Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
-
Gaben92
őstag
válasz hobizoli #170550 üzenetére
Gondolkodtam rajta, de felesleges. Dombok sincsenek amire fel kell mászni, hegyek meg végképp, amúgy meg szöges gumival mászkál télen mindenki. Tempó miatt (külön téli sebességlimit van) meg úgysem fogod eldobni a gépet, mivel városban gyökkettő, autópályán meg a szöges gumi fog annyit, hogy ha nem csinálsz hülyeséget akkor nem csúszol meg a jégen sem.
Viszont sok embernek van nyári és téli autója. A nyári a normális, a téli meg valami hátulkaparós játszós amit nem sajnálnak összetörni ha nem adja ki (régebbi 5-ös BMW-k főleg, kockalámpás Mercik, stb.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
válasz pècsimunkás #170551 üzenetére
Mivel együtt mentetek és sokaltad a fogyasztását, ezért gondoltam tudod a tied mennyit evett ezen a szakaszon.
Ha 6,2-6,8 akkor még sokat is mondtam a 3 literre.
Amúgy mikor én kijártam az 1,4 szívó kia ceed-el, 6-6,5 litert evett Blelle-Wagrain-Blelle
Viszont csak pálya 4fővel 8,5 is megvolt 130-150-el, kicsi szívó az ilyen.
Amúgy csak országúton ~6-6,5-et hoztam össze a tipoval és pályával sikerült feltolni 7,5- re, de tudtam, hogy ennyit gog gogyasztani[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170553 üzenetére
Na ...
Mèg egyszer :
A haverom helyèben 1,4 t - t vettem volna a jobb menetteljesítmény ès a jobb fogyasztás miatt . Az èn autóm csak úgy került szóba , hogy ha kipróbálja , lehet meglepődik , ès át èrtèkeli a turbó iránti ellenszenvèt .A helyedben - teljesen racionális választás volt - az 1,4 szívót vettem volna . Többször leírtad más fórumokon a mièrtet .
Azt viszont fent tartom , hogy a 8,8 l / 100 km sok . Főleg ha 1,4- ről.beszèlünk .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kisza25
félisten
válasz pècsimunkás #170554 üzenetére
A haverom helyèben 1,4 t - t vettem volna a jobb menetteljesítmény ès a jobb fogyasztás miatt .
Ezt magyarázom, hogy téged zavar az, hogy sokat fogyaszt, de te kifizetsz a menetteljesítmény és fogyasztásért +1M Ft, vegyük fele-fele akkor is 500 eFt fizetsz a jobb fogyiért, ami mint kiderült 2liter különbség esetén 70ekm megtételére elég.
Tehát te előre kifizetsz 70 ekm jobb fogyasztást így érted?
Persze végig dinamikusabban tudsz haladni, de csak 70 ekm után lesz előnyöd a kisebb fogyasztásból.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz diegho #170556 üzenetére
Na ez megint egy összehasonlíthatatlan dolog, mert másképp tartja a toyota az árát, mint, a fiat.
bár most megnéztem és nagyobb a bukó az 1,4t-n, mint az 1,4 szívón használtban, legalábbis tipo-nál.
kb 300-400eFt csökken használt 1-2 évesnél az árkülönbség. Új korban meg 1M.
Minnél drágább egy új autó, annál nagyobb a bukó[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170555 üzenetére
Amikor megvettem a kis turbóst , mèg nem tudtam , hogy ilyen jó lesz a fogyasztás . A próbaúton " csak " a jó menetteljesítmény derült ki . Kèsőbb derült ki a qrva jó fogyasztás.
A vita rèszemről lezárva
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kisza25
félisten
válasz pècsimunkás #170558 üzenetére
Nem vitatkozunk, csak beszélgettünk
Ami a lényeg, hogy megfeleljen az autó arra amire használod (legyen az A->B, vagy drift...) és jó érzéssel nézz rá vissza a parkolóbaEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
Betettem az Elektronikus kárbejelntő app letöltése linket a TIR-be. Reméljük nem lesz rá szükség de ha mégis...
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170560 üzenetére
Tènyleg nem vitatkoztunk , igazad van
Az a lènyeg , hogy te is , èn is ès a barátom is elègedett az autójával . Húsvètkor talàn ki is tudom próbálni az autóját . 2. án mondta , hogy próbáljam ki , de az előző nap miatt kicsit fáradt voltamEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kisza25
félisten
válasz pècsimunkás #170562 üzenetére
Érzetre 1-2-3-4-ben nyomatékos kb 2500-tól megy, 3500-tól indul meg jobban, de mivel 95ló nagy csoda nincsen, turbós után biztos fura lesz. Én a szívóban azt szeretem, hogy lineáris, így kiszámítható.
Az i20- nál jobban megy és a hangja is jobban tetszik, teszi ezt úgy, hogy azt sokszor pörgettem 4500-5000-ig, hogy menjen ezt még 4000 fölé csak pályán. Ez 200 kg nehezebb és elvileg csak 10 lóval több, viszont sokkal rövidebb a váltó, picit több a nyomaték.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170563 üzenetére
Èdesapám Carina E - jèt - amit a mai napig jó autónak tartok - , amikor először vezettem a turbós után , nagyon gyengènek találtam . 21 èvig minden szèp ès jó volt vele , de először a turbós után :
Aztán rájöttem , megy az , csak nyomni kell neki
A Mèganommal simán pályáztam 140-150- el . Meglepően csendes volt . 140-150 volt a pályás utazó ,de nèha 1-200 km- t 160-170 el tettem meg . 170 fölè nem mentem a fos ( franciásan lágy ) futómű , ès a virsli gumik miatt . De amúgy szerettem nagyon azt az autót .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #170559 üzenetére
Előbbi 26.000€-tól indul, utóbbiból 0 db eladó van az országban, szóval nem igazán nyertek.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170565 üzenetére
Vannak árak GS450h meg már nem mai darab... Végülis Lexus hibrid, amire ki akartam lyukadni, a technika ugyanaz mindben. Magyar klíma esetén 15 évet szokott bírni az akku, a gyár pedig 10 évig tud garanciát adni a hajtásra (hosszabbítani kell, vagy újabban alapáras Lexusnál, illetve 10. év végén még tudsz egy évre kötni gyakorlatban). Egy aránylag fiatalabb példány, amire él a gari, nem okozhat sok meglepetést hidegebb hőmérsékleten sem.
Mazda esetén ott fokozottan félnék a rozsda miatt.
Audi váltó kb 250 ezret bír, motor évjárat függvénye, hogy sikerült, szívó oldali koksz mindegyikre jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #170566 üzenetére
Más piac.
Elvileg az új Mazdáknál már nincs probléma a rozsdával, és a Mazda valami 10-15 év garit vállal korrózióra, addigra meg már 2-3 autón túl leszek. Na meg itt a hó és a sózás miatt az összes új autó első útja egy műhelybe vezet alváz és üregvédelemre. Még az első generációs 6-osok is rozsdamentesek nagyrészt, pedig annak megmutattál egy képet egy pohár vízről és elkezdett csipásodni.
Váltóból gondolom a 7 sebességes S-Tronicról beszélsz, a 250.000-et nálam biztosan nem éli meg az autó, engem sokkal jobban aggaszt a szinte 100%-ban rövid távon hideg motorral való használat. Ha jól sejtem (bár annyira nem vagyok otthon VAG fronton) akkor az A3 sedanokban már kivétel nélkül szíjas az 1.4 TSI, szóval a vezérléstől nem kell parázni.
