Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/totti_2.gif)
#TOTTI
őstag
Ha a meghibásodásokat javíttatod, akkor sokáig! (Irónia) Amúgy meg lutri legyen szerencséd, nekem ment már el autó 280 ezret eladásig. Igaz vízpumpát kellett egyszer cserélni soron kívül meg Opel volt. Na meg klíma lyukadt egyszer. Eddig szerencsém volt az autókkal, de pl VW CADDY 2006-os 3,5 év múlva 250e km-nél sok hibával selejtezve lett, igaz kétszer törtem is az se tett jót neki. Váltó, gyári ékszíj lefogazódott 30e km után, stb. 2.0SDI, de ezekből van ami már 500e felett jár, 2 váltó csere után.