Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53701) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#53683) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Én, meg úgy gondolom, ha az autó "sima járású", akkor nincsenek ezek a kicseszett cicergések sem, persze a "csodálatos minőségű" magyar elbaxott utakon tökmindegy, mert előbb, vagy utóbb minden szarrá megy, amiatt aztán zörögni, ciceregni fog, ami csak tud, amit gyárban kellett volna jobban megcsinálni.

Te szét kapnál egy műszarfalat? :)

(#53702) Pecc válasza rob210 (#53679) üzenetére


Pecc
őstag

Ez a kutyacsont dolog, hogy működik, mennyibe fáj? Odaviszed, gyártanak bele szilentet és beleteszik?
Már az enyém is gatya, billeg rendesen.

#53673) forceberg - Ez a viszonteladói lista hol lelhető fel?

[ Szerkesztve ]

(#53703) meroly válasza xuldar (#53695) üzenetére


meroly
veterán

Szerintem itt foglaltam össze legutóbb, azóta a benzinszűrő is cserélve lett és most nincs ilyen gondom. Nem tudni melyik javítás oldotta meg, lehet összességében mind hozzájárult.

Impossible is nothing

(#53704) xuldar válasza meroly (#53703) üzenetére


xuldar
őstag

Nekem nem fullad le, ha beindítom, megy, és benzinszag sincs. Csak amikor álló helyzetből indulnék, akkor kezd rángatni. Ha már van egy kis lendület, akkor minden ok, csak azt a lendületet felvenni nem könnyű.

rob210: Egyetlen alkalommal csinálta melegen is folyamatosan, amikor tavasszal Pest belvárosában kellett kórincálnom 2 órát. Előtte és azóta is csak hidegen produkálja. Elektromosan nem találtak semmit, pedig a rángatás közben is rá volt dugva a műszer. Hibakód nincs, furcsa értékek sincsenek.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#53705) rob210 válasza xuldar (#53704) üzenetére


rob210
Topikgazda

Rá kéne nézni így látatlanban nem tudok rá mit mondani.
Esetleg egy folytó szelep takarítást érdemes lehet még csinálni, és visszatanítano az alapjáratot.

Renault power

(#53706) rob210 válasza Pecc (#53702) üzenetére


rob210
Topikgazda

5.400.- és csinálnak a meglévőbe egy blokkot amit a régi helyére bepréselnek.
Lágy de tömör gumiból.
Örök élet, meg még pár nap. ;)

Renault power

(#53707) xuldar


xuldar
őstag

A nyíllal jelölt gumisapkát keresem. Tud valaki segíteni, mi a neve vagy cikkszáma? Köszönöm!

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#53708) forceberg válasza Pecc (#53702) üzenetére


forceberg
veterán

A Total honlapján fent volt, de most már én sem találom. :(

Illetve e szerint valami van a palacsintában a hologram nélkül árusítóknál...
[link]

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#53709) ΞΔGLΞ válasza forceberg (#53708) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az a baj, hogy hologrammos matricát hamisítani/gyártani sem olyan egetrengető dolog manapság.
Olajraktár.hu még mindig nem megy, lehet kellene csinálnom egy összes autón lévő (új) olajcserét, hogy nyugodtan aludjak? :U
A fax ki van, de komolyan ezzel a korrupt genya országgal. Ember, ember farkasa, ahogy nem olyan régen megjegyezték, mindenki átver röhögve bárkit. Főleg itthon. De, mint írtam az olajraktárból rendelt olajok mind matricásak voltak, de hogy a hologram mennyire volt valódi, meg ilyenek, azt a franc sem nézte. Bevágtam az autókat a szerelőhöz és kicseréltettem rajta mindent, ami persze nem csak olajcseréből állt.

Egyébként árukeresőn ott tanyáznak még és főleg pozitív értelemben. Illetve csak abban.

(#53710) Norb175


Norb175
csendes tag

Sziasztok !

kb 1,5 hete közdődött ... történt, hogy a kormányközepem szépen lassan elmászik ; napról-napra ! Már kb 15-20 fokkal jobbra állva tart és még mindig a kocsi egyenesen megy kb. 60-as tempóig !, utánna kezd picit jobbra húzni. Megane II 2004 1.6 16v, elektromos segítéssel.
A garázsomban vettem észre, alapból eddig is volt zúgása a rásegítésnek, ha csak ráadtam a gyújtást, de most meg már hangosan búg-zúg, mint egy rossz rádió ! , mozgatásra elcsendesedig.
Kerék nem ráz, nyomások jók (195 R15 - 2.5 bar) ; a külső-belső összekötők nem lötyögnek-kopognak, tekerésre v. rángatásra sem, porvédő gumik jók.

Esetleg összefüggés a nagyon erős zúgással ?

[ Szerkesztve ]

(#53711) Sgt. Chris


Sgt. Chris
aktív tag

Üdv!

SOS kérdés! Kicsit kikancsintva a topcból... Egy ismerősöm elboltolt tőlem, egy fölös téli 205/60-as gumiszettet, egy Opel Astra H-ra rakta fel, aminek elvileg 205/55 a hivatalos mérete R16-ban. Okozhat ez komolyabb gubancot?

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#53712) xuldar válasza Sgt. Chris (#53711) üzenetére


xuldar
őstag

Jobban figyeljen a sebességre, kevesebbet téved pluszban a sebességmutató, meg egy picit kevesebb (pár %) km-t számol az autó a valós futásnál.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#53713) Marc3l


Marc3l
újonc

Sziasztok,

Bárdis vevőkódban tud valaki segíteni?

Üdv,
Marcell

(#53714) rob210 válasza Norb175 (#53710) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az a kormányszervó hibája lesz.
Meg kell emelni a kocsi mond a két oldalát és a kerekeket mozgatva meghallgatni mi történik.
Illetve a talpas gömbfejeket is nézd meg az nagyon fontos és MII-nél előszeretettel elfossa magát.

Renault power

(#53715) rob210 válasza Marc3l (#53713) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez már rég nem így működik.
Vagy kártya kell hozzá, vagy pecsét.
:(

Renault power

(#53716) molnarpeter válasza Marc3l (#53713) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

kauffer.hu/alkatreszek.hu egyszerűbb, és nem drágább (max egy számjagyű százalékkal).

(#53717) pubos


pubos
tag

üdv.Laguna3 1.5 dci 5W30 vagy 5W40?

(#53718) rob210 válasza pubos (#53717) üzenetére


rob210
Topikgazda

Erről itt mindig megy a vita én 5W30 at tennék, de van aki az 5W40 mellet teszi le a voksát.
Gépkönyv szerint mind a kettő mehetne bele.
:R

Renault power

(#53719) kisninja


kisninja
őstag

Renault elektromos kézifék motorról van valakinek infója ? Csak a dc motor. (Rob nem az én kocsim haver Scenic-jét javítom és sajnos a motor halt el....) :N

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#53720) pubos válasza rob210 (#53718) üzenetére


pubos
tag

5w 30 van bent.multkor egy szerelővel beszéltem azt mondta minek rakok bele 5w30.10W 40 jó bele.
Na azért azt biztos nem.
Viszont amiért kérdeztem.egy hónapja cseréltem kb.mentem vele olyan 1200-1300km ma ránéztem és kicsit mintha hiányozna belőle.Nem füstöl kéken se hidegen se melegen! szépen megy egyenletesen jár a motor.nem folyik nem látok szivárgást sehol.kartercsövet levettem ott sem látok semmit.akkor hova tűnt?Nem voltam hozzászokva én olajfogyasztáshoz.

(#53721) rob210 válasza pubos (#53720) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha pályázok nekem is eltűnik belőle.
Magas fordulaton tartos menet mellett teljesen normális, hogy némi olajat eléget a rendszer.
Amikor nem megyek pályán akkor egy csepp olajat nem eszik meg.
Egyébként az 5W40-el lehet az a minimális is megszűnik, de én nekem belefér ennyi, hogy pályán kicsit eszeget.
Rátölteni így se kell két csere között.

Renault power

(#53722) rob210 válasza kisninja (#53719) üzenetére


rob210
Topikgazda

Milyen infó kell?

Renault power

(#53723) pubos válasza rob210 (#53721) üzenetére


pubos
tag

Rendben köszönöm.Akkor figyelgetem gyakrabban,majd következő cserénél eldől milyen megy majd bele.

(#53724) kisninja válasza rob210 (#53722) üzenetére


kisninja
őstag

A kis dc motor méretei és teljesítménye esetleg ha van helyettesítő motor száma. Pl találtam hasonlót.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#53725) FeniX- válasza FeniX- (#53624) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Halihó, ahogy látom, erre végül nem érkezett válasz. ;-)

...A twingohoz próbálok övfeszítőt vadászni, de nagyon sok helyen csak az évjárat van megadva, semmi más. Van valami sorozatszám, vagy bármi egyéb, ami egyértelműen azonosítja, hogy nekem melyik kellhet? ( 2-es twingo, 2000-es )
Volt átfedés az 1-es és a 2-eshez valók között?

[ Szerkesztve ]

(#53726) rob210 válasza kisninja (#53724) üzenetére


rob210
Topikgazda

Oksa adj hozzá datokat.
Akár privátban.
Akor kikeresem a gyári számát és onnantól könnyebben találsz rá alternatívát.
Mára már nem ígérem de holnap napközben kikeresem ;)

Renault power

(#53727) kisninja


kisninja
őstag

Kérdés előrejáróban, elektromos kézifékkel, hogy a bánatban kell emelkedőnek elindulni ? ;]

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#53728) speedydb23 válasza kisninja (#53727) üzenetére


speedydb23
senior tag

Elvileg ahogy gázt adsz, ki kell oldani a rögzítőféknek...

(#53729) ΞΔGLΞ válasza speedydb23 (#53728) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Gyakorlatilag is így működik.

(#53730) Cane


Cane
őstag

Alpine A110-50, le film avec Jean Ragnotti I Alpine :R

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#53731) ΞΔGLΞ válasza Cane (#53730) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az a betonminőség, még így videón keresztül is érződik, hogy, na az ott van....

(#53732) pubos


pubos
tag

sziasztok.
Lagu3 1.5dci úgy néz ki az aksi haldoklik.
ezeket néztem helyette.
Banner Power Bull 80Ah 700A Jobb

VARTA F17 Blue Dynamic 8VARTA F18

Silver Dynamic 85Ah 800A Jobb0Ah EN 740A

ezek közül melyik lenne megfelelő?Az utolsó már árban picit húzós lenne.jobban örülnék ha az első kettő közül is jó lenne valamelyik.Az nem tudom hogy start stop -nak van e valami jelentősége.Mintha valahol azt olvastam volna hogy ahhoz más kell.

A másik kérdésem van ez a kézi ac a motortérben,utána átlátszó gázolaj cső meg a légtelenítő.abban volt egy kis légbuborék.Szűrő csere után légtelenítés minden ok.Majd ma néztem megint ott van az a bubi.
Az autó könnyen indul szépen jár.Ha levegős lenne gondolom akkor nehezen indulna.vagy rosszul gondolom?

(#53733) #32577792 válasza pubos (#53732) üzenetére


#32577792
törölt tag

Ha start-stop rendszer, azoknak külön kategóriát láttam akkuknál.
Forse, Rocket, Exide premium, topla top. Nekem ezeket javasolták. Héten rendelnem kell.

(#53734) pubos válasza #32577792 (#53733) üzenetére


pubos
tag

hát ettől féltem. :( az más árkategória

(#53735) rob210 válasza pubos (#53734) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sima aksit kicsinálod, a start-stopos rendszerrel.
Két mód van kikaocsokod a start-stopot.
Drága aksit adsz a rendszer alá.
:R

Renault power

(#53736) meroly válasza rob210 (#53655) üzenetére


meroly
veterán

Aszonta a szerelőm a sok karikás szettből egyet tudna beépíteni de ahhoz meg nagyon szét kell szedni. Szerinte ez a szett arra van ha már annyira ki van purcanva a váltó, hogy folyik az olaj konkrétan, ehhez képest az enyém még új.

Úgy néz ki tehát, nekem is kutyacsont lesz a ludas.... ez volt a következő tipp ugye?

Megnézte a bakokat, megmozgatta a kocsit, szerinte okés, a gumi nincs kirepedezve stb, attól még persze lehet elöregedett.

Impossible is nothing

(#53737) valaki_xy


valaki_xy
tag

Üdv!

1.4 8V (E7J 634) Clioban olajat kell utánatöltenem. Milyen fajta kell bele?

Előre is köszi!

(#53738) Nordik


Nordik
őstag

Megane 2 javítási útmutatót keresek. Lehetőleg magyart. Tud valaki segíteni? :)

(#53739) kisgyerek85 válasza rob210 (#50966) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Igaz nem mostani a téma, de tegnap lett megoldás rá. Remélem nem fog 2hónap múlva ismét hangja lenni a szíjnak.
Számomra most derült ki, hogy mi a különbség a tárcsa és a szabadonfutó között.
Ugyanis hiába, hogy kapott az autó tavaly decemberben egy vadi új generátort, azon csak szíjtárcsa volt. A szabadonfutó meg ilyen plusz csapágyas dolog. Amíg szerelte az autót végig ott voltam és elmagyarázta a működését. Amúgy szinte 100%, hogy a tárcsa ette le a szíjjat, mert a generátoron jó sok gumireszelék volt. Kapott egy új conti hosszbordásat is. Jelenleg olyan csendes az autó, hogy amióta nálam van (10év) azóta nem volt ilyen.
Végül a szerelő rendelt bele kerékcsapágyakat is, elég olcsó volt párba valami 6200ft, márkát nem kérdeztem, de azt mondta, hogy nincs rossz tapasztalata vele, szóval rábíztam ezt a dolgot.

(#53740) rob210 válasza meroly (#53736) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na ezt én most nem értem.
Majd ma belinkelem, hogy a kar alá mi kell neked.
De amire ő gondol az a váltó szivárgást szünteti meg.
Másról beszél/tek/ünk.

Renault power

(#53741) meroly válasza rob210 (#53740) üzenetére


meroly
veterán

Azt mondta ebben a készletben nem volt benne a persely amiről egyformán beszéltünk (a bárdi oldala pedig írta), na mindegy.
Várom a képet.
Egyébként utastérből nézve ha a szoknyát felhúzzuk is látható némi mozgás, ott is van egy gumi gyűrű szerű valami, lehet azt is cserélni kell? :F

Impossible is nothing

(#53742) meroly válasza rob210 (#53740) üzenetére


meroly
veterán

Ezt a bakot kell ugye? Ez az, aminek a gumi részét legyártattad?

Impossible is nothing

(#53743) rob210 válasza meroly (#53742) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ilyen kell de ez biztos a clióhoz való?

Szerintem neked ez kell :)

Érzésem szerint az inkább laguna vagy scenic alá való amit te linkeltél.
:R

Renault power

(#53744) meroly válasza rob210 (#53743) üzenetére


meroly
veterán

Hát ezen ment a vacillálás, mert a bárdis ismerős szerint a párhuzamos csavarozású, szerelőmnek is úgy tűnt, bár nem kértem hogy nézze meg.
A weblap meg a 90fokkal elfordítottad hozza.

Esetleg ez szabad szemmel látható vagy szét kell szedni a kocsit hozzá?
Mert akkor megnézem :D

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#53745) rob210 válasza meroly (#53744) üzenetére


rob210
Topikgazda

Látható, ha alánézel akkor is, meg ha a tűzfal és a motorblokk között oldalról lenézel akkor is.
De elhiheted nekem, ;) A manuális váltósok alatt ez van, amit te linkeltél, az laguna, scenicé.
Mert még az automata váltós clióé se ilyen azon ez a fajta van de nem így néz ki az se. ;)

Renault power

(#53746) meroly válasza rob210 (#53745) üzenetére


meroly
veterán

Elhiszem, köszi :R
Mekkora meló cserélni (időben)?

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#53747) rob210 válasza meroly (#53746) üzenetére


rob210
Topikgazda

20 perc ha be van rohadva a csavar ha nincs akkor 10

Renault power

(#53748) meroly válasza rob210 (#53747) üzenetére


meroly
veterán

Hát az nem sok.
Tényleg buta kérdés lesz és csak érdeklődés szintjén, elméletben. Ez ugye motortartó, tehát erre nehezedik a motor? Vagy ez csak a kilengést támasztja meg?
Mert ahhoz akkor a motort meg kell emelni hogy egy tartót cseréljünk, vagy nem?

Hú ha nagyon láma akkor bocsi :B

Impossible is nothing

(#53749) rob210 válasza meroly (#53748) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez tulajdonképpen csak egy billenésgátló.
A terhet a jobbos és balos bak viseli.
Ezért is szar konstrukció, szakad szét mindenkinek 1 max 2 év alatt ha nagyon minőségit vesz akkor is.
Nekem amióta megvan a kocsi 3 szor volt cserélve, mire meguntam és vettem ezt a tömör szilenteset.

A cseréhez annyi kell, hogy a kocsi alá tudj menni, vagy alábakolni, vagy akna, csápos emelő.
Én ki szoktam támasztani a blokkot egy fadarabbal, a tűzfal és a folytószelep háza között.
Kiveszem a két csavart kifeszítem a kutyacsontot, beütögetem óvatosan az újat és visszarakom a csavarokat.
Az emelés tovább tart mint a művelet.
A két csavart más nyomatékkal a motor felölit 65Nm el a karosszéria felölit 70Nm kell meghúzni.
Ez nem a gépkönyv hanem a tapasztalat szerinti. ;)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#53750) meroly válasza rob210 (#53749) üzenetére


meroly
veterán

Köszönöm szépen a részletes leírást :R

Impossible is nothing

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.