Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #137644 üzenetére
Értem és köszönöm, illetve köszönjük!
Az enyém jeleneleg hidegen indul nehezebben (azért nem úgy kell felhúzni mint a kakukkos órát), ezt nagy valószínűséggel a szarakodó akksinak köszönhetem. Tudom, ne magyarázzak hanem vegyek újat...
A múlt hónapban ~600€ csak kötelezőkre, kéne egy új akksi, rá kell nézetni a klímára mert érezhetően gyengébb, a hangszórók b@szakszanak elől... ideje lenne belelülni valami rendes pénztemetőbe#134646: Nehezebben forgat (remélem
)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #137642 üzenetére
1.Ha hozzáértő cserélte a szíjat, beállította az előtöltést.
2. kérdés: egyértelműen nem. Azért indul melegben szarabbul, mert csak 200 fordulat/perc fölött kezd befecskendezni, hidegen nincs ilyen feltétel. Minél szarabb az akksi, annal később pörgeti a főtengelyt 200 fordulat fölé.
molnarpeter: sdi mindig egyformán indul, szinte pöccre, mert más a szoftver meg a vezérműtengely többet emel a szelepeken.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacess #137642 üzenetére
Csak egy homokszemnyi tapasztalat user oldalról, az ECU-ban nem tudom, mi zajlik e téren
Itt az 1.9 (SDI) nálunk abszolút nem érzékeny az akku állapotára (60Ah felett 3 féle akkuval, egyik üresjárati fesze 12,3V szokott lenni), egykedvűen azonos fordulattal forgat az önindító, ugyanannyit forgatva beindul hidegen-melegen.
-
Lacess
tag
Mágus, ha erre járnál!
Két kérdés, bár a válasz talán minden classikus tdi-t hajtónak jól jöhet:
Az első, hogy vezérlés csere után mindenképp el kell mennem adagolóshoz előtöltést beállítatni?
A második pedig: Te hallottál már olyanról hogy a classkus tdi kényes a szar akksira? Illetve konkrétan arra ha leesik a feszültség indításkor és nehezebben indul? Meg olyanról hogy ilyen esetben azt fogja "hinni" az ecu hogy hideg van, ezért indult nehezen, ezért több naftát fog adni, kvázi dúsit?
(Azt most hosszú lenne leírni hogy ezt honnan szedtem. Még nem tudtam eldönteni hogy van-e benne valami, lévén hogy pl. van hőmérséklet jeladó ami "segít" az ecunak eldönteni hogy milyen hideg van. Inkább Téged kérdeznélek... ) -
-
-
mmdms
addikt
válasz
molnarpeter #137636 üzenetére
Jaaa, kár h nincs fészem. =) Azért ráírok majd zsoltsokszámra, hátha tud adni egy telószámot, kösz a tippet.
-
Zizmand
aktív tag
Én valahogy úgy vagyok vele, hogy a Merci tetszik a legjobban, BMW-t akarnék venni, de Audit vennék.
-
Speeedfire
félisten
válasz
Kiskokó #137619 üzenetére
A g3 nekem se ette, csak ez.
molnarpeter: Gépkönyv szerint 1l 10k km alatt a megengedett. Elég határeseet.
Inkább olyan, mintha a max lenne feljebb. A min meg kb egál.
lenko: Én is így hallottam, de tomcsi pl nem panaszkodik rá.
aero.: Seat leon 1.8T AUQ.
focvis: Be van készítve a kocsiba 1L mobil 1 5w40. -
mmdms
addikt
válasz
lenko #137621 üzenetére
Igen, az. 880 euro volt. 37k km, ebből olyan 28 pályán.
Többet nem vagyok hajlandó erre a fosra gyári alkatrészeket venni, rálocsoltam már ~3000 eurot és még mindig egy rakat szar. Többet német autóm nem lesz, max valami fostos opel corsa.bitpork: most néztem 33-ért egy szettet.
molnarpeter: ~3 mili klottyanáson nem segít a wd40.
jobb felső első szemmel láthatóan sokat lóg.
-
Brumi˘
addikt
-
válasz
Speeedfire #137615 üzenetére
Soknak sok, de szvsz bőven tolerálható. Ne foglalkozz vele, csak tölts utána.
-
-
aero.
veterán
válasz
Speeedfire #137618 üzenetére
Én ennyivel nem foglalkoznék, csak tölts rá mindig 2-3 ezrenként. Milyen autó amúgy? Nem találtam az öszefoglalóban.
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
mmdms #137617 üzenetére
Kiskokó: mindent figyelembe véve a belső általános jóságára akartam kilyukadni
Speeedfire: 1-2L utántöltés 10.000km alatt szvsz belefér, persze használattól is függ, de én pl. 3-4L körül már lehet tárcsáznám a szerelő számát
A pálcán a maximum ugyanott van, a minimum pedig feljebb (hamarabb fogy el addig), jól látom? Ha így van, nem csinálnék ügyet belőle, legalább az átlag olajmennyiség több lesz.
-
válasz
mmdms #137617 üzenetére
Ha megvennéd a drágát (olyan 140k körül van a szett) akkor pár évig nem kellene vele foglalkoznod. Van a lengőkarok között egy olyan aminek a vége egy gömbcsuklóhoz hasonlít csak gumiba van öntve. Na ebből van spórolós meg nem spórolós is.
Én anno megvettem 60kért a szettet a Gazsiba, oszt ahogy leengedték a csáposról már kopogott. Uh utána kellett egy normális, ami így természetesen jóval drágább lettMost nézem h most már elég olcsó pl itt v ez. Milyen gyártmányt vettél?
-
Kiskokó
veterán
válasz
Speeedfire #137618 üzenetére
Akkor nem szóltam sorryka!
Nem vágom, nekem dízelekkel van nagyobb tapasztalatom de egyik se evett még olajat.
Környezetembe van pár benzines Merci, Ford de egyik se eszi az olajat. szóval passzolom -
mmdms
addikt
Sziasztok!
Passat b5-höz keresgélek lengőkar szettet, mit jelent a kis/nagy kónuszos kifejezés? Melyik kell nekem egy 99'-es AHH-hoz?
Tavaly áprilisba volt az összes cserélve, eddig bírták. Így hogy évente cserés, a legolcsóbb szettet keresem, merre lenne érdemes nézelődni? -
Kiskokó
veterán
válasz
molnarpeter #137612 üzenetére
Jaa hát nem feltétlen a kidolgozottságra gondoltam, vagy minőségre. (bár a BMW-ben van a mai napig egy két gomb amitől röhögőgörcsöt kapok majdnem)
Viszont az Audi is nagy minuszt kapott nálam amióta behozta a felnyilós meg a odabaszott kijelzőket...Na mind1 is a következő autó úgyis tesla lesz
(meg Hummer H2 XD )
Speedfire :
Eddig 1000 km és nem 10.000 km-ert írtál ha jól emlékszem.... nem kicsi a különbség
-
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #137522 üzenetére
Mindenki szerint sok akkor a 10k km alatt az 1-1.5l olaj? Illetve rossz nívót rendeltem? Vagy ne foglalkozzak vele?
-
válasz
molnarpeter #137612 üzenetére
Rosszra kerestél ám rá. Túl olcsó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #137592 üzenetére
Mondjuk egy ilyen?
A legolcsóbbnak ~10k€-ért rohad a csomiajtaja
Azért az 5.2 elég nagy érv az új V8-cal szemben.
Kiskokó: 730xd F01-hez képest nem éreztem magam rosszabb kidolgozású belsőben egy A6 2.0 TDI C7-be átülve, sőt... Mondjuk engem a befelé fordított műszerekkel kilóra megvettek
Vezetni utóbbit kicsit sterilebb, részben a multitronic miatt, de ez más tészta.
-
FoLey-v
addikt
Sziasztok!
Megjött a kacatom khmm központizár vezérlő azt szeretném megkérdezni,hogy bicskakulcsot szeretném betanítatni. Videó alapján kell immo kód ez lenne ami a képen látható immo kód?
Betanítatás: [link] -
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #137592 üzenetére
Ebből nekem is kéne egy szép Avant
Legjobb kasztni, legjobb motor, legjobb autóON :
BMW - Audi témához Daninak!
Nálam 1 dolog miatt nyer az AUDI sokkal!
Az pedig a BELSŐ.
Az régi BMW belső szóra sem érdemes, az újak már tudnak jók lenni de nem az igazi!
Attól is kivagyok, hogy egy 13-as 5ös BMW-ben olyan kicsi a tér hogy rendesen rosszul érzem magam a 4F után.
Kívülről mind a kettő bejön.Viszont a Merci belső amennyire gáz volt még szinte pár évvel ezelőttig most az újakban olyan 12-13-tól már elég jó kis belsőket dob össze a Merga.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! PC Specialist Recoil VIII 17 notebook - i9 14900HX 16GB RAM 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- HP szerverek áron alul
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest