Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/alien.gif)
alienpapa
senior tag
A múltkor elvittem a szerelőhöz, hogy nézze át a motort, mert eszi az olajat, meg télen nehezen indul. Megmérte a kompressziót, ami 17 helyet 11 volt mindhárom hengerben ha jól emlékszek, és azt mondta hogy szét sem szedi, mert ha ezt elkezdi csinálni akkor az 60-70 ezer ft környékén áll meg, és azért már inkább vegyek egy új motort. Mondjuk én fullra nem értek a kocsikhoz, de sztem elég lenne meggyűrűzni a verdát meg cserélni a szelepszár szimeringeket és már jobb lenne az egész.
Ezért gondoltam arra, hogy veszek egy ilyen melegítőt, mert nyáron, vagy meleg motorral pöccre indul a verda.
Vagy menjek el egy másik szerelőhöz? Végül is egy hengerfej tömítés 3 ezer, és ha más nem akkor legalább látja valaki szétszedve is. Ha teljesen reménytelen, meg rakja össze úgy ahogy volt, aszt jóvan.
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.