Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#178651) DJ. Ru$y válasza MunezXBK (#178645) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Van teljes log? Reggel csináltam 3 tesztet, abból 1 vagy 2 majdnem leforgott, de elfogy az egyenes... Délután csinálok belőle Excel fájlt, aztán bedobom, hátha.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#178652) molnarpeter válasza Csabadi (#178649) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] esetleg egy ilyesmi bilincs, de ahogy atos írja, talán el van öregedve :F

(#178653) DJ. Ru$y válasza Mágus2 (#178639) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Itt a teljes log, 17000 sor sikerült... Itt pedig a 2 padlózás kimentve az elsőből. (Az elsőben 3 db marker van, kicsit elcsúszva, az utolsó sajnos nem lett 100% gázpedál állású.)

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#178654) Csabadi válasza molnarpeter (#178652) üzenetére


Csabadi
tag

[kép] Gyorscsatis a csatlakozása mindkét oldalán.Tehat ez a bilincs nem jó oda. Azért érdekel a 101/131 vascső, igaz az csak egyik felét oldan meg mert a 101le is gyorscsatis a cooler...

[ Szerkesztve ]

(#178655) Csabadi válasza atos19881101 (#178650) üzenetére


Csabadi
tag

Az az érdekes hogy stabilan van benne nem jár ki be, mert ugye a körmök ki szoktak kopni de ezen jó, úgy gyűrűk(gyári)

(#178656) No.01


No.01
őstag

Sziasztok,

Kepbe kerult egy kombi Golf beszerzese. Anno a fonokom hasznalt ilyet, de o nem volt epp egy muszaki ember.
A kerdesem az lenne, h van olyan benzines nem GTI Golf ami nem a szaraz kuplungos DSG-vel lett szerelve? Regebben igaz nem hosszu tavon, de probaltam Passatban es ha jol remlik akkor a nedves valtozat lenyegesen finomabban mukodott... tovabba mintha v.hol olvastam volna, h az elettartam szempontjabol is elonyosebb a nedves valtozat.

Mit gondoltok?

(#178657) aero. válasza No.01 (#178656) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Szia,

A GTI, GTE és R-nek van csak. Tehát nincs. A 150 lovas TSI 250nm, pont a száraz határán.

[ Szerkesztve ]

(#178658) atos19881101 válasza Csabadi (#178655) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nekem is látszólag jók voltak a körmök. Kapott gyári tömítést mindenhol, aztán ugyan úgy könnyezett. Majd egyszer lerugta a turbó az S csövet magáról, erre felbuzdulva cseréltem az összeset. Azóta pedig nincs könnyezés.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#178659) Lacess válasza No.01 (#178656) üzenetére


Lacess
tag

Benzines, nem GTI (amúgy sincs kombiban), Variant, amiben olajos DSG van tudomásom szerint csak Golf R Variant lehet.

[ Szerkesztve ]

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#178660) Csabadi válasza atos19881101 (#178658) üzenetére


Csabadi
tag

Gyári csöveket vettél?

(#178661) No.01


No.01
őstag

Koszonom! En meg azt hittem, h az uj 1.5-os motornal foleg a 150LE valtozatnal mar a nedveset hasznaljak. Ez azert nem tul jo hir...
Esetleg van barkinek infoja, h ezek mennyit mennek el atlagban ill, h ha beut a krach akkor mennyi is lenne egy ilyen DSG felujitasa? :F

(#178662) atos19881101 válasza Csabadi (#178660) üzenetére


atos19881101
senior tag

Utángyártott. A gyárit aranyáron mérik.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#178663) Csabadi válasza atos19881101 (#178662) üzenetére


Csabadi
tag

Köszi, márka tudsz esetleg?

(#178664) atos19881101 válasza Csabadi (#178663) üzenetére


atos19881101
senior tag

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#178665) aero. válasza No.01 (#178661) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Változó dolgokat hallani. Én hallottam már 28 ezer km után cseréltről, 60 ezer körüliről többször, de ha kímélve van (kb. ezt esélytelen kideríteni) akkor 150 sem lehetetlen. A kellemetlenebb amúgy az, hogy padlón ránt. Ezt olvasd el: [link]

[ Szerkesztve ]

(#178666) Csabadi válasza atos19881101 (#178664) üzenetére


Csabadi
tag

Köszi

(#178667) tomrRRR


tomrRRR
senior tag

Sziasztok,

Tudnátok kérlek segíteni, Szegeden esetleg tudtok ajánlani maszek szerelőt? az én szerelőm nem dolgozik :( , s sajnos nehézkesen indul az autó első meleg indításkor üzemanyageláttással lesznek problémák szerintem, kaptam egy check enginet is.

The easy day was yesterday!

(#178668) bitpork válasza tomrRRR (#178667) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Akit én ismerek, mind bezárt.

MOD

Van hibatároló tartalmad?

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#178669) Mágus2 válasza DJ. Ru$y (#178653) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akad a turbón a vákuum labda vagy a hozzá csatlakoztatott kar. 2300 fordulat körül nagyon túltölt, utána normalizálódik és kb az elvárt nyomást tölti. Nincs nagy baja.

(#178670) Csabadi válasza Mágus2 (#178669) üzenetére


Csabadi
tag

Szép napot, tegnapi posztonból adódón infora lenne szükségem. Tehát a 101/131LE passat vas cooler cső között van külömbség a csatlakozások kívül? Belső átmérő...
Írták itt hogy cserélni kell a csövet de ez a gyorscsatlakozós dolog nem tetszik. Van lehetőségem cserélni, és esetleg egy a4 b6 cooler felrakni persze 131LE kocsiról. Tehát így szinte mindenhol bilincses csatlakozás lenne.. Hülyeség lenne?A másik indok hogy onnantól kezdve a cooler csövek már csak töredék áron lennének a mostanihoz képest.

[ Szerkesztve ]

(#178671) DJ. Ru$y válasza Mágus2 (#178669) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Köszi szépen! Rá fogunk nézni akkor, addig pedig "normálisan" próbálom használni.

Tegnap a mérés után még kapott 30 km kergetést, mert vissza kellett érnem időben melóba... Hülye aki reggelre időzíti ezt...
Utána normál tempóban, ahogy szoktam hazajöttem, ma ismét mentem vele reggel 30 km-t, bemelegítés után próbálgattam kergetni, és egyszer sem csinálta...

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#178672) atos19881101 válasza Csabadi (#178670) üzenetére


atos19881101
senior tag

Ehhez cserélned kell majd a coolert + vascsövet is a kocsi elejében. Szerintem többe lesz mint az új cső.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#178673) Csabadi válasza atos19881101 (#178672) üzenetére


Csabadi
tag

Tudom, viszont ahogy nézegettem nem jó a felfogatása a coolernek(a4 b6) mert csak ennél van bilincses Ezért lassan lassan elengedem... Gyári cső lesz ha lesz, hétfőn derül ki mennyi....

(#178674) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok!
Seat ibiza 2008-2012 1,4 mpi 86 lovas motorja milyen, van valami hibája amire figyelni kell? Meg maga az autó van valami tipus hiba? Rozsda mennyire jellemző? :R
A copa felszereltség az mit takar? Ezt közben megtaláltam

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#178675) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Haverom 2001-es 1.6 benzines polo classicjába olajat cseréltünk. A motorkód AKL 74kW 100LE. A 4 liter olaj kevésnek bizonyul. Meg tudná nézni valaki, mennyi a hivatalos feltöltési mennyiség ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#178676) DJ. Ru$y


DJ. Ru$y
félisten

Az éjszaka királya - Audi RS3 500 lóerővel (4K) (YT alert)
Eljárkálnék vele, az biztos. :))

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#178677) Mágus2 válasza rostiron (#178675) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

4,3-4,6 Attól függ, mekkora szűrőt sikerül venni.

(#178678) rostiron válasza Mágus2 (#178677) üzenetére


rostiron
őstag

Köszi.

[ilyen] szűrőt tettünk, de akkor mindenképp kell még olaj. Elég nagy :D

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#178679) CharlieDrop válasza DJ. Ru$y (#178676) üzenetére


CharlieDrop
veterán

fincsi az 5 henger hangja

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#178680) bitpork válasza kisza25 (#178674) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én azt az mpi motorcsaládot elkerülném. Skodában megszívatott.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#178681) kisza25 válasza bitpork (#178680) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Pontosan melyik motor és hogyan?

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#178682) molnarpeter válasza bitpork (#178680) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Tiéd is 16 Volt... volt?

(#178683) Qru válasza kisza25 (#178681) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Neki a 3 hengeres 1.2 HTP volt. Az mondjuk tényleg elég betegágy de az 1.4 MPI az okés.

#nincsbennetarcsi

(#178684) molnarpeter válasza Qru (#178683) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Emlékeim szerint a Skodri 1.4 8V-re szokás mondani, hogy hajlamos hengerfejesedni, lánc keveset bír, ilyesmik, asszem ez a régi 1.3-ból lett cucc még, a 16V pedig teljesen más VW blokk :F

[ Szerkesztve ]

(#178685) Qru válasza molnarpeter (#178684) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

1.2 HTP: röviden szar, hosszabban meg itt írnak róla: [link]

A Jazz helyett majdnem ilyet vettünk anno (Fabia 1.2 HTP), szerencsére az értékesítő lebeszélt róla. :D

#nincsbennetarcsi

(#178686) kisza25 válasza Qru (#178683) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ja az 1,2 12 v htp azt tudom, bár nekem nem volt vele gondom anno, sőt még ma is fut az autó. Mondjuk én szalonból vettem és kapta az ívet és valamiért azok bírják jobban. (26 évesen vettem mentem vele max speedet is kinti autópályán, elfogyott a forfulat 180-nál:P)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#178687) molnarpeter válasza Qru (#178685) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Persze, a HTP külön kategória, az eredeti kérdésre próbáltam koncentrálni az 1.4-gyel :) Flottában volt néhány 1.2 Fabia, de nem volt gond velük, gondolom az újabb évjáratokra sikerült kipofozni a nyűgjeit (rosszmotoros listában is x évjáratig írják, hogy érintett) 🤔

(#178688) tomrRRR válasza bitpork (#178668) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Van igen, P0171 és P0411 ez a 2 hiba volt, meleg első inditáskor nagy nehezen akar beindulni, azután már nincs gond vele szépen megy, a P0411 100-200km előjön, amikor hideg volt az idő szépen indult, de most pár napja köhög. egy VW Passat 1,6 Benzines ALZ motorkodú beszélünk.

Akit én ismerek, mind bezárt.
MOD
Van hibatároló tartalmad?

[ Szerkesztve ]

The easy day was yesterday!

(#178689) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Szóval akkor az 1,4 86 ló az ok? :)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#178690) F-ECT$ válasza DJ. Ru$y (#178676) üzenetére


F-ECT$
titán

Most csak 18.9M Ft :)

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#178691) bulikavagyok válasza F-ECT$ (#178690) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Sok szerencsét neki az eladáshoz! :B Főleg, h most nem egyszerű megvenni és átíratni egy használt autót (én is ezzel kínlódok). Két-három hónap múlva meg ki tudja, h milyen piac lesz?!

Egyébként holnap délelőtt jön egy új Laptiming epizód is egy RS3-mal. Először azt hittem, h ugyanaz az autó, de a kép alapján ez egy régebbi példány lesz. Pedig a lóérő is stimmel - 500 mindkettő.

[ Szerkesztve ]

(#178692) Klemens


Klemens
őstag

Sziasztok!
Hátha találkozott már valaki hasonlóval.
Adott egy 2011-es Passat CC. CFGB motorkód (2.0TDI).
Van benne valós 174 ezer km.
Beindítás után sziszeg. Én először azt hitte kifúj valahol a kipufogó, de kiderült nem.
A tanktól jön a hang, az AC pumpa környékéről leginkább. Mint ha egy cső kidörzsölődött volna és vesztené a levegőt. Én szerintem egy AC pumpa nem tud ilyen hangot kiadni, az nyikorogni, zúgni, búgni, stb...tud.
Esetleg valakinek van ötlete? :F :F
A tankban nincs nyomás, he leveszem a tanksapkát, akkor nincs változás a hangban.

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#178693) bitpork válasza Qru (#178683) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem! Nekem az 1.4 mpi volt ami hengerfejes lett. Városban klíma volt a kézifék és 10 liter alatt nem ment a fábai.

MOD

(#178689) kisza25 eccerű motor de szerintem jobb a béke.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#178694) kisza25 válasza bitpork (#178693) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A skoda 1,4 75/100 lovas az ugyanaz motor, mint az 1,4 86 lovas? Mert a hengerfej még az előbbi kettőben sem ugyanaz.
Meg akkor mivel lehet venni? Az 1,6 105 ló sincs jó hírben, az 1,2 tsi sem :P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#178695) Qru válasza bitpork (#178693) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor pont olyan mint Bubi. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#178696) Mágus2 válasza kisza25 (#178694) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A 86 lovas 1.4 16V, vw motor, pont olyan, mint a G4 ben van neked, csak az 1.6. A 8 szelepes motorok skoda motorok, azok tartósabbak, de több a probléma is

(#178697) F_Zolee válasza kisza25 (#178694) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ha jól rémlik Mágus az 1.6ot nem hordta le.

Pont megelőzött. :DD

[ Szerkesztve ]

(#178698) Asbee


Asbee
veterán

Sziasztok! Klímával kinek van tapasztalata? A kompresszorom haldokolhat? Hűt fűt rendesen, de amikor elkezd igazán hűteni, folyamatos kopogó hang jön. Csapágy lehet? + ilyenkor alacsony fordulaton olyan 2000-2200 ig, megvátozik a motor? hangja. Magasabb hangú, hangosabb lesz. Kikapcsolva a klímát azonnal megszűnik mindez.

(#178699) Lacca1993


Lacca1993
friss újonc

Sziasztok ojan problemama lene hogy volkswagen passat 1.8 t 20 v van hogy job ra fojamatosan eg az irany jelzom es a muszerfalonis eg nem vilog szak eg mint egy hejzet jelzo mi lehet a problema es csak ugy tudom meg szuntetni ha ki veszem az egoket elore is koszi.

(#178700) MunezXBK válasza Lacca1993 (#178699) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.