Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/cop.gif)
AssAssynn
őstag
Na mindegy, visszatérve a Hondára, mert még mindig ez a mai napom fő témája. Említettem a sztorit egy rokonomnak, aki úgy, ahogy ért az autókhoz. Bár nem kértem rá, de ő felhívta 2 autószerelő barátját, akik hozzáteszem a legjobbnak számítanak a környéken.
Mindkettő szerelő azt mondta, hogy idézem: "nem baj a 10W40", sőt volt, amelyik azt is mondta, hogy az jó bele, és annak jó a kenése, ez nem teszi tönkre a motort, hanem még halkabb lesz tőle és szebben jár, stb, szóval még így dicsérték.
Ezzel nem azt mondom, hogy ti, vagy a Honda mérnökei tévednek. Csak azt írom, hogy így gondolkodnak az autószerelők. Így aztán várhatom, hogy bármelyik használtautóba, főleg ennyi idősen majd gyári olaj legyen pakolva. Simán lehet, hogy egy ilyen szaki tett 10w40-et az általam nézett kocsiba is.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)