Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
seller007
tag
radics peti facebook idióták
dj79
senior tag
1stVikman
senior tag
Úristen! Ennyire igénytelenül, hogyan lehet írni?
Problémára: Szerintem valahol zárlat lesz.
macilaci78
nagyúr
Uhh, ez kemény indítás volt. Ez nem facebook csoport, itt nem fogjuk széttrollkodni az értelmezhetetlen kérdéseket, egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk.
Írd le magyarul is, mi a problémád, kérdésed és magyarul fogsz választ is kapni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Mágus2
Közösségépítő
És ha kihúzod a vészvillogó kapcsolóból a csatlakozót?
Szerintem az a kapcsoló ment tönkre, vagy valahol zárlat van a kábelkötegben. ;)
Heje sírásra itten fidjelni kő, mer szanaszéllyelszaggatnak.
[ Szerkesztve ]
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Ez az új golf, ahogy nézem DSG változatban már hibrides.
Képes arra, hogy a kuplung csúsztatása nélkül induljon el, csak elektromosan? Vagy ez csak menet közben segít be egy kicsit?
Új Swiftről váltanék, aminek a minőségével nem vagyok megelégedve (festés, műanyagok, futómű) és visszatérnék a VW-hez. Először Polo-t néztem, de azt nem akarom a 1000-es turbóssal megvenni (se a hangja, se a hozzá való lassú dsg váltó sem jön be), ezért a GTI-t nézegettem. Csakhogy a jelenlegi swiftel is az a problémám, hogy kicsit rosszabb úton szétrázza a vesémet (iv-es golf-al semmi ilyen nem volt). Gondolom a polo gti is ugyanilyen lenne.
Ezért aztán elkezdtem nézegetni az új golfokat, adaptív felfüggesztéssel. Árban nagyjából ugyanott van a polo gti meg ez az 1.5-ös hibrid golf is.
zsolt19900
őstag
megjött az embered otthoni távoktatás indul!
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
(#178708) molnarpeter válasza gyenesmartin (#178706) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Hibrid Golf alatt phev vagy mild-hybrid változatra gondolsz? Utóbbi szerintem ugyanúgy használ belsőégésűt induláshoz, a kis motor valószínű nem elég
[ Szerkesztve ]
(#178709) gyenesmartin válasza molnarpeter (#178708) üzenetére
gyenesmartin
őstag
Mild-hybrid-re gondolok. PHEV-t még nem találtam meg a konfigurátorban.
(#178710) molnarpeter válasza gyenesmartin (#178709) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nekem az a véleményem, hogy valószínű besegít, de át nem veszi Arra a "rendes" hibridek képesek (Prius és felfelé), ami önerőből képes x távot csak villannyal megtenni. Renault új hibridje konstrukcióból fakadóan csak elektromosan indul el, később csatlakozik a benzin, mikor már megfelelő az áttétel alapjárattól felfelé.
salesman
őstag
Türűűűdrááá!
Brumi
senior tag
Szia!
Én Polo GTI-t rendeltem 18-as kerekekkel, és a tesztek szerint az extraként rendelhető sport select adaptív futóművel nagyon kényelmes. Érdemes utánanézni!
http://www.flickr.com/photos/brumi/
gyenesmartin
őstag
Azt hittem ez a sport select csak még feszesebbé teszi az alapból is feszes futóművet. De akkor ilyenkor, ha normal módban van, akkor olyan, mint a sima nem gti, ha sporton akkor meg feszesebb?
Autópályán mennyire hangos a gumi és a szélzaj gti-n?
[ Szerkesztve ]
d.tiborz
aktív tag
Mikor kapod meg? Mikorra ígérték a szállítást?
Brumi
senior tag
A kocsi még nincsen meg, mert gyártás alatt van. Egy csomó tesztet néztem meg és olvastam el, és azokban azt írták, hogy nagyon kényelmessé teszi a választható normál mód, tulajdonképpen adaptív a lengéscsillapítás, amennyire én tudom. Persze ezek külföldi tesztek, és ennek megfelelően nem olyan rosszak az utak sem, mint itthon. Mondjuk engem a kemény futómű nem zavar egyáltalán, sőt, nekem a normál futóművű kocsikkal volt inkább bajom (az első 2005-ös Polom is sportfutóműves volt ültetve 205/45 R16-os gumikkal, és nekem semmi gondom nem volt a kényelemmel).
d.tiborz: múltkor még május közepét, 24. hetet igazoltak vissza, viszont most csütörtökön leállították a pamplonai gyárat, így ha eddig nem gyártották le, akkor sajnos nem tudni mikor lesz belőle valami. Írtam a kereskedésnek, egyelőre várom a válaszukat.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
daniel2121
senior tag
Te most szívatsz minket vagy tényleg idióta vagy.
Na!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
d.tiborz
aktív tag
Pfff. Nem irigyellek, én megőrülnék a bizonytalanságba. Szurkolok, hogy mielőbb meglegyen.
Csabadi
tag
Szia, mágus
Régebben volt nyűgöm az első hideginditás után felpörgés.Akkor ha jól emlékszem volt egy tipped a generátorra. Na már most két napja volt 0c° alatti indításom és mindkétszer csinálta.Ugye mondtam, hogy megszünt ez a probléma, de csak a melegnek köszönhetően.Mert ahogy megfigyeltem csak 0c°alatt jött elő.Megoszthatnád az elméletet mi miatt gondoltál a generátorra.Vagy ha valakinek volt már hasonló gondja. Megköszönném az infót..
Mágus2
Közösségépítő
Ha túl magas a generátor terhelési adat, akkor megemeli az alapjáratot. Már kitargyaltuk, hogy kipróbálod másik generátorral, vagy lekötött generátorral. ;)
Csabadi
tag
Köszi, terhelés rendben van de van egy másik generátor(eredeti) akkor felrakom azt.Ez egy bosch generátor mert ugye az eredeti megfogja a motort indítás után.17%terhelést mutat gyújtason indítás után meg 30%körül, de megpróbálok az eredetit vagy lehúzom indítás előtt a csatit. Egyébként ezt is rendberakattam februárban fervill és cserélték mindent rajta... Na de köszi
Doki16
addikt
Sima 48 Voltos rendszer van benne, "csak" egy nagyobb indítómotor lényegében. Nem képes önálló hajtásra. Hagyományos HSD féle (közel nem az, csak hasonló működés) hibrid utoljára a Jettaban volt. Azóta már csak Plug-in és 48 voltos mild hibrid van VAG-nál.
De mivel a GTE-ben is a DSG váltóban van a villanymotor ezért ugyanúgy használja a kuplungot és a kettőstömegüt. Csak valószínűleg nem kell csúsztatnia. Fordulatszám hiányában nem érzem, hogy hogyan indul el.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Attól függ, hol van benne a villanymotor, ha a difiben, akkor direktben hajtja a kereket. ;)
Doki16
addikt
Reggie0
félisten
A kep alapjan a motor tengelyen van.
Viszont a kap alapjan alkalmas lehet onnallo hajtasra is, mert a belsoegesu motortol egy kuplunggal levalaszthato a villanymotor.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Képek GTE/iV hajtást ábrázolnak
48V Mild-hybrid esetén hosszbordás szíjhoz kapcsolódó ISG van, főtengelyt hajt, csak rásegít ezek alapján.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Lehet, en a kepekre mondtam
Doki16
addikt
Igen, a főtengely és a kettőstömegű után, de kuplung előtt. Ez egy elég jó ábra. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
48V:
Doki16
addikt
Ezt ismerem. Ilyen az összes mild hibrid a suzukinál is. Ezeket nem érzem nagy előrelépésnek. Inkább egy Stop/Start plussz v2.0 lenne a hivatalos neve
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Reggie0
félisten
Nem a kuplung elott, hanem a kuplung kozben. Ennek a kuplungnak 3 tarcsaja van, igy tetszolegesen osszekotheto az elektromotor a motor es a tengely.
Brumi
senior tag
Köszi szépen! Ez van, ezzel nem lehetett kalkulálni. Most azért bosszant nagyon, mert tömegközlekedni elvileg nem ajánlott, másik kocsim meg nincsen, így eléggé meg van nehezítve az élet.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
d.tiborz
aktív tag
Sajnos most nagyon beleestél.
5 hónapig én is a "falat kapartam": Roomstert eladtam okt. elején, Polo érkezett februárban. Addig tömegközl, vagy a fiam Rapidja volt elérhető, amikor nagyon kellett.
zsolt19900
őstag
Fékfolyadékot nézegetek a Passatba, találtam Bosch-ból 2 fajtát is az egyik dot4 a másik dot4 hp (ez annyiban tér el, hogy alacsonyabb folyadék kinematikai viszkozitással rendelkezik )
az egyiknek Viszkozítás [mm2/sec.]: 700 értéke a másiké pedig 1800
érdemesebb a drágább HP-s megjelöléssel ellátott folyadékot megvenni?
Annyit emel még ki a leírás, hogy ABS & ESP-s autókhoz jobban ajánlott a HP megjelölésű
felújításra kerül a komplett hátsó fék (tárcsa, betét, és nyeregben a felújítókészlet által adott dolgok), így a folyadékot is lecserélném és most tennék bele a "noname" helyett valami normálisabbat
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
(#178735) molnarpeter válasza zsolt19900 (#178734) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ha van esp benne, akkor lehet értelme, de nem feltétlenül szükséges
(#178736) zsolt19900 válasza molnarpeter (#178735) üzenetére
zsolt19900
őstag
jam mert az fékezgeti a kereket "magától" juteszembe? ezért érdekesebb a drágább jobb minőség?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
c00per
tag
tehetsz bele dot5.1-et.visszafele kompatibilis
simonjoe
senior tag
Túl vagyunk az áruházak kifosztásán, havazik, otthon együtt a család, szerintem ez Karácsony.
Joe
szil0007
újonc
Sziasztok.
Van egy 2006-os Seat Leonom 2.0 pdtdi BKD motorkóddal.
Egy ideje csinálja , hogy beindítom a motort, ahogy 1 perc eltelik felemeli az alapjárati fordulatot 1000-re és nem engedi bekapcsolni pl a hatszó szélvédö fűtést. Csak villog az gomb. Nem mindig csinalja ezt inditás után de mostanában egyre sürübben. Nyáron is csinálta, télen is szóval nem nagyon tudom pl időjáráshoz kötni. Ha megyek egy darabig akkor egy idő után visszaejti a normál alapjáratra. Hibakód nincs. Mitől lehet ez ? Esetleg talalkozott már valaki iylennel. Előre is köszi a segítséget.
MunezXBK
nagyúr
DPF-es?
Mágus2
Közösségépítő
Próbáld ki másik akksival.
seller007
tag
hazajöttem mutternak segíten digitális oktatásra átállni, vidéki húsboltban minden fullon bármikor... budán Alleeban hétközben hétvégén full üres minden hús watthefak
rob210
nagyúr
Na, belenyúltam a tutiba. :D
1996 sharan 1.9 tdi 90 paci.
Pénteken kezdődik a felújítás, fék futómű, folyadékok, szűrők, lesz vele mit csinálni, borzasztó állapotban van, majd illusztrálom, hogy legyen min szörnyülködni. (friss vizsgás)
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Visszafelé rakd tele a csomit
freaghill
őstag
Neked van amúgy bármi szerelőaknád, vagy valami emelőd, vagy hogyan szoktál szerelni?
rob210
nagyúr
Gyorsan
Emelő, bak, gurulós aláfekvő
Renault power
F_Zolee
veterán
Nepper vizsga?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD