Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#158639) PeTeR_33 válasza Mágus2 (#158635) üzenetére


PeTeR_33
tag

i-sti: Hálás lennék ha a poénkodást megtartanád magadnak.Van elég bajom a beszólogatás nélkül is.
Hidd el van elég tőkém ahhoz,hogyha mellényúltam az autó vásárlással,de talpra fogom állíttatni.

Az injektorok vadonat újak.Gyáriak.

A szervíz regeneráció el volt végezve.

40km-ig jó volt az autó.
Utána látom,hogy az alapjárat 980ra megemelkedik.
Az autó erőtlen.
Megállok az autóval.10-15 perc eltelik alapjárat visszaáll 780-800rpm-re.
Az autó feltámad.Újra jól húz.

Megyek 30kilométert a jelenség újra kezdődik.

Mikor 980Rpm-es a fordulat 1es-be megindulok.Akkor vettem észre a füstöt.
Szürke színű füst volt.

Az autót visszavittem.Hibát nem dobott.Ma tesztelték hosszabb távon.
Azt mondták ha nem dob hibát egyesével tesztelik az alkatrészeket.

Attól,mert nem dob lambda szonda hibát,EGR hibát attól ezek még lehetnek rosszak??

Ezek alapján is a fentebb teória áll??

Nagyon adnék a szavadra. :R

[ Szerkesztve ]

, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.