Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
válasz molnarpeter #221594 üzenetére
Igen, és lehet hallani problémákat ott is.
-
nandow
aktív tag
válasz Vismajor01 #218708 üzenetére
Ehhez képest ismerősömnél a J Astra kombiban bent van hátul a 3 gyerekülés. De lehet keskenyebb fajta a gyerekülés, nem tudom.
-
nandow
aktív tag
válasz Vismajor01 #217426 üzenetére
Vagy esetleg ez: [link]
-
nandow
aktív tag
Toyota 4 hét állás után vonja meg az akku garit
Én erre anno, amikor Camry-t próbáltam, rákérdeztem az értékesítőnél, és azt mondta, nincs ilyesmi kikötés. De ettől jobban nem néztem utána, nem keresgéltem erre vonatkozó infót a garanciális feltételek között.
De hátha nyilatkoznak azok, akiknek valóban van Toyota HSD autójuk (nekem nincs).
-
nandow
aktív tag
Szerintem is megoldható a családi lét sedannal is. Nekem is az van most, 2 gyerekkel, a kisebb miatt babakocsi kell. Beférünk, de azért néha elgondolkozom, hogy egy kombiba azért könnyebben be tudnék pakolni.
A térkínálat miatt nézegetem a Superbet, Passatot 2.0 tsi motorral, ezekből ugye van kombi.
Japán autókat picit jobban kedvelem, ott meg a Camry jöhet szóba, de akkor megmarad a sedan esetenkénti kompromisszuma. -
nandow
aktív tag
Köszi a választ!
Korábban próbáltam Mazda 6-ost, de nekem picit szűkös a beltér (elég magas vagyok), és mögöttem sem maradt túl sok hely. Sajnos a kombinak rövidebb a tengelytávja, mint a sedannak, pedig a kombi jó kis családi autó lehetne.
Pedig amúgy nagyon tetszik az autó. -
nandow
aktív tag
válasz macilaci78 #210236 üzenetére
Rosszul tettem fel a kérdést. Arra voltam kíváncsi, mekkora hátul a lábtér.
Mert pl. nálam is az van, mint rbalint88-nál, hogy mögém a hordozó kb nem fér be. És a nagyobbik gyereknek (3 éves) sincs túl sok helye mögöttem már előre néző gyerekülésben.Igen, számít az üléspozíció. Nekem az Accordban teljesen hátra kell tolni és le kell engedni az ülést, és így is alig fér el a combom/térdem a kormánynál...
-
nandow
aktív tag
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
6M környékén lehet már van IS300h. Az esetleg?
Megbízható automata, dinamika is van, olcsón fenntartható, és szedán is. Mondjuk ezen az áron lehet már picit több a km, az zavarna? -
nandow
aktív tag
-
nandow
aktív tag
válasz Laca1212 #202980 üzenetére
Csatlakozok dong86 fórumtárshoz, érdemes belépni az autó facebook csoportjába. Én egy ideig követtem, mert nagyon tetszik az autó, de amikor beleültem, kiderült, hogy nekem kicsi.
Hibáról kb nem is olvastam a csoportban, megbízható autó. Fenntartása szerintem nem drága, még akkor sem, ha az ember márkakerbe viszi olajcserére és az egyéb kötelező dolgok cseréjére az autót.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz dong86 #202501 üzenetére
Ha majd odakerülök, hogy autót cserélek, lehet beleülök egy Insigniába. Van erős motor, jó lámpa, jó ülés, ezek szimpatikusak.
508 belseje elég kicsinek és alacsonynak tűnik kívülről, többször láttam itt a környékünkön parkolni. Meg a belseje képek alapján nem igazán jön be. -
nandow
aktív tag
válasz molnarpeter #198858 üzenetére
Köszönöm!
-
nandow
aktív tag
Tesómék Ford Focusokat nézegetnek. Van egy 2016-os példány 1.6 Ti-VCT motorral. Mit kell erről a motorról tudni, vállalható? Illetve bármilyen infót szívesen fogadok magáról az autóról is, mire érdemes odafigyelni.
-
nandow
aktív tag
válasz runner 125 #196693 üzenetére
Esetleg 3gen CRV 2.0 benzinmotorral?
-
nandow
aktív tag
válasz phaet0n #196101 üzenetére
Ha az IS300h mérete nem kicsi belül (nekem pl. az), én azt választanám. Külsőre nagyon szép, sportos megjelenés. Minőségibb, mint a Camry. És ahogy olvasgatok róluk, nincs igazából gond velük.
Vannak megbízható emberek, akik hoznak be neked rendelésre külföldről, ha nem tetszik a hazai kínálat. -
nandow
aktív tag
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Ha jól emlékszem, szívóbenzines autóról van szó. Ott meg plusz 10 lóerő csúcsban igen jónak számít.
Arról nem is beszélve, hogy lehet csúcsban “csak” 10 lóerőt hoz, de közép tartományban - ahol leginkább használja az ember az autót - meg jóval több lesz a nyomaték és a teljesítmény. Valamint olyan előnyei is lehetnek egy ilyen reflash-nek, hogy jobb lesz a gázreakció, részterhelésen jobban megy az autó stb.
Szóval nem érdemes csak azt nézni, hogy maximális teljesítményben mennyi a többlet. -
nandow
aktív tag
Az összefoglalóban lévő [link], ami a hasznaltauto.hu találati listáját teszi "időrendi sorrendbe", másnál sem működik?
-
nandow
aktív tag
válasz vzsryl #190207 üzenetére
Igen, sajnos az Accord technikai kütyük terén nem a legfrissebb, illetve - sok más Hondához hasonlóan - nem olcsóak.
Én azt mondanám, hogy ha nem sürgős a vásárlás, és az álmod egy IS300h, próbálj meg spórolni még egy kicsit, 5M-hez nincs már olyan messze, amennyiért kaphatóak ezek. A későbbiekben szerintem örömmel fog eltölteni, hogy olyan autód van, ami igazán tetszik. Toyota topik alapján - velem ellentétben - Te ráadásul kényelmesen el is férnél benne.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz oliwire #190040 üzenetére
Nappali menetfényhez mennyire ragaszkodsz? Nézz rá a 8gen Accordra 2.0 motorral, de ebben szerintem nincs DRL. Valamint nem tudom, zene tekintetében tudja-e azt, amit szeretnél.
Van belőle 2.4-es motorral is, ami még dinamikusabb, de problémásabb (olajfogyasztás) mint a 2.0. Ki lehet fogni jó 2.4-est is, de ott nagyon fontos, hogy milyen olajjal használták korábban (0W20 kell bele). A 2.0-nál általánosságban nincsenek ilyen gondok.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz molnarpeter #189123 üzenetére
Ez a “sokat álldogál” kb mit takar? Heti 1, esetleg kéthetente 1 indítás még oké?
-
nandow
aktív tag
Ezt már azt hiszem láttam máshol is, jónak tűnik, de valóban nem olcsó.
Igazából ezt csak akkor érdemes megvenni, ha már tényleg van 3 gyerek, előtte meg vehetem majd egyenként a gyereküléseket...
De a kérdés odébb lesz még, egyelőre 1 lurkó van.
Viszont szeretnénk majd még, de én nem akarok emiatt egyterűt (esetleg suvot) venni, bármennyire is az a praktikus. Szeretem, ha egy autónak "autó" formája van (most is szedánom van). Kombi is bejön, azt simán bevállalnám még a nagyobb hely miatt.
Aztán ha ott tartunk majd egyszer, lehet az élet és a szükség átírja ezen véleményemet. -
nandow
aktív tag
válasz Doki16 #183194 üzenetére
A napokban Camry teszteket nézegettem, olvasgattam. Szerintem nagyon jól eltalált autó, nekem nagyon bejön. Sokakkal ellentétben én szeretem a szedán formát, ennek meg ráadásul nagyon nagy a csomagtartója, és jól is pakolható, egészen nagy a nyílása.
Belül is tágas, ami nekem szintén fontos (198 cm vagyok). Teljesítménye, dinamikája is vállalható, és a tesztek alapján ez már autópályán is kifejezetten jól fogyaszt. Következő autónak el tudnám képzelni, annak ellenére is, hogy a következő autómnak olyannak kell lenni, hogy 2 gyerekkel is használható legyen. -
nandow
aktív tag
A 8gen lomhább. Újabb euro norma, más motor, és a kasztni is nehezebb. A 7gen sokkal fürgébb.
Nekem most 7gen 2.4 TypeS van, nagyon jó autó. Én jobbnak gondolom, mint a 8gent, és ami már szubjektív, nekem a sedan formája jobban bejön, mint a 8gennek.8genből számomra a kombi formája szép, de a hátsó ülésen nagyon kicsi a hely, amit el is tudnék fogadni, viszont a 2.4-es motorja nem olyan jó, mint a 7gené, elég sok eszi az olajat...
Amúgy én is mérges vagyok a Hondára. Amerikában ott az Accord, aminek a mostani generációja nagyon jól sikerült darab, Civicből is az erősebb SI változat, vagy a kupé forma. Európában meg ezekből nincs semmi, és nincs középkategória. Az új sedan Civic fizikai méretben már akkora mint a mostani 7gen Accordom, de maga az autó nagyon nem középkategória.
Következő autómnak valami olyat szeretnék majd, amibe a gyerek(ek) cuccai is beférnek. Sedan formát nagyon szeretem, de kevésbé jól pakolható, gyerekek miatt lehet ki fog esni, és inkább kombit kell keresni. Nah most japán fronton nem nagyon látok alternatívát, esetleg a Mazda 6, de a Mazdánál még mindig hallani rozsdásodási gondokról...
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz hobizoli #182522 üzenetére
A 2.4 valóban erősebb. De mire nem elég a 2.0? Gyorsulásversenyen elhiszem, hogy gyík, de a mindennapokban abszolúte használható.
(#182521) Tin
A kocsival meg nem gyorsulsz, hanem mész.
Hát épp ez az, leírtad a lényeget. Nekem volt 7gen 2.0. Normálisan menni lehet vele. Mindenre elég egy átlag embernek a 2.0 teljesítménye és dinamikája. Városban is, és autópályán is akár több emberrel. És ehhez nem kell agyon forgatni.
Írtad, hogy volt Accordod. Konkrétan ezt a típust próbáltad?Nem mai technika, azt aláírom. De azért ne essünk már át a ló túloldalára, hogy hogy 200 lóerő és 250 Nm nyomaték alatt nincs élet...És nem leszel forgalmi akadály egy 2.0 szívóval sem.
-
nandow
aktív tag
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #170460 üzenetére
Az 1.4-es mk1 focushoz képest előrelépés lenne. Szülők amúgy is nyugisan vezetnek.
Fogyasztás tekintetében én is inkább 8-9 körüli átlagról tudok. Ránézve sprintmonitorra, reálisnak tűnik.Ajánlottam én is nekik az S-Crossot, bár nem teljes meggyőződéssel, nekem és apumnak sem tetszik az eleje.
Valamint apa egyik kollégája mesélte, hogy S-Cross-szal ment autópályán, és eléggé lögdöste a szél, nem volt kellemes. Erről esetleg van tapasztalat? -
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnék lecserélni a mostani, '99-es mk1 focus kombijukat. (Kérdeztem már korábban erről, most élesedett igazán a vásárlási szándék )
Magasabb autót keresnénk, a könnyebb be-, és kiszállás miatt. Évi kb. 15e km, emiatt csak benzines jöhet szóba.
Fontos még, hogy viszonylag nagy legyen a csomagtartó.
5-6 éves autóban gondolkozunk, max ~100e km futásteljesítménnyel.
Keret: ~5MJelenleg 4. gen Honda CR-V-ket nézünk, 2.0 motorral. Tudtok esetleg ajánlani még alternatívákat, amiket érdemes lenne megnézni?
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #170176 üzenetére
Egyébként én is elgondolkoztam, hogy le kéne cserélni a 7gen 2.0 Accordot egy ilyen Legendre, hogy legyen egy kis tartalék autópályán.
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #169432 üzenetére
Én mikor Accordot kerestem, felvettem vele a kapcsolatot.
Kalkuláltam, mindennel együtt (az ő bérét is beleszámolva) jött ki ~600e-re. De ebben már benne van minden költség: regadó, illeték, rendszám, forgalmi, műszaki vizsga honosítása, törzskönyv.
De nem tudom, lehet rbalint88 kolléga is így értette az 500-700e ft-ot. -
nandow
aktív tag
Túltárgyaltuk, köszönöm a válaszokat. :-)
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Egy kicsit hülye a kérdésem...
Apósomék most vesznek új autót, és kérdezték tőlem, kell e valamit adni a kereskedőnek. Én még nem vettem új autót, szóval nem tudom.
Szóval szokás neki adni valamit? (Pénz vagy egyéb kis köszönő apróság)? -
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #162662 üzenetére
Ezt tegnap én is néztem, hogy olcsónak tűnik. Vagy lehet csak én vettem drágán az enyémet.
-
nandow
aktív tag
Nektek működik az összefoglalóban lévő link, ami a hahu listát teszi időrendbe? Nálam most nem megy. Pár napja még használtam, akkor jó volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
nandow
aktív tag
válasz Termi16 #160995 üzenetére
Annyira még azért nem idősek (apum 59, anyum 55), az autó magasságot a korábbi hozzászólásomban inkább amiatt mondtam, hogy ne legyen alacsonyabb, mint a mostani mk1 focus kombi.
A Vitara lehet tényleg megérné, csak félek a csomagtér miatt. Eléggé megszokták már a kombit, sokszor ki is használták.
Kombi vonalon milyen - a leírt felhasználásnak megfelelő - benzines típusok jöhetnek szóba?
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz bitpork #160982 üzenetére
Szia!
Köszönöm a tippet!
Sajnos a linkelt típusból alig van pár darab, azok is elég magas km-rel (tudom állapotot veszünk, nem km állást, de nem lenne a legjobb a mostani 220e km-t futott autót lecserélni egy 250e km-esre).Többieket is kérdezem, esetleg más ötletek? :-)
Azt kihagytam hogy benzines kellene.
A leírt felhasználásra mennyire lenne jó egy turbós motor? Pl Skoda Octavia kombi 1,4 tsi-vel?[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnék idén lecserélni az autójukat, ami egy 1999-es Ford Focus kombi, 1,4-es motorral. Ezt az autót 2003-ban vették használtan, azóta hiba nélkül szolgálta őket, de most már itt az ideje a cserének.
Megpróbálom leírni a peremfeltételeket.
Mivel fiatalabbak már nem lesznek ők sem, jó lenne ha ennél a Focusnál nem lenne alacsonyabb az autó. (viszonyításképp pl az én 7.gen Accordomat alacsonynak találják)
Szeretik a kombi kialakítást, így az egyik irányvonal ez lenne. Ha nem kombi, akkor a másik irány valami magasabb autó, pl egy Vitara, hogy könnyebben tudjanak ki és beszállni. (de ebben az esetben is fontos lenne a nagyobb csomagtartó, akár az ülések előredöntésével)Felhasználást tekintve évi 10-12e km-t mennek. Egy faluban laknak Szeged mellett, Szegedre (~35 km) szoktak néha bejárni autóval. Emellett helyben is használják rövid távokra az autót, de nem napi szinten. Valamint évi 2-3 belföldi kirándulás, egy síelés, és hozzánk szoktak feljönni Budapestre évi pár alkalommal.
Cél lenne, hogy az autó ne legyen idősebb 4-5 évnél lehetőség szerint. Hosszú távra terveznek az autóval. Apum is elég magas, 190 cm, így ez is szempont, hogy kényelmesen beférjen.
Összeget tekintve ~3,5 millió lenne a keret.
Nekem ami elsőre beugrott kombi vonalon, az esetleg egy mk3 Focus 1,6-os motorral.
Vagy ha kicsit megtoldanák a keretet, és nem kombi vonalon gondolkozunk, egy új Vitara 1,6-os motorral. (ha jól emlékszem, gl+ felszereltséggel vettek már itt is 4M környékén újonnan)Mit gondoltok? Mi jöhetne még szóba? Bármilyen tanácsot, ötletet szívesen fogadok.
-
nandow
aktív tag
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Köszönöm szépen mindenkinek, aki segített a kérdéseim megválaszolásában, összejött a vásárlás.
Nagyon örülök neki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest