Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Az utángyártottnál nagyon figyelj, higy szabványos legyen!
Nagyon sok nem kapja meg az E számot, de még is forgalmazzák.
Műszakin meg nem megy át és a rendőr is megbüntethet.
Egyébként van olyan angeleyes ami nagyon jól mutat és világít is, valamint szabályos is, de én ebből a kategóriából, még csak a gyári többszöröséért találtam.
25e volt a legolcsóbb amit be is lehet szerelni.
Míg a gyári 11e ért már van.
Renault power
rob210
Topikgazda
A légszűrő után a szívósor előtt.
A tűzfal felöl kell bontani.
Ott keresd ahova a gázbowden becsatlakozik.
Renault power
Drughi
addikt
Konkrétan erről az Angel Eye-ról van szó: [link]
Gyári lámpát az unixnál néztem, a Valeo-s 38e/db, valami noname márka (számomra) 18e/db
Urak, asszem már volt ilyen probléma másnál is. Fhp jeladó?
Megane 1.6 benzin `2000, reggel indul, ha rövidebb távot megy, leállítás után egyből indul. Viszont hosszabb út után, ha megmelegszik leállítás után nem indul vissza, csak nagyon sokadjára.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
megtakarítod és kiderül!
rob210
Topikgazda
Ez oké de majd 50e egy darab.
Rá akarsz dobni egy százast csak a lámpákra? Mert amúgy jó és jól is néz ki.
Renault power
rob210
Topikgazda
Próbáld ki amikor nem indul, hogy a gyújtást ráadod párszor, de nem indítod be mondjuk 3 szor ha 4.ikre indul akkor AC ha akkor sem.
Úgy nyisd ki a tanksapkát.
Egyébb esetben FHP, bár az a forditottja szokott lenni, azaz melegen indul, de hidegen nem.
Még a gyertyákra is érdemes lehet ránézni
Renault power
PowerBuldog
veterán
Az ár 1 szettre értendő és 2db első fényszórót (jobb és 1 bal)
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Directors
senior tag
Köszi!
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Drughi
addikt
Egy szett ennyi. beszereléssel együtt megúszom 50e-ből, meg egy üveg házipálinka.
rob210
Topikgazda
Valóban.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Le kell hozzá szedni a kárpitot, anélkül ez csak vésővel jön le.
Onnantól viszont gyerekjáték.
rsf
senior tag
Nekem a szarakodást a FHP jeladó a Clióba hidegen és melegen is csinálta random. De inkább melegen. Reggelente első indításkor sosem. De olyan volt, hogy meló után elmentem a boltba 1km aztán ott meg már nem indult csak harmadszorra.
A takarítás sem segített aztán vettem bele egy utángyártottat 7eFt-ért és azóta is jó.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
nünüke1975
aktív tag
Hidegen hosszú indítás szóval nem pöcre az is fhp jeladó probléma?
Smith Ügynök
tag
Üdv újra!
Az alapjárati gonddal sikerült szerelőhöz eljutnom, fojtószelepet tisztított, sokkal jobb a helyzet, egyelőre ennyi.
Na ma viszont megint új dolgot vettem észre:
Hidegen indítva enyhe fehéres füst jön a kipufogóból, pár percig járattam, addig megmaradt a füst. Meleg motoron nem vettem ezt észre, de hogy meddig jön a füst nem tudom. Azt vettem még észre, hogy kb. 5 hónap, 7000km alatt egy ujjnyi fogyott a hűtővízből. Aggódjak szerintetek, vagy ez még belefér?
Köszi
Criminal017
őstag
Sziasztok,
beállnék én is a sorba, nálunk is van valami gebasz. Nem nagy, de kicsit idegesítő.
Renault Scénic II, 1.5 dCi, 2007-es
Egyesből, "hirtelen" gyorsításkor vagy kisebb szögű kanyar (kicsi körforgalom) bevételekor csipog kettőt a kocsi és a műszerfalon braking/parking faultot ír. Nem tudom melyiket sajnos, mert amilyen hirtelen kiírja, olyan gyorsan el is tűnik.
Mi lehet ez? Valami kontakt hiba? A fedcomp eltárolja a hibát, attól függetlenül, hogy eltűnt? Mert akkor elmennénk kiolvastatni, az lenne a legegyszerűbb.
Köszi előre is.
just
aktív tag
Fékolaj szintre nézzetek rá, amikor megmozdul a tartályban a folyadék akkor jelezhet a szenzor.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Az inkább ac.
Lassacskán nekem is cserélni kell majd.
Renault power
rob210
Topikgazda
Első körben én is a fékfolyadékot mondanám.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ameddig az olajbetöltő kupakja nem habos, vagy nem heti szinten fogy el a tartályból a víz addig ne idegeskedj.
Utána viszont már kár idegeskedni, akkor szerelő kell
Renault power
forceberg
veterán
És ha füstöl/gőzölög az olajbeöntőnél egy dCi? Kopott a motor, vagy akár csak régi, elvékonyodott lenne az olaj?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
eTrade
tag
Olvass vissza, hisz olyanok vagyunk mint a nyitott könyv.
