Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz
salieri. #53295 üzenetére
Nagyon jó, most már 3 ember, 3 fajta lehetséges helyet mond.
De neked Mégane 2-esed van, vagy nem? :-)Rob: Én a másik oldalon egy jóval nagyobb műanyag dobozt látok, ami kinézetre aktivszén szűrő-nek (carbon canister) tűnik, amely az egyesben még a motortérben volt.
Diesel esetén találtam olyan videót ahol a jobb első sárvédő alatt van elrejtve az üzemanyag szűrő: [link]
-
TayRol
nagyúr
válasz
diablo1984 #53296 üzenetére
Igen, elvileg. Gyorskötözővel visszaraktam, de reggel indulok dolgozni, és hallom hogy fals levegőt szív, illetve 38-39 fölé nem akar gyorsulni.
Éppen vissza bírtam még menni a garázsba, most szerelő után kajtatok. Hétvégén megint mentünk volna hatan vidékre, a clio-ba ennyien nem férünk be.
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #53290 üzenetére
Minimális olaj mindig lesz ott a csőbe, annyira nem vészes bár én ránéznék a turbóra is. Illetve ha cső visszakerül kéne élő adatokat nézni hogy minden rendbe van e. Ha mázlija van akkor csak egy korábbi trehány szerelő munkája végett jött le a cső aki célszerszám nélkül rakta vissza a csövet.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #53296 üzenetére
Ég és föld a kocsi, rá se ismerek.
Ami a váltóbot remegését okozhatja az a váltókar-persely?
-
diablo1984
veterán
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry, most látom, hogy írtad, hogy 2.0dci.
-------------------Egyébként többször is voltam már Londonban, de az állam padlón, mikor látom és tapasztalom az utak minőségét még a leg eldugottabb helyeken is.. A[ OFF]
k anyátok redvás csaló bandaa minimum, és hasonló 'szavak", amik ilyenkor járkálnak a fejemben a magyarországi utakra és akik ezért felelősek.A te képeden is látszik, hogy az a betonozás felső kategória, ami itt csak álom marad...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
GrooveHero #53291 üzenetére
Ahogy, Rob is írta felettem olyat kell megvenni, ami már bizonyítottan régóta minőséget gyárt. Tehát, nem azt írtam, hogy a legdrágábbat, hanem a legjobbat.
Az egyik legjobb az, amit a gyárban pakolnak bele, bár nem írtad, hogy milyen motor van az autóban, de, pl egy 2.0dci-hez eredeti Renault készletet a legjobb áron itt tudod megrendelni, moto-dynamic.com. És ebben minden benne van, amit ilyenkor cserélni kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #53291 üzenetére
A legdrágább cuccokat sosem éri meg megvenni.
A legjobb cuccokat érdemes megvenni.
Itthon is át kell nézni még a webshopokat is, mert van hogy ugyan az az olaj 4-5 ezer forinttal drágább egyik másik üzletben.
Én is mindig megnézem, hol van éppen akció, meg, hogy mit is árulnak.
3 hete vettem szűrő csomagot mert nagyon jó áron volt.
Nincs még rá szükségem, de 3.000.- olcsóbb volt majd tavasszal beszerelem amikor esedékes kenyeret nem kér. -
GrooveHero
addikt
Értem, köszi a választ. Holnap szerintem jövök konkrét méretekkel, hogy melyiket vegyem. 25-én megy szervízbe a drágaszág, addig még meg kellene vennem az alkatrészeket, olaj+szűrők, márciusban MOST (müszaki) akkor meg váltó olaj csere + lehet le kéne cserélni a két hátsó gumit is, mert noname szarok, 2011-es gumik, de eléggé ki vannak repedezve.
Kérdés 1: milyen gumit ajánlanátok? Méret: 224/45 R18Másik: még akkor is megéri a legdrágább cuccokat megvenni, ha 9k mérföld után mennek a kukába? Szóval mondhatni nem mindegy, hogy 50, vagy 100 fontot dobok ki az ablakon.
-
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #53288 üzenetére
Ezt sajnálattal olvasom, de basszus, hogy én mindig észreveszem az ilyeneket
A csövet vissza tudod rakni a kérdés, az az, hogy mitől dobta le.
Illetve, hogy ennyi olaj normális-e benne.
Ennyire én a dieselesekhez nem értek.
De írd majd meg, hogy mizu lett vele, nagyon érdekel.
Kódot törölni a tiedén én is tudok.
2004 után már bármin. -
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #53277 üzenetére
K4M es motornál igen.
A ank alatt van. csak a képek alapján a másik oldalon.
De még megnézem pontosan, egyszer cseréltem ilyen meganon szűrőt, azon bal alul a tank alatt volt az biztos.
Ugyan azzal a bilincses felfogatással, mosolyogtam, is, hogy a bevált dolgokon nem szeret változtatni a renault.
Hiszen a motor is ugyan az, ha hiszed ha nem, csak van rajta minden féle környezetvédelmi finomság, meg egy okoskerék.
Ennyi. -
TayRol
nagyúr
Egyénként tud valaki hibakódot olvasni/törölni?
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #53279 üzenetére
Annyira tele volt dzsuváva a szűrő,l hogy súlyra kb 3x olyan nehéz volt mint az új.
Vezérlésről van számlám, hogy a márkaszervíz cserélte, ha gond lesz, panaszt teszek
Amúgy jövőre cseréltetem, a fene idegeskedik ezen évekig. Amúgy is szokták használt autó megvételekor, nem?A váltóbot remegésére hogy hívják azt az izét persely vagy szoknya vagy mi? Az a gumi ami csillapítja.
-
FeniX-
senior tag
Halihó, én is bejelentkezem.
Sikerült kiszedni az AC-t. Első ránézésre semmi extra, viszont az a kosár rész nem tud normálisan mozogni a sínben, néha megakad.
Hja, és a benyát az istennek sem tudtam leszívni, csak a pofám ment tele nyállal, de nem indult meg a folyadék. :-)
majd még azzal holnap próbálkozom, az AC-t meg viszem a kocsi bt-hez.
Köszönöm a segítségeket még egyszer. -
TayRol
nagyúr
válasz
orosziem81 #53283 üzenetére
Ki fog derülni, úgyis vinnem kell szervizbe a kódok miatt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
orosziem81 #53281 üzenetére
Nem volt meghúzva a bilincs, legalábbis nem eléggé - ezt mondta Rob másfél hete mikor nála voltam. Csak mivel celszerszam kell hozzá nem voltam szervizben idő hiánya miatt , nem gondoltam volna hogy szét jön.
-
-
TayRol
nagyúr
jövünk hazafele M0-áson Pécelre, 125 tempomat, egyszer csak egy pukkanás hallatszik, elmegy az erő a kocsiból, kiír 2 féle hibát (check anti-pollution, engine failure hazard). Hátul két gyerek alszik, fáradt mindenki, gázadásra 80 felett nulla gyorsulás.
lassan hazajövünk, nagyjából 30-40-ig a városban fel tudok gyorsulni, de szörnyű a hangja és nulla erő van benne. ráadásul dombon lakunk, 16-tal jöttünk fel egyesben de lassult felfele.
itthon megállok, hallom a csúnya hang a motortól jön, felnyitom, és ezt látom...
lehetséges, hogy amiatt, hogy ez leesett, nulla erő lett a kocsiba? célszerszám kell a visszarakásához, gondolom ez szervíz (ami nem gond, mert a hibákat is kell ütni, sejtésem szerint azok nem tűnnek el ha visszateszik). illetve a kép alapján kicsit sok olaj van benne.
-
diablo1984
veterán
válasz
meroly #53265 üzenetére
Simán okozhatta. Nèztètek, hogy milyen állapotban volt? Ha zárt, akkor egy fűrèsszel fel lehet nyársolni, kíváncsi lennèk a belère! Vezèrlèscserèt megállapítani a vezèrlès szètszedèsèvel lehet, a görgőket átforgatva, a szíjat a műanyag burkolat levètele után lehet látni, de az mèg nem garantálja, hogy a görgők is cserèlődtek....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
GrooveHero #53271 üzenetére
Jah, egyszerű a képlet:
Olajból a gyárit ELF 5-40 (5-30) SXR,, minden másból (szűrők) a legjobbat, mert ezek az autók meghálálják, mint az ilyen utánagyártott olcsó szarok, amit kerülni kell.
--------------
Más:
Amiről már írtam... Kíváncsi vagyok mennyibe fog fájni... A nyílak direkt a szenzortól indulnak, de minek bele, ha csesznek rá! cöhh -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #53271 üzenetére
purflux vagy filtron szűrő.
Ez már az a fajta amiben csak a membránt cseréled a szűrő háza fix beépítésű.
Olajból a fulltech ELF játszik szerintem kizárólag, de mindenki azt rak a kocsijába amit akar -
TayRol
nagyúr
válasz
GrooveHero #53273 üzenetére
iigen, ezt már sokszor hallottam. de jelenleg nekem rossz oldalon van.
-
TayRol
nagyúr
válasz
GrooveHero #53271 üzenetére
Szép, de basszus, rossz oldalon van benne a kormány!
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Múlt hét hétfőn boldog tulaja lettem egy 2008-as 2.0 dci-s FAP-os Laguna 3 Initiale-nak. A kocsi gyönyörű, imádom, és ahogy az lenn szokott nem tökéletes, de mit is várjon az ember egy ennyi idős kocsitól.
Mindjárt írom is, hogy milyen hibái vannak:-tempomat....abszolute nem működik, hiába kapcsolom be, ki, semmi nem történik, a műszerfalon nem villan fel lámpa, hogy aktív lenne. Állítólag a fedéálzeti számítógéppel újra fel kell ismertetni, nem lesz olcsó mulatság.
-központi zár...a bal első utas oldali ajtó (igen, angol kocsiról van szó, lévén, hogy itt lakom) néha nem akar nyílni a kártyával, hiába nyomom a gombot. Ez a néha olyan 70-30%.
-bal oldali visszapillantó tükör....nem akar teljesen befordulni a joystick használatával, de semmi baja nem volt, amikor megvettem. Valószínűleg az ülések memóriája csinálhatja, szerintem megoldhatja a gondot egy akksi saru levétel, elvileg úgy törölhető a 3 memória. Máshogy is kivitlezhető?
Mivel az előző tulaj azt sem tudta megmondani pontosan, hogy mikor volt olaj csere az autón (jelenleg 64000 mérföld körül jár a kocsi, ha minden igaz), azzal sem bajlódtam, hogy megkérdezzem, hogy milyen olajat raktak bele. Mit tudnátok ajánlani? Elf-et esetleg? A Castrol is jó lenne bele? Ha az Elf a gyári olaj, márpedig az, akkor inkább azt választanám.
Végezetül tudnátok segíteni abban, hogy olajszűrő és üzemanyagszűrő közül melyiket válasszam? Méreteket tudtok mondani esetleg? Mert itt Angliában több webshopban is fel van tüntetve vagy 3 különböző méretű.
Hirtelen ennyi lenne, a végére azárt még beszúrok egy képet, hadd gyönyörködjetek
Köszi, ha tudtok segíteni
-
Shamat
aktív tag
A Lagunámban a jobb első ablak leesett. Visszaküszködtem nagy nehezen, de ki kellett kötnöm, hogy véletlenül nehogy lehúzzam.
Ahogy néztem, az ablakban van két lyuk, amiben valami kerek műanyag volt ezekbe pattant bele az ablakemelő két sínjén egy-egy prücök.
Szóval ez a két kerek műanyag ami az üveg aljában lenne mondhatni szétporladt.
Tudok ilyet szerválni hozzá valahonnan? Unix azt mondja, hogy ilyen nincs nekik... -
tresh
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #53258 üzenetére
Lehet, hogy itt nincs 700, csak 300-400 körül.
DPF nyomáskülönbség mérőre menő vezetékem adta meg magát.
Gyárilag is valami gumis cucc, de a hőtől betonkemény lesz, majd szétpereg...Aztán ezt kellene pótolni, kiváltani.
Jah, van gyári megoldás az érzékelővel egyben valami 80.000-ért....de inkább vennék egy párszáz forintos csövet.
-
mycso
Topikgazda
Urak, kis segítséget szeretnék. Keresek olyan gumi vagy szilikon csövet (kb. 6-8 mm átmérővel), aminek igen jó a hőálló képessége, akár 700-800 fok.
Merre keressek ilyet???
-
FeniX-
senior tag
válasz
rob210 #53251 üzenetére
Sziasztok, köszönöm a tippeket, elraktározom ezt is a listába.
Holnap hívom a régi szerelőmet, mondta, hogy ő is megpróbál utánanézni egy-két tippnek-dolognak, és mond valami bíztatót. ( közben mondtam neki ezeket is )Gyors helyzetjelentés a benzinszagról.
Valószínűleg azt a gumírozott fedőlapot nem tettem vissza jól a helyére az ac-nál, most nincs benzinszag az utastérben.
Más kérdés viszont, hogy ha nem lenne ott, akkor ez normális-e, hogy akkor meg van. Tócsát, cseppet, a kocsi alatt nem láttam, és a kocsi körül sincs benzinszag. ( ma mélygarázsban állt ) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #53251 üzenetére
A tapasztalat ezt mondja... meg a gyárilag szar AC-k is.
Amikor alacsonyabb a szint, nem képes az üzemi nyomást létrehozni. Egy mezei manométer az ac és a befecskendezők közös csöve között igazolni fog.
A szállítási mennyiséget tudja, csak az üzemi nyomást nem. Előbbi a teljesítményt, utóbbi a motor indulását befolyásolja.
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Limitált ideig kipróbálható a magyar fejlesztésű Cult of the Child Eater
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Megint elérhetetlen a Fortnite az iPhone-okra
- Cyberpunk 2077
- Xbox Series X|S
- Debian GNU/Linux
- További aktív témák...
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- OLCSÓBB!!! Lenovo Thinkpad T480S üzleti i5-8350u 8th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD, több db, gar.
- Bomba ár! HP 250 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest