Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Szívókosár szennyeződés, vagy torzulás még lehet, de szerintem van ott más bibi is.
Egy ideje harcolunk a géppel, illetve harcolnak.
Renault power
rob210
Topikgazda
Igen a motor teljesítményéhez van optimalizálva.
Még a lengés csillapító sem ugyan olyan.
Erősebb nagyobb a stabrúd és a szilentek.
Erősebbek a rugók, mivel a motor is nehezebb némiképpen.
Egyszóval kinézetre ugyan az, de mások az alkatrészek.
A fékek pedig nagyobbak.
Renault power
molnarpeter
nagyúr
TeamTWork, vagy egy ügyes esztergályos?
Mágus2
Közösségépítő
A tapasztalat ezt mondja... meg a gyárilag szar AC-k is. Amikor alacsonyabb a szint, nem képes az üzemi nyomást létrehozni. Egy mezei manométer az ac és a befecskendezők közös csöve között igazolni fog.
A szállítási mennyiséget tudja, csak az üzemi nyomást nem. Előbbi a teljesítményt, utóbbi a motor indulását befolyásolja.
[ Szerkesztve ]
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, köszönöm a tippeket, elraktározom ezt is a listába.
Holnap hívom a régi szerelőmet, mondta, hogy ő is megpróbál utánanézni egy-két tippnek-dolognak, és mond valami bíztatót. ( közben mondtam neki ezeket is )
Gyors helyzetjelentés a benzinszagról.
Valószínűleg azt a gumírozott fedőlapot nem tettem vissza jól a helyére az ac-nál, most nincs benzinszag az utastérben.
Más kérdés viszont, hogy ha nem lenne ott, akkor ez normális-e, hogy akkor meg van. Tócsát, cseppet, a kocsi alatt nem láttam, és a kocsi körül sincs benzinszag. ( ma mélygarázsban állt )
Urak, kis segítséget szeretnék. Keresek olyan gumi vagy szilikon csövet (kb. 6-8 mm átmérővel), aminek igen jó a hőálló képessége, akár 700-800 fok.
Merre keressek ilyet???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Legyen igazad
Én tudom mit tettem volna vele, de hozzám nem jutott el a kocsi.
Szóval ne nekem írd. De a tipp jó.
Renault power
rob210
Topikgazda
A NASA-nál.
Szerintem ilyen nincs ami gumi és kibÍrja a 700 fokot.
Ilyen helyekre fém csövet szoktak rakni.
Renault power
Lehet, hogy itt nincs 700, csak 300-400 körül.
DPF nyomáskülönbség mérőre menő vezetékem adta meg magát.
Gyárilag is valami gumis cucc, de a hőtől betonkemény lesz, majd szétpereg...
Aztán ezt kellene pótolni, kiváltani.
Jah, van gyári megoldás az érzékelővel egyben valami 80.000-ért....de inkább vennék egy párszáz forintos csövet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
molnarpeter
nagyúr
Bondex? Ha az nem bírja, powerflex, Haberkorn, nestro megérhet egy telefont/mailt, hátha van magasabb hőállóságú kis átmérőjű cső náluk.
rob210
Topikgazda
Nem látom az elhelyezését, így fejből nem tud lagu III hoz még nem volt ennyire szerencsém.
A kérdés az az, hogy nem megoldás egy réz cső a két végén rezgéscsillapítóval, mert ilyet tudnak neked készíteni szerintem olyan 10e környékén és akkor az örök élet szinte.
Renault power
tresh
addikt
Festo gyári ilyeneket, vagy ipari hidraulikai csöveket kell nézni. Valahol van nekem otthon fémbevonatos gumi csövem, ha egyszer végre otthon leszek akkor megkeresem és lemérem a méretét és ha jó akkor elküldöm postán. Annyi hogy mivel fém bevonatos igen merev.
[ Szerkesztve ]
Shamat
aktív tag
A Lagunámban a jobb első ablak leesett. Visszaküszködtem nagy nehezen, de ki kellett kötnöm, hogy véletlenül nehogy lehúzzam.
Ahogy néztem, az ablakban van két lyuk, amiben valami kerek műanyag volt ezekbe pattant bele az ablakemelő két sínjén egy-egy prücök.
Szóval ez a két kerek műanyag ami az üveg aljában lenne mondhatni szétporladt.
Tudok ilyet szerválni hozzá valahonnan? Unix azt mondja, hogy ilyen nincs nekik...
DEAD LIKE ME
tresh
addikt
FB Rönyó adok veszek bontósoknak van annyi hogy sose fogy el Vagy nézel hozzá egy javító szettet
meroly
veterán
Tegnap az olaj és szűrő csere mellett az üzemanyagszűrőt is cseréltem, talán sosem volt még a kocsiban cserélve.
Ma reggelre mintha megszűnni látszik ez a reggeli hiszti.
Okozhatta a fentieket ez?
Impossible is nothing
Shamat
aktív tag
[link] Jól gondolom, hogy ez lenne az?
DEAD LIKE ME
tresh
addikt
Feltételezem nem látom a tied, viszont gombokért oda adja egy bontós szerintem.
meroly: fő az optimizmus
[ Szerkesztve ]
meroly
veterán
Akkor elkaptam a szemetet
tresh:
Azt hogy a vezérlés cserélve volt, egy szerelő meg tudja állapítani? Ha igen mennyi időbe telik odáig szétszedni vagy nemtom?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Shamat
aktív tag
Az a baj, hogy én sem láttam, mert darabokra volt peregve. Hétvégén leszedem a bal első kárpitot és megnézem, hogy néz ki.
DEAD LIKE ME
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Múlt hét hétfőn boldog tulaja lettem egy 2008-as 2.0 dci-s FAP-os Laguna 3 Initiale-nak. A kocsi gyönyörű, imádom, és ahogy az lenn szokott nem tökéletes, de mit is várjon az ember egy ennyi idős kocsitól.
Mindjárt írom is, hogy milyen hibái vannak:
-tempomat....abszolute nem működik, hiába kapcsolom be, ki, semmi nem történik, a műszerfalon nem villan fel lámpa, hogy aktív lenne. Állítólag a fedéálzeti számítógéppel újra fel kell ismertetni, nem lesz olcsó mulatság.
-központi zár...a bal első utas oldali ajtó (igen, angol kocsiról van szó, lévén, hogy itt lakom) néha nem akar nyílni a kártyával, hiába nyomom a gombot. Ez a néha olyan 70-30%.
-bal oldali visszapillantó tükör....nem akar teljesen befordulni a joystick használatával, de semmi baja nem volt, amikor megvettem. Valószínűleg az ülések memóriája csinálhatja, szerintem megoldhatja a gondot egy akksi saru levétel, elvileg úgy törölhető a 3 memória. Máshogy is kivitlezhető?
Mivel az előző tulaj azt sem tudta megmondani pontosan, hogy mikor volt olaj csere az autón (jelenleg 64000 mérföld körül jár a kocsi, ha minden igaz), azzal sem bajlódtam, hogy megkérdezzem, hogy milyen olajat raktak bele. Mit tudnátok ajánlani? Elf-et esetleg? A Castrol is jó lenne bele? Ha az Elf a gyári olaj, márpedig az, akkor inkább azt választanám.
Végezetül tudnátok segíteni abban, hogy olajszűrő és üzemanyagszűrő közül melyiket válasszam? Méreteket tudtok mondani esetleg? Mert itt Angliában több webshopban is fel van tüntetve vagy 3 különböző méretű.
Hirtelen ennyi lenne, a végére azárt még beszúrok egy képet, hadd gyönyörködjetek
Köszi, ha tudtok segíteni
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
TayRol
veterán
Szép, de basszus, rossz oldalon van benne a kormány!
GrooveHero
addikt
Jó helyen van ez, ha kicsit utánanézek, akkor rájössz, hogy ez az eredeti, és nem az angolok hülyék, hanem az európaiak változtatták meg.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
TayRol
veterán
iigen, ezt már sokszor hallottam. de jelenleg nekem rossz oldalon van.
rob210
Topikgazda
purflux vagy filtron szűrő.
Ez már az a fajta amiben csak a membránt cseréled a szűrő háza fix beépítésű.
Olajból a fulltech ELF játszik szerintem kizárólag, de mindenki azt rak a kocsijába amit akar
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah, egyszerű a képlet:
Olajból a gyárit ELF 5-40 (5-30) SXR,, minden másból (szűrők) a legjobbat, mert ezek az autók meghálálják, mint az ilyen utánagyártott olcsó szarok, amit kerülni kell.
--------------
Más:
Amiről már írtam... Kíváncsi vagyok mennyibe fog fájni... A nyílak direkt a szenzortól indulnak, de minek bele, ha csesznek rá! cöhh
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Megane 3 Grandtour 1.6 16v (110LE)
Motorkód: K4M 858
eTrade
tag
Biztos vagy abban, hogy ugyan ott van mint az 1-es Meganban?
Alánéztem és nem volt ott... esetleg valami mögé van rejtve/védve?
diablo1984
veterán
Simán okozhatta. Nèztètek, hogy milyen állapotban volt? Ha zárt, akkor egy fűrèsszel fel lehet nyársolni, kíváncsi lennèk a belère! Vezèrlèscserèt megállapítani a vezèrlès szètszedèsèvel lehet, a görgőket átforgatva, a szíjat a műanyag burkolat levètele után lehet látni, de az mèg nem garantálja, hogy a görgők is cserèlődtek....
TayRol
veterán
jövünk hazafele M0-áson Pécelre, 125 tempomat, egyszer csak egy pukkanás hallatszik, elmegy az erő a kocsiból, kiír 2 féle hibát (check anti-pollution, engine failure hazard). Hátul két gyerek alszik, fáradt mindenki, gázadásra 80 felett nulla gyorsulás.
lassan hazajövünk, nagyjából 30-40-ig a városban fel tudok gyorsulni, de szörnyű a hangja és nulla erő van benne. ráadásul dombon lakunk, 16-tal jöttünk fel egyesben de lassult felfele.
itthon megállok, hallom a csúnya hang a motortól jön, felnyitom, és ezt látom...
lehetséges, hogy amiatt, hogy ez leesett, nulla erő lett a kocsiba? célszerszám kell a visszarakásához, gondolom ez szervíz (ami nem gond, mert a hibákat is kell ütni, sejtésem szerint azok nem tűnnek el ha visszateszik). illetve a kép alapján kicsit sok olaj van benne.
[ Szerkesztve ]
orosziem81
tag
Ugyan laikus vagyok de az első gondolatom mikor ránéztem a képre az volt, hogy valami ott eldugult, és a túlnyomás dobta szét a csövet. Érdemes a javításon túl a hiba okát is feltárni, ha nem akarsz újabb meglepit!
Majd azért írd meg mi lett vele.
TayRol
veterán
Nem volt meghúzva a bilincs, legalábbis nem eléggé - ezt mondta Rob másfél hete mikor nála voltam. Csak mivel celszerszam kell hozzá nem voltam szervizben idő hiánya miatt , nem gondoltam volna hogy szét jön.
orosziem81
tag
Az kívánom legyen csak ennyi a gondod!
TayRol
veterán
Ki fog derülni, úgyis vinnem kell szervizbe a kódok miatt.
FeniX-
aktív tag
Halihó, én is bejelentkezem.
Sikerült kiszedni az AC-t. Első ránézésre semmi extra, viszont az a kosár rész nem tud normálisan mozogni a sínben, néha megakad.
Hja, és a benyát az istennek sem tudtam leszívni, csak a pofám ment tele nyállal, de nem indult meg a folyadék. :-)
majd még azzal holnap próbálkozom, az AC-t meg viszem a kocsi bt-hez.
Köszönöm a segítségeket még egyszer.
meroly
veterán
Annyira tele volt dzsuváva a szűrő,l hogy súlyra kb 3x olyan nehéz volt mint az új.
Vezérlésről van számlám, hogy a márkaszervíz cserélte, ha gond lesz, panaszt teszek
Amúgy jövőre cseréltetem, a fene idegeskedik ezen évekig. Amúgy is szokták használt autó megvételekor, nem?
A váltóbot remegésére hogy hívják azt az izét persely vagy szoknya vagy mi? Az a gumi ami csillapítja.
Impossible is nothing
Köszi, közben megoldódott a dolog.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
TayRol
veterán
Egyénként tud valaki hibakódot olvasni/törölni?
rob210
Topikgazda
K4M es motornál igen.
A ank alatt van. csak a képek alapján a másik oldalon.
De még megnézem pontosan, egyszer cseréltem ilyen meganon szűrőt, azon bal alul a tank alatt volt az biztos.
Ugyan azzal a bilincses felfogatással, mosolyogtam, is, hogy a bevált dolgokon nem szeret változtatni a renault.
Hiszen a motor is ugyan az, ha hiszed ha nem, csak van rajta minden féle környezetvédelmi finomság, meg egy okoskerék.
Ennyi.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ezt sajnálattal olvasom, de basszus, hogy én mindig észreveszem az ilyeneket
A csövet vissza tudod rakni a kérdés, az az, hogy mitől dobta le.
Illetve, hogy ennyi olaj normális-e benne.
Ennyire én a dieselesekhez nem értek.
De írd majd meg, hogy mizu lett vele, nagyon érdekel.
Kódot törölni a tiedén én is tudok.
2004 után már bármin.
Renault power
GrooveHero
addikt
Értem, köszi a választ. Holnap szerintem jövök konkrét méretekkel, hogy melyiket vegyem. 25-én megy szervízbe a drágaszág, addig még meg kellene vennem az alkatrészeket, olaj+szűrők, márciusban MOST (müszaki) akkor meg váltó olaj csere + lehet le kéne cserélni a két hátsó gumit is, mert noname szarok, 2011-es gumik, de eléggé ki vannak repedezve.
Kérdés 1: milyen gumit ajánlanátok? Méret: 224/45 R18
Másik: még akkor is megéri a legdrágább cuccokat megvenni, ha 9k mérföld után mennek a kukába? Szóval mondhatni nem mindegy, hogy 50, vagy 100 fontot dobok ki az ablakon.
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
rob210
Topikgazda
A legdrágább cuccokat sosem éri meg megvenni.
A legjobb cuccokat érdemes megvenni.
Itthon is át kell nézni még a webshopokat is, mert van hogy ugyan az az olaj 4-5 ezer forinttal drágább egyik másik üzletben.
Én is mindig megnézem, hol van éppen akció, meg, hogy mit is árulnak.
3 hete vettem szűrő csomagot mert nagyon jó áron volt.
Nincs még rá szükségem, de 3.000.- olcsóbb volt majd tavasszal beszerelem amikor esedékes kenyeret nem kér.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ahogy, Rob is írta felettem olyat kell megvenni, ami már bizonyítottan régóta minőséget gyárt. Tehát, nem azt írtam, hogy a legdrágábbat, hanem a legjobbat.
Az egyik legjobb az, amit a gyárban pakolnak bele, bár nem írtad, hogy milyen motor van az autóban, de, pl egy 2.0dci-hez eredeti Renault készletet a legjobb áron itt tudod megrendelni, moto-dynamic.com. És ebben minden benne van, amit ilyenkor cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry, most látom, hogy írtad, hogy 2.0dci.
-------------------
Egyébként többször is voltam már Londonban, de az állam padlón, mikor látom és tapasztalom az utak minőségét még a leg eldugottabb helyeken is.. A[ OFF] k anyátok redvás csaló banda a minimum, és hasonló 'szavak", amik ilyenkor járkálnak a fejemben a magyarországi utakra és akik ezért felelősek.
A te képeden is látszik, hogy az a betonozás felső kategória, ami itt csak álom marad...
[ Szerkesztve ]
salieri.
őstag
A tankba van benne.Nem cserelheto.Lerendeltem en is aztan kuldtem vissza.
diablo1984
veterán
Akkor a szűrő lehetett bőven hibaforrás! Ráfèrt a csere, remèlhetőleg megoldja a gondodat!
TayLor: az a turbó csöve lenne? Vissza lehet tenni, veszel rá max egy sima bilincset ès ráhúzod azzal. Olaj termèszetes dolog benne, ennyi azèrt nem annyira jó dolog....
[ Szerkesztve ]
meroly
veterán
Ég és föld a kocsi, rá se ismerek.
Ami a váltóbot remegését okozhatja az a váltókar-persely?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
tresh
addikt
Minimális olaj mindig lesz ott a csőbe, annyira nem vészes bár én ránéznék a turbóra is. Illetve ha cső visszakerül kéne élő adatokat nézni hogy minden rendbe van e. Ha mázlija van akkor csak egy korábbi trehány szerelő munkája végett jött le a cső aki célszerszám nélkül rakta vissza a csövet.
TayRol
veterán
Igen, elvileg. Gyorskötözővel visszaraktam, de reggel indulok dolgozni, és hallom hogy fals levegőt szív, illetve 38-39 fölé nem akar gyorsulni. Éppen vissza bírtam még menni a garázsba, most szerelő után kajtatok. Hétvégén megint mentünk volna hatan vidékre, a clio-ba ennyien nem férünk be.
eTrade
tag
Nagyon jó, most már 3 ember, 3 fajta lehetséges helyet mond.
De neked Mégane 2-esed van, vagy nem? :-)
Rob: Én a másik oldalon egy jóval nagyobb műanyag dobozt látok, ami kinézetre aktivszén szűrő-nek (carbon canister) tűnik, amely az egyesben még a motortérben volt.
Diesel esetén találtam olyan videót ahol a jobb első sárvédő alatt van elrejtve az üzemanyag szűrő: [link]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5