Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
pubos
tag
Helló.Biztos tudja valaki Laguna 3 váltóba mennyi olaj megy?Felöntő,esetleg nivó merre található rajt?Leeresztő az megvan.
rob210
Topikgazda
Szervíz program
Renault power
orosziem81
tag
Szintén 2.0dci.
Az enyém ugyanitt és ugyanígy van elrepedve. Nálad miért kell cserélni? (gondolom nem azért, mert csúnyán néz ki)
Milyen motor, milyen váltó?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
pubos
tag
1.5 dci hát hogy a váltó milyen azt nem tudom.vagyis annyit hogy manuális 2008évjárat.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyrészt, mert ha repedt, akkor már nem igazán tudja ellátni a feladatát, vagyis cserés, másrészt...
Remélem, hogy javul a pici alapjárati "remegés", (ami tulajdonképpen alig érezhető, de mégis van ) majd holnap kiderül javított-e valamit rajta.
Ha nem, akkor kicseréltetem az összes bakot.
Ha meg ez az autó ilyen "gyárilag", akkor ennyi, többet nem tudok érte tenni.
De legalább ki vannak cserélve rajta dolgok és egy jó darabig nem kell foglalkozni vele...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
5 vagy 6 sebességes?
Hány lovas a motor?
Renault power
1.9 literes adatot találtam hozzá: Tranself NFJ 75W-80
Van asz összefoglalóban egy link, az alatt sokminden megtalálható: elf-total
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Ha ilyen egyszerűen megy, valamelyik nap kicserélem én is.
Most viszont van valami levegő kifúvásom, holnap nézik meg, hogy hol és mi lehet. Én csak hallom, de nem látok/érzek semmit, már amennyire végig tudtam tapizni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Annyi bizony és még az is mindegy, hogy dpf vagy sem.
A váltóolaj így is úgy is 1.9 liter.
Renault power
pubos
tag
Köszönöm.most már csak azt kellene kideríteni hol tudom majd beleönteni
rob210
Topikgazda
Ha adsz egy motorkódot adok egy képet hol keresd.
Renault power
FeniX-
aktív tag
Bocsánat, hogy ismét összefoglalom, csak hátha valakinek beugrik valami új, amire eddig még nem gondoltunk.
Tehát, ez a twingómnál ( 2000, 1.2, D7F700 mot. kód ) az a hiba, hogy:
Ha a felénél kevesebb benzin van benne, akkor időről időre leáll.
Van, hogy még napokig teljesen jól tudok vele menni, máskor meg az első 200 m után leáll, és utána kb. 2 percenként megismétlődik a hiba, vagy random, de 1 km-en belül akár többször is.
2x volt kifejezetten renault szerelőnél ( magán, de megbízható, jó ) és nála nem produkálta a hibát.
Az ECU-t kiolvasva azt a furcsaságot találta, hogy a check engine visszajelző egyáltalán nem működik, sem a műszerfalon, sem a kontrol programjából kivillogva. ( Ugyanez igaz, a légzsák vezérlő részére is: pedig tudjuk, hogy törve volt a jobb eleje )
Úgy amúgy minden mást rendben talált.
Egy másik szerelőm ( aki a renault előtti érában volt [hihi] ) azt mondta, hogy az AC mégsem lehet rossz, mert ott nincs olyan, hogy "mennyi benzin" van a tankban, és hogy alulról, vagy felülről szív.
Egyelőre itt tartunk, ha bárkinek bármilyen használható ötlete van...
Most egyelőre teletankolgatom, és így használom, így most oké.
( Sorry ha néhol pongyolák a megfogalmazások, próbáltam érthetően leírni )
Köszi, üdv!
rob210
Topikgazda
Nem lehet, hogy levegős a rendszered?
Mennyit fogyaszt ez a kocsi most?
Illetve visszacsapó szelep van a benzin körön, ha nincs érdemes lenne belerakni egyet.
A másik a benzinszag engem ez aggaszt ennek én mielőbb utánna járnék a helyedben, mert ha olyan a hiba, szar végignézni a kocsid mellet, ahogy leég, már ha szerencséd van és mellette állsz.
Nem riogatni akarlak, de pont tavaly volt itt nálunk egy fiat puntó a kerületben ami kiégett.
Renault power
FeniX-
aktív tag
Bocsi, már nem tudtam szerkeszteni: Ha leállt, utána kb. a 3. indításra beindul, mintha mi sem történt volna.
A leállásnál pedig az a koreográfia, hogy érezni, hogy motorfékkel gurulok, és néha "ránt egyet", és utána megy tovább, máskor pedig kigurulok a szélére, és kulcsra beindul ( 3.-ra )
Sziasztok, olyan problémám lenne egy 2002-es megane 1-el 1.4benzines, hogy van amikor indul van amikor nem, totál random, de tekerni mindig teker, csak beindulni nem akar van hogy 10-re sikerül van hogy elsőre is. Mi lehet a baj?
FeniX-
aktív tag
Értem, köszönöm. Amint lesz időm, viszem újra valahova.
A fogyasztást még nem mértem le, talán a héten.
Ezt a visszacsapó szelepet hova kéne pontosan beépíteni?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Szia a tipikus FHP (felső holtponti jeladó) hiba.
Egy 10 es kulcs és a cserealkatrész megoldja.
Renault power
rob210
Topikgazda
Az injektorok elé, hogy megtartsa a nyomást.
Én továbbra is arra gondolok, hogy valahol a nyomás nem épül, fel időben és ezért áll le.
Mivel az injektorok elhasználják a rendszerből (befecskendezés) az üzemanyagot, ezért nem tudod azonnal újraindítani. Fel kell termeljen az AC.
Jó lenne tényleg elvinned, már valakihez, aki lépésről lépésre végigjárja a problémát.
Ilyenkor végig kell menni minden lehetséges hiba okozóján.
Teszteléssel, nem cserélgetéssel, mert az egy vagyon.
Renault power
Köszi szépen a gyors választ, annyi kérdésem lenne, hogy előfordulhat, hogy be se fog indulni abszolút vagy marad ez a nehezen indulgatás, mert a héten még tuti nem jutok el szervízbe vele.
rob210
Topikgazda
Ezzel el ne menj szervízbe.
Ott a duplájába fog kerülni, és ha van egy 10 es villáskulcsod te magad is meg tudod csinálni.
A válasz pedig igen, ha teljesen meghal a jeladó akkor az útszélén hagy.
Renault power
Rendben, köszi szépen. Még egy valami lenne, a kulcs erősen el van korrosálódva, azt sima dörzspapírral tisztíthatom, vagy mivel ajánlott?.
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Alapjárati motor/szelep már kizárva?
FeniX-
aktív tag
Igen.
De milyen köze lehet ennek ahhoz, hogyha televan a tank, akkor problémamentesen megyek vele.. nem értem.
meroly
veterán
Ma az összefoglalások napja van
Álljon itt az enyém, hátha beugrik valakinek valami.
Röviden tömören a kocsi hidegen csak gázadásra indul el, különben lefullad(na).
Nap más szakában tökéletes, ezt csak reggel csinálja.
Tudom rob210, kell gázt adni de ez a gázadási mennyiség már a tűréshatáron kívül van. Ahogy jön a hidegebb reggel egyre jobban érezni ezt. Van egy facebook csoport ott is írtuk páran hogy ez a jelenség van másnál is. Nekem szépen indul (második gyújtásráadásra pöccre mert akkor hallom az ac pumpát is), szépen jár 1100-1200 körül majd szépen csökken ahogy melegszik menet közben és beáll a normál 700-750-es tartományra, mint a nagy könyvben.
Kis benzinszag van ilyenkor hidegen, de ez sem kritikus és főleg akkor érzem ha tolatok és ha le van húzva az ablak.
Korábban fojtószelepet tisztítottunk, azt gyári diaggal alapra állítottuk, 4 új beru tarfó 4 bosch gyertyával, mert háromhengerezett, azóta ez a hiba nincs. Ma cseréltetek benzinszűrőt, de kétlem hogy köze lesz hozzá.
Hibát nem jelez, Clip szoftver rejtett hibát sem tárol sehol, látszólag minden tökéletes.
Utána gugliztam ma kicsit, esetleg a lambda szonda lehetne még, de azok értékei hidegen reggel, első és hátsó: 409,92mV, úgy olvastam ez normál.
Más tippem nincs, mindenki azt mondja meg kell szokni, ez ilyen, de azért hátha.
Clio 1.4 16V 2003 (27ekm, megkímélt, garázsos stb stb)
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
meroly
veterán
(az én tűréshatáromon, természetesen 2200-2500-ra pörög max ilyenkor)
Impossible is nothing
gixxergabi
senior tag
Folyadék oszlopnak is van nyomása, talán épp csak annyit segít hogy ne legyen probléma...
(ha jól emlékszem a tankszellőzőt már kizártátok)
Magas fordulaton jön elő a probléma, vagy épp csorogva a forgalommal is előjön?
meroly
veterán
Filtron üzemanyagszűrő helyett Championt hozott a srác.
Jó ez vagy cseréltessem?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
FeniX-
aktív tag
Szia, tök random.
Csorogva is kijön, de volt már, hogy visszaváltottam, és elkezdtem "nyomni" és akkoris, tehát erre érzéketlen a probléma.
Igen, a tankszellőztetőt kizártuk, kipróbáltam úgy is, hogy teljesen kinyitott tankkal mentem egy ideig, és akkoris produkálta.
rob210
Topikgazda
Én kicseréltetném már csak dacból is, mert nem azt rendelted és nem hívott fel, hogy nem tudja azt hozni amit rendeltél.
Renault power
rob210
Topikgazda
Urak a pofám leszakad.
Jövő évre (periódusra) megint emelkedik a biztosításom, úgy, hogy bonuszban jobb lettem.
tele a tököm a biztosítók rablásával.
Renault power
meroly
veterán
Jó és a dacon kívül? Abból már kinőttem
Mert időpontra megyek a szerelőhöz és ez már ma nem lesz így meg
Impossible is nothing
rob210
Topikgazda
Bele lehet rakni, nincs vele baj, bár én nem szeretem.
De ez a saját hülyeségem.
Renault power
meroly
veterán
Jóvan, csak ez a hülyeség marha ragadós
Impossible is nothing
tresh
addikt
Ezen én már meg se lepődök...
Tosee
őstag
Ugyan így jártam én is, és valószínűsítem sokan mások is...
Kabaré ami a díjtételeket illeti! Arról már nem is beszélek, hogy ha fizetni kell akkor meg nem akarnak! Addig vagy kedves ügyfél ameddig tolod a lóvét aztán ha gond van meg úgy néznek az emberre mint a véres késre! És akkor még a vadkárokra meg sok egyébre nem is fizet!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
ΞΔGLΞ
nagyúr
10 perc sem volt. Két csavar (ami vagy 10 centi hosszú) meglazít, régi (rossz) billenésgátló ki, új be, meghúz 62nm-rel és kész.
És valóban (nem csak placebo) de nem olyan mértékű a remegés, mint volt. Gázadás is simább lett. Mint írtam, a csere előtti alapjárati remegés is elenyésző (volt), de megéri kicserélni, ha már repedt a gumi, mert akkor ezek szerint dísznek van bent a motortérben, főleg, hogy gyerekjáték az egész művelet.
Később majd az összes tartót megrendelem hozzá, cserére.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah és a motoroldali része is repedezve volt, nemcsak a látható. Tehát, valószínűleg, ha a külső részén a gumi megadta magát, akkor a belső nem látható része is hasonló állapotban lesznek ezek az alkatrészek, ami egyébként teljesen más irányba szakadt/repedt, mint a látható oldala.
xuldar
őstag
Kevered a szezont a fazonnal. A KGFB arra való, hogy ha másnak kárt okozol, helyetted kifizeti a biztosító az okozott kárt. Ezért van a bonus/malus rendszer, ha kárt okozol, többet fizetsz a biztosítónak, hogy fizessen helyetted.
A vadkárra nem fizet, hiszen a vadállatok nem kötnek magukra KGFB-t, hogy a biztosító fizessen helyettük. Ezt a vadásztársaságok sem teszik meg, ha van egyáltalán ilyen lehetőség.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
rwin5
őstag
üdv!
A régebbi ~2002-es környéki 2.0 16V Clio-ról tud valaki valami bővebb infót adni? jobb futóművel jöttek ki a gyárból, vagy bármi változtatás lett rajtuk az erősebb motor miatt? Mennyire sikerült jól, vagy nagyon kerülendő széria lett? Köszi
Tosee
őstag
ezzel mind tisztában vagyok, csak az a bosszantó az egészben és ezen volt a hangsúly is, hogy ha okozol kárt ha nem, akkor is többet fizetsz, hiába lett jobb a bonus/malus besorolásod!
A vadkárról meg csak annyit, hogy ennyi erőből a vadász társaságokkal is lehetne ilyen biztosítást köttetni, hogy oda vissza működjön a dolog... (nem akarok erről vitát, ez a személyes véleményem)
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
xuldar
őstag
Mindkettőben egyetértünk.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Norb175
csendes tag
Üdv !
Továbbra is keresek ... a korábbi hozzászolásom alapján , műanyag perselyt a kormányműbe ...
thx
rob210
Topikgazda
Mi a kérdés?
A futómű is a nagyobb motorhoz van kitalálva persze.
A motor maga ha tudod itatni istentelenül kemény ebben a kaszniban.
Renault power
eTrade
tag
Sziasztok,
Benzines Mégane 3-as autóban cserélt már valaki üzemanyag szűrőt?
Szintén jobb hátsó ülés/kerék környékén (alvázon) kell keresni mint az 1-esnél?
Üdv
rwin5
őstag
Annyi a kérdés, hogy erősebb-jobb a motoron kívül a kocsi többi része is vagy ugyanolyan mint, mondjuk egy 1.2-es ben? (Mivel nem vagyok szaki így átlag dolgok jutnak eszembe pl: kuplung, futómű, fék, bármi egyéb?)
speedydb23
senior tag
Dízelnél elől van a motortérben, szemből nézve a bal oldalon, alul a lámpa mögött.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem AC, vagy a szívókosara.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5