Érdekességképp a legolcsóbb GS450h (238k km, 2008.08) 14.300€
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
zolee3000
tag
válasz BigBlackDog #170516 üzenetére
Persze, ha kiinduló hozzászólásban leírt használatot vesszük, egyértelmű, hogy kell a T-GDI, nem is arra reagáltam, csak általánosságban írtam, hogy azért használatfüggő a dolog. Ez a hozzáértőknek természetes (kimondatlanul is), de ha valaki totál tapasztalatlanul betéved, és csak annyit olvas, hogy nem kell félni a DI-től meg a turbótól mert manapság már annyira bejáratott technika, hogy örökélet +1 nap (de min. 10 év ), utána esetleg jól pofára esik, és nem érti majd, hogy neki ugyan miért halt meg akkor rövid időn belül, holott kíméli ő a verdát (alig használja az autót, akkor is csak a sarokig).
Declare: Megint a turbón rugózunk… Nem az a fő gond itt, hanem a közvetlen befecskendezés, az generál rendszeresen (nem 10 évente) költségesen javítandó problémát, HA úgy használjuk az autót, ahogyan sok, pl.: az életét nagyrészt helyben élő városlakó, aki nem forgatja ki rendszeresen mondjuk egy jó kis pályázással a gépet.
(#170525): Apukáddal együtt örülök a szerencséjének, de ugye nem baj, ha ebből az egy esetből nem általánosítok? Majd szólja a szervizeknek is, hogy ez egy nem létező probléma.footy: Félre értés ne essék, Téged is megkövetlek: nem kepler8 fórumtársnak akartam én a szívóbenyát ajánlani. Elnézést, ha a hsz.-emből ez jött volna le…
Az en ismerosi koromben(ausztriaban) 2embernek van benzines autoja, van olyan a tobbiek kozott aki jo ha havonta 1x elhagyja a varost megsem panaszkodnak a turbocsere vagy reszecskeszuro miatt.
Nem hát, de az nem azt jelenti, hogy nem hordják rendszeresen dióhéj-kúrára, csak nekik az az apró kellemetlenség időben és pénzben bőven belefér, Magyarisztánban azért szerintem az emberek nagyrészének nem mindegy.zoo8800 (#170523): Miért is marhaság? Már ne is haragudj, de Te jelentetted ki kategorikusan, hogy az MPI motor 2019-ben új autónál szerinted önszivatás. Ezek szerint te minden fajta használatra, a területi képviselőtől a háztartásbeli belvárosi anyukáig a T-GDI motoros autót ajánlanád, lehetőleg GPF-el.
Ha Te is félreértettettél, mint úgy látom, sokan mások is, és azt hitted, hogy a kepler8 által vázolt felhasználási körre vonatkozóan írtam, amit írtam, akkor elnézést. Neki tényleg önszivatás lenne az MPI.Az ilyen "jajj turbó , mind meghalunk!" élcelődéseket meg fejezzük már be pls, és kicsit szövegértsünk, ahelyett, hogy egyből oltunk meg lesajnálunk másokat! Semmi ilyesmi boszorkányüldözés nem volt szerintem abban amit írtam. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
realist
őstag
Új autó vásárlása előtt, hosszabb távú megbízhatóság kapcsán lennék kíváncsi a véleményetekre. Amit tudni kell, hogy kb. 10 évre tervezek venni autót (ezért is újat) és fontos a megbízhatóság. Meglehetősen dinamikusan vezetek, bár ez egyre ritkábban domináns mióta kocsiba a család...
2 versenyzőre sikerült szűkítenem a jelöltek körét, amik szimpatikusak is és el is férünk benne megfelelően.
- 10 generációs Civic 1.5t kézi váltós. Nagyon tetszik, kiváló autó, de a 3 év garancia riasztó. Meglehetősen sok benne az elektronika a kiemelkedő extrái miatt és az esetleges javítási költségek némileg riasztók.
- Ceed III 1.4t kézi váltó. Bár kicsit lassabb, vezethetőség szempontjából a futómű és a kormányzás rendben van (a váltót inkább hagyjuk..). Ezt is fel lehet megfelelően extrázni. Óriási előnye a 7 év garancia, de érezhető kompromisszum.A döntésben nem az vételi ár az elsődleges szempont, hanem a hosszú távú kiadások, a megbízhatóság és az élhetőség...
-
vzsryl
nagyúr
válasz realist #170570 üzenetére
Ugyan nem próbáltam egyik általad említett autót sem, de a Civic-nek van laza 30% teljesítménytöbblete, és elég sok tesztben már-már túl erősnek titulálják. Ismerősömnek új i30 SW-je van ezzel az 1.4T motorral, viszont Ő többet várt tőle, szóval ha dinamikusabbra vágysz, akkor a kuvik egyértelműen jobb választásnak tűnik, de mindenképp próbáld ki őket.
A garancia miatt viszont tényleg sokkal észszerűbbnek hat a Ceed melletti döntés. Ugye a Hondák főleg a megbízhatóságukról híresek, de ezt ma már ugyanennyire el lehet mondani egy Kiáról is.
Méreteket tekintve alapból a Civic van előnyben, de Ceedből ott van az SW is, ami élhetőbb, ha a családot szállítod vele.
Tehát a konklúzió az, hogy a Ceed racionálisabb választás lenne. Én viszont akkor is a Civicet venném, mert annyira csúnya, hogy már szép.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
realist
őstag
válasz LuckyL #170571 üzenetére
A Honda esetében nem garancia, hanem egy hűségprogram (+5 év max 150e km-ig). Gyártási vagy anyaghiba esetében, ha végig szakszervizbe jársz akkor megkapod az alkatrészt, de a szerelést és minden járulékos alkatrészt Te fizetsz. kb, ezek vannak benne:
- Motor és belső alkatrészei (kivéve a motor külső szerelvényeit)
- sebességváltó és belső alkatrészei (kivéve a sebességváltó külső szerelvényeit)
- Hajtótengelyek (kivéve a gumiharangokat)
- Kormánymű (kivéve az összekötőrudakat, gumiharangokat és a hidraulikus szervokormányzás egyéb részegységeit)
- Elektronikus motorvezérlőegységek (ECU+MICU), sebességváltó-vezérlőegység (TCU), kormányzás-vezérlőegység (EPS), ABS (ABS szabályozóegység) és légzsák-vezérlőegység (SRS)Ceed nagyjából esetében ez nincs benne a 7 évben (max 150e km):
- Az audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer
- A gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év.
- kopó-forgó alkatrészek (pl. tengelykapcsoló-betétek, stb.) üzemszerű használatból eredő kopása, elhasználódása /ezzel adott esetben lehet takarózni, de úgy tudom a Kia elég pozitív garancia ügyben/[ Szerkesztve ]
-
realist
őstag
válasz vzsryl #170572 üzenetére
Teszt vezetésen már túl vagyok, azért is írtam a tapasztalatot (már csak döntenem kellene ).
Jelenleg erőben a kettő között vagyok a mostani autómmal. Civic jó erőben, de szívó karakter így nyugisan is lehet vele közlekedni, de van benne bőven tartalék.
Ceed esetében sem az erő ami a gond szerintem inkább a váltó pontossága és a fokozat kiosztás. Futóműben kormányzásban viszont rendben van. -
vzsryl
nagyúr
válasz realist #170576 üzenetére
Én nehezen tudom elképzelni, hogy egy Honda pénztárca kimerítő lenne, ha odafigyelnek rá. A japánok odafigyelnek az elektronikai berendezések gyártásának minőségére, és a turbó benzin motorokban is van néhány évtizednyi tapasztalatuk, de persze bármi előfordulhat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisza25
félisten
válasz realist #170573 üzenetére
Nekem a kia ceedben 5,5 éves korában gariban cserélték a klíma hűtőjét, mert kilyukadt, de nem autómatikus volt, elötte rákérdezttek, hogy arra mi vonatkozik.
Az i20- nál a hátsó 3. féklámpát cserélték garanciában, mert elengedte a ragasztás, pontosabban úgy nézett ki, túl erős ragasztót használtak, ami a műanyagot is megkezdte.
Ekkor volt 3 év 2hónapos az autó.
Az alkatrész árak elég durvák amúgy, egy gyári tetőantenna 17 eFt volt
Szóval a garancia első kör megnézik, ha garis akkor hiába van náluk alkatrész, a gyártótól kell bekérniük, ami nem 1 nap, szóval 2x kell elmenni, viszont utiköltségen kívül nincs más költséged.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
footy
addikt
válasz szőröscica #170537 üzenetére
Kornelka utanajart a tartossagnak, dobott be rola nehany infot, most hirtelen ezt talaltam.
Szoval jobb alatt, valoszinuleg a tartossagot kell erteni. -
footy
addikt
válasz Gaben92 #170539 üzenetére
Ha sokat soznak elovigyazatossagbol kiejtenem a Mazda3-at. Minosegi automata eseten kiejtenem az A3-at is. Az 1.4TSI-hez tarsitott 7G DSG nem egy minosegi(valtasi erzet tartossag) darab. Az 1.4TSi 2014-tol egyebkent nyugodtan veheto.
Ha mar fontos a fenyszoro, akkor felvennem a listara az Opelt. A kategoria legjobb fenyszoroit epitik be, legyen szo LEDrol vagy Xenonrol. Astra K(Hatchback) 1.4T matrix leddel vagy Insignia(hatchback/sedan) 1.6T bixenonnal jo lehetne. Mindkettohoz eleg tartos wandleres automata van tarsitva. Esetleg megneznek meg 1-2 S60-at is, T3-mal vagy T4-gyel, viszont gyanus hogy a T3-nal a beteges 1.6Ecoboost van. -
rbalint88
addikt
válasz footy #170582 üzenetére
Az ecoboost a kisebb problema, a raakasztott powershift valto a baj. Volvobol csak geartronic matricas automatat erdemes venni, de az 1.6 es 2.0 benzineseken powershift van az utobbi ~8 evben.
Civic vs ceed temakorhoz: megvarnam a proceed gt-t, az 204 lo es van ahhoz is automata. Aztan meg kuplungcsere elott eladnam...
-
nagyúr
Mit erhet realisan a piacon egy 320k-t futott 2007-es 2.0 tdci ford galaxy (nem ghia, de jol felszerelt), aminek a kettostomeguje es kuplungja kuka, dpf kuka, turbó kuka, kivul van rajta par parkolasbol eredo horpadas, egy-ket rozsda pötty, belul atlagosan lehasznalt.
Aposnal van uj kora ota, most eladna, kereskedes 800-ert szamolna be. Megeri beadni?
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz realist #170570 üzenetére
Szerintem nem érdemes azon agyalni, hogy mi lesz egy kocsival 10 év múlva, mert működő kristálygömb híján nem lehet előre megjósolni. Meg kell venni, ha tetszik, aztán figyelemmel kell kísérni a márkatopikokat, hátha kiderül valami szarság. Aztán időben lépni...
A Ceedben ültem, tetszik. Az 1.4T kellene, automatával, kombiban
rip and tear, until it is done
-
meili
tag
válasz realist #170576 üzenetére
Ha számít, hogy mennyi a fenntartási költség, akkor vedd figyelembe, hogy a Honda márkaszerviz kb. dupla annyiba kerül, mint a Kia.
Szüleimnek van egy 2016-os Honda CR-V-je, kötelező szerviz amiben a szűrő és olajcserék vannak benne 89.000 Ft-ba került, most vitték éppen.
Én, ha minden jól megy, most veszem át a héten az új Kia Ceed SW-t. Rákérdeztem, azt mondták, hogy az olaj és olajszűrő csere 33.000 Ft, ha egyéb szűrőket is ki kell cserélni, akkor 45.000 Ft egy kötelező látogatás. (Ok, a Hondának azt hiszem, hogy 20.000 km a szervizintervallum, a Kiának 15.000 km, de ennek inkább csak örülök.)
Valaki említette, hogy a Honda jobban tartja az árát. Valóban el tudom képzelni, hogy igaz, de szerintem a Ceed is, ezért is döntöttem az új mellett az 5 éves használt ellenében, mert túl drágának tartottam őket. Ráadásul a Honda jelentősen drágább szerintem, amennyiben nem az alapmotorral szeretnéd, szóval százalékosan lehet, hogy kevesebbet fog esni az értéke, de nominálisan szerintem ugyanott lesz kb. 10 év után.
Egyébként tetszik mindegyik autó, a Honda vadabbul is néz ki, elég állat, de a Ceed meg egy szuper családi autónak tűnik, és nekem most pont erre van szükségem.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
-
őstag
válasz tboy93 #170584 üzenetére
szerintem igen, neki is meg nektek is
nektek nagyon sokba lenne megcsináltatni és 300e km-el akkor se érne semmit, a nepper meg összekókányoltatja ahogy tudja és mehet a piacra
arra figyeljetek hogy az adásvételire írjátok rá a hibákat és ne bizományosan menjen az eladás, nehogy gondotok legyen az új "boldog" tulajdonossalcryptot minden termékemért elfogadom
-
Gaben92
őstag
válasz footy #170582 üzenetére
A K Astra legnagyobb baja, hogy 84 elado peldany van az orszagban (1.4T automata), ebbol 70 kombi, a legolcsobb full fapad kiszereles pedig 21k€. Gondolhatod mennyi az Insignia.
S60 alja 18-20k€ körul megy (motortol fuggetlenul) szoval az beleferne eppen viszont PowerShift mindegyik. GearTronic csak a 3L-es motorhoz van, abbol 25k a legalja. Pedig tetszene az S60, bar vezetni nem tudom milyen. Ismerösöm S80 T6-jat vezettem egyszer, de az iszonyatosan furcsa volt, olyan szinten tul volt szervozva az az auto, es olyan szinten "nem volt kontakt az uttal". Rendesen olyan erzesem volt mint mikor a 2000-es evekben force feedback nelkuli kormannyal jatszottuk a Colin 2-t.i-sti: A "legleharcoltabb" 1.5T Civicben amit talältam 24k km van, es 26.400€ szoval az kiesik...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
meili
tag
válasz nandow #170592 üzenetére
Lehet, hogy máshol olcsóbb, ez Győrben volt, el tudom képzelni, hogy Budapesten nagyobb az árverseny. Öcsémet kérték meg a szüleim, hogy vigye el a kocsit, direkt megkérdeztem, hogy volt-e benne más, azt mondta, hogy nem.
Egyik munkatársam tesójának van 2009-es Civicje, márkaszervizbe hordja Budapest környékén, és ő is hasonló árakról számolt be.Hozzá kell tennem, hogy öcsém kicsit más karakter, mint én, 10 centivel magasabb (nem én vagyok túl alacsony) és másfélszer nehezebb, kicsit más is a stílusa, mint az enyém. Ő tud alkudni, nekem nem engedik. Meg is jegyezte nekik, hogy ez egy kicsit soknak tűnik, így utólag csak fél óra munkadíjat írtak a számlára 4 helyett, ezért olcsóbb lett, de alapból 89.000 Ft-ot kértek.
Off:
Próbálok minden szakihoz úgy menni, hogy nem borotválkozom meg előtte, az ingemet meg átveszem pólóra és csuklyás pulcsira, de az egyik autószerelő barátom szerint nekem olyan az arcom, hogy nem fogok áfa nélkül kapni semmit sehol. Hát az az igazság, hogy tényleg nem jött ez még be egyszer sem. -
Gaben92
őstag
válasz footy #170599 üzenetére
Összegezve a dolgot akkor még mindig az A3 vagy a Mazda 3 játszik csak ahogy nézem...
A Mazda 3-ról ellenvéleményként csak azt hallottam, hogy rohad, de elvileg ezek igazából már nem, na meg ott a 10-15 év szavatosság korrózióra. Valaki esetleg tud nyilatkozni a fénszóróiról és az automata váltójáról?
Az Audi fényszórója kérdőjel, a váltója meg állítólag nem a jobb fajtákból van, de a szíjas 1.4TFSI vehető.
Még az Auris hybridre ránézek ha lesz időm.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest