Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Hehe
danidoki
újonc
Sziasztok!
Kéne nekem egy kis segítség.
Kinéztem egy audi a4 avantot, 1.9. pdtdi, avb motorkóddal. Abban kérném a segítségetek, hogy tudtok-e ajánlani egy szervizt (Érd környékén lenne a legjobb), ahol rá tudnának nézni a motorvezérlőre ( km óra állást kiütötték-e), továbbá a PD elemek állapotára. Az is teljesen jó, ha valaki kijön a kereskedésbe és ránéz számítógéppel, természetesen NEM ingyen kérném. A futóművet meg a kocsi alját máshol meg tudom nézni.
Nem mernék úgy venni egy autót, hogy egy igazán szakértő nem látta. KÖSZÖNÖM!
Dani
mdaniel520 kukac gmail pont com
húsz négytizenhat huszonhárom harminchat
danidoki
újonc
Ja, és b6 a modell, ez a fentiből lemaradt, 2002.12 havi.
K Norbi
addikt
Szerintetek ez ér valamit? használ valaki ilyesmi detektort? [link]
AudiA8Q42
csendes tag
Nekem volt ilyen, kb 3 éve vettem, annyi volt a lényeg, h a fejet közvetlenül a rendszám fölé kell rakni, én még annyival megvariáltam, hogy a csipogóját megtranzisztoroztam, és némította a fejegységet ha jelzett, jah és fixre be volt építve a műszerfal mögé. Ameddig fent volt kb 5x jelzett és mindig korrektül jó előre, még úgy is, hogy a nulláson a felüljáróról fentről mért a gyökér.
MunezXBK
nagyúr
Múlt héten vettem, még nincs bekötve.
Viszont akkor akcióban 10-ért adták.
cool13
őstag
Hogy kell ezeket a gyors csatlakozókat levenni?
K Norbi
addikt
Helló itt egy videó [link]
(#88355) AudiA8Q42 köszi
(#88356) MunezXBK köszi! de nem innen veszem, hanem a haverom kérdezte nem e érdekel 8500Ft ért. Vadiúj dobozba.
akkor lehet lecsapok még ma! és holnap meg bekötöm, aztán meglátom
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Van egy kis pöcök rajta, azt benyomod, és kézzel lehúzod [link]
K Norbi
addikt
Szegény autó! legnagyobb ellensége a só!!! Külföldön is sózzák az utakat? van jobb megoldás?
[ Szerkesztve ]
FET-MEN
veterán
Ott valami más megoldás van, mégis jobb, átmentem a hóból a száraz útra a határon.. itthon lett ilyen redva 30km után..holnap mosással kezdek.
Szerencsére amíg jó idő volt kapott mind3 autó frissen waxot.
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
Az a valami más megoldás a calcium klorid, ha megguglizod, akkor máris nem fogod annyira sajnálni, hogy itthon kevesebbet használnak belőle. Ettől rohadnak az osztrák autók.
[link] -> előnyök, hátrányok.
Érdemes lecsapatni nagynyomásúval az autót, persze csak ha nem fagy be. Én tegnap gyorsan lemostam.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Hátrányai:
Mesterségesen előállított anyag
Fémeket erősen korrodálja: (szénacél, alumínium)
Én még tudnék írni pár hátrányt..
Mondjuk ha meg nem sóznák akkor letaposott jeges út lenne mindenhol.
Ha már sónál tartunk
[ Szerkesztve ]
FET-MEN
veterán
Óbazzeg
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
titko
tag
Kiütöttem, sajnos nem segített
Csak hideg levegő jön.
Ace owner
addikt
Mi ez a szar és mért nem rotor??
Galaxy Fold 4
K Norbi
addikt
he he he gondoltam már unjátok!
Styling
csendes tag
Változó geometriás turbó van ugye a kocsidon.
A geometriát ami a nyomást szabályozza egy szelep vezérli az "ecu" COMPUTERBÓL amin ugye rajta van a szoftver amit a csippes átír. És így tudja szabályozni is a nyomást. A turbón csak egy alaphelyzetet állítasz be.
Adagoló:
Attól mert egy villany adagoló "koppra" van írva és úgy van használva semmivel nem fog hamarabb tönkremenni!
Egy széria AFN adagoló a megfelelő körítéssel 200lóerő felett tud.
1749VA-t tudok 50ért. 1749VB-m is van (150pd gyári) 75ért.
Írta itt valaki hogy a 130pd max 150lóerőt tud.
Fobcristlin vagy mi a neve is 130pd motorja van. Neki még kisebb turbó van rajta mint a VA mert a seat nem garrett turbot rakott rá. Valami KKK kp39. 1.35 helyett 1.45-re van neki írva. Padolt 170le meg valami 400nm lett neki.
Tartósan simán tud egy 130pd 170lovat. 1tized nyomás emeléssel. Neki lassan 3éve lett megírva a kocsija és gyepálja rendesen.
1749VA tdi-n meg tud tartós 160lovat. A 1749VB gyárilag megy 1.55-n úgy tud 150lovat. 160lovas cupra ibizán is ez van. Ez tdi-n tud 170lovat tartósan. PD-n 190-t.
STyling
Styling
csendes tag
Ismerem mind a 3embert személyesen aki a TDI tuningot elkezdte 1x éve MO-n. Krézi,Maki,Szami
Nem azért csináltak mecha adagolót mert az jobb, hanem mert akkoriban senki se tudta ezeket az autókat programozni még. Ha rendesen rá van szánva a pénz a villany is meg a mecha is tud erős lenni. Csak mivel itthon már mindenkinek 1.9TDI kell és 50e ft-ból szeretne mindenki 200lóerőt így szépen be is fejezte KZ az adagoló gyártás 1.9-re. Haveroknak néha csinál 1-1t de megunta. Áttért a merci tuningra. Azokra csinál adagolót. Az még olyan kör ahol van pénz és meg is fizetik a munkát nem pedig azon akadnak fent, hogy egy jó mecha adagoló miért 150e ft. Aztán jönnek a ducato adagolós hülyék akik felrakják és csodálkoznak, hogy szar az egész meg 3000ig megy... Sok fillérbaszó... Ezért füstöl minden dízel mert nem az erő a lényeg hanem a szmók end sárm. Meg lehet nézni a toledomat, 200ló felett van, amíg nem tölt be a bazi nagy csiga rajta addig ereszt egy kis feketét de ahogy betölt elfújja.
nézett is az A5 3.0tdi-ből a faszi amikor 240nél még mellette mentem
STyling
Styling
csendes tag
Ja! És KZ ugyan úgy csinál/csinált villany adagolót is 1.9-re
STyling
Mágus2
Közösségépítő
Popkorn bekészítve.
Az a fobizé, vagy mi a neve, mi?.
MunezXBK
nagyúr
Kisgyerek visszatalált?
m3tr0
senior tag
Ez az a zöld Toledo amiről nem olyan régen raktál be képet?
Elég merész vagy,hogy 240-et mész vele.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
14adam
addikt
holnap megyek vr6 váltóért. Még egy nagy előrelépés a projektbe. Így már legalább lelehet gyártani hozzá az egyedi bakokat
cool13
őstag
Köszönöm!
Mágus2
Közösségépítő
Lassan, de biztosan haladsz a cél felé.
vendingo
veterán
Mágus és egyéb szakik!
Fura dolgok vannak a kocsimmal.
Indításkor kicsit morog a kocsi, illetve egy darabig rezeg minden, mint amikor lyukas a kipuff, vagy sport dob van fent. A morgás 0-2500 fordulat között jelentkezik, akkor rezeg a kocsi, de fölötte semmi gond nincs. A rezgés intenzitása úgy változik, ahogy bekapcsolok egy elektromos fogyasztót, pl hátsó ablak fűtés.
Ilyet még az életben nem láttam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Mágus2
Közösségépítő
Dobd le a generátor szíjat és próbáld ki nélküle, az elektromos fogyasztókkal csak csínján, mert töltés nélkül hamar lemerül az akksi.... Ha megszűnik, akkor feszítő, vagy a generátor csapágy, vagy szíj.
vendingo
veterán
Az autót már úgy vettem (1 éve), hogy hidegen mindig ciripel valami a motortérben. Valami feszítő bizbasz csapágya.
Akkor meg is van a hiba oka.
Köszi az infót, az újévet a szerelőnél kezdem
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
K Norbi
addikt
[link] én miért nem tudok ilyet
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Nem iszol eleget.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Cheesy
őstag
Vigyázni a nagy hóban való csapatással hótolással!
www.vakbelmutet.hu
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
vendingo
veterán
A fűtéskapcsolós morgás megszűnt, egyedi eset lehet, lehet csak behaluztam a dolgot.
Összeállt a kép. Pár hete volt egy lambdaszondás hibakódom, illetve most egy ismerőst megkértem, hogy túráztassa a gépet, amíg kívülről fülelek. A kipuff lyukas, ezért volt lambdaszonda hibám, illetve ezért rezegtet, morog. Valahol a motor és az első üléssor közötti szakaszon lesz a lik
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
MunezXBK
nagyúr
Kati előtt lesz, ott szokott.
vendingo
veterán
Fasza
Mennyibe fáj egy ilyen hiba orvoslása?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
tresh
addikt
Egyrol beszélünk Csak lehet nem jól fogalmaztam...
Kis kieg: az adagoló (afn) gyarijat 160le ig ajanljak utana már hullam csere....mondjuk nekem marad a gyari kap egy 502 csucsot es egy 17-es turbot megiratom 140-150le ra aztán kimegy a világból..vagy elrohad alattam
A diesel tuninggal nekem semmi bajom, csak az igényesség hianyaval es hogy minden 1.9tdi vw- es el va szallva magatol es k.rvara ert mindenhez
[ Szerkesztve ]
Styling
csendes tag
Tökéletes kombó. Szeretni fogod. 160ló tartosan füst nélkül.
Ha gondolod és pesti vagy, összefuthatunk elviszlek a kocsimmal amin afn adagoló van és elvileg 160lovat tud
STyling
tresh
addikt
K Norbi
addikt
Z0mbi
senior tag
Hat megkockaztatom hogy kileszek ebrudalva innen...de uncsi mar a rotor
Svajcban eleg sok audi van es a legtobbonnezek vannak (persze nem replikak)
Es mar pottyet 'uncsi'
K Norbi
addikt
Itt Mátészalkán csak nekem lenne
Kint élsz Svájcban? ott van jó világ!
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
De még az Audi gyárban mennyit látni ajjajjj ... :-)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Z0mbi
senior tag
Ja kint. Es kint vettem a dragaszagom is. Talan az volt az egyetlen A4 amin nem rotor volt hanem 16 os kis picurkak
De mar dolgozom az ugyon...nyaron mar nagyobb kerekek lesznek
Ace owner
addikt
Helyes helyes.
Galaxy Fold 4
Piwi
addikt
17?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]