Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
Ezeken sincs.
Sztájling, hidegen már toltad neki 120-szal?
Mondjuk nem feltétlen az élettartamra hegyezed ki a menetet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Styling
csendes tag
2200-s fordulat nem hiszem hogy kárt tesz benne sík uton ahol szinte semmi terhelés nincs
STyling
Morris
veterán
Én is toltam már ennyivel hidegen. A 2200-as fordulat (6.ban) szerintem nem gyilkos!
Styling
csendes tag
Egyébként egy gyári TDI-t beindítás után nyelezhetsz.
Sose lesz semmi baja
STyling
Ace owner
addikt
Cseppet tehetségesebb kolléga alkotása
Galaxy Fold 4
Mágus2
Közösségépítő
Persze, persze....
Azért melegedett be, mert rátehénkedtél a pedálra. Nem szabad gyilkolni hidegen.
[ Szerkesztve ]
Örülünk, használd egészséggel, sőt szerintem még lassan is mentél.
Mágus2
Közösségépítő
És te írtad a turbó hosszú életének titkát is. Ja, nem, de azért köszönjük a jó tanácsokat.
Aki akar ilyen képet a saját autójával, az nyugodtan járjon 120-al hideg motorral.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Van ott terhelés rendesen, a légellenállás gondoskodik róla, főleg a dízel áttételénél.
Részemről a melegítés 1-2-3.-ban 2200-2700 környékén szvsz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Lomha 8V
addikt
Olvasd tovább a beszélgetést...
Styling
csendes tag
8th
addikt
Szép kettes golf.
Az apu pénzén vásárolt fordon gumit csikorgató gyerekekkel meg ne foglalkozz.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Szép tiszta. Az orrával mi történt. Minta kicsit elállnának az elemek.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Akkor ha városon kívülre utazok, körözgessek kettesben az utcában míg fel nem melegszik, nem hajthatok fel az m0-ra?
tomcsi23
veterán
joamilestoné: a kert végében már m0 van? Nyilván fokozatosan lehet emelni a terhelést.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Styling
csendes tag
Hikvision
senior tag
Én már betegesnek tartom az ilyen fokú féltést, h külön figyelem reggel, h melyik sebességben mennyire pöröghet a motor, pedig nekem is az autó a mindenem, de reggel beindítom megvárom ameddig visszaáll az alapjárat kb 3-5 perc, és normálisan elindulok vele, és ameddig nem megy fel középre a víz nem pörgetem. Végül is én vettem őt és nem fordítva.
Egyébként bitpork hol van?
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
Styling
csendes tag
utolsó feltűnés
2014-12-02 18:53
STyling
ßrainiac
addikt
Hat te vetted az autot epp ezaz, neked kerult penzbe.
Vagyis leszarhatod konkretan, de ha nem, a te tarcad banhatja.
Mondjuk 4.2-nel (ha jol emlekszem) talan elnezobb a gepsas, mint egy TDI-nel / vagy vmi szar benzines turbosnal
Styling:
[ Szerkesztve ]
Munez írta nemrég - 1-2 hete - hogy beszélt vele.
MunezXBK
nagyúr
Beszéltem vele hétvégén is.
Ck.
addikt
Azok a jányok voltak a kergetőző opelosok?
zsolt19900
őstag
hohohoo most koszos mint a bűn de meglesz nem kell aggódni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
kk831228
addikt
Parking Assist...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Styling
csendes tag
Piros vagy barna kabátban a toledo előtt a barátnőm.
A másik lányka az egyik keménycsávó nője volt. Azthiszem a fehér opelesé aki okozta az egészet.
STyling
brumi1024
veterán
Morris
veterán
De most komolyan, miért?
Mi a különbség ha 2-esben, 3 asban, 4-esben 2000-res fordulaton bohóckodok a városban (4-ben a 2ezres fordulat nálam 60-65 km/h), és ha felteszem 5-be vagy 6-ba és szintén 2ezres fordulaton tartom.
Mondjuk -15fok van. Indítás után 2-5 perc egy helyben ketyegés. Kell kb 5 perc mire kiérek a városból. Kiértem, és még mindig nem mozdult meg a vízhőfok mutatóm (és nem azért mert szar a termosztátom, hanem mert nyomatom a meleget, mer fázok). Akkor ne kapcsoljak 5-be vagy 6-ba?
Nem értem a logikát. Magyarázzátok má' el!
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
Nekem is ilyen nyomorekul nez ki NBU a sarga helyzetjelzo mellett
Van valakinek kepe NBU + jofele (esetleg szinten Osram) helyzetjelzovel szerelt lamparol?
Olyanra gondolok, akinek igy van bent, nem guglis kepre.
MORRIS: sztem annyirol van szo, hogy egy koztes tartomanyban hasznald a fordulatos, ne tul alacsonyan, hogy melegedjen valamit, de nyilvan ne is tul magasan, hogy inkabb artson mint hasznaljon.
[ Szerkesztve ]
Styling
csendes tag
Szerintem az ég világon semmi baja nem lesz ha beindítom hidegben felmegyek a pályára ahogy minden reggel teszem ha épp ott vagyok ahol... és beállok tempomat 120-ra míg beérek pestre... 2200-t forog a motor, 0.2tized turbónyomásom van ilyenkor.
Aztán ha bemelegszik néha elforgatom a kettest.
STyling
brumi1024
veterán
Berakás után az első gondolatom: helyzetjelző kuka Az eredeti izzóval is sárgás volt, de ott nem volt ekkora különbség, jól nézett ki, de ez sok nekem. Sőt a kanyarban felkapcsolódó ködlámpa miatt még annak a cseréjén is elgondolkodtam
Szóval +1 a képre. Nem véletlenül dobta fel a webshop a Cool Blue W5W-t NBU vásárláskor. Az ebay-es LED-ektől szintén félek szín téren.
(#88928) Morris: Egy jobb cikk a hidegindításról.
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
"Sőt a kanyarban felkapcsolódó ködlámpa miatt még annak a cseréjén is elgondolkodtam"
Hehe, lehet mire szorni a penzt mindig
"Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett."
Jah, ilyesmire gondoltam en is. En olyan 80-90-et szoktam menni hideg motorral.
ßrainiac
addikt
Lomha 8V
addikt
A fenébe, felrakok egy képet EGR témában, de akkor is a kartergázról pofázok. Teljesen jogos ha hülyének néztek. Itt van az EGR közelről:
Gyári állapot:
Leszerelve:
Levakítva:
cool13
őstag
Sajnos nem csak te csinálod így, a használt piacból kiindulva.
kk831228
addikt
Legjobb a cikkben: "illetve csak az jobb, ha el sem indulunk sehová"
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-v-
addikt
Végül is én vettem őt és nem fordítva.
Ebben igazad van, de az ilyesmi csak megszokás kérdése. Ezen nem kell egy idő után gondolkoznod, nem érzed hátrányát, nem érzed tehernek vagy külön odafigyelésnek, egyszer megszoktad jól, reflexből úgy csinálod, és ennyi.
tresh
addikt
Ezekkel nem versenyezni kell hanem leadni a mélybe (mármint az opelekre értve)
Rosszul vagyok ettől a bauerporschek-tól (calibra) a racsing astraktól meg még inkább... ha annyira k*rvára megy a szarja akkor vigye ki nyílt napra a pályára azt hagy szóljon..
Hikvision
senior tag
nem pont az A8-ra gondoltam mert ott tiptronic van, és az pont, h annyira alacsonyan tartja a fordulatot, hogy már az nem tetszik, hidegen is ha normálisan nyomom a gázt 1200nál elvált, mondjuk nem mintha erőlködne ott se, de pörgethetné tovább is, viszont annyi hulladékhőt termel a 4.2, h kb fele annyi idő alatt bemelegszik, mint ami előtte volt 1.8 A4, vagy off 318i, ami analóg váltós és 2500 nál váltok hidegen. Dízel-el kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, mert nem volt és nem is lesz
20 éve a PH-n.
szőröscica
addikt
Óra szerint, és az olajad szerintem még hideg.
K Norbi
addikt
Az biztos! nem szereti a hideget, a váltón is érzem, szét van dermedve minden. De be indult elsőre!
Ma megint ment le a benya ára! nagyon jó csak így tovább!
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Igazából ilyen -15 fok körül egy jó műszaki állapotú autó maximum az akkumulátor döglődése miatt indulhat nehezen szerintem.
Én is izgultam reggel kicsit, -11.5 volt és nem százas már az akkum, de még vidáman indított.
K Norbi
addikt
Küldd ide őket Morris majd befenyíti!!!
(#88922) MunezXBK Kérdezted tőle hogy mikor várható az érkezése?
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Nem mostanában.
K Norbi
addikt
Elolvastam fentebb " Egy jobb cikk a hidegindításról" a kérdésem az lenne ha a fűtést leveszem teljesen LO ra akkor hamarabb felmelegszik a motor??
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Nem. A fűtés állandóan be van kötve a körbe, csak a levegő áramlását változtatod. Úgy is meg kell melegítenie az összes hűtőközeget. Nincs fűtéscsap, mint a régi autókban.
Morris
veterán
Tényleg nem akartad látni, hogy mit írtam?
***
Ezt írtam:
Mi a különbség ha 2-esben, 3 asban, 4-esben 2000-res fordulaton bohóckodok a városban (4-ben a 2ezres fordulat nálam 60-65 km/h), és ha felteszem 5-be vagy 6-ba és szintén 2ezres fordulaton tartom. (nyilván a sebesség lesz a különbség, de a téma most nem erre irányul)
Mondjuk -15fok van. Indítás után 2-5 perc egy helyben ketyegés. Kell kb 5 perc mire kiérek a városból. Kiértem, és még mindig nem mozdult meg a vízhőfok mutatóm (és nem azért mert szar a termosztátom, hanem mert nyomatom a meleget, mer fázok). Akkor ne kapcsoljak 5-be vagy 6-ba?
***
Kiemeltem a lényeget. 3 ezres fordulatról nem volt szó!
Én úgy használom, ahogy kell. 1500-nál még nem váltok el (a kettőstömegű kímélése miatt). Hidegen 2000 fordulat fölé nem viszem.
1900-nál nálam max nyomaték van. Tehát szvsz édes mindegy, hogy 3-ba megyek 2 ezres fordulaton 50-el, vagy 6-ba megyek 2 ezres fordulaton 110-el.
NEME???
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Köszi
(#88950) tresh
[ Szerkesztve ]