Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [obga:] Esetem a xiaomishop.hu-val
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
norbert1998
veterán
Igazából... Hallottam már ezt, és el is tudnám hinni, dee a személyes tapasztalat mást mond. Úgy értem, az egy éve emlegetett talicskánk is 1.5 dCi, 82 lovas, amúgy dCi-ből csakis azt venném, a 65-öst egyszerűen kiröhögöm, még annyira se megy mint a turbófelújítás-érett 82 lovasunk.
Magasnyomású szivattyú, egy dolog, ami a tddi-ben nincs, és tud galibát okozni, ezt értem, és tudom is, hogy necces lehet. Ezen kívül van más is, ami indokolja ezt az általános véleményt?
Mármint, 180 ezer km van benne, a porlasztók a résolaj szerint tökéletes közeliek, a turbó gyengélkedik már, vagyis nem húz annyira, mint mikor vettük, 30 ezerrel, és ezen kívül semmi motorikus gond nem volt. A melegen nehezen indulás mai napig jelen van, mai napig nem tudjuk az okát.
De a TDDI akkor is jobban tetszik, mint a rönyók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia
- Corsair RM850x Gold Moduláris Tápegység 850W
- Acer Aspire 5 - 15.6" IPS, I7-1165G7, 16 DD4 / 1024 GB NVMe +szla! +GARANCIA!