Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
csabyka666
addikt
Nyilván az összehasonlítás nem szerencsés a Simo és a 750-es motor között.
Én ahhoz szoktam, hogy a gépet (legyen az autó, vagy motor), arra használom, amire tervezték: A-ból B-be eljutni vele. Nem érdekel az "állatkodás", nem széthajtani akarom.
100-as utazó, oszt' csókolom.
Az ETZ-re visszatérve. A vélemények 90%-a arról szól, hogy a megszakító miatt szívnak a motorral. Nos, a 251-est pont azért néztem ki, mert elektronikus a gyújtás, szóval ez pipa.
Fel kell újítani a motort? Egy fúrással elmegy 40.000km-t, szal' 4 évente ráköltök 20-30.000 forintot, és megint van motorom.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok