Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
alitak
senior tag
2002-es fabia kiegyenlítő tartály cserével valakinek tapasztalata?
Nec arte, nec marte | használt hardverek jó áron: http://goo.gl/lUwLkw
Mágus2
Közösségépítő
Simán kicseréled otthon. Néha elég csak a kupakot cserélni, nem kell rögtön az egész tartályt.
TaaT
veterán
Azt így kell
+1
vagy
Give them hell Ukraine!
mmdms
addikt
Néhány autószerelő tényleg borzalmas. Cirka egy éve találtam egy külsőleg/belsőleg nagyon tetszetős 110 lovas tdi passatot 700 euróért, nem is volt messze tőlünk, így megnéztük. Az autó patika volt, kivéve azt a tényt hogy ~3 perc járatás után tenyérnyi olajfolt a kocsi alatt. Kérdezem a "mestert" hogy wtf az ott? Autószerelő létére aszongya evvel nem kell törődni, bele kell ülni aztán kormolni. 1-2000 km után egy fél liter olaj azt kész is. Haverom megvette, hazaúton 1500 km alatt 2,5 liter olajat kajált meg.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Mágus2
Közösségépítő
700euró nem az ársáv alja, hanem kívül esik az ársávból.
mmdms
addikt
Alacsony árhoz azt írta megjegyzésnek, hogy karambolos, ami igaz is volt, de csak a jobb hátsó ajtó volt kicsit hullámos egy koccanástól, de egyáltalán nem vészesen. Igazából nekem mindegy mit csinál haverom vele, nekem nem kellett. Azóta tuti megvette valaki magyarba, mint 120 000-et futott megkímélt kocsit...
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Én csak úszom az árral . Így is ráköltöttem az elmúlt 1 év alatt több mint fél millió forintot(vezérlés csere, motor és váltó közti szimmering, akksi, 4 fék tárcsával, sok sok más), bőven elég az számomra. Igaz megint csak az elmúlt 7 évvel tudok előhuzakodni a Picasso oldaláról, hogy az tényleg igénytelen volt és nem kellett szinte rá költeni és jobb állapotban adtam el, mint amilyen ezt volt mikor hozzám került. Az előző gazdája még ennyit sem tett meg, pedig német volt, akik ált. tele vannak lóvéval. Ha 300-400eFt nettó fizetésem lenne, akkor nem is szólnék talán, egyből cseréltetném. Én inkább az egésszel úgy vagyok, hogy inkább költök a házra is, nem csak az autóra. Sok embernél látom azt, hogy az autóba öli minden pénzét, a ház(vagy épp csak egy kis lakáska) meg romhalmaz. Persze mindenki arra költi a pénzét, amire akarja. De én nem fogom az összes pénzemet beleölni egy autóba.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Németek akkor adják el amikor egy nagyobb összeget kell rá költeni és már nem éri meg neki mert eladja ahhoz hozzádobja az erre szánt javítási összeget + rátol egy kicsit a spórolt pénzéből és min 5-6 évvel fiatalabb autóval vereti újra az autobahnon
Ez így van, ez is ilyen lehetett. Mi(vagyis én) nem tehet(em)jük meg sajnos, így kap(tam)juk a szart, feljavítottam, de van egy határa
Rambovits
senior tag
Kupakot?
Nekem folyton bejelez, hogy forr a vizem. El se indítom a kocsit, csak ráadom a gyújtást, el telik fél perc, és sípol. Új a kiegyenlítőtartály (illetve már két éves), utána termosztát lett cserélve, mert tönkrement a bele. Nem oldotta meg. Elvittem autóvillamosságihoz, azt mondta, hogy a műszerfal nem volt leföldelve, megcsinálta. Fél évig jó volt, majd egyszer munkábamenet megint elkezdte. Azóta úgy járok vele, de megint menni akarok a villamosságishoz, mert a műszerfal világításom csak alapon pislákol, ami sötétben zavaró.
Szerinted mi lehet ezek után a baja?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Ace owner
addikt
Egy kerdes. Akkor minek vettel audit? Tudhattad volna hogy itt nem citroen arsavban mozognak az alkatreszarak...
Galaxy Fold 4
Nem én vettem, hanem az Ősök maguknak és megtetszett, kifizettem, átvettem. Citroennél is ilyen árban mozognak az alkatrészek, csak nem kell ennyiszer cserélgetni őket.
tresh
addikt
Persze megértem én de pl ha önindító rosszalkodik azt ha időben kikap felújít akkor nagyon baráti áron megoldják és megint sokáig jó lesz a dolog
Más:
jáj de szíp
(#89711) Ace owner: olcsóbban veszel audi alkatrészt mint citroen-t vagy pözsót + ha nem audiként keresed pl az adott alkatrészt
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Esetleg ide is, egy kis folyadékot rátölteni?
Miből gondolod amúgy, hogy a forrást jelzi?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
így van én is ezért álltam át a csigazabáló oldalra.
Hiába tetszik a VW ha nem tudom fenntartani.
Renault power
Rambovits
senior tag
Folyadék van benne elég, kézikönyve szerint két esetben jelezhet. Egyik, ha felforrt a víz, másik, ha kevés a víz. Esetemben egyik sem áll fent.
Dot:
https://www.youtube.com/watch?v=6LTTmtumrDo
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Dot
őstag
Azt is tegyük hozzá, hogy sípol is mikor villog! Hátha így mást jelent a hibaüzenet!
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
Mágus2
Közösségépítő
A kévés vizet szokta jelezni. Octavia-nál a szintjelző a kiegyenlítő tartályban volt, ott elég volt megpucolni a tartályban lévő szálakat. A fabia asszem nem ilyen, szóval műszer egység hiba is lehet, mint Luigi esetében volt.
alitak
senior tag
kézikönyv szerint kevés víz/magas hőmérséklet a hiba előállítója. Viszont a tartály eresztett, tegnap vettem észre, mikor rátöltöttem. Mindenképpen cserélem. Remélem megoldja.
LPG is van beépítve, lehet annak a reduktora is hibázik, ott is szivároghat a víz. Azt is cseréltetnem fog kelleni, csak BRC rendszert győr környékén nem szerelnek már.
Nec arte, nec marte | használt hardverek jó áron: http://goo.gl/lUwLkw
Ace owner
addikt
Nincs mese franciat kell venni.. En is nezek valami francia varazsszonyeget mindjart.
Galaxy Fold 4
tomcsi23
veterán
Sajnos a folyadékszint a látszólag elegendőnél is kevés tud lenni az érzékelő számára.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Rambovits
senior tag
Új a tartály, nincs olaj a vízben, elegendő víz van benne. Ez már az a szint, amikor megállapítjuk, hogy a mérnökök sz*rul mérnökölték ki a dolgokat..
Valószínű nálam inkább az van, amit a villamosságis emberke, és Mágus is említett, hogy a műszerfal a hibás.
(#89723) Mágus2
Kettőt Haver most vett s80-as volvót, hát lehet a következő kiszemelt nem a 2-es ocatvia lesz
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Mágus2
Közösségépítő
Vegyél egy picassot.
rob210
nagyúr
Drága dolgok ám ezek.
[ Szerkesztve ]
Renault power
tresh
addikt
Vagy 2.0-es pd-ét az a világból kimegy..ha vontatják
Nekem is az a bajom a Conti PC2-vel, hogy zajos, amúgy tartós és tapad. A téli Michelin egy nagyságrenddel csendesebb.
brumi1024
veterán
Jaja, nálam is csendesebb a téli Conti TS830, de a P7 sem zavar túlzottan, annyira nem hangos.
Akkor nem olyan nagy probléma.
Hozzátartozik, az én nyári gumim a végét járja (3-4 mm, kezd felkeményedni, talán ettől zajos), ha megtartom az autót, akkor idén - ha nem is a szezon elején - de cserés.
Már nézegetem a 205/55R16 gumikat: P7 Cin. 20 e (egyedi akció), Misi Primacy3 24 e., Conti PC5 22,5 e.
Ezekből tervezek választani okosan.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
190k volt a vezérlés cseréje, 180 a klíma, utána még egyszer 100, 60 a váltó, 50 a kuplungszett, 25 a váltótartó, 20 a motortartó, mégse sírok. Ez egy ilyen bicikli, autóra költeni KELL.
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Vettél volna 1.9-et.
tresh
addikt
1.4 tfsi -t !!!
MunezXBK
nagyúr
Nem kell 1.9.
VR6-Fan
veterán
Nálam az volt a hiba, hogy a főtengely elkopott, és a végén állítólag van egy plusz bütyök ami a Részecskeszűrőhöz van köze vagy nem tudom pontosan.
ejj ha az a fránya főtengő elkopik nem ez lett volna (csak) a baj
jó lesz az pd elem himba tengelynek is(ami gyk a vezérmű tengely.), de ha már osztod a mennyi mannát kissé rektoráld magad.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Nézd ez olyan, hogy Te meg lehet nem költesz annyit a telefonodra, házadra, ruházatodra, családra vagy akármi másra Vagy épp igen, csak rohadt gazdag vagy
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ebben azért ne legyél olyan biztos.
-v-
addikt
Miért nem adod el és veszel egy olyat amit fenn tudsz tartani?
Értem az érvelésed, de hagyni lerohadni az ilyen szükségmegoldás ideig óráig, hosszútávon már te sem jársz vele jól (meg más se, az autó se, következő tulaj se stb.)
hdman
őstag
Michelin Pilot Sport 3.
Sopron city :)
bognar110
őstag
Sziasztok Mik a tapasztalatok Passat B5 1.8 5v sima szívó motorjáról? Valaki tudna mondani róla valami biztatót esetleg miért ne...
Mágus2
Közösségépítő
Megbízható, nem nagyon megy, de azért annyit fogyaszt, mint a turbós. Kettőstömegű ebben is van, de nem kap annyit, mint a turbós társai.
VR6-Fan
veterán
turnyosat vegyél, de ezt Varsam is megfogja erősíteni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rihi1
tag
Oké hogy költeni kell egy autóra,de ennyit??
net84
őstag
60k valto? Csak a felet adtak oda?
130k a valto, 50k kuplung, 20k aprolekok (tomitesek, csapagy, meg sok apro biszembaszom), 20k turbo felujitas, 40k turbo le-fel + tomitesek. + mindezekre az AFA.
Ezeken felul egy nagyszerviz minden cullangjaval + ket koztes szerviz.
Aztan par heten belul jon a futomu (lengokar szilent + feltengely csuklo + beallitas) es az ujabb koztes szerviz...
Ha kesz, a nyarra meg egy szoftver frissites/javitas be van utemezve. Ha nem hasznal, akkor valoszinuleg befigyel egy onindito csere. Illetve betarolta a computer az 1. izzitot hibasnak. Kiutottek az osszel belole, azota viszont nincs bent. Igy azt meg varom "szeretettel".
Adja ossze aki akarja! 2.0 PD ...es huztak mar haza (vagyis egybol a szervizbe)
Ja! Van egy elado francia miniszornyem...
Read only...
Kiskokó
veterán
Vezérmű tengely. teljesen igazad van csak igy 3-4 év távlatában már nem olyan pontosak az emlékeim , főleg úgy hogy eladás után tudtam meg mi a baja a kocsinak.
Mert kb akkor találtam a szerelőt akiről beszélek és érdekességképpen rákérdeztem, akkor mondta el kapásból.. amit másik 3 szerelő 1-2 évig találgatott mi baja lehet..
Na ha az elején ismerem őt akkor lehet a mai napig ez az A4 van meg nekem.
Illetve nem osztok én semmit se csak a Saját tapasztalataim írtam le.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Cheesy
őstag
Mágus!
Ilyet vettem tegnap, azóta megint szépen indul hidegen. Picit sikerült a MAX jelzésen felül töltenem...
Tavasszal meg majd kap egy átmosás-feltöltést az originállal (G004000M2).
www.vakbelmutet.hu
Cheesy
őstag
Hacsak... Mi a véleményed:
Pentosyn CHF11
Audi (1990-2006); models requiring spec TL 52 146.00
ahol a TL 52 146.00-nek megfelel a
Febi 06161 1l szintetikus VW TL 52146
Gyárilag ezt írják elő: G002000
De mivel a G004000 M2 visszafele kompatibilis, ezért megfelel.
Arra lennék kíváncsi, hogy mivel az előző tulaj piros ATF olajat töltött az egyébként zöld színű kupakkal ellátott rendszerbe (nem tudom mikor, de a pipettában eléggé opálos volt a minta ahhoz képest, mint amit most beletöltöttem), ez a piros olaj esetleg károsan hat-e a tömítésekre? Nem lehet, hogy azért fogyogatott el szép lassan, mert valahol kilyukadt? Olajfolyást nem látok "felülről", hol derülne ez ki?
www.vakbelmutet.hu
Mágus2
Közösségépítő
Ha nagyon fogyna, észrevennéd. Elvileg 2 évente cserés ez a folyadék. Amúgy tud láthatatlan helyen folyni, a kormányösszekötők gumiharangjaiba(az a harmonika cső mindkét oldalon,amiből kiáll a kormányösszekötő). Azokat érdemes megtapogatni, vagy megnyitni, ha megtalálod benne az olajat, akkor az egész kormánymű cserés lesz.
Rambovits
senior tag
[link]
Már szabadul tőle
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Mágus2
Közösségépítő
Gondolom a kompresszió mérés eredménye.
MunezXBK
nagyúr
Mi a baj vele? Nem Zsiguli. Ne az összeget nézd, hanem, hogy mire ment el.