Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TaaT
veterán
#03969024
törölt tag
"nem volt hét, hogy ne kelljen szerelni "
Én több, mint félmillió kilométert tekertem bele egy '74-es 1200-es Zsiguliba. Nem emlékszem, hogy állandóan szögelni kellett volna. Akkor kezdődtek a bajok, amikor elfogytak a gyári alkatrészek, az utángyártottak miatt tényleg többet kellett szerelni. Viszont, olcsó volt minden. Akkor ilyen szelek fújtak...
TaaT
'89-ben Olaszországban vakultam, mikor feltűnt a visszapillantómban egy UAZ 469-es. A hegyvidéken rengeteg ilyen, illetve Niva futott, tehát olyan vacak azért nem lehetett. Igaz, az UAZ-ok nagy része dízelmotorral, tárcsafékkel szerelt volt.
Kornel
veterán
Baleno toresteszt meg egyszer es utoljara.
Továbbra is fenntartom, amit írtam.
Ha valaki megnézi az eredményeket is részletesen, akkor látja:
2010-es swiftnel nincs weak egyik babun se.
Balenon van weak, ráadásul az bábu elég szép része sárga....
És nem egy vitarahoz hasonlítottam, ami a kategoriajanak a legbiztonságosabb autója lett, hanem csak egy 6 éves fejlesztésű A szegmensű autóhoz.
BigBear
senior tag
Te TÉNYLEG nem tudod értelmezni az Euro NCAP töréstesztjét.
2010-es eredményt hasonlítasz 2016-os eredményhez. Igaz, nem kicsit változott az értékelés közben.
Tudod, szezont a ...
De tudod mit? Legyen igazad.
(Igaz, midössze megjegyeztem hogy nem törik mint a ropi, de én vagyok a bunkó. )
Mr. hiszti. Emlékszik még mindenki az alakításodra autóvásárláskor. De TE mindent jobban tudsz, mint bárki más.
Részemről vége.
Elnézést mindenkitől. Már nekem is unalmas.
Kornel
veterán
Ugyanazzal a sebességgel, ugyanabban a szögben utkoztezik az autókat.
Változott a pontozás, a sok aktív biztonsági eszköz miatt, de a fizika attól nem változik.
Gondolom TE azt is megmagyarazod, ahogy az eddigi kommentjeid sejtetik...
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
A világ legjobb járműve.
BigBlackDog
veterán
Szerintem kornelka itt másra gondol. Igaz 6 év a kettő teszt közötti különbség, viszont a különböző testrészeket ért terheléseket tekintve a Balenonak láthatóan rosszabb az eredménye. Ha jól tudom az itt használt küszöbértékek az emberi szervezet tűrésének függvényében lettek belőve, így gondolom nem nagyon változtak az évek alatt, tehát összemérhető a két törésteszt ilyen szempontból. Legalábbis az én véleményem szerint.
footy
addikt
Kornel
veterán
Innentől kezdve tényleg nem érdekel a téma.
Ezt azért azonban érdemes megnézni: [link]
footy
addikt
A cikk indiaban tortnet balesetrol ir, ott nyilvan nem az europai valtozatot tortek ossze. A ket auto teljesen mas. Az indiai swift is szanalmasan szarul torik, de attol meg nem lesz szar az europai is.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ez részben igaz, az eu verzió nyilván legalább részben erősített.
De nem egy alapjaiban más autó.
Itt a cél az olcsó ár volt a tervezésnél, nem a kiemelkedő biztonság.
Persze mire ideer, vammal es szállítással együtt már nem is olyan olcsó.
Fapad 3,2M.
Ennyiért már egy nagyobb, és biztonságosabb cliot (kombi)vennék, ha ezt a kategóriát céloznam meg.
A helyzet az, hogy házon belül az Esztergomban gyártott scross/vitara világszinten is kiemelkedő biztonságú autók, ellenben az indiai balenoval, amit az euroncap passzív biztonságra adott értékelése is megerősít. Árban pedig van köztük 400k, méretben meg legalább plusz egy méret.
Így néz ki az scross:
[ Szerkesztve ]
rwin5
őstag
Mikor az új autóvásárlás volt itt a téma, akkor rokon nagyon ajánlotta, hivatkozott a garanciára örök élet bla bla szöveggel, persze be volt sértődve mikor mondtam, hogy kösz nem.
Yushchenko
őstag
Addig gondolkodtam, hogy lehet veszek egy Vitarát. Anyám megkapja a kocsimat.
Egyébként szerintetek mennyit ér egy 100e km-t futott, törésmentes 98-as F astra? Végig garázsba volt tartva, nagyon jó állapotban van.
(#134914) roberto211 válasza Yushchenko (#134913) üzenetére
roberto211
őstag
400kb..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
(#134915) Yushchenko válasza roberto211 (#134914) üzenetére
Yushchenko
őstag
Én is pont annyira gondoltam. Amúgy ha tényleg eladjuk, azt nagyon fogjuk azért sajnálni.
Kornel
veterán
Szolj ha eladó, asszonynak akarok egy kocsit venni .
Yushchenko
őstag
Ok
rwin5
őstag
Ha biztosabb lábakon állt-állna a jövőm akkor a clio helyett vettem volna egy Vitarát (sokáig is ment az agyalás rajta végül nem mertem belevágni) így inkább bankban "hever" kőkemény kamatokért a maradék pénz. Szerintem gl-es felszereltség elég sokat ad, ezért az árért, + az autó is külseje is rendben van.
Yushchenko
őstag
Jó lenne anyagilag jobban kijönni, úgyhogy körbenézek, úgyis csak jövő év elején aktuális. Addig eladogatom talán anyám kocsiját, megnézem a Balenót
Egyébként GL+ Vitara azért szerintem alapnak kéne lennie egyrészt a külső miatt, másrészt szerintem biztosan hasznos a tolatókamera.
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Miért nem nézel egy jó kis 1.9 tdi-t akár pd-t azokból jobbakat ki lehet fogni és sok típusba szerelték tuti van olyan karosszéria ami tetszeni is pl oktáv, passat esetleg toledo.
Johnny198612
tag
Sziasztok,
10 eves koruli Mazda 2, 1.4-es vagy 1.2 (1250 cm3) altalanossagban jo valasztas lehet?
Korat nezve a megbizhatosag lenne a fo szempont, es hogy kisauto.
Javitasi koltsegek magasak, tekintve hogy Mazda?
Korabban ajanlgattatok nagyon a 2005 utani Suzuki Swift-eket nekem is.
Nagyon sok tipus van (GC, GLX, stb.) 1 millio korul is. Van esetleg valaki Suzuki rajongonak 2005 koruliekhez ilyen osszehasonlito tablazat a kulonbsegekrol?
Koszi szepen elore is
Ezt a típust nem ismerem, de gondolom mint a mazdánál általában jó az ha nem rozsdál kitétel játszik
Nekem most ment el a kedvem az új mazda 3-astól egy kicsit, mert olvastam egy népítéletet melyben már ez az új széria 2 éves példánya is rozsdált (aztán persze ki tudja mitől, és hogy igaz-e, de akkor is).
Volvo V40 cc ellenfélnek lehet hogy majd ránézek az új civicre. Ahogy olvasgatom az 1.5-ös turbóval még a cvt sem szörnyű (van hozzá elég ereje). Csak ki tudja mikor lesz itthon.
tresh
addikt
Honda jazz-t nézd még meg
Johnny198612
tag
Igen, jelenleg igy nez ki az erdeklodesi listam:
1 milliobol (10-12 eves kisautok)
Toyota Yaris
Honda Jazz
Mazda 2
Suzuki Swift
Mazda 2 -rol hasznaltan semmi infom nincs kb. :/
A nemet TUV listan kapott jo helyezest, ezert erdeklodom ezirant is.
Dr.Zoo
senior tag
Ebbe a körben simán belefér a Daihatsu Sirion is. [link]
Gyakorlatilag Yaris, 1,3 benzin motor, klíma, millió alatt.
Mamának épp ilyet nézegetek.
szerk.: a linkelt autók nem az enyémek, csak a méretük és formájuk miatt tettem be!!
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
tresh
addikt
nekem ebből 2 lenne a tuti befutó a yaris és utána jazz. Mazda tényleg rohadós nagyon jó gazda kezébe ez nem gond mert figyel rá de sajnos a többség nem. A jazz mellet az szól hogy tényleg elég tág terekkel rendelkezik a motorja is teljesen vállalható és egész pofás kis autó. Sok ismerősöm vett most jazz-t és mindenki határozottan elégedett vele.Nekem a yaris a szimpibb mivel volt is családba és imádtuk.(mondjuk a yaris tipikus női autó) .
Johnny198612
tag
Daihatsu-rol azert beszeltem le magam, bar asszony szerint "cuki"...kiemelt problemanak irtak, hogy mivel nem tul nepszeru kis hazankban, az alkatreszbeszerzes maceras es draga. Mivel elso autom, es tuti osszeb*szom kicsit, igy ez is szempont.
Ezert kerdeztem ra a Mazda 2-es javitasi koltsegekre is. Valaki please..
Eddig Yaris all nyeresre, de alternativa nelkul nem erzem jol magam
[ Szerkesztve ]
Dr.Zoo
senior tag
A kasznin kívül Yaris.
Az alkatrészeket pedig beütöd az ebay-re, oszt' házhoz hozzák.
Annyira csak nem ütöd meg, hogy egy "sima" fényezéssel ne lehetne helyrehozni??? Ha borulsz vele, akkor meg tök teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Johnny198612
tag
Yarisnal nekem furcsa a digitalis kijelzo, probauton nehez volt ra figyelni.. O.o
Gondolom ez megszokas kerdese.
szekra
őstag
VW Polo?
#94529552
törölt tag
Első kocsinak talán jobb lenne egy jó kis hazai Swift.
Johnny198612
tag
Az nem, csaladban // ismerosi korben hasonlo korban doglodik par darab.
[ Szerkesztve ]
SaNyEe
aktív tag
-
Elneztem a tipust, targytalan kerdes
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
Vesztor87
senior tag
Rozsda mennyire jellemző a 2-esre? 6-osnál és 3-asnál nagyon mondják.
[ Szerkesztve ]
Johnny198612
tag
Szia, igen. Fent is írtam, h rajta van a listán. Neked esetleg van valami összehasonlítási táblád, h a 2005-2006 Swifteknél mi a különbség az ilyen GLX, GC, stb. típusok között?
[ Szerkesztve ]
Johnny198612
tag
Erre en is szeretnem tudni a választ.
Vesztor87
senior tag
GC alap, semmi nincs kb, csak szervó meg abs benne. GLX-ben van 2 első elektromos ablak, állíható magasságú kormány, szervó, fordulatszámmérő (gc-ben nincs), cd-s magnó az vagy vagy (GLX CD a pontos neve), klíma ha van az GLX AC felszereltségi szint. Csak hogy a legfontosabbakat említsem, ja, meg elektromos és fűthető tükör. A gs-ben ezeken felül nem 2 hanem 8 lufi, klíma, alu kerekek, kb. ennyi. GLX-es vagy GS az jó, csak legyen benne AC.
Szólista
senior tag
Még annyit,hogy 2 légzsák az van a GC-ben is viszont nincs külső hőfokmérő/pill fogyasztásmérő illetve tartaléküzemanyagjelzőlámpa és csak 4hangszoró hely van.3ajtós csak GC vagy GS kivitel volt és azok 4személyesek.
Nem vagyok normális. Na és?!
Kornel
veterán
A sport is 4 személyes
rbalint88
addikt
Es harom ajtos...
SzlobiG
félisten
Nem vagyok merci fan, de ez gyönyörű.
MunezXBK
nagyúr
Nem azért eszi a rozsda, mert 3-as vagy 6-os. A 2-es is Mazda, nem?
Johnny198612
tag
Wow, koszi srácok. Nem gondoltam azert, hogy ennyire fapad. A fordulatszammero lepett meg talan legjobban. Ezekutan kb. Meglepő h kormány azert járt hozza alapból
[ Szerkesztve ]
(#134944) Johnny198612 válasza Johnny198612 (#134943) üzenetére
Johnny198612
tag
A lufikat sosem fogom megérteni, h az miert nem alap. Ha lehet 8at, akkor legyen 8 alapból.. A cegek is jobban járnának, kevesebb halott/serult autotulaj --> tobb ügyfél -> tobb profit.. Na mind1, hajnal van..
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Mi a véleményetek a Toyota Verso 1.6 d active trendrol, illetve a vw golf sportsvan comfortline szintén 1.6 dizelrol? Ezekkel az android auto működik megfelelő extrák kiválasztasa utan? Tiguant reklámozzák vele, a markauzletekben meg eltero infókat mondanak.
Köszi előre is.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Vesztor87
senior tag
Kérdés ugyanúgy csinálták-e mint a többit. Opelék is gyártották egy időben a Classic I szériát és a G-t, előbbi porlad, utóbbi nem. Azért írtam csak.
Szólista: sztem GLX is lehetett 3 ajtós. 200e ft digi volt listaár szerint anno köztük, 2,05 volt az 1,3 gc 3 ajtós, 2,25 vt az 1,3 gc 5 ajtós.
GLX-ben ugyanez asszem 2,550/2,750 volt, GS-ben 2,95M/3,15 M talán, de erre nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Mondjuk legyen egy légzsák darabja 50k bekerülési áron.
Szerinted egy A szegmensű, az alaparra kihegyezett autóban oda fog adni neked 8 lufit, amikor 2 a kötelező?
Nem igazán 😉
Az új swiftben mondjuk már alap a sok lufi, cserébe nem is 2,2M-rol indul, hanem 2,6-rol.
Csodák nincsenek.
Ja és nem is veszik annyian, tehát nem nagyon jön be ez a húzás.
Szólista
senior tag
2005 nyarán biztos,hogy a 3ajtós csak GC és GS volt.A GC 3ajtós verzióban 1,95MFt az alap +felár a metálfényért+a légkondi.Én így vettem kevesebb mint 2,1MFt-ért.
Nem vagyok normális. Na és?!
Vesztor87
senior tag
Kizárt hogy fapad és full felszerelt verzió volt belőle csak. Miért ne lett vna? Amit én írtam, az az akkori hivatalos árlista volt.
A bevezető ára az 5 ajtós GC-nek volt 2.250e, a 3 ajtósat csak nyártól lehetett kapni, 2.050e ft-os áron. Ez vt a hivatalos, hogy ki mit alkudott egy más tészta.