Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nordik
őstag
Nem vettem észre szivárgást. Viszont most akarok rendelni ablaktorlot illetve gondoltam hozzá csapok egy flakonnal az olajból. Bár aztán lehet felesleges mert nem hiányzik belole.
rob210
Topikgazda
Akkor miért nem nézed meg a szintet?
Renault power
A-Bag
tag
Köszi! Este észrevettem hogy nem csak a testkábelt vágták el hanem a pozitív kábeleket is.....(az egyik épphogy érintkezik, viszont a vékonyabbik abszolút nem ér rá a sarura...) Nagyon remélem ha kicserélem megoldódik ez a gond, majd meglátjuk, csak most szakad az eső nem akarok kábelezgetni....
rob210
Topikgazda
Szia.
Ez áramellátás probléma nem immo.
Valami nem kap rendesen áramot.
Ezért a fedcomp nem enged indítani.
Nézd meg minden kábel vissza lett-e rakva.
Na közben látom jó uton keresgélsz
[ Szerkesztve ]
Renault power
Nordik
őstag
Nem olyan egyszerű garazs, akna nélkül sajnos.
Egyébként mindkét oldali feltengelynel a belső oldal az valtoolajjal kent? Ezt csak kíváncsiságból.
Nordik
őstag
Mondjuk most nagy hülyeséget kérdeztem azthiszem.
Gondolom van egy bordás tengely ami megy a valtoba mindkét oldalon. Illetve egy csukló a gumiharangoknal ami zsírral van kinyomva. Tehát a zsírral kinyomott részbe nem jut váltó olaj.
A-Bag
tag
Köszi, remélem holnap ha jó idő lesz meg tudom oldani és nem lesz gond. Aztán ki tudja mihez nyúltak még hozzá, jönnek sorban a meglepetések...már a motorháztetőt is alig tudom kinyítni, nem nagyon akarja a kar kipattintani...
Na_Ta
csendes tag
Üdv!
Valaki meg tudná mondani, mennyi a Fluence 2011 16.16V
hátsó féknyereg csavarok meghúzási nyomatéka (nemtudom hányas nagyméretű TORX)?
Hamarosan fékbetét csere, remélem meg tudom oldani - a csavarokat is
Három hónapja volt műszakin, de átment, most meg már fémen van és nem mentem 1000 km-et se.
Előre is köszönöm.
NT
rob210
Topikgazda
Este meg de motorkod us kell hozzá.
Meg ne kérdezd miért csak akkor ad pontos infót a program.
Ird privátban ha addig nem kapod meg a választ.
Renault power
rob210
Topikgazda
Az egyik oldali nedves a másik oldali száraz.
Ezért is drágább a balos gumiharang, mert azt általában csapággyal együtt adják.
Renault power
ALgore2
tag
Sziasztok!
Furcsa hibám van a clio ii 1.4 8v kocsimon!
15-20 km után, 120-130 körül jelentkezik, hogy gáz elvételre furcsa, magas hang jön bal elölről és ez megállásig tart is!
Gázadáskor vagy tartáskor nincs semmi!
A kilométeróra sokszor nem megy, ha jó, akkor nem jellemző a hiba!
1 perces megállás után ismét így jön elő a gond!
Kérekcsapágyat, féket kompletten cseréltünk a nyáron!
Ismerős valakinek a jelenség?
Esetleg lehet a váltó?
Köszönöm!
rob210
Topikgazda
Na most, hogy jól értem-e.
Ha mész a kocsival 130 körül és a kilométer óra nem megy, akkor előjön egy furcsa magas hang.
Ha megy a kilométer óra akkor akár mennyivel mész nem jön elő a hang ?
Ez a tényállás?
Renault power
ALgore2
tag
Igen.
A furcsa hang gázelvételkor van csak, és onnantól a sebesség is mindegy már!
Ez inkább jellemző, ha nem megy a kilométer óra, ha jó, akkor nincs hang!
Általában 15-20 kilométer után, nagy sebesség kell hozzá!
Mágus2
Közösségépítő
Vedd fel videóra a jelenséget.
Andris837
senior tag
Szép napot sziasztok! A jövő hónap elején úgy néz ki csatlakozom a Renault tulajdonosok klubjához.
Már rég óta vadászom a hirdetéseket és nézegettem a kocsikat. Most szereztem jogsit, az ügyintézés még folyamatban van és ezért arra gondoltam, hogy most jobban ráfekszem a témára. Tegnap már ismerősi körből is jött két tipp, az egyik egy Skoda Fabia kombi, a másik meg egy Renault Thalia. Fontos volt, hogy elsődlegesen olyantól vásároljak autót akit ismerek.
A Renault-t egy ismerős apukája vette még 2006-ban. 1.4-es, benzin. Azt, hogy 8 vagy 16 szelepes még nem tudom, de nekem jelenleg nem lényeg, hogy melyik. Az állapota bőven megkímélt. 175.000 km van benne. Sajnos a bácsi meghalt, a néninek nincs jogosítványa, a gyerek pedig el szeretné adni a kocsit, mert nekik van másik és felesleges lenne. Klíma, szervó, elektromos ablak, légzsákok, távirányítós centrálzár.
2016 tavaszán vezérműlánc és vízpumpa csere, év végén új aksi, nyáron hátsó fékek csere, friss olajcsere, új téli gumik acél felnin, nyári gumik alufelnin. Ha jól gondolom most nem nagyon kell majd hozzányúlni vásárlás után, majd csak maximum a tavasszal, a műszaki előtt.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
rob210
Topikgazda
Értem már csak a furcsa hang kéne, hogy pontosan milyen?
Az sokat segít, kattog, sípol, zörög, visít?
Renault power
LamerGyuri
senior tag
Jellemzően nagy sebességnél, 70-80, vagy felette, csak gázelvételkor. Mint amikor egy sugárhajtású repülő száll le. Házi audio eszközzel nem rögzíthető, és csak "vájt fülű" ember hallja, mert halk, és magas frekvenciás, a sebességgel együtt csökkenő frekvenciával. Én nyüszítésnek hívom
És nekem se megy néha a kilométer órám.
Legalábbis nálam ez van pontosan
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Én a szuszogó szelep hibájár gondolok.
Nem ittam semmit, nem viccelek így hívják.
7700697780
Ez a gyári cikszáma.
Renault power
ALgore2
tag
Valahogy így, viszont nem halk, jól hallható!
A-Bag
tag
Na, az elektromos probléma megoldódott kicseréltük a pozitív kábeleket, már nincs immo hiba stb. Viszont az autó nem indul, gyertya ad szikrát, levettem a benzincső végét, szemközt is vágott az üzemanyag úgyhogy a benzin pumpa is teszi a dolgát....Mitől nem indulhat a szekér ?
johnny_b
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 99-es évjáratú 1,4 8V (E7J Energy motor) Kangoo RXE-m. Azt csinálja a drágám, hogy véletlenszerűen hajlandó gyorsulni. Leginkább bemelegedett állapotban jön elő. Ha a manó úgy dönt, akkor hiába nyomom a gázpedált, a kocsi gyorsulása a vemhes csigáéval vetekszik. Szervizben nézték, a diagnosztika szerint minden oké. A motor egyébként szépen jár, nem füstöl, nem benzinszagú a kipufogógáz és van ereje is (a véletlenszerű hibát leszámítva).
Volna ötletetek, mi okozhatja ezt a hibát?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
kisninja
őstag
Csak kérdem, katalizátor nincs összetörve? Esetleg beméretni a benzinszivattyút, benzin szűrő mikor volt cserélve ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
johnny_b
csendes tag
Katalizátor júliusban volt cserélve, a benzinszűrő tavaly márciusban.
Hol tudnám beméretni a szivattyút? Lehetőleg Pest déli részén vagy annak vonzáskörzetében.
[ Szerkesztve ]
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
rob210
Topikgazda
Az erőtlenség meddig tart?
Mikor jön elő random, vagy van valami előjele?
Fordulatszám mérőn van valami kilengés?
Fogyasztása rendben?
Renault power
rob210
Topikgazda
Tedd sebességbe lökdösd meg kicsit a kocsit.
Aztán vedd ko és próbáld meg elindítani.
Adj rá gyújtást vedd le aztán add rá újra és indítsd.
A bal doblemeznél azért a vészáramtalanító gombot nyomd meg párszor.
Renault power
johnny_b
csendes tag
Amíg el nem érjük a 60-as tempót (4. fokozatban).
Random. Semmi előjele, teljesen rapszodikus. Leginkább álló helyzetből való induláskor jön elő, főként miután bemelegedett a motor.
Nincs fordulatszámmérő, azt a Renault feleslegesnek ítélte. A motor hangja olyan, mintha nem kapna üzemanyagot, nagyon nehezen kúszik fel a fordulatszám álló helyzetből indulva.
Jónak tűnik, legalábbis az üzemanyagszint saccoló alapján nem vettem észre semmi kirívót.
Apropó fordulatszámmérő: kicserélhető a mostani óracsoport fordulatszámmérősre?
[ Szerkesztve ]
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
rob210
Topikgazda
Az oracsoport kicserélhető.
Max van amelyikbe kell egy plusz szálat húzni a motorvezérlőtől.
Akkor érdemes szálitást mérni, hogy a szivattyú valóban jól dolgozik-e, bér az inkább nagy fordulatszám és terhelés mellett szokott hibát produkálni.
Gyertyákat és a trafót néztétek, már illetve ez melyik az egy vagy a két trafós, mert ilyen is olyan is van az e7j ből.
Renault power
johnny_b
csendes tag
Szerintem elég nagy terhelés lehet mozgásba lendíteni ezt a nagy kasztnit
A gyertyák újak, nincs 2 hete, hogy kicseréltem. A trafót nem néztem. A motor kódja E7J634, ha ez segít.
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Mai nap kitolattam egy helyről aztán 1es fokozat és ismet tolatni szerettem volna, de furi volt, nem akarta bevenni, ezért inkább betettem 1esbe és még épp kifértem. Kicsit arrébb, ahol le tudtam húzódni próbáltam rükvercbe tenni a kocsit, de semmi, lifeg a kar, olyan mintha kiakadt volna valami. Szerelőig eljutott az autó, viszont azt nem sikerült belőle kihúznom, hogy ilyenkor mi megy tönkre, mennyi lesz várhatóan a javítása.
Ez egy 1,9-es dti clio, felhúzni kell a kart és balra előre van a rükverc.
Másik dolog, mitől lehet az, hogy az autónak gyenge az úttartása? Itt arra gondolok, pl M2-ön megyek egyenes úton, van egy kicsi bal ejtése az egész útnak és az én kocsimnál viszonylag jobban kell tartani a kormányt, hogy ne menjen balra mint más autóknál amit ezen az útszakaszon vezetek. Futómű beállítás a lengéscsillapítők és toronycsapágy csere után történt. Ha valóban egyenes úton megyek, akkor nem húz semerre az autó.
kisninja
őstag
1. Nekem ez akkor volt mikor a váltókar kardánja elrohadt és megrogyott. Most végig gondolva nem ez a bajod.
Lehet váltó is sajnos. (most jutott eszembe pontosan, hogy volt ez nálam. Hátramenet volt az 1 es nálam. )
2. Nem lehet, hogy most jó a kocsi ?
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
kisgyerek85
senior tag
1.) Ez pontosan mit jelent?
Azért is tettem fel a kérdést, hogy ez nagy munka lesz (nagy költséggel) vagy csak valami "bowdent" kell kicserélni hozzá.
1-5 ig teljesen jó veszi a sebességeket. 290e van a vasba, a váltójához még olajcserén kívül nem lett nyúlva.
2.) lehet, hogy jó, ezt a kérdést már feltettem a szerelőnek is. Annyit mondott, hogy vszeg ennek ilyen a futóműve és nem lehet vele mit kezdeni. Csak fura, hogy amikor átülök a céges autókból a sajátomba, akkor az enyémbe azt érzem, hogy amikor egy kicsit dől az út, akkor az én kocsimnál erősebben kell tartani oldalirányba a kormányt, hogy ne másszon át az út túloldalára vagy éppen le az árok felé.
[ Szerkesztve ]
FRENK1988
veterán
A kis Bowden tartó fül szakadt le. Volt részem benne.... Nekem egy bontott valtorudazat segített (az enyém már mokolt volt)
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
1.9 dti clio orrnehéz.
Ezért húz.
Ha huzalos/bowdenes a váltó akkor huzalt kell cserélni.
De emlékeim szerint rudazatos, ami miatt nem értem mi lehet.
De a felhúzható karikára adnám a legnagyobb esélyt.
Renault power
Nordik
őstag
Nem találok senkit itt a környéken akinek lenne Clipje, hogy át állítsa nekem a fed.comp nyelvet. Vagyis márkaszerviz lenne méregdrágán.
Valaki nem tud segíteni Szombathely mondjuk 150kmes körzetében, annyit még elmegyek. Győr, Veszprém, Székesfehérvár stb. gondolok. Pest már messze lenne.
titko
tag
Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Laguna 3 nál hogyan lehet az első ablaktörlőket szervízállásba tenni? Cserélnék rajta lapátokat de a neten nem találok smmit a szervízkönyvet meg nem értem mit jelent.
nrbx
tag
Leallitott motornal probald meg az ablaktorlo kapcsolo kart teljesen lenti allasba, M3-ban igy mukodik.
[ Szerkesztve ]
kisgyerek85
senior tag
Rudazat volt a rossz, hozott bontóbol egyet, fel lett újítva. Meg olyat írt még füzetébe, hogy kulissza+ tömítés + munka ára. Össz vissz fizette 30.500-at.
De pantent lett, csak még szokni kell az új váltógombot.
rob210
Topikgazda
Okés jól emlékeztem, hogy rudazat van abban is.
Renault power
titko
tag
Köszi, reggel megpróbálom
#32577792
törölt tag
Én lehúztam róla, másikat rá. Úgy, ahogy volt.
Viszont az új nem megy ki addig, mint a régi, a vezetői oldalon.
titko
tag
Próbáltam én is de sehogy nem fértem hozzá. Nem sikerült leszedni, meg néztem egy videót és ott is szélső helyzetben volt, csak nem találtam azt hogy kell
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha nem szervizállásban volt és így cserélted, akkor nem csodálkoznék, hogy pont amiatt van.
Elég egy kisebb nyomás és máris "sérül". Az új ablaktörlőnek ehhez semmi köze, hogy meddig megy ki.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Inkább ne próbálgasd így. Gyújtás nélkül a legalsó állásba kapcsolj és megáll függőleges helyzetben, hogy kényelmesen ki tudd cserélni.
titko
tag
Próbálgatással odáig jutottam, hogy megemeltem, de éreztem hogy feszül így nem bolygattam. Valóban az alsó állásban megáll, így már a szervízkönyv leírása is értelmes.
Nordik
őstag
Kettes meganenal van ajtónyitás visszajelzés. Ez felszereltség függő, hogy tudja e külön mutatni a kilométeróra az adott ajtó nyitva van e? Mert nekem ha egy ajtó nyitva van akkor azt mutatja mintha az összes nyitva lenne. Láttam képeken ilyet is olyat is. Az enyém ha minden igaz Privilege felszereltség.
rob210
Topikgazda
Felszereltség függő, a tiéd nem tudja.
Renault power
Nordik
őstag
Érdekes amúgy, mert én azt hinném, hogy a Privilege felszereltség között az ilyen apróságok azért benne vannak. Például a szabadkez funkciót tudja, ami amúgy szerintem hatalmas találmány. Igaz a bal hátsó jelenlét érzékelőm nem működik. A gombbal nincs gond, illetve ha meghúzom a kilincset tudom nyitni de ha csak simán a kilincs mögé nyúlok akkor nem nyílik. Lehet ez valami kontakt hiba csak?
gixxergabi
senior tag
Nálam bal hátsónál nem jó az infra. Az ajtó kábel átvezető csatlakozóba mehetett víz valamikor és "szétrohadt", minden más működik az ajtóban csak az nem...
FRENK1988
veterán
Hogyan tudnám kivenni a tankajtózarat a kocsiból? Eltört és szeretném kicserélni
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5