Hirdetés

2019. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2851) club1 válasza Integra (#2847) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

A UPC mögött befektetési társaság áll, ezért a cél a minél kisebb költség, minél nagyobb bevétel. Ezért hétvégére a technikusoktól-mérnököktől csak ügyeletet várnak el, csak akkor kell megszakítaniuk a pihenésüket, ha globális probléma van. Az ÁSZF nem véletlenül ír elő 72 órát a hibaelhárításra, hiszen abba egy hétvége belefér. Hosszú hétvégeken pedig inkább kötbért fizetnek, még mindig olcsóbb, mint embert benntartani/felvenni.

(#2852) Jim74 válasza Integra (#2847) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

"képesek hagyni az egészet egy hétvégén át. fizetek mindent rendesen és hétvégén egyszerűen nincsen fizikai support? egy ekkora szolgáltatónál?"

Na pont ezért kell veszekedni velük...

(#2851) club1: Ezért írtam a Fórumtársnak, hogy ha hétfőn este sincs net, akkor azért ne hagyja szó nélkül...

[ Szerkesztve ]

(#2853) Integra válasza Jim74 (#2852) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

természetesen nem fogom hagyni, más kérdés, hogy holnap repülök el... :DDD
úgyhogy jóatyám intézi majd az egészet szegény..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2854) Jim74 válasza Integra (#2853) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Én már egyszer összeugrottam velük számlázás miatt.
Addig nem voltak hajlandók elintézni a dolgot, amíg a hivatalos szervekhez nem fordultam. Érdekes módon, akkor rögtön el tudták intézni, amit kértem....

(#2855) Reiko válasza Integra (#2837) üzenetére


Reiko
(tag)

Valószínű a modemed szállt el! Ha a jellel lenne probléma, akkor vagy a DS vagy a US villogna, hogy próbál frekit találni a modem! Ha a link se világít, akkor a gépeddel se sikerült kapcsolatot létesítenie bejövő jeltől függetlenül. Amíg nem áll online-ba, addig a reg oldalt tuti nem tudod behívni, hisz nincs kommunikáció a modem és a CMTS között.
Próbáld áramtalanítani, esetleg a hátulján lévő reset gombbal resetelni a modemed ..talán segít!

(#2856) Integra válasza Reiko (#2855) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

tegnap kicseréltettem egy vadonat újra. ugyanaz a probléma az új modemmel is, szóval a modem nem lehet rossz.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2857) Reiko válasza Integra (#2856) üzenetére


Reiko
(tag)

de ha nem villog az gyanús ... esetleg próbáltad másik konnektorba bedugni? Lehet hülyén hangzik, de már jártam így. Tápot is cseréltétek? Nézd meg úgy is, hogy nincs rajta a UPC kábel, akkor villog és csatlakozik a géphez?

(#2858) KL


KL
(kvázi-tag)

Helló!

Hónapok óta csomagvesztést tapasztalok, Ping test easy-vel nézve kb. 7-8 % közötti a veszteség, illetve csúcsidőben óránként 1-2-szer leszakadok a netről. Egy időben folyton jártak hozzám a UPC-től, majd egyszer megnézték XP-s laptoppal, azon nem volt csomagvesztés, úgy gondolták nálam a hiba.

Ezután én is kipróbáltam XP-vel ugyanazon a gépen ahol előtte win7-el volt => nincs csomagvesztés.

Mindenféle Windows 7-el (home, ultimate, x32, x64) => van csomagvesztés.

Azóta tök új gépet is vettem (proc, alaplap, memória, hálózati kártya, sőt új modemet is hozott a UPC), feltettem a win7-et, megint csomagvesztés!!!

Valami nagyon nem jó a UPC rendszerében. Most nekik megyek, kérek egy embert, hogy win7-es laptoppal jöjjön ki.

Gyakorlatilag azért cseréltem gépet, mert már mindent kipróbáltam (több hálókártya, mindenféle xp, új driverek, szűz rendszer) és azt hittem, illetve azt mondták, hogy nálam van a gond.
Igazából komoly, pénzben kifejezhető veszteséget szenvedtem el.

Kíváncsi vagyok meg tudják-e oldani, illetve esetleg van-e itt valakinek ötlete.

Kösz!

KL

[ Szerkesztve ]

A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely a teljes megsemmisüléshez vezet...

(#2859) Integra válasza Reiko (#2857) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

komplett új modem mindennel. ugyanaz a cisco, de más típus mert a régi nem voltak piktogrammok, az újon meg vannak.
igen, próbáltam, ugyanis rákötöttem a modemet még a gyenge áram védelmem előtt közvetlenül a lakásba bejövő koax kábelek elosztó dobozánál, tehát közvetlenül a kábelre másik dugaljba. a jelenség ugyanaz. mindegy, hogy laptop vagy router van rádugva, vagy éppen semmi. amúgy elég komoly villamosságom van a lakásban, szóval nem itt van a gond. reggel ment, délután halott volt. egész nap dolgoztam, semmihez sem nyúltam.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2860) Reiko válasza Integra (#2859) üzenetére


Reiko
(tag)

3208as Cisco lesz az ..
indítsd úgy újra hogy nincs rákötve az antenna! Akkor se villog? Tv-d van? Szomszédban szolgáltatás oké?

(#2861) Integra válasza Reiko (#2860) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

igen, az. nem nálam vagyok most, így nemtom úgy bekapcsolni.
körbekérdeztem és másoknál van upc szolgáltatás. nincsen kábel tévém, csak fiber50. műholdazom.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2862) club1 válasza KL (#2858) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

Használj routert, az mögé tök mindegy, milyen oprendszert teszel.

(#2863) kabelmania27 válasza KL (#2858) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Milyen a modem jelszinted? 192.168.100.1

(#2864) KL válasza kabelmania27 (#2863) üzenetére


KL
(kvázi-tag)

Model: Cisco EPC3212
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0

Bootloader Revision: 2.3.0_R1
Current Software Revision: EPC3212-ESIP-12-v302r125532-110616c_upc-L2VPN
Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125532-110616c_upc-L2VPN.bin
Firmware Build Time: Oct 20 08:22:06 2011
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network:

--------------------------------------------------------------------------------

Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

--------------------------------------------------------------------------------

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 3.1 dBmV 38.7 dB
Channel 2: 3.2 dBmV 38.1 dB
Channel 3: 3.0 dBmV 37.9 dB
Channel 4: 2.9 dBmV 37.4 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

--------------------------------------------------------------------------------

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 44.2 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV

[ Szerkesztve ]

A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely a teljes megsemmisüléshez vezet...

(#2865) kabelmania27 válasza KL (#2864) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Kábelezés hogy van kialakítva a lakásban?
Ha nem tudsz fényképet betenni osztó(k)ról az is elég ha leírod milyen felirat van rajtuk és melyik kimenet hova megy tovább.

(#2866) KL válasza kabelmania27 (#2865) üzenetére


KL
(kvázi-tag)

TVC-1000-3w jelű elosztó osztja 3 felé, -3,5 db; -7,5 db; -7,5 db ágakon a főkábelről, a két szélső két TV-be megy, a középső megy a modembe.

A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely a teljes megsemmisüléshez vezet...

(#2867) kabelmania27 válasza KL (#2866) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Szerintem próbáld ki hogy a -3,5re kötöd a modemet.
-7,5 kimenetre kötött tv-n tiszták az adások?

[ Szerkesztve ]

(#2868) KL válasza kabelmania27 (#2867) üzenetére


KL
(kvázi-tag)

Igen, tiszta.

Kösz, megpróbálom.

A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely a teljes megsemmisüléshez vezet...

(#2869) kabelmania27 válasza KL (#2868) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Igazán nincs mit!
Milyen lett a jelszint?

(#2870) Integra


Integra
(Jómunkásember)

megvan a hiba, működik a netem!!
na ki találja ki, hogy mi volt a baj?!
ezek a gyökerek kikötötték!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! biztos valamit szereltek és a csatlakozásom útban volt, mást nehezen tudok elképzelni..
és ezért apámnak a megadott f1 és f5-ös intervallum helyett f6-ig kellett várnia, mert 1. basztak időre kimenni, 2 kibaszott trehány gyökér mocsadék baszott tisztes munkát végezni korábban, aminek én, de inkább apám itta meg a levét!!!
ja igen, mielőtt azt mondaná bárki is, a dijneten leellenőriztem minden számlám, napra pontosan fizetve van, soha senkinek nem tartoztam, nem volt elmaradásom, ott a rekord!!!
szóval a upc is bekahtaja az összes faszomat, felháboritó!!! tegyek panaszt? és ki ellen? és minek? és hol??? olyat irnék nekik, hogy fél évig ingyen kapnám utána a szolgáltatást, az is biztos.. mocskok..
ha én trehány munkát csinálok, azonnal repülök... nem kirúgatni akarok senkit, mert nem akkora dolog ez, de felháboritó, hogy úton útfélen ilyenekbe ütközik az ember, nem ez az első húzás már... grrrrrrrrrrrrrrr

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2871) Jim74 válasza Integra (#2870) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Tegyél panaszt. NFH és HF. Valamelyik ki fogja hivatalból vizsgálni.
Ha nem is lesz semmi kézzelfogható kárpótlásod, legalább kiírod magadból a mérget.

Hozzáteszem, teljes mértékben megértem a felháborodásod...

Van róla papírod, hogy kikötötték? Vagy rögzített telefonbeszélgetés? Akár a UPC-nél.

Mert, ha igen, akkor a számlákkal alátámasztva és a azzal, hogy beismerték a téves kikapcsolást szerintem jár Neked a kötbér/kártérítés.

(#2872) club1 válasza Jim74 (#2871) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

Persze csak akkor, ha bizonyítani tudja, hogy kikötötték ÉS 72 órával később történt a visszakapcsolás, mint ahogy bejelentette ÉS a szolgáltató nem ítélt meg neki kötbért, miután megreklamálta. Ezen együttállás nélkül vissza fogja a felettes szerv utalni a panaszt a szolgáltatóhoz...

(#2873) Jim74 válasza club1 (#2872) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Nem tudom, hogy hogy van pontosan a UPC-nél, de szerintem a téves kikapcsolás miatt akkor is fenékbe lehet rúgni a szolgáltatót. Főleg, ha mondjuk tartozás miatt kapcsolta le a végpontot, holott minden számla be volt fizetve.
Én a téves kikapcsolásra helyezném a hangsúlyt a panaszban, mert a visszakapcsolás 72 órán belül megtörtént.

(#2874) monosz


monosz
(őstag)

Nem akarom a UPC-t védeni,de vannak a szekrényben,oszlopon,szűrők és csatlakozók amik megszakadhatnak,ill.a kötéseknél előfordulhatnak kontakt hibák.Erről,és az ilyen jellegű hibákról a technikus nem tehet.

Nyilván bosszantó a dolog,de nem minden esetben a szerelő a hibás.

A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom...

(#2875) kabelmania27 válasza Integra (#2870) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Én mondtam, hogy nem sűrűn szokott előfordulni, de néha van olyan hogy véletlen kikötik az adott lakást...

(#2876) Integra válasza Jim74 (#2871) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

honnan lenne papirom arról, hogy kikötötte a suttyó péntek délelőtt?
péntek este meló után vettem észre hogy halott a net.. nem dobott be papirt hogy scuzi, de kikötöttem a neted aztán rázártam a dobozt csak úgy heccből...
:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2877) Jim74 válasza Integra (#2876) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

De akkor honnan tudod, hogy kikötötték? Szerelő mondta, vagy az ügyfélszolgálat?

(#2878) Jim74 válasza Integra (#2876) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

dupla

[ Szerkesztve ]

(#2879) Integra válasza Jim74 (#2878) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

péntek reggel mielőtt munkába mentem, működött. péntek este munkából hazaérve már nem ment. az elosztó doboz pedig lakatolva. tehát csak pénteken nyúlhattak bele utoljára.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2880) Csabee. válasza Integra (#2870) üzenetére


Csabee.
(PH! félisten)

Picit finomabban is fogalmazhatnal ! De megertem a problemad!

Üdv: Csabee.

(#2882) bb.bocs


bb.bocs
(őstag)

sziasztok. azt szeretném kérdezni hogy, upsc vagyok évek óta, most megint 1 2 éves szerződésen vagyok túl, és már hüségnyilatkozat nélkül használom a net tv telefont. a tv t és netet lefogjuk mondani. extra szolgáltatásként van wifi csomagom. kérdésem az, ha lemondom a upct, a wifi routert megtarthatom e vagy vissza kell adjam?

(#2883) HofiZoli válasza bb.bocs (#2882) üzenetére


HofiZoli
(senior tag)

Megvásároltad az eszközt? Ha nem, akkor le kell adni.

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#2884) bb.bocs válasza HofiZoli (#2883) üzenetére


bb.bocs
(őstag)

havidijat fizettem érte...

(#2885) HofiZoli válasza bb.bocs (#2884) üzenetére


HofiZoli
(senior tag)

Tehát bérelted, le kell adni. :(

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#2886) bb.bocs válasza HofiZoli (#2885) üzenetére


bb.bocs
(őstag)

köszi... mind1, majd veszek 1 et ha kell :)

(#2887) kene84


kene84
(senior tag)

Sziasztok!

Új albérletbe költöztünk ahol UPC TV és net van bekötve,nem is foglalkoztam vele hogy milyen is lehet pontosan,gondoltam biztos analóg mert nem láttam stb-t a lakásban csak egy cisco modemet a nethez...

azonban csináltam a tv-vel egy keresést analóg adásra és 41-et talált amit én hozzá hasonlítottam a honlapjukon szereplő csatornakiosztáshoz és ott analógnak 31-et írnak.
Ekkor merült fel bennem hogy az előfizetés ezek szerint lehet digitálisra szólt de akkor hol az stb?

A tulaj egyáltalán nincs képben az egésszel,gondoltam megkérdezem itt hogy jól okoskodom vagy marhaságot beszélek,mert én úgy tudom hogy digitálishoz kell az stb-ük.

Vélemény?

Lehetséges hogy ez előző lakók megvették az stb-t és elvitték vagy nem is kell?

(#2888) kabelmania27 válasza kene84 (#2887) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Létezik még az analóg sylver csomag, új előfizetést nem lehet rá kötni, de akinek ez van az ugyanúgy kapja. A számlát nézd meg, azon rajta van milyen tévé csomag van előfizetve.
Szerintem analóg sylver csomag van előfizetve:)
Hogy van kialakítva a kábelezés a lakásba?
Esetleg ha tudnál képet betenni az osztó(k)ról az jó lenne.
Ha van az osztón visszirány szűrő akkor egyértelmű, hogy analóg csomag van előfizetve.

[ Szerkesztve ]

(#2889) kene84 válasza kabelmania27 (#2888) üzenetére


kene84
(senior tag)

Értelek,ezt nem tudtam,majd kérek akkor 1 számlát,annyit tudok hogy 2 hónap múlva jár le a hűség szóval könnyen előfordulhat az amit mondasz,nagyon szépen köszönöm. :R

Bár lakótársam azt mondta ő látott számlát és azon bronze volt,abból meg van analóg meg digitális is.... nem tudta megmondani mit látott pontosan

képeket majd nyomok akkor :)

(#2890) kabelmania27 válasza kene84 (#2889) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Oké várom a képeket.
Ha elvégzel egy speedtest.net mérést, megtudhatod milyen net van előfizetve.
Milyen a modem jelszintje? 192.168.100.1
Ha ilyenmodem van nálatok, akkor vagy 50/5 vagy 60/6 vagy 120/10es az internet:)

[ Szerkesztve ]

(#2891) kene84 válasza kabelmania27 (#2890) üzenetére


kene84
(senior tag)

Igen ilyen van szerintem de 25/1.5 net van ezt már lemértem :)

[ Szerkesztve ]

(#2892) kabelmania27 válasza kene84 (#2891) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Az jó kis csomag:)
Ha lejár a hűség célszerű megújítani most 3250Ft a havidíja.
Előbb-utóbb meg fogják szüntetni az analóg sylvert, már csak pár városban van ez az analóg tv csomag.

[ Szerkesztve ]

(#2893) club1


club1
(PH! kedvence)

Egészen korrekt ajánlat LENNE az aktuális akciós Digital Gold + FP25 + telefon bronze 7700 Ft-ért, ha tudnék rá váltani FP30+analóg bronze csomagról. Érdekes módon egy másik ügyfélszámmal tudnék rá váltani (ott FP25 és digital bronze és telefon bronze van). A különbség a két ügyfélszám között, hogy utóbbinál ott a Digi is 6000 Ft körüli havidíjjal, ingyenes telefonálással az összes hazai vezetékes irányba, és 72 digitális csatornával...

(#2894) kabelmania27 válasza club1 (#2893) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Attól még hogy a neten nem tudsz váltani lehet telefonon tudnál váltani.

(#2895) club1 válasza kabelmania27 (#2894) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

Ja, telefonon keresztül ment a váltás.

(#2896) kabelmania27 válasza club1 (#2895) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Király:)

(#2897) Orb1337


Orb1337
(tag)

Sziasztok!

Vasárnap rendeltem UPC től kábeles szereld magad csomagot (analógtv-internet-telefon). Megrendeléskor azt olvastam, hogy az eszközök átvételétől számított 1 napon belül használhatom a szolgáltatást, ám tegnap az eszközök átvételekor mondták, hogy péntekig (a megrendeléskor megjelelöt dátum, idő) ne is reménykedjek, hogy tudom használni. Van tapasztalatotok, hogy tényleg meg kell várni "bekötés" dátumát, vagy van rá esély, hogy elöbb is tudom használni?

(#2898) club1 válasza Orb1337 (#2897) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

Én speciel egy héttel későbbtől tudtam használni, mint a hivatalos bekötésem dátuma, mert addig a szakik nem értek ide (kampányidőszak volt). Ha még nincs bekötve kábel a lakásba, akkor a fizikai bekötés időpontjától lesz csak neted/telefonod/kábeltv-d. Előbb nem szoktak jönni, mint amikorra ki vannak írva...

(#2899) m3ss


m3ss
(PH! kedvence)

vki tudja, hogy sima analog upc kabellel lehet fogni pro4-et?

www.bekofoto.hu

(#2900) club1 válasza m3ss (#2899) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

Nem írtad mit értesz sima analóg alatt, és hol (melyik városban). Ezek nélkül pedig nem lehet megválaszolni a kérdésed. A fejállomásonkénti és csomagonkénti csatornakiosztás egyébként itt található.
De ahogy elnézem, PRO4 csak digitális csomagban van a UPC-nél...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.