Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74051) TaaT válasza Mágus2 (#73966) üzenetére


TaaT
veterán

Ja, nekem még mindig bírja a jobb első csapágy amiből elfojt a kenőanyag 2éve. :)

És aszem nem FAG lesz az utódja. :DDD

Give them hell Ukraine!

(#74052) TaaT válasza rob210 (#74048) üzenetére


TaaT
veterán

Megcsiszolják, végig gurítják matt feketével és olyan lesz mint az "új" pár hónapig. :D [link]

Bár tény ebben az állapotban, ezzel a gumival nem képvisel valami nagy értéket. :)

Give them hell Ukraine!

(#74053) tresh válasza Nem3sys (#74046) üzenetére


tresh
addikt

G3 -al kevertem bocsi :) Ha aktuális lesz kereslek az embörke címe végett köszi :R

(#74054) Ace owner válasza TaaT (#74052) üzenetére


Ace owner
addikt

Csiszolást hogy s mint? Lehet megcsinálom nekik úgyis unatkozom néha :D

Galaxy Fold 4

(#74055) FET-MEN válasza Morris (#74010) üzenetére


FET-MEN
veterán

:C használd egésséggel. Képet kérünk majd :)

Iphone 7

(#74056) 8th válasza Nem3sys (#74041) üzenetére


8th
addikt

Fogadjuk, hogy nem meri odaadni neked egy tesztkörre. :DDD

(#74057) MunezXBK válasza Ace owner (#74054) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Veszel csaposkorongot és befogod fúróba.

(#74058) TaaT válasza Ace owner (#74054) üzenetére


TaaT
veterán

Először durvával aztán finommal, az utolsó aszem 600-as volt vizesen. Rozsdagátló alapozó vagy rozsdaátalakító jó ha van, különben gyorsan átüt újra a rozsda. Bár ha jól emlékszem neked alu van, az nem fog rohadni. :D

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#74059) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

lap top/EE PC ki honnan stb?

egy asus eepc 1008P-be kéne, pontos tipust nem is találtam, legjobb lenne valami után vétes megoldás, de ha dél buda környékén van akkor beszaladok érte, ha valaki tud valamiben segíteni dobjon már egy privit!

Köszi srácok!
Nyílván új kell és legalább fél év garis :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#74060) FET-MEN válasza VR6-Fan (#74059) üzenetére


FET-MEN
veterán

Ezekből ne vegyél használtat semmi képp. :)

Iphone 7

(#74061) bitpork válasza VR6-Fan (#74059) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

EEE pc neked minek? Egy rakat lepkekaka...szvsz. Én úgy adtam el hogy vagy elviszi vki v kib@szom a 4.emeletről.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#74062) Ck.


Ck.
addikt

Képet azért rakjak fel a belém durranásról?
Nem nagyon hozott lázba senkit.

(#74063) -v- válasza bitpork (#74061) üzenetére


-v-
addikt

Úgyúgy :K

(#74064) VR6-Fan válasza Nem3sys (#74049) üzenetére


VR6-Fan
veterán

4 nap :D?

2,5 óra alatt kivettem egyedül a saját motorom és még az nap vissza csavaroztam a másikat :U

vagy fel is fúrták a blokkot, meg gyűrűzted csapágyaztad fel újítottad a HF-et mert akkor grat az tényleg szép teljesítmény!

bitpork:vcds meg etka/etos.

FET-MEN:persze csak is új, csak pontos tipust nem találtam mert két fajta akksit hoz rá a net :W
jah pontosan 1008P KR edition :D

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#74065) bitpork válasza Ck. (#74062) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Az én hátulról koccom sem hozta lázba az urakat :N

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#74066) MunezXBK válasza Ck. (#74062) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Engem érdekelne.

(#74067) hdman válasza MunezXBK (#74066) üzenetére


hdman
őstag

+1

Sopron city :)

(#74068) KaiotEch válasza TaaT (#74042) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Az szépen kötegelve van, akkor csak meg kéne bontanom, de az a baj, hogy az ellenállás és a rajta levő hűtés nem fér ott el, meg gondolom nem lenne olyan jó, ha vizet kapna. Autón belül meg nem tudom, hogy hol megy az a kábel, nem bontanám le a fél autót :N

(#74069) Ace owner válasza TaaT (#74058) üzenetére


Ace owner
addikt

A csiszolás maga érdekelne hogy mivel, flex van, valami korong kellene rá?
Vagy amit Munez mond az hogy néz ki?

Galaxy Fold 4

(#74070) MunezXBK válasza Ace owner (#74069) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Google barátod megmutatja. :D

(#74071) focvis válasza Morris (#74014) üzenetére


focvis
veterán

A képek alapján nagyon tetszetős, gyári állapot , grat!

(#74072) Bling95


Bling95
őstag

Na meghaltak a hutoventillatoraim is. Az egyik megakadt es akkora tularomat csinalt hogy amikor a szerelo biztositekot akart cserelni leolvadt a biztositek vege.

A nagyot kicsereltek, de az akksin levo biztositek tablan patkolni kellett alkatresz hianyaban szoval reggel markaszervizben kezdem

(#74073) Bling95


Bling95
őstag

Dupla

[ Szerkesztve ]

(#74074) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Ezeknél elmentek otthonról? :Y

(#74075) degec válasza KaiotEch (#74074) üzenetére


degec
senior tag

áá ez alap, győri audiba a butikba egy audi teniszpoló 18 volt asszem, két éve voltam.. :D nézni csak persze!

(#74076) MunezXBK válasza KaiotEch (#74074) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Gondolod, hogy átlagemberek vesznek mondjuk S8-at újan? A célközönségnek ez filléres tétel.

(#74077) pepe9898


pepe9898
csendes tag

Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
Előre is köszönöm!

(#74078) KaiotEch válasza degec (#74075) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Ott dolgozik haverom, majd hozatok vele inkább :D

(#74079) bitpork válasza pepe9898 (#74077) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ha 5x írod be sem biztos hogy lesz ember aki írt kocsira tud neked segítséget adni látatlanban...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#74080) #10726912 válasza bitpork (#74079) üzenetére


#10726912
törölt tag

Azt hittem, begolyózott a böngészőm :D mondok, mintha már olvastam volna....mink hozza megint??? :F :))

(#74081) VR6-Fan válasza pepe9898 (#74077) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szerintem ez is inkább a légtömegmérőre mint a MAP szenzorra támaszkodik elsődleges minta vételező ként.

és az N75-ös szelep kitöltési tényezőse szerintem már mint az EGR vezérlőé.

amugy vissza kéne írni gyárira első körbe meg nézni úgy is csinálja e.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#74082) FET-MEN


FET-MEN
veterán

19.-én valaki Écs Rábaring?

Iphone 7

(#74083) Jaded


Jaded
senior tag

Hát ez kész van :)

Renault Megane IV Limited

(#74084) FET-MEN válasza Jaded (#74083) üzenetére


FET-MEN
veterán

:C :R

Iphone 7

(#74085) bitpork válasza Jaded (#74083) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

A jobb oldali lámpád meg van pattanva?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#74086) Nem3sys válasza 8th (#74056) üzenetére


Nem3sys
tag

Odaadta már de sajna nincs benne az olvasztószett még :(

Seat Ibiza 1.9TDi 200+++

(#74087) Nem3sys válasza VR6-Fan (#74064) üzenetére


Nem3sys
tag

Meg is hengerfejeztem. Váltót cseréltem, kuplungot, adagolót átrakni, vezérlést összerakni. Becsövezni a coolert. És én lebontottam az elejét, se akna, se csápos... békával ügyeskedtem ki. Összes csavar berohadva stb... :W

Seat Ibiza 1.9TDi 200+++

(#74088) Nem3sys válasza pepe9898 (#74077) üzenetére


Nem3sys
tag

Nem olvastam végig.

Lépések:
Ecu és a szívócsonk közötti csövecskét kicserélni, azon kapja a map szenzor az infót hogy mekkora nyomás van a szívócsonkban, ezáltal szabályozza a geót.

Második lépés N75 csere. Ide az egr szelepet is berakhatod ugyan az.

Harmadik lépés felgyújtani a kocsit.

Seat Ibiza 1.9TDi 200+++

(#74089) VR6-Fan válasza Nem3sys (#74088) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szimmeringet is cseréltél meg vezetőt :D?
gondolom csak tömítést meg átdobtad a jobb fejet a másik aljára.
hüm ha kint a motor ezeknek a vezérlését kb 30-40perc össze szórni
váltót meg kuplungot is cserélni kb 1 óra nyugiba.

szerintem az első mozzanatok egyike hogy lebontod az elejét, és kihúzod a motor váltót, ez kb 2 óra egyedül, na jó legyen 2,5 mér békával tényleg szar rutinozni!
de nem tudom nekem bontható elejű kocsihoz se akna se csápos nem szokott kelleni, max egy zsíráf vagy valami amivel meg tudom kötni a motort, ha kint az eleje féltengelyek 12 csavarja off, meg a maradék 2 bakcsavar és lehet kihúzni a motort/letolni a bodét.

nem tudom milyen sorrendbe dolgoztál, de ha nem így csináltad szopattad magad rendesen :)

IC csövezés meg a berohadt csavarok miatt meg együtt érzek az szopás.

cikkszamra u.a. az EGR szelepe meg az N75?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#74090) degec


degec
senior tag

srácok !

Létezik olyan PD TDI nél, hogy RAIL nyomás? énszerintem nem, mivel pd...jól tudom?

(#74091) vendingo


vendingo
veterán

Kész az autóm :-)
Gyújtótrafó volt a hibás, ezt a márkaszervizben 40 perc alatt kiderítették és meg is csinálták. A másik szerviz ahol korábban voltam 1 nap alatt nem bírta kideríteni.
Mondjuk meg is fizettem az árát, 23 ezer lett volna a javítás, de csak 20 volt nálam, de ezt is megoldották :-)

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#74092) tresh válasza VR6-Fan (#74089) üzenetére


tresh
addikt

Nem ugyan az a cikkszáma pont múltkor néztem mert nekem is meg volt repedve az egyik csonk az n75ön :B

(#74093) Mágus2 válasza degec (#74090) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tandem pumpa mögötti üzemanyag nyomás van.

(#74094) degec válasza vendingo (#74091) üzenetére


degec
senior tag

csak a puffinlekváros márkaszervíz!!! végre !

Én is csak oda hordom van ismerős, egy kis jatt és csodákra képesek ott gyári teKnológiával műszerekkel érdekes módon, (jatt nélkül ritkán van jó napjuk) sose nyomtak át sose bénáztak :D na örülök hogy rajtam kívül más is jól jár, egy drága utáljuk lehuzós büdös ortodox márkaszervízbe! nem úgy mint a helyi hüJe csoda bosch szervíz és miegymás kókler és társai kismagyar kft..ollé oléoléololééé

(#74095) rob210 válasza vendingo (#74091) üzenetére


rob210
nagyúr

Na akkor használd egészséggel!:)
Mondjuk én abból indultam ki, hogy ilyen pitiáner hibát kiszűrtek az előző helyen is, meg abból, hogy a csoda VW technika egy gyújtótrafó hibát kijelez.
Mert ezt már az én szarom is kiírja gépre téve, hogy ha szar az egyik trafó.

De persze ez egy használhatatlan fos szétbontásra ítélt hulladék francia:D Ami nekem tökéletes ;)

Renault power

(#74096) FET-MEN válasza vendingo (#74091) üzenetére


FET-MEN
veterán

hát akkor nem volt az igazi a szerelőd. Walterhoz vitted? Nekünk itt fertődön azonnal megmondták, 3 gyertya+egyik trafó.

Iphone 7

(#74097) VR6-Fan válasza degec (#74094) üzenetére


VR6-Fan
veterán

:U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#74098) degec válasza VR6-Fan (#74097) üzenetére


degec
senior tag

mi az ? :D nálunk rettentős sok kókler mátyás van ! bé korzához oké értenek de már én kocsimhoz se nagyon pedig az nem nagy szám. dpf et fúrjuk ki meg hasonlók.. ajajjj

[ Szerkesztve ]

(#74099) FET-MEN válasza degec (#74098) üzenetére


FET-MEN
veterán

fizetett márkaszervízes vagy? ;]
biztos jól jártok,hogy egy rakás pénzt otthagytok, meg egy laptopozás 10 ezer, nekem meg kb egy kézfogás :)

Iphone 7

(#74100) vendingo válasza FET-MEN (#74096) üzenetére


vendingo
veterán

Walterba vittem.

Korábban egy "xy nagy múltú" szervizbe vittem, de ott 1 nap alatt nem jöttek rá, hogy mi a hiba.
Nem tudták kiolvasni az agyát, a hiba nem jött elő náluk a teszt úton se. Nekem egyből elő jött, ahogy kijártam a műhelyből. Benzinre is gyanakodtam, mert hiba jelentkezése előtt pont tankoltam, aztán ajánlottak üzemanyag-tisztító adalékot és utamra engedtek.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.