Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Hass.io - Home Assistant telepítés, beállítás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Speeedfire
nagyúr
Akkor a feszültséget az akksi + és - pólusára bökve, az áramerősséget pedig a negatív akkusarut lehúzva, az akku és a vezeték közé iktatva a multimétert, ugye?
Igen.
Indításnál gondolom megugranak az értékek, kell olyankor valamire figyelni, hogy ne tegyem pl. tönkre a multimétert?
Pont ellenkezőleg, le fog esni.
Viszont, ahogy mágus is írta nem kell áramot mérned. Valami miatt úgy rémlett, hogy eszi neked is valami a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com