- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz
zsoleszkai #158099 üzenetére
Hát akkor nem tudom cserélték e, talán a szerelő majd meg tudja mondani.
-
dozó
tag
Sziasztok.Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.Most van fékcsere a kocsimon Passat B5 a jobb hátsó munkahengerben a dugattyú becsavarása nagyon nehezen ment, ez mennyire probléma? illetve mik lehetnek a következmények, össze legyen-e igy rakva.
Köszönöm
-
Chereiose
addikt
Egy 2006-os, 80k km-t futott VW Golf Plusban szerintetek mikor lehet esedékes a vezérmű csere?
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #158086 üzenetére
Melyik részre gondolsz?
-
w333
félisten
válasz
Speeedfire #158086 üzenetére
A fekete szigetelőszalag is rossz helyen van !
-
norrberth
addikt
válasz
Speeedfire #158086 üzenetére
-
cool13
őstag
válasz
bul07 #158078 üzenetére
Egy példa. Ezért maradtam a kompresszornál és a folyadéknál.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
Speeedfire #158074 üzenetére
Köszi mindenkinek
Az üzlet nevét nem tudom pontosan, de szerintem ez egy helyi kárpitos üzlet itt Miskolcon, nem hiszem, hogy van náluk netes rendelés, de ha arra járok mindenképpen megkérdezem. Mivel kis üzlet és volt náluk ilyen jó fajat anyag, nem hiszem, hogy más kárpitos üzletben ne lenne.Más
Most gyorsan szétkaptam az ablakemelő panelt, minden érintekezőt kontakt sprayvel+fültisztítóval megtisztogattam, tökéletesen működik minden állásban az ablak. Plusz megtisztítottam minden részét, így a kapcsolók piros világítása is erősebb lett.
Köszi a tippet -
bul07
nagyúr
Délelőtt 10-re megcsináltam kitettem a napra és 13:30-ra meg is száradt, vissza is raktam
Első ülésekkel gond lesz mert azokat nem tudom kivenni, talán hajszárítózni fogom
Vagy kiállok majd a napra ás állandóan nézem hogy telibe süsse az első üléseketHol tudnék pár ezer forintért mankókereket venni?
2005-ös Touran
Van VW elektromos pumpa kocsiba(még nem próbáltam), akár cserébe is benne lennék(kicsi ráfizetéssel) -
bul07
nagyúr
Ma én is tettem egy próbát kárpitkitisztítás ügyében
Öcsém kislánya rendesen elintézte a hátsó üléssort, na meg az elsőnek is adott de azt még halasztom (Öcsémtől vettem meg a kocsit)Tettem egy próbát mielőtt szakembere bíztam volna, hátha jó lesz alapon
Előtte
[kép]Jar mosószeres vizet használtam, majd törölközővel kiitattam a vizet (nincs vizes porszívó az ismeretségi körömbe)
Nekem ez így tökéletesen megfelel így nem kell elvigyen tisztításra, nem gondoltam volna hogy így sikerülni fog
Bár ennyi trükkje van hogy egész felületét be kell vizezni mert foltba száradna -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Winchester95 #158066 üzenetére
[link] ide szoktam vinni ilyeneket, bőrhőz nagyon ért, szövet ülést is javított nekünk a Golfba, de a plüsst nem kérdeztem még tőle.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
norrberth #158069 üzenetére
Igen, nagyon pudván nézett ki. Egy ajtó maradt még, a jobb hátsó ami várat magára.
Az így néz ki (ilyen volt a többi is):
Kiszívta már a nap, kivilágosodott a kosztól, a tapintása is rossz volt és meg is ereszkedett.Köszi w333
Még arra is figyeltem hogyha jobban megnézed, hogy az anyag szövési száliránya kifelé fusson az ajtón.
-
w333
félisten
válasz
Zizmand #158067 üzenetére
Ez nagyon szuperül néz ki, nagyon szépen megcsináltad
(#158069) K Norbi
Mint minden VW konszern autónak ... nem is értem gyárilag miért nem ilyen rugalmas anyagot használnak, nekem is kicsit fel van bugyrosodva de annyira feszes hogy azt már visszaragasztani biztosan nem lehet
Biztos idő közben összezsugorodott !
-
Zizmand
aktív tag
válasz
Winchester95 #158062 üzenetére
Szia
Magamnak csináltam, a kárpit anyag a 4 ajtóra pár ezer ft volt, a ragasztó meg talán 1000 ft. Az időt rá kellett szánni amúgy nem volt nehéz különösebben, inkább csak macerás és időigényes.Amugy nem lett hibátlan a fenttebb leírt dolog miatt. (Passat csoportban írták többen, hogy nekik kb. 20-30 ezer ft körül csinálták a kárpitozást.)
molnarpeter
A ragasztó maradékot un. citlinggel (másnéven kaparóvas) kapartam le. Faiparban használják finom megmunkáláshoz. Sok helyen mondják, hogy a régi ragasztót nehéz lekaparni, ezzel is az volt, de viszonylag gyorsan lehetett vele haladni szerintem. (40-50 perc biztos kellett ajtónként rá) [kép]
A ragasztó ez a fújós volt, sajnos nem teljesen vált be.
A kárpitanyag pedig ezt volt: Hivatalos neve autó ajtókárpit. (Az üzletben csak annyit mondtam adjanak már valamit a kocsi ajtóra, erre kérdezi autó ajtókárpit jó lesz? Mondom tökéletes,nem is tudtam, hogy létezik ilyen.) Anyaga erős, szivacsos, több rétegő, kellően rugalmas is. [kép] [kép]
A végeredmény ilyen lett:
Az ajtóbehúzó alatti kis részt én szartam el, a magam hülyesege miatt.
A belső betétet azért szedtem ki és csináltam így, hogy körbe az illesztés szép legyen, ahol az ajtóburkolattal találkozik. -
Winchester95
őstag
válasz
molnarpeter #158063 üzenetére
Csak a bőr
Kérdés hol tudják profin javítani.és hogy mennyiért. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Winchester95 #158062 üzenetére
Plüss ülés nem játszik? Tettek fel most 10-ért jobbkormányosból szettet, az még úgy is megéri, ha kell a jobb egyet javítani valahol
-
válasz
Attix82 #158060 üzenetére
Legtöbb helyen azt látom,hogy újak, de be kell adni a régit: [link], amit visszatérítenek? Nem értem a dolgot. Ha megyek, mit kérdezzek,hogy akkor ez nem új,hanem felújított? Ha meg új, akkor miért kell odaadnom a régit? Számla lesz róla, de nem szeretném, ha 70et számolnának egy felújítottért (és még a régit is elveszik), holott újról volt szó. Akkor nekik duplán megéri....
Azt is mondták,hogy egy év teljeskörű garanciát vállalnak rá, mivel új lesz.A linkben úgy van, hogy 70k a klíma, és még a 31k betéti díj rájön, ha visszaküldöm, akkor visszautalják. Tehát ha nem küldöm, 100ban van az egész és megtarthatom a régit.
-
Sziasztok!
Van egy 2001-es (1.4, 16V) VW Polo Classic-om. Nagy becsben tartva, kevés futással, újan vettük, azóta 107 ezer km-t tettem csak bele.
Elromlott a klíma, klíma kompresszort kell cserélni, újat kértem, nem felújítottat. Ehhez kell szárító szűrőt is cserélni. Viszont mikor mondtam,hogy ha megyek a kocsiért, elvinném a régi klímakompresszort, azt mondták,megmutatják szívesen, de betét díjas, ott kell hagynom. Utána olvastam, tényleg az, de nem értem, ez miben merül ki. 70 ezerért új gyári kompresszor kerül bele, és a régit nem vihetem el hogy én felújíttassam, majd eladjam (vagy épp megtartsam)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Zizmand #158057 üzenetére
Ragasztó ügyben az octavia klubban is volt probléma, mert nem mind hőálló. Mostanában pont beszéltünk Loctite tanácsadóval, esetleg náluk is megérhet egy kérdést.
TLDR: menetet javítunk, azért jutott eszembe, hogy érdemes lehet megkérdezni loctite-ékat.
Elég off, de végülis VAG-nak is van vas blokkja: egyik gép hf. rögzítő menete kiszakadt (régen), kiderült, hogy mielőtt hozzánk került, már kétszer is meggyepálták a menetet az öntvényben. Alapból M14, ezt akartuk M16-ra bővíteni és tőcsavart tenni, aztán kiderült, ezt már megtette valaki
Itt jöttek be a képbe a további ötletek, felmerült HeliCoil, menetes persely/TimeSert... végül az lesz, hogy tovább fúrjuk a menetet, amennyit enged a blokk (ismerősnek van selejt öntvénye, azon meg tudjuk nézni, meddig mehet), aztán pedig a randa korábbi menetet Loctite FE RAPID gondjaira bízzuk
Kíváncsi vagyok, egy sima betéthez képest egyedibb megoldás, de érdekesnek tűnik. Maga a ragasztó hasonló, mint a "folyékony fém" (3450), de valószínűleg több benne az acél - ez 75 gramm, amaz csak 25, nekünk nyilván a menet helyén szükség lesz minden porszemre
Marad az az egy M16 mostmár, többi gyári M14, és mindenhová tőcsavar a terv.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
molnarpeter #158053 üzenetére
Nem maradtál le róla, mert nem fotóztam annyira belejöttem a munkába.
Kb. 4 hónapja csináltam, de már akkor gondoltam a dokumentációra, ezért csak 3 ajtót csináltam meg akkor. A 4. ajtó még várat magára, mert azt kompletten végig akarom fotózni és leírást készíteni róla. + ezalatt a 4 hónap alatt kb. tartóstesznek voltak kitéve a már újra húzott kárpitok, így kiderült mennyire végeztem jó munkát.Holnap írok hosszabban is, röviden:
Jó lett, de nem is. Az egész művelet gyenge pontja a ragasztó lett sajnos.A nagy melegben elengedte a kárpitot, ott ahol tudom, hogy viszonylag nagyon megfeszült az anyag a betét ívében. De ha a ragasztó tartaná rendesen akkor azt mondanám jobb lett mint a gyári kárpitozás, de tényleg.
A 4. ajtót mindenképpen dokumentálni fogom, mert pl. a belső ajtóbetétet olyan módszerrel rögzítettem vissza, hogyha azt Jürgen a Volkswagen gyárban látná elismerően csettintene egyet. -
w333
félisten
válasz
molnarpeter #158054 üzenetére
Ajtók alatti gumit kicsit meg kéne nyesni ... nem folyik ki a víz a falcból
Annyira hülye megoldással van ez megcsinálva !
Ez a vízelvezetés valami botrányos, ajtók alatt van a rés ahol kifolyik a víz, de azt elfedi ez a gumi (szóval mint egy csatornában úgy folyik a víz, de a vicces hogy nem folyik mert a gumi mind két oldala le van zárva ez egy rossz vicc
Gyárban szerintem azt lusták voltat levágni ezek a spanyolok !
-
molnarpeter
nagyúr
Nem vagyok benne biztos, de nem találtam közelebbit. Nem vészes projekt, de nem is két perc, hétvégéig hátha kiderül, kell-e kárpitot leszedni
Mondjuk biztosan megnyugtatóbb leszerelt kárpiton matatni, mint műanyagot feszegetni, nehezebben hagy nyomot a csavarhúzó. [link] nézegetem, de nem látszik túl jól, hogyan rögzül...
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #158051 üzenetére
Le kell hozzá szedni az ajtópanelt ?
akkor most úgy marad !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Gigantikus leépítéssel építené újra az Intelt a cég új vezére
- Telekom mobilszolgáltatások
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Részletfizetés elérhető -noblechairs ICON Series Real Leather Gaming Chair - Midnight Blue/Graphite
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti / 1TB SSD / 32GB DDR4
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest