Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Unokatesómnak is 1,6 TDI van Octiban, 200k km körül jár, új korától ő használja. Sebváltóval voltak problémái, 2x trélerezték haza, DMF is elszállt már.
Magának a Passat B7-nek van valami típushibája?
Köszi!
@brumi: Mostani átlagom az ünnepek alatt: 7,1 l/100km, autópálya + országút. Városban napi 2x4 kilométert ingázom kvázi hegyvidéken a 12. kerületen belül, be se melegszik a motor :-( ma reggeli átlag: 10,00 liter.
Ha olyanom lesz, akkor kimegyek Budakalászra megnézni a gépet, ill. megkérdem, milyen feltételekkel számítanák be a Golfit.
@akkumulátor téma: Öcsém tegnap szólt, hogy a felesége 2004.12. havi Audi A3-asában kezd szarakodni a gyári akksi. Az 10 éves akku! (újkorától használja, sosem cserélték)
[ Szerkesztve ]
net84
őstag
Hát én baxhatom az ablaktörlőt . A Bosh-on kívül senki nem gyárt az autóhoz valót. Meg is kérik az árát, ~20k a listaára a párnak. Mókányolni meg nem akarok vele. De tény, hogy cirka 1 évre vannak tervezve. Ha törölsz, ha nem. De más "márkák" sem bírnak ki többet, csak kevésbé fáj a pénztárcának.
Az akkunál még reménykedtem. Olyan minőségre nem számítottam mint a gyári, de ez vicc. Vartát váltott a Bosh a Toledo-ba. Ez volt épp "olcsón" elérhető. De vettem már 3 év garanciával "gazdaságos", noname akkut is. El is ment 3 év 1 hónapot.
(#88749) kk831228 - a gyári sosem olyan, mint amit megveszel a boltba. Hiába ugyanaz a márka, hiába ugyanaz a típus. Valaki korábban írta is, hogy a széria/ termékkód különbözik. Nem is tudják azt az élettartamot.
[ Szerkesztve ]
Read only...
kk831228
addikt
Aha ,csak nem mindegy hogy a gyári akksi regenrálódott valamennyit a mostani utángyártott meg semmit... Persze megmagyarázhatod az ellenkezőjét ami nekem tapasztalat...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
K Norbi
addikt
CSAKAGYÁRI!! Ezt én is tanúsíthatom hogy a gyári akksik dupla annyit bírnak mint bármelyik más! Igaz az áruk is dupla annyiba kerül! Tudnának csinálni jó akkumulátorokat de az nem érné meg a gyártóknak! ebből van bevétel! nem abból hogy te megveszel 20.000Ft ért egy akkumulátort és 10 évig hibátlanul működik.
PL volt régen az a harisnya gyár! azzal robbant be a piacokra hogy az ő harisnyái eltéphetetlenek! Autót húztak vele olyan erős volt! Aztán pár év és a cég becsődölt.. Utána módosítottak és szakadt mint a papír..
[ Szerkesztve ]
Z0mbi
senior tag
Valoban. De ha ketszer annyi ideig tart, es ketszer annyiba kerul akkor nincs baj.
Megveszed a botba a Bosch/Varta szutykot a masik felet a penznek beteszed CHF be. Majd mikor itt az ido a kovetkezo aksinak akkor veszel. es a CHF ed eladod 600ft os arfolyamon es elmesz belole nyaralni
brumi1024
veterán
Ez nem belemagyarázás, ez fizika. Nincs csoda, az energia nem terem csak úgy a semmiből, magától nem "regenerálódik" az akksi. A tapasztalatot is tudni kell értelmezni, ha nem merül le akkor az annyit jelent (eltekintve az elhasználódástól, egyéb zavaró tényezőktől), hogy legalább annyit táplálsz vissza, mint amennyit elfogyasztasz. Ha x idő alatt merül le (ez lehet 10 év is), akkor átlagosan kapacitás/x volt a fogyasztásod az alatt az idő alatt.
(#88754) K Norbi: Te sem értelmezed amit mondok. Tudom, hogy a gyárik többet bírnak, nem erről beszélek. Fizikáról beszéltem: ha többet veszel ki, mint amennyit visszaraksz teljesen mindegy hogy mennyibe kerül az akksi és honnan való, előbb utóbb lemerül. Nincs mágikus "regenerálódás", magától visszatöltődés, mert az úgy hívják, hogy perpetuum mobile, ami "nehezen" realizálható, mert mindennek ellentmond.
[ Szerkesztve ]
Anubis_9
őstag
Sziasztok!
Megoldás van erre a problémámra.
Ma bevittem a veszprémi szervizbe, ahol is 2 perc alatt megtalálták a hiba forrását: a 0 km-es revízió alkalmából a kedves mosonmagyaróvári szervizes kollégák elfelejtették kivenni a négy kerék felfüggesztésénél a műanyag bakokat, amik a szállításkor segítettek a kamionra fel- és lehajtani. 5 hónapig használtam így a kocsit, de megnyugtattak, hogy semmiféle káros hatás nem érhette az autóm.
Miután ezek kikerültek belőle, mintha más Octaviába ültem volna át. Puhává és csendessé vált a működése. Korábban a legkisebb gödrökbe is belehajtva nagyot ütött a felfüggesztés.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
brumi1024
veterán
Ja így érthető. Viszont a 2x4 km-re nem feltétlen a dízel a legjobb megoldás, még az újabbak sem melegszenek be ennek az útnak a dupláján sem.
Így sejtem én is
Tavaszra, nyárra talán veszek egy robogót, mert biciklivel csurom vizes lennék. Városba egy Prius, autópályára egy TDI lenne az optimális, de egy autóval szeretném megoldani a kérdést.
(#88757) Anubis_9: ez súlyos volt
brumi1024
veterán
A3 etron, vagy később ha jönnek nagyobbak De hát ugye ezeknek kell még idő, hogy normálisabb áron menjenek, az etron is szépen bejött az S3 mellé árban.
zoo8800
veterán
Ez azért megérne egy közepes méretű tarkónb.szást.
rip and tear, until it is done
brumi1024
veterán
Szív alakú péklapáttal.
TaaT
veterán
Nekem kb ugyanaddig bírta a Banner mint a gyári (kb 6év)
Give them hell Ukraine!
net84
őstag
4km után most a 0 fokban 60fok felett mocorgott már a mutató. Tény, nem "üzem" meleg, de meg is rökönyödtem egy pillanatra, hogy miért. Aztán láttam a kinti hőmérsékletet. Nem 30-al kell 4.be szöttyögni. .
Ma is refit toltam az előttem baktató baromnak. Elém kanyarodik, pofátlankodik, majd éppen elérte a 30km/h-t és megtorpant. A villogtatásra felgyorsított 40-ig, majd mikor látta, hogy mozgok a sávba, hogy kilássak mögüle, akkor lehúzódott ott, ahol nem lehet előzni . Természetesen mindezt lakott területen kívül (60-as korlátozás, majd korlátozás nélkül 90km/h helyett).
Read only...
K Norbi
addikt
Hö hö igen mikor bejöttek a Banner akksik nagyon faxák voltak, de ami manapság kaphatóak. a haverom Seat Cordobájában Banner van 2év 2 hónapot szolgált és kuka..
De ha már itt tartunk nekem is Bosch akksim van! Csak a Ctek-el életben tartom
(#88756) brumi1024 tudom télen alig megyek valamit.. ezért vettem töltőt.
[ Szerkesztve ]
FET-MEN
veterán
Iphone 7
A sógornőmnek azt mondtam, hogy vegyen bele Exide vagy Banner akksit. Most akkor melyik legyen?
Mondhatom azt is, hogy vegyen bele a Porsche Budánál "gyárit" dupla/tripla áron, de nem gondolom, hogy további 10 (összesen 10+10) évig megtartja azt az autót. Meg azt beszélik, hogy az első-szerelésű alkatrész nem egyezik meg a gyári pótalkatrésszel.
K Norbi
addikt
Amiket olvastam fórumokon, meg hallottam ismerősöktől! zaklattam pár akkumulátor oldalt e-mail ben! Forex. Gépex. Stb egyértelmű lett a végeredmény! Exide-ot vennék!
tresh
addikt
Exide-ot mostanában sok kritika éri
TaaT
veterán
Ha a kocsival együtt vettem volna egy Ctek töltőt is, tovább bírták volna valószínűleg.
Give them hell Ukraine!
K Norbi
addikt
És ön milyen akkumulátort használ?
Írja ki mindenki ki milyen akkumulátort használ a többség nyer!
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
2.0PD ne legyen!!! CSak Common rail, a pd ebben a kivitelben időzített bomba.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Vegyen Exide Premiumot.
tresh: Persze Exide-ból is több féle van.
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
Gigawatt-ot. Az előző is több mint 4 évet bírt. Nem fizetek többet akksiért, nincs értelme.
tresh
addikt
Nem tudom mivel adták az Ódi-t gyárilag de van benne egy batár Varta aksi nem emlékszem 80ah vagy 95ah . szerintem 4-5 éves tuti van vagy több , de még mindig pöc röff indul vele a gép
Bránner aksit beletenném azt csók
Taat: Jaja tudom, csak elég sokat olvastam hogy panaszkodtak rá, pedig én is gondolkodtam rajta..
[ Szerkesztve ]
Anubis_9
őstag
Már elküldtem egy kellemes hangvételű levelet az illetékeseknek.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
thefreeman
aktív tag
Rombat akkumulátort használok az autó egy hétig állt kint éjszaka -27-29 fokok voltak. Biztos voltam benne hogy nem fog beindulni de mégis beindult.
!Overdose!
őstag
Yuasa, Exide Premium, Varta Silver. Ezekkel 5 évig nem szokott gond lenni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Én még a gyárit használom, 5,5 éves.
Akkor majd mondom a sógornőnek, hogy inkább Exide Premium. 1.6 FSI, abba max. 56 Ah-ás kell, nincs vészes árkülönbség.
@(#88778) !Overdose!: emlékeztem rá, hogy írtad a Yuasát, de nem találtam olyan helyen, ahol be is szerelik az autóba grátisz Bp. környékén. Nem akarom, hogy átverjék (szőke nő), mégiscsak az öcsém felesége, a keresztlányom anyja.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Dettó, én is a gyárit használom, most lett 4 éves.
szokeherceg
tag
Csak a Varta silver több mint 10 éves a superben, most kezd gyengélkedni, töltőt még csak nemis látott
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
net84
őstag
Ez most melyik részére és hogyan értelmezve?
(#88772) Mágus2 - mi a gond a 2.0PD-vel?
Egy cikkszámot meg tudnál nekem keresni (ha létezik). A bal első ajtó nyitásérzékelő kapcsolóját kellene cserélnem, mert nem veszi észre az autó, ha kinyitom az ajtót. Tehát ezen kapcsoló, érzékelő cikkszáma kellene. Illetve a kérdés, hogy helyettesíthető-e szabvány "kapcsolóval"? Ha jól emlékszem, ezek 5k körül mozognak "gyáriban".
Read only...
tresh
addikt
Keresőbe írd be fentre elégé ki lett tárgyalva
kiki22
senior tag
Köszi.esetleg meg par jotanacsot tudnal adni,h mire figyeljek oda?
FET-MEN
veterán
az elé fordulos nemmenős történetre. Kibaszott idegesítő az olyan
Iphone 7
tresh
addikt
Majd ha jön egy kis hó és meg is marad... huhu az pesten igazi élmény
Ma délután 4x hívtam telefonon a Passatot hirdető kereskedést; nem kapcsolható a szám.
A Passat hirdetésében az szerepel, hogy a Renault Budakalász árulja, ami számomra bizalomgerjesztő, mert egy komoly lízingcég a kereskedés tulajdonosa; de ha rámegyek arra, hogy "járművek ugyanitt", akkor egy számomra ijesztő nevű cég, a Correct Car hirdetései között találom magam. WTF?!
Ace owner
addikt
Kalászi Renault mögött,mellett rohad egy rakat autó, tipikus lízing telephely, levannak rakva a fűre csak..
Amúgy itt van a szomszédban
Galaxy Fold 4
brumi1024
veterán
Nekem is 5 perc gyalog, illetve ott szoktam tankolni (BSSOil).
Mágus2
Közösségépítő
Semmi baj nincs a 2.0 pd-vel.
Mai sztori:
Ez is csak szimulál, de lég jól megy neki, 3 hengerrel is szépen jár.
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03G 906 018 EM
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0420
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05314
3 Faults Found:
004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 70
Reset counter: 40
Mileage: 192574 km
Time Indication: 0
Date: 2014.10.28
Time: 12:41:28
Freeze Frame:
RPM: 1728 /min
Torque: 32.0 Nm
Speed: 49.0 km/h
86.97 %
Text: 4.625
Text: uF
Text:
Raw, Form. N/A: 000 000 000
004713 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Implausible Signal
P1269 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 49
Reset counter: 26
Mileage: 192819 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.02
Time: 09:22:00
Freeze Frame:
RPM: 2528 /min
Torque: 344.0 Nm
Speed: 33.0 km/h
Text: 4.125
Text:
Text:
Text: 83.0 m
005737 - PD Unit Injector; Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction
P1669 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 194929 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.03
Time: 15:07:08
Freeze Frame:
Text: J
Text:
Speed: 75.0 km/h
Battery Volts: 28.9 V
Battery Volts: 35.9 V
Voltage: 1.17 V
Temperature: 89.0°C
Readiness: N/A
[ Szerkesztve ]
mmdms
addikt
Aham, és ebből derül ki hogy a NASA elhalasztja a kilövést...
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
szőröscica
addikt
1.4 TSI 140 lovas Octavia korrektül megy, és a fogyasztása is kellemesnek tűnik, feltéve, hogy nem csal nagyon az óra. 200km-t tekertem bele, fele pálya, fele országút, sebességhatárokat felülről betartva, illetve gyorsításkor kíméletlenül visszapakolgatva és kiforgatva, 6.4l/100km lett a vége.
Sajnos egyébként elég fapados volt, se tempomat, se multikormány, sőt érzésre a kormány és a váltógomb is műanyag volt. A rádió bekapcsológombján a jel elfordul hangerőállításkor, ez elég béna részlet. Egyébként jó felszereltséggel, bézs belsővel elfogadnám, élhető autónak tűnt.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ebből az derül ki, hogy a 4. henger PD eleme már régebben szar, de most lefeküdt teljesen.
kk831228
addikt
Erről van szó... Ha 2 hétig csak rövid távon használva nem kell rátölteni mert elég neki csak 1-szer visszatölteni hosszabb távon , azt nevezem én normális akksinak , nem a 2 éves akksit amit tőtögetni kell... Na mindegy volt már erről ezerszer szó, kár... Vagy gyári duppla áron ,vagy gagyi 2 év...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
net84
őstag
1. hsz.
2.0 PD dobog a Torpedoba, csak "piszkalodasbol" kerdeztem. En tartalek motorra gyujtok .
(#88785) FET-MEN - igy ertem. Gyere el erre. Itt minden masodik reggel ez a modi a korgyurun. Azt bezzeg nem tettek fizetosse.
Ma egyebkent kulonosen "boszmek" errefele az emberek. Eletveszelyes manoverekbe kenyszeritenek bele, veszfekeznek, ahol nem kene, ramhuzzak a kormany a szelso savbol, zoldnel rejtveny fejtenek, stb.
Orom volt fizetos utra felhajtani. A sok dilihoppos mellette szambazott a regi uton.
Magus2 - en is igy gondoltam
[ Szerkesztve ]
Read only...
kiki22
senior tag
A 2008 tol gyartott a4 be ami van 2.0 motor az is megbizhatatlan?
!Overdose!
őstag
De miért is nem jók az aranyközépútnak számító, közepes árfekvésű, 5 év átlagos élettartamú akkuk? (Yuasa, Exide Premium, Varta Silver és általam kevésbé ismert társaik)
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
HZoli87
veterán
Teljesen valós a fogyasztás, nálam 6-6,5 között szokott fogyasztani egy Salgótarján-Nagykanizsa úton (Budapesten keresztül), 100-as országúti és 140-es pályatempó mellett, klímával és 3 fővel. Városból kiérve hatodikba kapcsolom és utána gyakorlatilag nem is kell a váltóhoz nyúlni, nyomatékból jól autózható.
"A rádió bekapcsológombján a jel elfordul hangerőállításkor, ez elég béna részlet."
Lassan 2 éves az autó, de ez eddig nem tűnt fel. Képeket megnézve valóban így működik.
[ Szerkesztve ]
net84
őstag
A siemens pd a biztos halal .
Anno valahol talaltam egy tablazatot, ahol a konszern motorok pd elemekkel szereleset taglalta evszam szerint.
2005-6 kornyeken valtottak, kukaztak a szarabbjat. De az ordog sosem alszik .
Read only...