Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53801) rob210 válasza nünüke1975 (#53800) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem a lengőkar felütésre kattan ha már annyira kivan.
Ez a keret ami az egész futóművedet tartja.
Van benne két szilent aminennyi idős korára meghal elporlad.
Utána ezt produkálja.

De ez csak egy ötlet, ezeket a hangokat távgyógyítani nem lehet.

Renault power

(#53802) nünüke1975 válasza rob210 (#53801) üzenetére


nünüke1975
aktív tag

Köszönöm utána járok

(#53803) meroly


meroly
veterán

Kutyacsont nevű bak cserélve, váltóbot remegés megszüntetve, köszönet mindenkinek aki segített, szurkolt, válogatott, tanácsot adott :R :))

Impossible is nothing

(#53804) Nordik


Nordik
őstag

Szombathely illetve kb 50km-es körzetben van olyan aki tudna segíteni át állítani a fed. computeremet olaszrol angolra? Elvileg lehetséges, csak Clip kell hozzá. Csak egy beállítás és kesz. Javítsatok ki ha tévedek. :)

(#53805) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Agyalok már régóta, hogy megújítsam-e a lejárt TomTom navimat R-Link 2-n, de a f...om sem fog 85 EUR-t fizetni egy olyan térképért, aminek 2015/11 havi a jelenlegi verziója. Egyszer kiadtak egy rendszert+térképet a kocsira (volt talán 1 frissítés az elmúlt 1 évben), aztán onnantól el van felejtve, 0 support. Mint a MS mobilok :S Meg amúgy is, ott a Waze.
A másik amin kivagyok: nem mintha nagyon érdekelne a fogyasztás, de egyszerűen nem értem, hogy lehet, hogy sokan 5 liter alatti fogyasztást produkálnak az 1,5 dci-vel. Nekem egy jó ideje már stabilan 5,5. Pedig nem vezetek állat módjára. Igaz, 80-90% városi használat. Nem gáz, mert azért mégsem 10 liter, elégedett vagyok ezzel is, csak tényleg nem értem, hogy tudják sokan ennyire levinni. Na mindegy :)

(#53806) eTrade válasza Gabesz87 (#53805) üzenetére


eTrade
tag

Mivel valójában városban használod a kocsit, ezért szerintem az a 5,5-os átlagfogyi elfogadható érték.

Amúgy nem szoktad néha "kikormolni" autópályán?
Mennyi km van benne? Ha még relatíve friss a motor, akkor szinte biztos, hogy még lejjebb megy majd a fogyid.

[ Szerkesztve ]

(#53807) Gabesz87 válasza eTrade (#53806) üzenetére


Gabesz87
addikt

De igen, mivel szoktunk hazamenni szülőkhöz vidékre. Ritkábban Nyíregyháza felé, gyakrabban Szeged felé.
26000 km van benne amúgy. Tavaly nyáron olyan 5,3-5,4 volt inkább.

(#53808) rob210 válasza eTrade (#53806) üzenetére


rob210
Topikgazda

Vagy pont feljebb fog menni, ha vérosban használja.
1.5 dci vel vérosban 6.2 es átlagot is láttam már.
Szegény teljesen le volt kormolódva.
Igaz 95.000 színtiszta városi kilométer után.
;)

Renault power

(#53809) ΞΔGLΞ válasza AttyVin (#53798) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Egyáltalán nem éreztem veszélyesnek, főleg, mert ez egy hosszú egyenes az M60-as pályán, ahol már az is csúcsforgalomnak számít, ha 50km alatt 5-10 autóval találkozok. Jelen esetben egyedül voltam, de ettől függetlenül azért rutin is akad a tarsolyban. 88 óta levezettem több, mint 1,5 millió km-t, egyetlen karcolás nélkül és azóta is évente 100-120 ezerrel növekszik ez a szám.
Persze, elképzelhető egy hirtelen defekt, vagy berepül egy sas (volt rá példa) és neki baszodótt az a oszlopnak, nagyon sajnáltam, mert állatvédő (is) vagyok, de 150-nél nem rántok kormányt, bármi/bárki öngyilok jelölt miatt.

A németeknél az más tészta, ott nem fényképeznék, mert egyrészt tele van a pálya, másrészt ritkán megyek 220 alá.

(#53810) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#53791) üzenetére


diablo1984
veterán

2.0 dci a laguna? nekem a kis motoros konszernes autóm 2500fölött forog 140nél pályán, de akkor már 7 liter körül eszik.....

(#53811) Mágus2 válasza ΞΔGLΞ (#53796) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Milyen évjárat ez, hogy nincs benne DPF?

(#53812) ΞΔGLΞ válasza diablo1984 (#53810) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Igen, elhiszem, de az enyém az ATC-nél kapott chiptuning-ot és optimalizálást. ami majd négy óra volt és 170 ezer valamennyi.
Így lett 222LE és 467nm, na meg persze alig eszik valamit, épp ma írtam laguna3 fórumba, hogy engem nem érdekel a fogyasztás, de ha már szóba jött, akkor így alakul...

idézet:

Javaslom, pár tulaj csináltasson optimalizálást, mert nagyon megéri. Nekem 6.5 körüli fogyasztást kb 160 körül ír. 130-nál 4-4.4, 90-nél 2.5-3, de rátankolva még kevesebbre jön ki.
De engem ez a része nem is érdekel, nem emiatt csináltattam tuningot rajta, de a fogyasztás is optimalizálva lett, nem is akárhogyan, én rúgom neki, ahol csak lehet, élvezem az autót.

--------------

(#53811) Mágus2

2009/1

Ő lenne az: :)

[ Szerkesztve ]

(#53813) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#53812) üzenetére


diablo1984
veterán

Ez a kasztnis, pláne a 2 literes dci szerintem mind dpf-es volt már eredetileg, de ki lehet venni belőle gond nélkül, csak géppel ki kell írni....

2,5-3 litert azért megnézném, sőt azt is, hogy kevesebbet kell visszatankolni, azért ez egy 1500kg+-os kocsi, had ne egyen már 3 litert akármit is töltenek rá. hallottam már annyi 5 literes fogyasztású autót, ami sosem evett annyit, de ha 6ot mondasz vegyesbe nagyjából okés. Nekem a kismotoros cucc eszik 6 körül városban, pályán írtam is, de ott a fordulat nem durva, de a kombi kasztninak azért van légellenállása is, meg nem kicsi, bár erőtlennek sem hat!

De tény, hogy pályára a nagy motor ideális, a kicsi is tud menni ott nekem sem fogyik el(4esben 170 sima ügy és még tiltásig sincs forgatva és utána jön egy hosszú 5). Csak a képre nézve azonnal leesett, hogy nagymotor lehet 6os váltóval....

(#53814) speedydb23 válasza diablo1984 (#53813) üzenetére


speedydb23
senior tag

Ezek mind reális adatok amit feljebb írt a kolléga, mivel optimalizálva lett a 2.0dci motor...

90-nél sík úton, simán elhiszem a 3 literes fogysztást, mivel nem is erőlködik a motor, mondhatni 10%-os gázálláson tartja ezt a tempót...

[ Szerkesztve ]

(#53815) ΞΔGLΞ válasza diablo1984 (#53813) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

KT0K gyárilag részecskeszűrő nélküli. Az elején a matrica is írja, illetve nem jelzi a FAP-ot.
A dialogys is egyből egy sima csövet dob az elejére. Erről ennyit.
Megnézheted, várlak szívesen egy túrára, aztán, ha nem így van fizetek egy láda pezsgőt, de ez oda vissza érvényes. Most komolyan úgy érzem magam, mint a dedóban, ha ismernél fel sem merülne benned bármi kétség affelől, amit írtam. Az autó 90-es tempónál, teljesen egyenes utón, ami ritkán van, mert van amikor még szemmel sem érzékelsz egy emelkedőt, vagy lejtőt 2.5-3 liter között mutat, ami ritkán van, mert mint írtam én rúgom neki.

szerk:

Volt többek között egy 76-os lincolnom is 92 körül,egy town car continental 7600 v8, városban télen 45-50 litert evett.
Nyáron elég volt neki a 35 is. 90-nél 22-is elértem vele, ami szerintem csúcs :DDD

---------------

(#53814) speedydb23

Látom, te legalább érted mit jelent, ha valamit frankón optimalizálnak hozzáértők. :)

[ Szerkesztve ]

(#53816) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Tehát az én autómra csak egy ilyen "sima cső' való, semmi részecskexarság...

[link]

[ Szerkesztve ]

(#53817) Mágus2 válasza speedydb23 (#53814) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

90-nél sík úton, simán elhiszem a 3 literes fogysztást, mivel nem is erőlködik a motor, mondhatni 10%-os gázálláson tartja ezt a tempót...

Ez nem jelenti azt, hogy 3 litert fogyaszt, nekem a TDI mutat 0 és 18liter között bármit pedálállástól függően.

Nagy átlag meg 5,4 az utolsó 3200km-n, és nekem aztán hosszú a váltó...2800-as fordulaton 180km/h. Ne dőlj be a pillanatnyi fogyasztásmérőnek. ;)

[ Szerkesztve ]

(#53818) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#53815) üzenetére


diablo1984
veterán

azt, hogy pillanatnyiban mit mutat, az semmit sem jelent, nem fogsz sosem 3 literre visszatankolni egy ilyen autót! Pillanatnyiban tud a kis dízel is szép számokat produkálni, de nem életszerű a dolog, hogy 3 litert egyen, persze vannak szakaszok ahol talán, de a végére mégis 5-6-7 lesz vegyesben!

Ez nem dedó, csak én is imádom, mikor elkezdik egy másfél tonnás autóra írni, hogy 2,5-3 litert eszik, de hol, valaki tankolja már vissza egy teletanktól-ürestankig etapot és akkor mutassa a 2,5-3 litert, mert akkor a villanyautónak sincs értelme. Én is nézem a pillanatnyikat(bár nekem felfelé csal), de leszarom, úgyis visszatankolom kupakig és a km-re kiszámolom vegyesben, nem csak szakaszokat veszek a gép alapján.

szerk: ez egy kipuffcső, közvetlenül a turbó után kell keresni a dpf-et, utána minden csak cső....

[ Szerkesztve ]

(#53819) forceberg válasza Mágus2 (#53817) üzenetére


forceberg
veterán

Síknak lehet, hogy sík volt az az út, de lejtett :DD
Ilyenkor szokott az lenni, ha kiautókáznál ezekkel a csipkézett autókkal egy tankot, azt nálad kijönne a 6l-es fogyasztás, azt mondanák, hogy falábú vagy :D
A 2.0dCi ráncfelvarrás előtti Laguna 3 kombi 1500 kiló körüli.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53820) ΞΔGLΞ válasza diablo1984 (#53818) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

szerk: ez egy kipuffcső, közvetlenül a turbó után kell keresni a dpf-et, utána minden csak cső....

Láttad már a laguna3 alját hol helyezkedik el a dpf? Ezek szerint nem, mert nem írnál ekkora baromságot. :DDD A turbó után nálam egy flexibilis cső van és ennyi.Mint írtam is, az autó elején lévő gyári matricán sem szerepel a dpf. Nincs benne gyárilag.
Ugyanez BT01-nél, tehát szintén 2.0dci

látni a különbséget?

A többire meg már reagáltam, de utoljára, engem nem érdekel a fogyasztás, viszont az is biztos, hogy általában mindig úgy álltam be tankolni, mint amennyit a fedcomp mutatott, hogy mennyi van vissza, de inkább kevesebb ment bele, de...

Ezt nem 90km/h sebességhez mértem, mert 150 körül szoktam menni pályán is, oda pedig 6-6.5 körül ír és az teljesen reális volt eddig is. De a tkm aki bizonygat bármit is, fentebb írtam várlak tesztre szívesen. ;-)

[ Szerkesztve ]

(#53821) #32577792 válasza Gabesz87 (#53805) üzenetére


#32577792
törölt tag

5L alatt ha 90-el megy kint, inkább lassít, mint gyorsít, sík terepen és talán még gumi sem mindegy milyen.
Nekem 5,3-6 között eszik az 1,5 dci L3. 6-os fogyasztást most produkálta mol gázolajjal :(

(#53822) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Mégane I /Scenic I tulajok!
Hogy hívják az a borítást ami a tetőn van, eltakarja a tetőcsomagtartó csatlakozójat vagy hogy mondjam :DD
Az enyém már csúnyán eláll a kasztnitol így arra gondoltam hogy lecserélnem