Inkább te mesélj valamit.
Mágus2
Közösségépítő
Olyan, mint valami talpas gömbfej a lengőkarban.
rob210
Topikgazda
Már volt megfejtés hátsó híd rugó fészek.
Renault power
baluka6
aktív tag
A rugó is megérne egy képfeltöltést..
gergo5991
őstag
kartergáz? videjó
nem értek hozzá totál laikusként irok most
rob210
Topikgazda
Azt előbb rekonstruálni kéne, hogy rugónak nevezhessük
Renault power
Drughi
addikt
Ma beadtam a derekamat és megrendeltem végre a lámpát
Vaciláltam, hogy ez vagy valamilyen utángyártott legyen, de ennyit "vadság" kell
Kap még hozzá 2 NBU izzót a távolsági, meg 2 Cool Blue-t a helyzetjelző és kész is.
Smith Ügynök
tag
Ok, Köszi! Megnyugodtam
Xantomas
őstag
A nyár elején én is beléptem a Meganosok klubjába egy 2006-os CC-vel.
1.9 dci, mert perverz vagyok, 131 lovas FAP-os, mert ezt még lehet is tetézni. 178ezer Km van benne, szóval jóindulattal még nincs élete felénél. Sajnos egy 2.0-s dci-t elvittek előlem.
Nagyjából semmi komoly gond nincs az autóval, látszik rajta, hogy használva volt, viszont így utólag az is, hogy az utóbbi időben csak használva volt, költeni nem igazán, és azért adták el, mert nem is akartak rá költeni. (Ezt mondjuk nem ezzel indokolta, de ilyen az, ha az ember naív, és hisz egy bírónak)
Előtte egy ismerős használta sok éven át, és az akkori szerelőjét is ismerjük, az jókat mondott a kocsiról, de azt mondta, hogy a kopó részeket azért érdemes lenne cserélni, alkudjak az árából.
Nem tudtam alkudni, elvitte volna valaki más (vagy bedobta a legolcsóbb nepper trükköt), azóta ezt bánom. Pl minden tárcsa a gyári határérték alá volt kopva 1-1,5 mm-rel, nem is tudom, hogy ment át pár héttel a vásárlás előtt a forgalmi vizsgán, ráadásul olyan vállasak is voltak, hogy nem tudom hogyan cseréltek benne betétet, de azok elöl újak voltak.
Túl vagyok:
- Egy szett hátsó féktárcsa-kerékcsapágy, és fékbetét cserén,
- egy 4 felnit érintő görgőzésen, mert mindegyik fel volt ütve a belső oldalon
- négy nyári gumi cseréje, mert kopottak voltak, és bár úgy vettem, hogy ez még kibír két nyarat, mikor levették görgőzéshez, akkor mind a négy tele volt dugózva, és a szelepeknél is eresztettek
- pollen, és légszűrő csere
- EGR szelepet megnéztem, csak nagyon-nagyon minimális korom lerakódás van benne
- szíjak, görgők szépek kopás, lógás, nyoma sem látszódik. 160E kmm-nél volt szíjcsere.
- tükör mozgató kar működése sztohasztikus volt, kipucoltam, most tökéletes
- betettem a motortér esőtálcájának a gyári alátámasztását, mert nekem is meg volt rogyva, és nagynyomású mosóval mosva a kocsit, az ablak aljáról beleverődött a motortérbe némi víz. (ekkor pár órát nem volt hajlandó bekapcsolni a belső levegő ventilátora, ugyanakkor semmi hibát sem olvastam ki)
- csináltam a rádióra AUX bemenetet, de tervben van egy androidos fejegység, de csak a zene, meg a navi miatt kicsit túllövésnek érzem.
- kicseréltem a tompított izzóit az erre kitalált nyíláson keresztül. Annyira nem volt nehéz mint amilyennek leírták. Lehet elmegyek nőgyógyásznak.
- a hátsó lámpák testelése mindkét oldalnál kendácsolva volt. Ezeket megoldottam rendesen, hogy újrakrimpeltem a csatlakozókat, meg kicseréltem az izzókat benne.
- minden lefolyót kipucoltam, köztük a klíma kondenz kifolyót is. Ez tele volt fekete iszappal, a pollenszűrő előtti, és mögötti rész pedig falevél reszelékkel, a kondenzvíz meg szépen áztatta a kárpit szivacsát. Szerencsére a nyári melegben ez kiszáradt, de segített benne, hogy majdnem 5 l vizet porszívóztam ki belőle.
Ami hátra van:
- olajat, olajszűrőt a jövő héten cserélek, felkészítem a télre
- első tárcsák, betétetek, kerékcsapágy cseréje, mert kanyarban, és 40-50 között hallom, hogy néha van hangja. A fene sem tudja, hogy mennyit használták felütött felnikkel.
- fékolaj csere
- szíjak, görgők cseréje lassan érik, majd tavasszal, vagy 200e km környékén, mert jobb megelőzni a bajt.
- külső kilincsek mikrokapcsolóit cserélni, mert nem zárják a kocsit, csak távirányítóról, vagy csomagtartóról tudom a központi zárat zárni.
Az előző tulajtól azon a karbantartások egy részét megkapta, amik inkább csak törődést, de pénzt nem igényelnek, pl bőr belsőt rendszeresen ápolózta babapopsi törlőkendővel, meg bőrápolóval, a gumi kédereket folyamatosan glicerinezte, dörzsölődő felületeket szilikon-zsírozta, belteret rendszeresen takarította, ergo szakadt kéderem nincs, beázás nyoma sem látszódik, a nagy viharokat is túlélte, tető szenzorok teszik a dolgukat, de azért látszik rajta, hogy 1-2 vezeték volt már javítva.
Egyelőre, lekopogom, semmi baj nincs vele. Teszi a dolgát, 6l az eddigi teljesen vegyes fogyasztásom, városban csak nagyon ritkán használom, és csakis akkor, ha minimum 20-25km-t megyek vele leállítás nélkül. Városban, rövid távokra marad a bringa, meg a BKV, de így is csak 52km-h a benne levő átlag sebesség.
Megjártuk vele azóta Ljubljánát, Triesztet, a nyáron jó-párszor Bp-Balaton, havonta 1-2x oda-vissza 350km autópályán, szigorúan betartva minden korlátozást.
Két személlyel isteni, néggyel már, nem annyira, tényleg csak szükség esetén. Az isofix üléshelyeket kipróbálni még nem tudtam, egy ideig nem is szeretném.
Eddig csöpögő esőben csak egyszer próbáltam tető nélkül, de határozottan élmény, ha közben még süt a nap is, és látod a szivárványt, szóval a legigazibb kabriós giccset éltem át amit csak lehetett. 50 fölött tényleg nem esik be semmi.
Akinek ilyen motorja van, az mit tud a FAP regenerációs ciklusáról. Mikor, hogyan kapcsolja be a motor vezérlése? Állítólag akkor ha érzékeli, hogy konstans pályatempóval megy az ember, és kicsit több naftát adagol, hogy növelje a kifupufogógáz hőmérsékletét, de nekem ez urban legendnek tűnik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Nordik
őstag
Honnan tudok beszerezni csomagtér ajtó gumi átvezető csövet? El van szakadva sajnos. Megane 2 2004 lépcsőshátú.
rob210
Topikgazda
Az mi ?
Renault power
baluka6
aktív tag
Amibe futnak a kábelek a csomiajtóhoz.
<Mateus>
tag
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy Renault Megane III coupe 1.4TCE autóm és néha fura hangot ad ki a motor. Pontosabban csak leállításkor és akkor se mindig adja ki ezt a hangot.
Megpróbáltam rögzíteni leállításkor, nagyjából sikerült is.
A hangot feltöltöttem Ide , 23-25 másodperc között lehet hallani egy ilyen éles csikorgó hangot. annyit tudni kell még hogy pénteken lesz cserélve a hosszbordás szíj.
Esetleg tudnátok tippet adni hogy mi okozza ezt a hangot?
Köszönöm
rob210
Topikgazda
Ahha szóval ez kell Mert így már értem.
Renault power
baluka6
aktív tag
Hát csak ez nem jó a 2es Megane-hoz, mert annak ovális a gumi vége, ami a csomiajtóra és a kasztnira csatlakozik.
FRENK1988
veterán
Renault kereskedés tud segíteni
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Oké oké csak egy link volt, nem típus azonos azt tudom, csak, hogy erről beszélgetünk.
Renault power
rob210
Topikgazda
A vicc az, hogy nem találtam hozzá még cikkszámot se.
Ebayen van azt tudom.
Renault power
baluka6
aktív tag
Igen erre gondoltunk. Állítólag a Renault-ba sem vészes az ára, bár én még nem jutottam el odáig, hogy megkérdezzem. Ha jól emlékszem 3-4 ezer forint körül van.
#32577792
törölt tag
Generátor szabadonfutó?
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, lenne egy nagyon laikus kérdésem: a twingóban gyárilag olyan a hátsó ablaktörlő, hogy bármilyen pozícióban kikapcsolva visszatér az alaphelyzetébe, igaz? :-)
rob210
Topikgazda
Ez nem csak a twingora igaz.
Viszont ki szokot kopni a végállás.
Renault power
FeniX-
aktív tag
Szia, köszönöm!
bagyulus
tag
Szép napot szeretném meg kérdezni, 1.4Thalia ( 8 szelepes, benzin,motorkód K7JA700 ) szelephézagot (2001) Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Louies
tag
Valaki letudta már tölteni? Can Clip for Renault V169 Software.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
rob210
Topikgazda
Ha volt szelep cserélve akkor szívó 0.1 kipufogó 0.2
Ha nem volt cserélve akkor 0.15 / 0.25
Renault power
bagyulus
tag
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN