Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TaaT
veterán
Ja, nekem még mindig bírja a jobb első csapágy amiből elfojt a kenőanyag 2éve.
És aszem nem FAG lesz az utódja.
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
Megcsiszolják, végig gurítják matt feketével és olyan lesz mint az "új" pár hónapig. [link]
Bár tény ebben az állapotban, ezzel a gumival nem képvisel valami nagy értéket.
Give them hell Ukraine!
tresh
addikt
G3 -al kevertem bocsi Ha aktuális lesz kereslek az embörke címe végett köszi
Ace owner
addikt
Csiszolást hogy s mint? Lehet megcsinálom nekik úgyis unatkozom néha
Galaxy Fold 4
FET-MEN
veterán
használd egésséggel. Képet kérünk majd
Iphone 7
8th
addikt
Fogadjuk, hogy nem meri odaadni neked egy tesztkörre.
MunezXBK
nagyúr
Veszel csaposkorongot és befogod fúróba.
TaaT
veterán
Először durvával aztán finommal, az utolsó aszem 600-as volt vizesen. Rozsdagátló alapozó vagy rozsdaátalakító jó ha van, különben gyorsan átüt újra a rozsda. Bár ha jól emlékszem neked alu van, az nem fog rohadni.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
VR6-Fan
veterán
lap top/EE PC ki honnan stb?
egy asus eepc 1008P-be kéne, pontos tipust nem is találtam, legjobb lenne valami után vétes megoldás, de ha dél buda környékén van akkor beszaladok érte, ha valaki tud valamiben segíteni dobjon már egy privit!
Köszi srácok!
Nyílván új kell és legalább fél év garis
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
FET-MEN
veterán
Ezekből ne vegyél használtat semmi képp.
Iphone 7
EEE pc neked minek? Egy rakat lepkekaka...szvsz. Én úgy adtam el hogy vagy elviszi vki v kib@szom a 4.emeletről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ck.
addikt
Képet azért rakjak fel a belém durranásról?
Nem nagyon hozott lázba senkit.
-v-
addikt
Úgyúgy
VR6-Fan
veterán
4 nap ?
2,5 óra alatt kivettem egyedül a saját motorom és még az nap vissza csavaroztam a másikat
vagy fel is fúrták a blokkot, meg gyűrűzted csapágyaztad fel újítottad a HF-et mert akkor grat az tényleg szép teljesítmény!
bitpork:vcds meg etka/etos.
FET-MEN:persze csak is új, csak pontos tipust nem találtam mert két fajta akksit hoz rá a net
jah pontosan 1008P KR edition
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Az én hátulról koccom sem hozta lázba az urakat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Engem érdekelne.
hdman
őstag
+1
Sopron city :)
Az szépen kötegelve van, akkor csak meg kéne bontanom, de az a baj, hogy az ellenállás és a rajta levő hűtés nem fér ott el, meg gondolom nem lenne olyan jó, ha vizet kapna. Autón belül meg nem tudom, hogy hol megy az a kábel, nem bontanám le a fél autót
Ace owner
addikt
A csiszolás maga érdekelne hogy mivel, flex van, valami korong kellene rá?
Vagy amit Munez mond az hogy néz ki?
Galaxy Fold 4
MunezXBK
nagyúr
Google barátod megmutatja.
A képek alapján nagyon tetszetős, gyári állapot , grat!
Bling95
őstag
Na meghaltak a hutoventillatoraim is. Az egyik megakadt es akkora tularomat csinalt hogy amikor a szerelo biztositekot akart cserelni leolvadt a biztositek vege.
A nagyot kicsereltek, de az akksin levo biztositek tablan patkolni kellett alkatresz hianyaban szoval reggel markaszervizben kezdem
degec
senior tag
áá ez alap, győri audiba a butikba egy audi teniszpoló 18 volt asszem, két éve voltam.. nézni csak persze!
MunezXBK
nagyúr
Gondolod, hogy átlagemberek vesznek mondjuk S8-at újan? A célközönségnek ez filléres tétel.
pepe9898
csendes tag
Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
Előre is köszönöm!
Ott dolgozik haverom, majd hozatok vele inkább
Ha 5x írod be sem biztos hogy lesz ember aki írt kocsira tud neked segítséget adni látatlanban...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#10726912
törölt tag
Azt hittem, begolyózott a böngészőm mondok, mintha már olvastam volna....mink hozza megint???
VR6-Fan
veterán
szerintem ez is inkább a légtömegmérőre mint a MAP szenzorra támaszkodik elsődleges minta vételező ként.
és az N75-ös szelep kitöltési tényezőse szerintem már mint az EGR vezérlőé.
amugy vissza kéne írni gyárira első körbe meg nézni úgy is csinálja e.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
FET-MEN
veterán
19.-én valaki Écs Rábaring?
Iphone 7
Jaded
senior tag
FET-MEN
veterán
Iphone 7
A jobb oldali lámpád meg van pattanva?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Nem3sys
tag
Odaadta már de sajna nincs benne az olvasztószett még
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Nem3sys
tag
Meg is hengerfejeztem. Váltót cseréltem, kuplungot, adagolót átrakni, vezérlést összerakni. Becsövezni a coolert. És én lebontottam az elejét, se akna, se csápos... békával ügyeskedtem ki. Összes csavar berohadva stb...
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Nem3sys
tag
Nem olvastam végig.
Lépések:
Ecu és a szívócsonk közötti csövecskét kicserélni, azon kapja a map szenzor az infót hogy mekkora nyomás van a szívócsonkban, ezáltal szabályozza a geót.
Második lépés N75 csere. Ide az egr szelepet is berakhatod ugyan az.
Harmadik lépés felgyújtani a kocsit.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
VR6-Fan
veterán
szimmeringet is cseréltél meg vezetőt ?
gondolom csak tömítést meg átdobtad a jobb fejet a másik aljára.
hüm ha kint a motor ezeknek a vezérlését kb 30-40perc össze szórni
váltót meg kuplungot is cserélni kb 1 óra nyugiba.
szerintem az első mozzanatok egyike hogy lebontod az elejét, és kihúzod a motor váltót, ez kb 2 óra egyedül, na jó legyen 2,5 mér békával tényleg szar rutinozni!
de nem tudom nekem bontható elejű kocsihoz se akna se csápos nem szokott kelleni, max egy zsíráf vagy valami amivel meg tudom kötni a motort, ha kint az eleje féltengelyek 12 csavarja off, meg a maradék 2 bakcsavar és lehet kihúzni a motort/letolni a bodét.
nem tudom milyen sorrendbe dolgoztál, de ha nem így csináltad szopattad magad rendesen
IC csövezés meg a berohadt csavarok miatt meg együtt érzek az szopás.
cikkszamra u.a. az EGR szelepe meg az N75?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
degec
senior tag
srácok !
Létezik olyan PD TDI nél, hogy RAIL nyomás? énszerintem nem, mivel pd...jól tudom?
vendingo
veterán
Kész az autóm :-)
Gyújtótrafó volt a hibás, ezt a márkaszervizben 40 perc alatt kiderítették és meg is csinálták. A másik szerviz ahol korábban voltam 1 nap alatt nem bírta kideríteni.
Mondjuk meg is fizettem az árát, 23 ezer lett volna a javítás, de csak 20 volt nálam, de ezt is megoldották :-)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
tresh
addikt
Nem ugyan az a cikkszáma pont múltkor néztem mert nekem is meg volt repedve az egyik csonk az n75ön
Mágus2
Közösségépítő
Tandem pumpa mögötti üzemanyag nyomás van.
degec
senior tag
csak a puffinlekváros márkaszervíz!!! végre !
Én is csak oda hordom van ismerős, egy kis jatt és csodákra képesek ott gyári teKnológiával műszerekkel érdekes módon, (jatt nélkül ritkán van jó napjuk) sose nyomtak át sose bénáztak na örülök hogy rajtam kívül más is jól jár, egy drága utáljuk lehuzós büdös ortodox márkaszervízbe! nem úgy mint a helyi hüJe csoda bosch szervíz és miegymás kókler és társai kismagyar kft..ollé oléoléololééé
rob210
nagyúr
Na akkor használd egészséggel!
Mondjuk én abból indultam ki, hogy ilyen pitiáner hibát kiszűrtek az előző helyen is, meg abból, hogy a csoda VW technika egy gyújtótrafó hibát kijelez.
Mert ezt már az én szarom is kiírja gépre téve, hogy ha szar az egyik trafó.
De persze ez egy használhatatlan fos szétbontásra ítélt hulladék francia Ami nekem tökéletes
Renault power
FET-MEN
veterán
hát akkor nem volt az igazi a szerelőd. Walterhoz vitted? Nekünk itt fertődön azonnal megmondták, 3 gyertya+egyik trafó.
Iphone 7
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
degec
senior tag
mi az ? nálunk rettentős sok kókler mátyás van ! bé korzához oké értenek de már én kocsimhoz se nagyon pedig az nem nagy szám. dpf et fúrjuk ki meg hasonlók.. ajajjj
[ Szerkesztve ]
FET-MEN
veterán
fizetett márkaszervízes vagy?
biztos jól jártok,hogy egy rakás pénzt otthagytok, meg egy laptopozás 10 ezer, nekem meg kb egy kézfogás
Iphone 7
vendingo
veterán
Walterba vittem.
Korábban egy "xy nagy múltú" szervizbe vittem, de ott 1 nap alatt nem jöttek rá, hogy mi a hiba.
Nem tudták kiolvasni az agyát, a hiba nem jött elő náluk a teszt úton se. Nekem egyből elő jött, ahogy kijártam a műhelyből. Benzinre is gyanakodtam, mert hiba jelentkezése előtt pont tankoltam, aztán ajánlottak üzemanyag-tisztító adalékot és utamra engedtek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!