Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88701) Mágus2 válasza freaghill (#88696) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Sok videó van róla. Ha jönnél találkozóra, elmagyaráznám, de csak itt vagy vagány. ;)

(#88702) rob210 válasza Mágus2 (#88701) üzenetére


rob210
nagyúr

Én csak azt nem értem, hogy az az egr azért van kitalálva mert a meleg levegőt szívja azon keresztül a rendszer ami állítólag kell.
A kosz most mindegy , mert az meg a környezet védelmi értékek miatt kell, hogy vissza legyen vezetve.

A kérdés csak az, hogy a sok lefalazott autó, hogyan teljesíti az előírt értékeket.
Mondjuk a választ sejtem sehogy.
Akkor viszont igen elkeserítő a helyzet, mert nagyon sok kocsi rohangál vásárolt műszakival az utakon.
Ami nagyon nem megnyugtató, mert ha efelett szemet hunynak más felett is és ki tudja még mi az a más.
:F :(

Renault power

(#88703) Ace owner


Ace owner
addikt

G3 1.6 benzin (75le) mi a vélemény? Jól sejtem hogy zabál de nem megy?

Galaxy Fold 4

(#88704) freaghill válasza Mágus2 (#88701) üzenetére


freaghill
őstag

"de csak itt vagy vagány."
Valamiért szúrja a szememet a vagány szó. Lehet én értelmezem félre...
De ok. :)

(#88705) rob210 válasza Ace owner (#88703) üzenetére


rob210
nagyúr

Az hogy nem megy az biztos, a zabálásról nem tudok nyilatkozni.
Nekem GII volt ugyan ezzel a motorral.
Szerintem elfogadható a fogyasztása, de nem bajnok abban sem 7-körül iszogat lábtól függően.

Renault power

(#88706) TaaT válasza tresh (#88697) üzenetére


TaaT
veterán

"azt nem poénból találták ki a mérnökök oda"

Persze hogy nem, az únió pisztolyt szegezett a gyártók fejéhez. És vígan dalolva b@szták el az autót.

rob210: "A kérdés csak az, hogy a sok lefalazott autó, hogyan teljesíti az előírt értékeket."

Kéne egy teszt, ahol meg lehetne mérni a káros anyag kibocsátást előtte és utána. Az én tippem meg az hogy így is teljesítené, csak minden plusz gramm euró milliós büntetést jelent szal a legkisebb is számít tesc...

Give them hell Ukraine!

(#88707) Mágus2 válasza rob210 (#88705) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A diesel-nél csak a füstölést mérik, a károsanyag kibocsájtást nem.

Freaghill: pedig semmi rosszindulat nem volt a fogalmazásban.

[ Szerkesztve ]

(#88708) molnarpeter válasza rob210 (#88702) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha a műszakin történő padlózásos károsanyag-kibocsátási vizsgálatot érted átmenés alatt, akkor nem feltétlenül szól bele. Ha dízel, allapjáraton van nyitva, magas fordulaton zár, nameg főleg ezt érinti az elkormolódás. Benzinnél kb. fordítva, ott érdekes lenne tudni, számokban mennyit jelent.

(#88709) Mágus2 válasza freaghill (#88704) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nálam be van zárva, amennyire a gyári szoftver engedi. Szoftveresen egy bizonyos tartományban nyitható, zárható.

(#88710) VR6-Fan válasza rob210 (#88702) üzenetére


VR6-Fan
veterán

NOx miatt van az EGR, szegény keverékes égés során keletkezik, ezt vissza juttatva újra elégetve csökken valamelyest a mennyiség.

és egy 200e-t futott autó álltalába jobb értékeket produkál EGR nélkül mint vele, ha minden más rendben van.

amit Ace Owner kérdezett motor (ABU), más mint ami a g2-kbe volt :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#88711) Balupapa


Balupapa
senior tag

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

kedden indulni menni digokhoz somával hozni magának pici szpanyol szart.
szerencére én masinám nem lenni benne top20ban, az uj see

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#88712) !Overdose! válasza ßrainiac (#88647) üzenetére


!Overdose!
őstag

Olyan hondás van, akinek volt VW-je és a jövőben is képben van néhány konszern típus is. :K

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#88713) hdman válasza Balupapa (#88711) üzenetére


hdman
őstag

na, mi lesz? Ibike?

Sopron city :)

(#88714) !Overdose! válasza Styling (#88685) üzenetére


!Overdose!
őstag

Egyéni eset lehetett, le kellett volna garanciáztatni. Jelenleg nekem is NBU van, de előtte GE 120 volt és emelet fényerejű izzótól elvárható élettartama volt.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#88715) brumi1024 válasza !Overdose! (#88714) üzenetére


brumi1024
veterán

"emelet fényerejű izzótól elvárható élettartama volt."

Az mit jelent? 1-2 év?

(#88716) K Norbi válasza brumi1024 (#88715) üzenetére


K Norbi
addikt

Nekem 3 dik éve van benne a night breaker plus! H7 "igaz este semmit nem járok az autóval" :P

[ Szerkesztve ]

(#88717) Styling válasza !Overdose! (#88714) üzenetére


Styling
csendes tag

Nincs meg a blokk. De majd veszek újat és visszaviszem a taszkóba

STyling

(#88718) rob210 válasza brumi1024 (#88715) üzenetére


rob210
nagyúr

Nekem GE 90% plusszos van az elektronikára amúgy is (állítólag) "érzékeny" megane-ban az előzőből örökölte a mostani most 3.-ik éves.
:R

Renault power

(#88719) ßrainiac válasza !Overdose! (#88714) üzenetére


ßrainiac
addikt

Hany emelet? ;]

K Norbi: harom dikk ev? :Y

[ Szerkesztve ]

(#88720) K Norbi válasza ßrainiac (#88719) üzenetére


K Norbi
addikt

"Jobb lett volna ha csendben maradok" he he :DDD

(#88721) RohamDroid válasza K Norbi (#88716) üzenetére


RohamDroid
aktív tag

Nekem is ez van csak a H4-es változat és én kb. 70%-ban sötétben használom az autót. 2,5 évesek az izzók. De a búrák újak..

Üdv.: Csaba

(#88722) K Norbi válasza ßrainiac (#88719) üzenetére


K Norbi
addikt

(#88723) Ace owner válasza K Norbi (#88722) üzenetére


Ace owner
addikt

He he he :))

Galaxy Fold 4

(#88724) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

(#88692) focvis: Így van, GT a lelkem. Akkor a szervót mégis jól sejtettem. :K

(#88698) Jaded: A hűtőrácson található VW emblémán kívül semmilyen jel vagy felirat nincs az autón. Gyárilag "cult 'n' clean". :D

Az EGR témához: Meg lehet oldani, hogy egyen a kecske, de megmaradjon a káposzta. Csak egy lecsapatót kell gyártani hozzá. Nem azt a gagyit megvenni, amit a "tuning" boltokban lehet kapni, hanem csinálni egy rendeset. Itt a cikk a Totalcar-tól, de sok helyen találni leírásokat hozzá:

[link]

És itt egy kép, TDi-be szerelve:

[ Szerkesztve ]

(#88725) !Overdose! válasza brumi1024 (#88715) üzenetére


!Overdose!
őstag

2 év, 45k km. Szerintem ez elfogadható. Most NBU van bent, meglátjuk ez mennyit megy el. Mindenesetre ennek jobban szeretem a fényét. Nem ég és föld, de jobbnak érzem. A pontosság kedvéért H4-ről van szó.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#88726) Mágus2 válasza Lomha 8V (#88724) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ennek aztán semmi köze az EGR szelephez. Amit linkeltél az a kartergáz visszavezetés, nem a kipufogó gázé. :N

A másik probléma ezzel télen lesz, amikor azokba a vékony csövekbe belefagy a pára, és orrán száján fogja tolni az olajat, mert nem durranhat el szegény motor. A havernak pont ez az oil catch tank volt a verdában. Rá is ment 3 liter olaj. Hirtelen ennyit nyomott ki a nívót kidobva, szóval ez annyira nem nyerő átalakítás.

[ Szerkesztve ]

(#88727) Lomha 8V válasza Mágus2 (#88726) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Ja, tényleg, az EGR-hez nem ezt akartam. Összekeveredett a fejemben a két dolog. Mea culpa! Az EGR bemenet a szívósoron minden autómon le van dugózva, a kimenet pedig le van vezetve a motor feléig kb. és ott egy szűrőben végződik. Olyan fél év alatt koszolódik el nagyon (benzines autóról van szó, a Passat az első dízelem), akkor csere.

Itt a GSi-m első verziója, ahol még nem volt levezetve:

Azok a vékony csövek a képen amúgy 25mm belső átmérőjűek, szóval azokba nem hiszem, hogy belefagy, mert ahhoz nagyon sok pára kéne. A Passat klubban sokaknak meg van csinálva, kikísérletezték gondolom.

(#88728) Mágus2 válasza Lomha 8V (#88727) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

-10 alatt belefagy a csatlakozásnál az emulzió( fehér vajszerű anyag ami a pára és az olaj keveréke miatt jön létre és lecsapódik a legszűkebb keresztmetszetnél), csak azoknál az autóknál áll fenn a probléma, akik rövüd városi utakra is használják télen az autójukat. Ahhoz, hogy az az emulzió leszároadjon, be kell melegednie az olajnak, ami -10 fok alatt legalább 30-40km.

Van olyan autó, amiben ez gyárilag benne van és azzal is gondok vannak. Koléga poloja múlt héten nyomta ki az olajat emiatt:

Itt sem voltak vékonyabbak a csövek. :U

[ Szerkesztve ]

(#88729) tomcsi23 válasza Balupapa (#88711) üzenetére


tomcsi23
veterán

Bekötötték az internetet? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#88730) Lomha 8V válasza Mágus2 (#88728) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Most beleolvasgattam a topikba odaát, beszélgetnek párásodásról, de problémát nem írnak sehol. Azt írják, nagy tartály kell, vastag csövek, megfelelő szűrők. Aki először megcsinálta srác, neki TDi-ben volt 2 évig és olyan 2 éve PDTDI-ben van neki egy kicsit továbbgondolt. Szerintem nem hülyeség, semmi mocskot nem akarok visszavezetni a motorba. Persze a megvalósítás egy másik kérdés, de nem vitaindítónak szántam, hiszen nekem sincs megcsinálva, ráadásul nem is erről volt szó, csak valamiért összekevertem.

A Kadettes képen alig látszik miről van szó. Ha megnyitod új lapon, akkor látszik a hengerfejen a szűrő. Ezt kellett levinni a motor közepéig kb, mert koszt csinál maga körül. Először a hengerfej lett tiszta kosz, utána levittem teljesen, ott sáros lett a szűrő. :DDD Végül a blokk közepe felé találta meg a helyét, ott szolgált az autó végéig. :K

A képhez: Erre írták, hogy a gyárival az a baj, hogy nagyon kicsi. Ha nem takarítják, akkor főleg.

[ Szerkesztve ]

(#88731) Mágus2 válasza Lomha 8V (#88730) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem vitázom, a veszélyeire szerettem volna felhívni a figyelmet. ;)

(#88732) tomcsi23


tomcsi23
veterán

Jut eszembe, ezt a sok kormolós konszernest és néhány propellerest, amivel ma találkoztam. :U
Bepofátlankodik, aztán nyomja neki, kormol, mint állat, kénytelen voltam belső keringetésre kapcsolni, persze menni meg nem megy, de azért erőlködik. Vagy kikerültem vagy inkább lemaradtam a csába. A kék-fehérnél plusz erény volt az elromlott index. :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#88733) K Norbi válasza tomcsi23 (#88732) üzenetére


K Norbi
addikt

;] ;] Jártam már én is így csak én bátorkodtam le pörögni!! "csak nem tudtam" :U jó nyomatékosak ezek a kályhák! 5 ből 3 ba kellet visszatenni hogy mozduljak valahova.. Aztán jött a kudarc... :P

[ Szerkesztve ]

(#88734) net84 válasza tomcsi23 (#88732) üzenetére


net84
őstag

A kormolassal meg nem lenne gond, de ha nem megy...
Eddig elvezetet lattam ilyenkor a Toledo kikormolasaban, de szigoruan, csak miutan meg/ vissza eloztem. Aztan megszereltem a szakadt csovet. Azota csak pamacsot dob egy pillanatra az elso padlonal.

Nade a bosszanto!
-10,5 fok. Toledo szenved inditasnal. Ugy teker mint a felig doglott akkuval. Most mar a -7 is szenvedos. Meg nincs egy eves a Bosh akku. Elhalalozhat igy, ennyi ido alatt? Effektiv egy telet nem birt ki. Vagy ennyire nem csipi a csillaggarazst a hidegben?
Fater fel eves, szinten Bosh akkuja most haldoklik a Golfba (1,4 benzin). Ha ket napot nem mozdul az autoval, mar annyira lemerul, hogy nem tud oninditozni. Most ratoltott az unnepek alatt ketszer is. Ha megint lemerul megy garoztatni. De mar orjongott. Ossze akartuk hasonlitani a lampabeallitasunkat (vegre kesz az enyem is es latok ujra a sotetben a tompitottal is) 27-en, mar csak kattogott. 23-24-en meg maszkalt vele es poccroff indult.

Read only...

(#88735) kiki22


kiki22
senior tag

Sziasztok!egy olyan kerdesem volna ,a4 b7 es kabriohoz lehet hasznalni egy ket alkatreszt a sima sedan verziobol?bocsi a tudatlansagert.csak azzal riogatnak ha megveszem a kocsit horro ara lesz az alkatreszeknek hozza.koszi a segitseget elore is

(#88736) Mágus2 válasza kiki22 (#88735) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A bódé és a futómű elemei egyediek, de a motor alkatrészek, elektronika nagy része passzol a többiből.

(#88737) focvis


focvis
veterán

Ez a Passat B7 1.6 TDI mekkora szopás lehet szerintetek a G6 1.4 TSI-hez képest, amivel tkp. sokat nem szívok?

Azt tudom, hogy egyik se versenyautó, a Passat végképp nem az :)

(#88738) brumi1024 válasza focvis (#88737) üzenetére


brumi1024
veterán

A méret miatt gondolkodtál el?

(#88739) focvis válasza brumi1024 (#88738) üzenetére


focvis
veterán

Részben:
-Röhejes, de a feleségemmel 2-en fullra pakoljuk a Golfot egy hosszúhétvégi útra, meg sokat viszek biciklit is.
-Sokat autópályázok, ha tempósabban (150) megyek, akkor a Golf mostanában 8 litert simán megeszik, városban 11-et.
- megvan már 1,5 éve, váltanék. :) szeretnék én G6 GTD-t is, de az 4,3-nál indul, annyit nem adok 4-5 éves autóért (meg amúgy sem).

[ Szerkesztve ]

(#88740) brumi1024 válasza focvis (#88739) üzenetére


brumi1024
veterán

Érthető indokok. Belsőre amúgy sok újdonságot ne várj a Passattól, le sem tagadhatná, hogy azonos az alap és a "műszer-készlet".

A 11 liter elég sok. :F Nekem ha egy városi út során soknak számít a 8, pedig nem tartok tojást a lábam alatt, mondjuk a legrövidebb túra általában 20km.

[ Szerkesztve ]

(#88741) freaghill válasza Lomha 8V (#88727) üzenetére


freaghill
őstag

(#88742) Mágus2 válasza focvis (#88739) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1.6tdi, 77kw octavia van a kollégának. Eddig csak a vízpumpa halt meg idő előtt, amúgy probléma mentes. Passat kicsit nehéz annak a motornak. Lustább lesz, mint a mostani tsi-d.

(#88743) Lomha 8V válasza freaghill (#88741) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Igen, ez az autó, amiről szó van, de nem bonyhádi, hanem siklósi volt. Üdvözlöm a haverodat a Kadettes közösség nevében. :)

(#88744) kiki22 válasza Mágus2 (#88736) üzenetére


kiki22
senior tag

Koszi a gyors valaszt.Es amugy szerinted mennyire lesz hozza egyszeru alkatreszt talalni kesobbiekben?

[ Szerkesztve ]

(#88745) K Norbi válasza net84 (#88734) üzenetére


K Norbi
addikt

Bosch ma már szinte mindenből szart gyárt. Ablaktörlő az ált. 1 év és kész, különben nem lenne belőle bevétel. (KaiotEch)
Mostanság siralmas (((akkumulátorokat gyárt??!!))) Jobban mondva a Bosch nem gyárt akkumulátorokat! Gyártatja! Magyarországon.. Akkumulátorba csak Exide vagy Varta

(#88746) Mágus2 válasza kiki22 (#88744) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mindent lehet hozzá kapni, ha elég vastag a pénztárca. Milyen motorral vennéd?

K Norbi:mindegyik gyárt selejtet is. Nálam a varta 1,5év után elhalálozott, cserélték garanciában, a cserélt darabot múlt héten már töltöttem, igaz, sokat járok rövid távon is. Akkor pedig több áramot veszek ki az akkuból, mint amennyit visszatölt az út alatt.

[ Szerkesztve ]

(#88747) tresh válasza Mágus2 (#88746) üzenetére


tresh
addikt

Csak a karosszéria elemek lesznek neccesek árban, ha véletlen hozzá kell nyúlni :U

(#88748) kiki22 válasza Mágus2 (#88746) üzenetére


kiki22
senior tag

1.8 benzines vagy 2.0 pd lesz.meg nezegettem a 3000 res dizelt is de inkabb marad az elso 2 .gondolom itt mar komolyabb a szerviz koltseg.Nincs esetleg valami oldal ahol utannalehet nezni milyen kulonbozet van a cabrio es a sedan arak kozott?

(#88749) kk831228 válasza Mágus2 (#88746) üzenetére


kk831228
addikt

Ha normàlis akksi lenne ,rövidtàvon se kellene töltögetni... :N :P 10 éves gyári akksimat soha nem kellett töltögetni pedig ugyanolyan rövid távon használtam mint a mostanit, persze ezt töltögetni kell... :W :(

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#88750) brumi1024 válasza kk831228 (#88749) üzenetére


brumi1024
veterán

Miért a normális akksi szeretettel működik? ;] Ha többet fogyasztasz, mint amit visszatáplálsz lehet bármilyen jó az akksi, előbb utóbb lemerül, és az utóbb sem valószínű, hogy 10 év.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.