán

Nemmondom hogy ugyanilyen de hasonló gondokkal küzdöttem 1.4 16V szintén, csak Clio.
Kíváncsi leszek neked mi lesz a baja.....

Impossible is nothing

(#53695) xuldar válasza meroly (#53694) üzenetére


xuldar
őstag

Érdekelne, nálad mi volt a gond.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#53696) forceberg válasza rob210 (#53687) üzenetére


forceberg
veterán

Aki nem bízott a WD-40-ben :D
És lőn világosság, most a sötétben leállítás után azonnal rápróbáltam, 30Nm-rel mind a 4 megmozdult.
Reggel megyek is megvenni a gyertyákat :)

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53697) rob210 válasza forceberg (#53696) üzenetére


rob210
Topikgazda

Grat. én ilyesmire nem azt használom.
Jó cucc a wd40, de van annál jobb is ;)
A lényeg a végeredmény.

Renault power

(#53698) rob210 válasza xuldar (#53691) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pedig az elektromos probléma lesz, vagy fals levegő és amikor bemelegszik "bedagad" megszűnik a jelenség.

Renault power

(#53699) mycso válasza rob210 (#53683) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nem olyan, mint a megane 2-nél, de itt is vannak műszerfal hangok.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#53700) rob210 válasza mycso (#53699) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen tudom azt írtam pont, hogy ha megszünteti az ember a műszerfal nyüsszögését, akkor durván jó gép a lagu III.
Csak a műszerfalat kibontani lefedni visszarakni kevesen állnak neki. ;)
Pedig megéri.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.