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53823) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#53820) üzenetére


diablo1984
veterán

Igen az a fogyasztás reális, nem a 90es gurulás, elvégre a 90et is el kell érnie, de mind1 is! Nem az a baj, hogy hiszek vagy nem hiszek, hanem az, hogy te elhiszed, hogy az az autó tud 3 literrel eljárni(és nem 90-el gurulva 10 percig, mert az csak egy rész, az egészhez képest semmi).
Majd jön mycso ő majd megmondja, hogy az övé mikor eszik 3 litert! :D

(#53824) ΞΔGLΞ válasza diablo1984 (#53823) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Mycso-nak "sima" (nem tuning optimalizált) gyári 150 LE autója van, gyárilag ezek az autók 90 körül 5 litert esznek...
Természetesen nem gyorsításról volt szó eddig sem. :)

[ Szerkesztve ]

(#53825) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#53824) üzenetére


diablo1984
veterán

és egy gyáritól "jobb" programmal meg majdnem felét! Ezek a renault gyárban kurva hülyék a programokhoz! :D

(#53826) ΞΔGLΞ válasza diablo1984 (#53825) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az utolsó mondatot helyesbíteném "ide", de inkább "kiszállok" :-))). Basszus, ha az értetlenség fájna, most az intenzíven ordítoznál kábszerért.
További szép estét. :)

(#53827) #32577792


#32577792
törölt tag

Azért érdekes, hogy a gyári 115 lovas dci esetében van 120-as is, ahogy 2.0dci esetében is lehet látni ilyet.
Aztán ha jól gondolom, van mercinek valami amg nevű izéje, ahol gyári motorokat bizbaszolnak. Alapból csak finomítanak, nem nyúlnak a HW-hez, csak a SW-hez, mégis változik a motor karakterisztikája. Egy szó, mint 100, van egy tömegtermék, nyilván nem fognak egyedi beállításokat nyomni, hanem megy a stock roid :) Egy kézi készítésű gépnél tuti nagyobb az eshetősége az egyedi vezérlésnek is.

(#53828) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#53826) üzenetére


diablo1984
veterán

:DDD

(#53829) speedydb23


speedydb23
senior tag

Én itt arról beszéltem, hogy ha 100 km-en keresztül 90-el menne, olyan úton ami se nem ejt se nem emelkedik, akkor bizony az 3 litert fogyasztana! Az már más kérdés, hogy az átlagfogyasztást nem így mérik...

De ha életszerű példa kell, akkor úgy gondolom, ha az autópályán kimenne teletankolni és utána 100 km letekerne végig 90-es tempóval, és bemene megint tankolni, akkor nem menne 3-3,5 liternél több a tankba...

Részemről is lezártnak tekintem ezt a vitát, mert eléggé elbeszéltünk szerintem egymás mellett!

[ Szerkesztve ]

(#53830) kisninja válasza FRENK1988 (#53822) üzenetére


kisninja
őstag

Kapni, tető sin vagy mi viszont úgy emlékszem 30k csak arra nem emlékszem most darabja vagy a kettő együtt.
Én ezen okok miatt nem vettem.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#53831) rob210


rob210
Topikgazda

Én csak azt kérem a hangnem maradjon meg " családias " ami eddig jellemezte ezt a topikot....
:R

Renault power

(#53832) diablo1984 válasza speedydb23 (#53829) üzenetére


diablo1984
veterán

úgy még az is előfordulhatna, de ez nem életszerű használat, ez még nem jelent semmit, mert ez csak egy részlet az egészből! Ugyanúgy mikor télen a városban araszolsz 1 órát és akkor meg 12 literre jönne ki százra mégsem 12 litert eszik az autó. Fogyasztást nem így kell nézni, ezeket a pillanatnyi értékek inkább tájékoztató jellegűek. Elhiheted az enyém sem enne ilyen körülmények között többet, de ilyen körülmények nincsenek, 90-el pályán lassítás-gyorsítás nélkül nem tudsz több mint 1 órán keresztül menni(én már csak tudom, teherautót hajtottam 10 évig, az 90nél le van szabályozva), mindig utolérsz valamit, lassítani-gyorsítani kell így is, tehát nem életszerű.Pillanatnyi fogyasztásos képeket meg lehet mutogatni, de értelme nincs sok, 2000km átlaga már többet tud mutatni, főleg ha van benne minden vegyesen, mert az úgy életszerű.
Nem is értem, a fórumtárs miért húzta fel magát ezen, miért kezdett személyeskedni, mikor ő is írta, hogy 6-6,5re tankolja vissza, ami egy jó átlagfogyasztás, de engem nem érdekel, ha a tankból 100km-enként le kell engedni a felesleget, mert termel az autója sem, ő dolga.....Témát én is itt lezárom, látom te legalább érted, hogy én miről írok, a fórumtárs nem, ez van.

(#53833) FRENK1988 válasza kisninja (#53830) üzenetére


FRENK1988
veterán

Hú ezt emeszteni kell. Meg az asszonynak is :DDD

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53834) Mágus2 válasza diablo1984 (#53832) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Jó optimalizált motor erősebb és kevesebbet fogyaszt. Nem érted? ;] :DDD Na elég a mesedélutánból, mert a lovak zabbal mennek. Minél több a ló, annál több zab fogy. Ha nagyon van simogatva a pedál, minimálisan kevesebbet fogyaszthat, de nem fog, amint a lovak ki lesznek használva.

A BC értékeiről meg annyit, hogy minél erősebb az optimalizálás a bele nyúlás, annál többet csal a BC lefelé, csak ezt nem mondta a chiptuningos bácsi.

[ Szerkesztve ]

(#53835) LamerGyuri válasza rob210 (#53831) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Épp meg akartam írni, hogy az enyém mennyit eszik, és hogyan megy a tavaszi szoftverírás óta :U

Eh, akkor lecsúsztam, pedig én is be akartam dobni egy követ a tóba :D

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#53836) rsf


rsf
senior tag

Én amikor ilyen alacsony fogyasztási értékeket hallok vkitől mindig meg szoktam kérdezni, hogy tankoláskor mennyi litert tankolt mennyi kilométerre. De erre sosem jön válasz, mert kiderül, hogy mindig 5 vagy 10e Ft ért szoktak tankolni. Lényegében nem is tudják az autójuk tényleges fogyasztását.
Nem állítom hogy itt is ez a helyzet, de ilyen párost itt sem kaptunk.
Az meg hogy 3%-os lejtőn hátszéllel mennyit mutat a pillanatnyi fogyasztás mérő abszolút nem releváns infó. Nekem a Megane3-ban nincs is ilyen csak egy csík. Amin a skála 5,10,100Liter.
Ismerek olyat aki járt a rigotechnél opel insigniával.
Ő azt mondta, hogy a kocsi sokkal jobb lett mint volt.
Ha nyugisan megy vele akkor kevesebbet eszik mint elötte, de ha lépi akkor sokkal jobban megy de cserébe többet is eszik.
Üdv.

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#53837) rsf válasza LamerGyuri (#53835) üzenetére


rsf
senior tag

A konkrét tapasztalataidra kíváncsiak vagyunk. Csak a hangnemre kell vigyázni. :)
Üdv.

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#53838) rsf válasza Mágus2 (#53811) üzenetére


rsf
senior tag

Lazán lehet, hogy nincs benne DPF.
Mivel az 2009 óta kötelező a kocsi meg lehet, hogy 2008 10.hóban jött le a gyártó sorról.Aztán állt egy kicsit a szalonban végül januárban eladták.
Fater Kangója is így járt csak az az ABS-el.
Üdv.

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#53839) Mágus2 válasza rsf (#53838) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Feltételeztem, hogy minden dízel Laguna 3-ban van, de tévedni emberi dolog. ;)

(#53840) rsf válasza Gabesz87 (#53805) üzenetére


rsf
senior tag

R-Link2-ön ennyire gáz a térkép frissítés?
R-Link1-en rendszeresen jön. A legújabb 2017.09.20.-án jött ki.
Itt több variáció van de a legdrágább Teljes európa az 99euró.
Ezt most néztem meg neked az R-link store-ban.
Még jó hogy beléptem, mert jelzett , hogy van új frissítés a kocsira. :)
Üdv.

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#53841) rob210 válasza FRENK1988 (#53833) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na akkor ez most a tetőn lévő műanyag fekete díszcsík amit keresel?
Mert én azt bontottat szereztem, egy 97es meganeról.
Abban ugyanis még acél a merevitősín, nem az a szar műanyag ami elvetemedik.
Annyi, hogy műanyag patentet kell venni hozzá, ami egy 1000.- a szett.
A sínt meg 3000.- szereztem.
;)
Remélem egyről beszélünk.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53842) FRENK1988 válasza rob210 (#53841) üzenetére


FRENK1988
veterán

Uhhhh ezaz. Mégane és a Scenic egyforma lehet hosszra?

[ Szerkesztve ]

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#53843) rob210 válasza FRENK1988 (#53842) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gyári cikkszáma ugyan az.
-egyszóval ha keresel egy gen Ies Scenic I-et arról is jó, vagy ha egy megane egyről veszed le arról is jó.
Ami fontos, hogy 99 előtti legyen, azok még mind fém merevítősek és hiába 20 évesek patika állapotban vannak ellentétben a mi műanyag merevítősünkkel.
Illetve az enyémmel már nem :) én már egy 97 es hatchback sínjeivel róvom a kilómétereket.
;)

nekem 4000.- került szállítással mindennel együtt.
Leglicerineztem és sokkal szebb így az autó.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53844) titko válasza Mágus2 (#53839) üzenetére


titko
tag

2007-esben találtam DPF nélkülit amikor kerestem, az enyém is 2007 novemberi gyártás 2008 novemberi üzembehelyezés és DPF es.

(#53845) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

2.0 dci-ből (így laguna 3-ból is) valóban létezik gyárilag dpf nélküli változat.
A fogyasztásba nem akarok nagyon belefolyni...itt ismerősi körben van az enyémmel együtt 4 laguna 2.0dci(5ajtós, kupé, kombi is). Vegyes használat mellett 6.5 körül eszik mind. Több várossal 7l körül. Pályán 140-150km/h közötti tempóval szintén 6.5l körül van az átlag.
Ilyen 5.5l körüli átlagot főutas 90km/h-s tempóval lehet csinálni.
3-4literes átlag még az 1.5dci-től is parádés teljesítmény, pedig azok köztudottan takarékos motorok, ellenben az m9r 2.0dci-vel, amik köztudottam túlfogyasztanak a kategórián belül (2.0 crtd).

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#53846) rob210 válasza mycso (#53845) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én két hete jártam meg Lengyelországot oda vissza.
Itt ugye nincs kiépített pálya tehát, 60-70-90 ekkel lehet menni váltakozva.
Ezzel oda-vissza 1325 kilométeres távon sikerült elérni az 5,7 literes fogyasztást 2 személy plussz egy hétre való csomaggal.

De ez közel sem a reális fogyasztása a kocsinak ez meseszerű lenne, ha ennyit fogyasztana.
De vannak esetek amikor lehet csodákat kihozni autókból, főleg jó vezetési technikával, karbantartott autóval!

Ettől még a realitás talaján maradva az enyémnek 6.8 most az átlaga. Ami még mindig nagyon jó fogyasztás egy lassan nagykorú autótól :D

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53847) forceberg válasza rob210 (#53846) üzenetére


forceberg
veterán

Az 1.5dCi-met M2-vel 4l-re lehet levinni 90-es tempóval. Telitankkal mérve, ha nem megyek városba, meg gyorsan sem, a 4,2 hozható. Város vagy akár a 110-120-130-as tempó azonban már megnyomja.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53848) Gabesz87 válasza rsf (#53840) üzenetére


Gabesz87
addikt

Hát ez besza...behu....Én tavaly aug-ban vettem át a kocsit, utána nem sokkal, rá 1-2 hónappal volt talán rendszer meg térkép frissítés, de azóta semmi. R-Link Store-ban a Map Technical Info-knál 2015/11/19-e van, mint legutóbbi verzió. A teljes Európa térkép itt mondjuk 85 EUR, de mindegy, így nem éri meg, ha ennyire leszarják. Nem értem, minek erőltetni ezt a navi dolgot a kocsiba, ha utána rohadtul nem foglalkoznak vele.

(#53849) rob210 válasza forceberg (#53847) üzenetére


rob210
Topikgazda

A dci és a bebzin nem csapatban játszanak.
A diesel fogyasztásét sose fogom tudni űberelni ;)

Renault power

(#53850) tresh válasza rob210 (#53849) üzenetére


tresh
addikt

De, ha nem használod ;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.