Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88901) tomcsi23 válasza TaaT (#88898) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ezeken sincs. ;]

Sztájling, hidegen már toltad neki 120-szal?
Mondjuk nem feltétlen az élettartamra hegyezed ki a menetet. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#88902) Styling válasza tomcsi23 (#88901) üzenetére


Styling
csendes tag

2200-s fordulat nem hiszem hogy kárt tesz benne sík uton ahol szinte semmi terhelés nincs :N

STyling

(#88903) Morris válasza tomcsi23 (#88901) üzenetére


Morris
veterán

Én is toltam már ennyivel hidegen. A 2200-as fordulat (6.ban) szerintem nem gyilkos! :) :U

(#88904) Styling


Styling
csendes tag

Egyébként egy gyári TDI-t beindítás után nyelezhetsz.
Sose lesz semmi baja :)

STyling

(#88905) Ace owner


Ace owner
addikt

Cseppet tehetségesebb kolléga alkotása :))

Galaxy Fold 4

(#88906) Mágus2 válasza Styling (#88904) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Persze, persze.... :N

Azért melegedett be, mert rátehénkedtél a pedálra. Nem szabad gyilkolni hidegen.

[ Szerkesztve ]

(#88907) KaiotEch válasza Styling (#88904) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Örülünk, használd egészséggel, sőt szerintem még lassan is mentél. :P

(#88908) Mágus2 válasza Styling (#88902) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

És te írtad a turbó hosszú életének titkát is. :K Ja, nem, de azért köszönjük a jó tanácsokat. ;]

Aki akar ilyen képet a saját autójával, az nyugodtan járjon 120-al hideg motorral.

[ Szerkesztve ]

(#88909) tomcsi23 válasza Styling (#88902) üzenetére


tomcsi23
veterán

Van ott terhelés rendesen, a légellenállás gondoskodik róla, főleg a dízel áttételénél.
Részemről a melegítés 1-2-3.-ban 2200-2700 környékén szvsz.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#88910) 8th válasza Mágus2 (#88908) üzenetére


8th
addikt

:DDD :C

(#88911) Lomha 8V válasza Styling (#88899) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Olvasd tovább a beszélgetést...

(#88912) Styling válasza Mágus2 (#88908) üzenetére


Styling
csendes tag

Olajhiány miatt durrant le.

Más:

[link]
Nesze neked subaru.

Egy kép róla:

[ Szerkesztve ]

STyling

(#88913) 8th válasza Styling (#88912) üzenetére


8th
addikt

Szép kettes golf. :))

Az apu pénzén vásárolt fordon gumit csikorgató gyerekekkel meg ne foglalkozz. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#88914) Mágus2 válasza Styling (#88912) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szép tiszta. Az orrával mi történt. Minta kicsit elállnának az elemek.

[ Szerkesztve ]

(#88915) szőröscica válasza tomcsi23 (#88909) üzenetére


szőröscica
addikt

Akkor ha városon kívülre utazok, körözgessek kettesben az utcában míg fel nem melegszik, nem hajthatok fel az m0-ra?

(#88916) tomcsi23 válasza Mágus2 (#88908) üzenetére


tomcsi23
veterán


;]

joamilestoné: a kert végében már m0 van? Nyilván fokozatosan lehet emelni a terhelést.

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#88917) Styling válasza Mágus2 (#88914) üzenetére


Styling
csendes tag

2napja bevágtak elég a buszsávból és beleállt az ember a fékbe. Nem akarta elismerni a hibáját, rendőrt hívtam, megbirságolta én meg kaptam betétlapot.

Vagyis hogy jobban fogalmazzak a 2opeles kergette egymást egy korábbi affárjuk miatt én meg belecsöppentem.

[ Szerkesztve ]

STyling

(#88918) Hikvision


Hikvision
senior tag

Én már betegesnek tartom az ilyen fokú féltést, h külön figyelem reggel, h melyik sebességben mennyire pöröghet a motor, pedig nekem is az autó a mindenem, de reggel beindítom megvárom ameddig visszaáll az alapjárat kb 3-5 perc, és normálisan elindulok vele, és ameddig nem megy fel középre a víz nem pörgetem. Végül is én vettem őt és nem fordítva.

Egyébként bitpork hol van? ;]

[ Szerkesztve ]

20 éve a PH-n.

(#88919) Styling válasza Hikvision (#88918) üzenetére


Styling
csendes tag

utolsó feltűnés
2014-12-02 18:53 :F

STyling

(#88920) ßrainiac válasza Hikvision (#88918) üzenetére


ßrainiac
addikt

Hat te vetted az autot epp ezaz, neked kerult penzbe.

Vagyis leszarhatod konkretan, de ha nem, a te tarcad banhatja.

Mondjuk 4.2-nel (ha jol emlekszem) talan elnezobb a gepsas, mint egy TDI-nel / vagy vmi szar benzines turbosnal :DDD

Styling: :(

[ Szerkesztve ]

(#88921) focvis válasza Styling (#88919) üzenetére


focvis
veterán

Munez írta nemrég - 1-2 hete - hogy beszélt vele.

(#88922) MunezXBK válasza focvis (#88921) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Beszéltem vele hétvégén is.

(#88923) Ck. válasza Styling (#88917) üzenetére


Ck.
addikt

Azok a jányok voltak a kergetőző opelosok? :Y

(#88924) zsolt19900 válasza Ace owner (#88879) üzenetére


zsolt19900
őstag

hohohoo :D most koszos mint a bűn :D de meglesz nem kell aggódni :B :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#88925) kk831228


kk831228
addikt

Parking Assist... :DDD

[link]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#88926) Styling válasza Ck. (#88923) üzenetére


Styling
csendes tag

Piros vagy barna kabátban a toledo előtt a barátnőm.
A másik lányka az egyik keménycsávó nője volt. Azthiszem a fehér opelesé aki okozta az egészet.

STyling

(#88927) brumi1024


brumi1024
veterán

Na bekerült az NBU, illetve én is mostam egy autót ma. Mondjuk utólag nem volt jó ötlet, törölgetés közben fagyott a víz az autóra :DDD

(#88928) Morris válasza tomcsi23 (#88916) üzenetére


Morris
veterán

De most komolyan, miért?
Mi a különbség ha 2-esben, 3 asban, 4-esben 2000-res fordulaton bohóckodok a városban (4-ben a 2ezres fordulat nálam 60-65 km/h), és ha felteszem 5-be vagy 6-ba és szintén 2ezres fordulaton tartom.

Mondjuk -15fok van. Indítás után 2-5 perc egy helyben ketyegés. Kell kb 5 perc mire kiérek a városból. Kiértem, és még mindig nem mozdult meg a vízhőfok mutatóm (és nem azért mert szar a termosztátom, hanem mert nyomatom a meleget, mer fázok). Akkor ne kapcsoljak 5-be vagy 6-ba?

Nem értem a logikát. Magyarázzátok má' el!

[ Szerkesztve ]

(#88929) ßrainiac válasza brumi1024 (#88927) üzenetére


ßrainiac
addikt

Nekem is ilyen nyomorekul nez ki NBU a sarga helyzetjelzo mellett :DDD

Van valakinek kepe NBU + jofele (esetleg szinten Osram) helyzetjelzovel szerelt lamparol?

Olyanra gondolok, akinek igy van bent, nem guglis kepre.

MORRIS: sztem annyirol van szo, hogy egy koztes tartomanyban hasznald a fordulatos, ne tul alacsonyan, hogy melegedjen valamit, de nyilvan ne is tul magasan, hogy inkabb artson mint hasznaljon.

[ Szerkesztve ]

(#88930) Styling


Styling
csendes tag

Szerintem az ég világon semmi baja nem lesz ha beindítom hidegben felmegyek a pályára ahogy minden reggel teszem ha épp ott vagyok ahol... és beállok tempomat 120-ra míg beérek pestre... 2200-t forog a motor, 0.2tized turbónyomásom van ilyenkor.

Aztán ha bemelegszik néha elforgatom a kettest.

STyling

(#88931) brumi1024 válasza ßrainiac (#88929) üzenetére


brumi1024
veterán

Berakás után az első gondolatom: helyzetjelző kuka :DDD Az eredeti izzóval is sárgás volt, de ott nem volt ekkora különbség, jól nézett ki, de ez sok nekem. Sőt a kanyarban felkapcsolódó ködlámpa miatt még annak a cseréjén is elgondolkodtam :DDD
Szóval +1 a képre. Nem véletlenül dobta fel a webshop a Cool Blue W5W-t NBU vásárláskor. Az ebay-es LED-ektől szintén félek szín téren.

(#88928) Morris: Egy jobb cikk a hidegindításról.

[ Szerkesztve ]

(#88932) ßrainiac válasza brumi1024 (#88931) üzenetére


ßrainiac
addikt

"Sőt a kanyarban felkapcsolódó ködlámpa miatt még annak a cseréjén is elgondolkodtam"

Hehe, lehet mire szorni a penzt mindig :DDD

"Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett."

Jah, ilyesmire gondoltam en is. En olyan 80-90-et szoktam menni hideg motorral.

(#88933) ßrainiac


ßrainiac
addikt

Velemeny?

Munkabajaros autot keresek.

Johetnek otletek, ha valaki esetleg tud jobbat.

(#88934) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

A fenébe, felrakok egy képet EGR témában, de akkor is a kartergázról pofázok. Teljesen jogos ha hülyének néztek. :D Itt van az EGR közelről:

Gyári állapot:

Leszerelve:

Levakítva:

(#88935) cool13 válasza Styling (#88904) üzenetére


cool13
őstag

Sajnos nem csak te csinálod így, a használt piacból kiindulva. :W

(#88936) kk831228 válasza brumi1024 (#88931) üzenetére


kk831228
addikt

Legjobb a cikkben: "illetve csak az jobb, ha el sem indulunk sehová" :DDD

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#88937) -v- válasza Hikvision (#88918) üzenetére


-v-
addikt

Végül is én vettem őt és nem fordítva.

Ebben igazad van, de az ilyesmi csak megszokás kérdése. Ezen nem kell egy idő után gondolkoznod, nem érzed hátrányát, nem érzed tehernek vagy külön odafigyelésnek, egyszer megszoktad jól, reflexből úgy csinálod, és ennyi.

(#88938) tresh válasza Styling (#88917) üzenetére


tresh
addikt

Ezekkel nem versenyezni kell hanem leadni a mélybe :D (mármint az opelekre értve)
Rosszul vagyok ettől a bauerporschek-tól (calibra) a racsing astraktól meg még inkább... ha annyira k*rvára megy a szarja akkor vigye ki nyílt napra a pályára azt hagy szóljon..

(#88939) K Norbi


K Norbi
addikt

-13 Fok 7Km és üzemin van.

(#88940) Hikvision válasza ßrainiac (#88920) üzenetére


Hikvision
senior tag

nem pont az A8-ra gondoltam mert ott tiptronic van, és az pont, h annyira alacsonyan tartja a fordulatot, hogy már az nem tetszik, hidegen is ha normálisan nyomom a gázt 1200nál elvált, mondjuk nem mintha erőlködne ott se, de pörgethetné tovább is, viszont annyi hulladékhőt termel a 4.2, h kb fele annyi idő alatt bemelegszik, mint ami előtte volt 1.8 A4, vagy off 318i, ami analóg váltós és 2500 nál váltok hidegen. Dízel-el kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, mert nem volt és nem is lesz ;]

20 éve a PH-n.

(#88941) szőröscica válasza K Norbi (#88939) üzenetére


szőröscica
addikt

Óra szerint, és az olajad szerintem még hideg. :(

(#88942) K Norbi válasza szőröscica (#88941) üzenetére


K Norbi
addikt

Az biztos! nem szereti a hideget, a váltón is érzem, szét van dermedve minden. ;] De be indult elsőre!
Ma megint ment le a benya ára! nagyon jó csak így tovább!

[ Szerkesztve ]

(#88943) szőröscica válasza K Norbi (#88942) üzenetére


szőröscica
addikt

Igazából ilyen -15 fok körül egy jó műszaki állapotú autó maximum az akkumulátor döglődése miatt indulhat nehezen szerintem.

Én is izgultam reggel kicsit, -11.5 volt és nem százas már az akkum, de még vidáman indított.

(#88944) K Norbi válasza Styling (#88926) üzenetére


K Norbi
addikt

Küldd ide őket Morris majd befenyíti!!! :DDD :DDD :D
(#88922) MunezXBK Kérdezted tőle hogy mikor várható az érkezése? :U

[ Szerkesztve ]

(#88945) MunezXBK válasza K Norbi (#88944) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem mostanában.

(#88946) K Norbi


K Norbi
addikt

Elolvastam fentebb " Egy jobb cikk a hidegindításról" a kérdésem az lenne ha a fűtést leveszem teljesen LO ra akkor hamarabb felmelegszik a motor??

[ Szerkesztve ]

(#88947) Mágus2 válasza K Norbi (#88946) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem. A fűtés állandóan be van kötve a körbe, csak a levegő áramlását változtatod. Úgy is meg kell melegítenie az összes hűtőközeget. Nincs fűtéscsap, mint a régi autókban.

(#88948) Morris válasza ßrainiac (#88929) üzenetére


Morris
veterán

Tényleg nem akartad látni, hogy mit írtam? :U

***

Ezt írtam:

Mi a különbség ha 2-esben, 3 asban, 4-esben 2000-res fordulaton bohóckodok a városban (4-ben a 2ezres fordulat nálam 60-65 km/h), és ha felteszem 5-be vagy 6-ba és szintén 2ezres fordulaton tartom. (nyilván a sebesség lesz a különbség, de a téma most nem erre irányul)

Mondjuk -15fok van. Indítás után 2-5 perc egy helyben ketyegés. Kell kb 5 perc mire kiérek a városból. Kiértem, és még mindig nem mozdult meg a vízhőfok mutatóm (és nem azért mert szar a termosztátom, hanem mert nyomatom a meleget, mer fázok). Akkor ne kapcsoljak 5-be vagy 6-ba?

***

Kiemeltem a lényeget. 3 ezres fordulatról nem volt szó!
Én úgy használom, ahogy kell. 1500-nál még nem váltok el (a kettőstömegű kímélése miatt). Hidegen 2000 fordulat fölé nem viszem.
1900-nál nálam max nyomaték van. Tehát szvsz édes mindegy, hogy 3-ba megyek 2 ezres fordulaton 50-el, vagy 6-ba megyek 2 ezres fordulaton 110-el.

NEME??? :U :F

[ Szerkesztve ]

(#88949) K Norbi válasza Mágus2 (#88947) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszi :R
(#88950) tresh :D :D

[ Szerkesztve ]

(#88950) tresh válasza Morris (#88948) üzenetére


tresh
addikt

Nem..mert el kell rúgni a g*cibe 2-esbe tiltásig..úgy hamarabb melegszik ;] ;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.