Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hdman
őstag
duster powaaaaaa'
(#67799) emvy:
+ 1 az ára egész "baráti". Viszont egy erősebb, vagy aggyisten chipses 2 literes dízel elveri, mint a rongyot
Sopron city :)
Általános kérdés: Ezt már azóta figyelem, mióta megvan a kocsim, de mi a jó francért van az, hogy minden 5 előttem álló autóra jut 1 olyan, aki nem tud leszállni a fékről, és álló helyzetben is áll a féken? Légy szíves magyarázza már el nekem valaki, hogy miért jó az, ha megállok a pirosnál, és a féket folyamatosan nyomom? Automata váltónál talán megértem, de nyilván ott is jobb kirakni üresbe (vagy nem), de egyszerűen nem tudok rájönni, bárhogy gondolkozok, hogy miért jó állni a féken.
Pontosan ez a valasz. Automata valto -- meg ha soromponal allsz, akkor is inkabb celszeru D-ben hagyni, es allni a feken, mint visszarakni uresbe, osszessegeben jobbat tesz a valtonak. En legalabbis ezert allok akar percekig is a feken.
while (!sleep) sheep++;
giigz
veterán
Ezt még meg is érteném, de amikor egy manuális váltós Ignissel csinálják, az miért van? Írtam is, hogy az automatát még megértem, de amiket sokat látok, annak fele legalább manuálissal csinálja.
Egyébként ha már itt tartunk, tényleg kényelmes az automata váltó, de olyankor ez a kényelem nem száll el, amikor a pirosnál folyamatosan nyomni kell a féket?
Hajjaj, sok automata suv a fejmagasságban lévő ledes féklámpájával, néha én is úgy érzem, hogy napszemüvegben kéne éjjel is vezetni.
giigz: Két pedálod van, belefér. Nem automatánál az emberek nagy része egyszerre áll a kuplungon és a féken a pirosnál.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Qru
MODERÁTOR
Ahol most vok ott DSG-s Paszuj van, lámpánál én se veszem ki N-be, marad D-ben a féktiprás. Max akkor, ha tudom, hogy sokáig fogok ott állni bár akkor inkább P és hátradőlök. Vhogy ezt az elektromos kéziféket nem szívlelem (veled egyetértve a digitális kmórát sem).
Ignis fék: Sokan nehezen veszik észre ha hátrafelé kezd el gurulni a kocsi lassan. Én erre tudok gondolni. Ha sajátommal megyek és fáradt vok akkor pirosnál berántom a kéziféket pont ezért.
Jártam már úgy, hogy a mellettem álló lassan elindult én a meg csak a szemesarkából láttam csak és úgy reagált rá az agyam mintha én gurulnék hátra, egyből berántottama kézit. Pedig egyhelyben álltam...
mod:
Gumis téma: Fillér bäszók. Minap láttam A3 S line külsővel és ott virított rajta az 1,4 TSI felirat. Na ez is ilyen a szememben...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
V.Stryker
nagyúr
Pözsó 307? Ilyenkor azért elfog a görcs, hogy ennél kiírják,hogy háromszázezer van benne és úgy néz ki,hogy ha 120ezret írnának elhinném. Mi lehet a többi fostalicskába ?
300ezernél lehet szívás a HDI?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
giigz
veterán
Most erre sokan azt írnák, hogy 60.000-nél is lehet szívás a HDI
Én nem nyilatkozom, elfogult vagyok a Peugeot-val
raczger
őstag
A prímet akkor is a mezei dízel golfon lévő GTI felirat viszi
(#67800) giigz: Az oktatóm is úgy tanítja, pirosnál megáll, kuplung be, kicsit nyomni a féket, hogy ne guruljunk hátra (vagy előre) és már 1-be berakom, így várom a zöldet. Nekem is ez a logikusabb, 5-10-30 másodpercre minek húzogassam a kéziféket?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
neduddki
nagyúr
HI!
Tessekmondani eddi csak ne vezettem stop=os otot, az ugyansi alklohejzetben benyomott fikre all le:- )
udv
neduddi
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
V.Stryker
nagyúr
Én is...minden francia szar. Ár értékben mondjuk jók, de a családban csak szívás volt velük.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
kuplung kinyomócsapágy csere mennyibe kerül?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
m3tr0
senior tag
Igaz. Ahol lehet nem így állok, viszont a féket én is nyomom,hogy még véletlenül se guruljak el...és ez nem vicc.
Aztán lassan felengedem és ha nem mozog a kocsi akkor már nem állok rajta.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
raczger
őstag
Nem tudom, ő dolga, de eddig 600.000 km alatt 3-4x volt (pontosan nem emlékszem már mennyit mondott, de kb ennyiszer volt cserélve) cserélve benne kuplung, ami elég jónak mondható egy oktatásra használt autónál.
(#67810) neduddki: szívesen elolvasnám amit írtál, csak sajnos neduddki szótár nélkül esélytelen, ha szeretnéd, hogy mások is értsék a gondolataidat, dobod Rejtőt
(#67815) !Overdose!: köszönöm sajnos a tolmácsolásért nem tudok fizetni
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
!Overdose!
őstag
"Tessék mondani eddig csak én vezettem stopstart-os autót, az ugyanis állóhelyzetben benyomott fékre áll le."
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
neduddki
nagyúr
HI'
latod latod vannakitten ertlemes em berek is:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
fenergie84
addikt
Egy barátom most keresnek autót, csak az autóra 500e szánna. Eddig Cliot nézet, de gondoltam megkérdezem itt, h mit ajánlatok ennyiért. Olyan 2000-2001 évjárattól. Városban használná, egyedül van, nincs család, kutya, egyebek. Most adta el a 1991-es 3 ajtós civicjét...
szőröscica
addikt
Lámpánál féket nyomni pl. azért sem árt, hogyha hátulról beléd jönnek, akkor ne feltétlenül repülj bele a kereszteződésbe, vagy az előtted állóba.
Este viszont nem nyomom, ha állnak mögöttem, akkor kéziféket használok.
Land
veterán
Ismertek megbízható, korrekt áron dolgozó autószerelőt Pesten?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
giigz
veterán
Helyette felnyom a szélvédődre...
V.Stryker
nagyúr
Én úgy tudom,hogy pont ezeknél az eseteknél jobb ha NEM nyomod a féket.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
V.Stryker
nagyúr
Egy jó Space Star-nak fáj-e valamilye?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
runner 125
nagyúr
Egyik barátoméknak 11 éve van ilyen. Első tulajos, stb, általános szervizen kívül semmi.
Igénytelen, megbízható autó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
V.Stryker
nagyúr
Ez jól hangzik.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
TaaT
veterán
Némelyik új autónál ha nyílnak a légzsákok akkor a fékek is automatikusan működésbe lépnek hogy a másodlagos baleseteket megakadályozzák.
Give them hell Ukraine!
Vladi
nagyúr
Nekem az oktatóm meg pont ellenkezőleg tanította. Üresbe, kuplung felenged. Ha gurul a kocsi, pici fék, vagy kézifék.
Mert ha picit elbambulsz és leszállsz a kuplungról, a kocsi máris ugrik bele az előtted állóba. Azért. Egyébként folyamatosan tartani a féket, kuplungot, akármit marha fárasztó.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
Typhoon47
őstag
Egyébként folyamatosan tartani a féket, kuplungot, akármit marha fárasztó.
én se értem, miért áll valaki folyamatosan a féken / kuplungon. manuál autónál mindig szinte azonnal húzom is enyhén a kézit és pihetetem a lábaimat.
"Education is important but big biceps are importanter"
neduddki
nagyúr
HI!
s klassen kivul hon van meg e-h fek?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
franszia autokban
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Land
veterán
Vagy hol kérdezzek utána?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Vladi
nagyúr
space start én is néztem már. Elég igénytelennek tűnik, ami megbízhatóságot is jelenthet. Viszont nagyon keveset hirdetnek.
Az asszony ma benyögte, hogy szép ez a 2-es fókusz. De nem a kombi, hanem a csapott hátú. Natessék. Vegyek neki is egyet?
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
raczger
őstag
1-2 órán át tartani tényleg fárasztó, de itt maximum 1 percről van szó és még csak nem is kell izomból megtaposni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
neduddki
nagyúr
HI!
mejjikben?
ud
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zoo8800
veterán
Belülről még OK, de kívülről egyszerűen bazári. Össze-vissza pakolgattak mindenféle íveket a kocsira, semmi harmónia nincs benne. Elképzelem, ahogy a designerek arról tanakodnak, hogy hol van még egy kis hely egy kis csicsának. Az a lökhárító, az mi??? Hány törés van már benne? Mi az a Nike-jel a lámpa alatt? Ez igencsak hazavágja nálam a minőség-érzetet.
Belül az az analóg óra azért büntet, szívesen látnék egy olyat a sajátomban. Ezt az egyetlen részlet, amire azt mondom, hogy tényleg tetszik.
Biztos jó kis kocsi ez, de 1000x szebb egy Mondeo, Passat, vagy akár egy Laguna.
rip and tear, until it is done
Az eleje nálam még talán emészhető, éppen annyira merész ami még elfogadható. A hátsó ajtónál kezdődnek a problémák, a küszöbön az a felcsavarodás az olyan mint a gagyi csavart tuningküszöb, meg az a hátsó lámpa, mint amikor az asztal szélén rajzolsz és lecsúszik a ceruza a lapról.
szőröscica
addikt
Nekem tetszik kívül-belül, bár ha lehetne, akkor világos belsőt választanék hozzá, illetve az alap 6 hengeres motort.
De ez jelenleg nem opció, autócsere kb. 2 év múlva lesz, és akkor is olcsóbbra. A Lancia Delták tetszenek nagyon, illetve addigra lesz már az új Civicből is használt.
EQMontoya
veterán
+1, világos belsővel, sima v6-tal kellene.
Civic nem tetszik annyira. Biztos jó autó, de a formavilág nem lett szerintem olyan jó. Mondjuk legalább az Aurisé sem, elmajmolták egymástól azt, amit nem kellett volna...
Nem igazán értem, miért felejtettek el a japók ilyen méretű autókat tervezni, pedig egy kategóriával fentebb láthatóan megy: Accord, IS, Mazda6 kifejezetten jó, és az Avensissel sincs gond, csak kicsit szürke.
Same rules apply!
footy
addikt
A külső csúnya, azt hittem csak képeken, de élőben is. Az eddigi lexusok pedig nagyon el voltak találva, de ez se kívűl. se belül
giigz
veterán
Én az eddigi Lexus-okon mindig azt éreztem, hogy valami különlegesebbet akar adni, de nem sikerül hitelesen átadni... Talán ez az első Lexus amire én azt mondom, hogy na ez igen.
Persze mindenkinek más tetszik, nekem ez most eléggé bejön...
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Pont így érzem én is, szépek voltak, de valóban szorulás érzés volt a formát illetően. Nagyon akartak, de mégsem jött át a különleges forma, ez viszont nagyon eltalált.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#67841) szőröscica válasza runner 125 (#67840) üzenetére
szőröscica
addikt
Nekem az előző GS is nagyon tetszik.
TaaT
veterán
10 tech-tastic features inside the new VW Golf 7
Give them hell Ukraine!
footy
addikt
Szerintem pedig pont eddig adták azt a lexusok, az európai konkurenseket lepipálva a formákat és technikát végletekig tökéletesítve. Az első IS200 a mai napid kedvenc autóm. Ezzel az új IS-sel átestek a ló túl oldalára.
Egyszerűen túl sok a vonal a kasztnin, mintha nem lennének az ívek végigvezetve, csak egymásra hajigálva.
A belseje pedig simán zsúfoltnak néz ki, pedig eddig mind letisztult volt.
Azért az LS sem volt annyira rossz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
giigz
veterán
Egyik sem volt rossz, csak nekem idáig nem jött át az, amit akartak sugározni, talán az IS 200-ban egy kicsit, de az már elég régi forma, viszont most ezzel teljesen átjött
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
az eredetider jo pelda a golf7 de akerdesemre ajnons nem
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
TaaT
veterán
Ha az ESP tudja piszkálni a féket akkor egy ilyen baleset utáni fékezés sem lehetetlen.
Amúgy ha jól emlékszem a nissan fejleszt full villany irányítást is.
Give them hell Ukraine!
m3tr0
senior tag
Egy jó LS400?
Nekem ezek jönnek be nagyon Lekszászból.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
neduddki
nagyúr
Hi!
az elktromechanikusat varja mindeki, csak meg atomeg es a redundancija hoanyzik /fket nem ehet szokas otoipari elktromossagal megodani.../
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD