Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Paul119
addikt
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
ALI_G
veterán
Jól hangzik, nem tudom milyen keverékű van rajta. Nekem nyilván felesleges egy iylen gumi, nem vitás.
Gumi melegítőt találtam 33-ért, van olcsóbban is? Ebay-t érdemes nézni?
yodamastah
őstag
Normalis gumimelegito nincs 33-ert. Legalabbis uj nincsen. Ha olyat akarsz ami szelben 15 fokban is rendesen felmelegiti a hatsot, az nem 30e lesz.
Feleslegesnek nem felesleges a jo gumi, mert egy kezdo gyakran belehibazik es ekkor ott a fasza gumi ami kisegiti. Kihasznalni lehet hogy nem tudod, de az tulzas lenne allitani hogy felesleges. Az persze a masik, hogy olyan gumival is kell motorozni ami csuszkal. Meg kell tanulni kezelni ezt is.
TayRol
veterán
75-80e-ért vannak már jók.
szerk: régen néztem már körbe, ahogy látom 60e-ért is van már.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Ha már gumikról van szó. Nem tudjátok, hogy mennyi az átlagos futása a conti sport attack-nak?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
ALI_G
veterán
uh, nem gondoltam, hogy ilyen komoly ára van. 33-ért olyat találtam sportmotoron, ami 2x volt használva. Nem tudni, hogy azért adná el mert sz@r, vagy mert a gépet rommátörte
Mondasz valamit, utcára is azért veszünk "puha" gumit, hogy ha rontunk, lehetőleg ne fikáljunk el. Utcán könnyebben az életembe kerülhet ha a gumi megcsúszik.
Retek meleg van kint, már eltűntek a motorosok az utcáról Hívtam kollégákat kecsóra, hátha. Még nem voltak.
[ Szerkesztve ]
yodamastah
őstag
A sz*r es a jo kozt az lesz a kulombseg, hogy a sz*r huvosben 1 ora alatt sem melegiti fel a hatsot. Ha meg fuj a szel is akkor soha. Annyira meleg kell legyen a gumi, hogy a felnit is atmelegitse, mert a felni szivja el a hot a gumitol. Ja persze a masik meg hogy a gagyik azok nem egyenletesen melegitenek, valamint gyorsan kepesek elromlani. Sportmotoron vannak hasznaltak neha 30-35k korul amik haszalhatok. En is most adtam el egy motraxot 30k-ert. Tartaleknal hasznaltam a Capit mellett. Ahhoz kepest gyenge, de sokkal jobb mint a semmi.
#25954560
törölt tag
nalam egyszerre kell cserelni, hatul road attack van. ~12k. yzf1000r.
a roadattack sokkal tovabb birja es boven jo szinte mindenre. palyazas nincs benne a listaban
vendingo
veterán
Gondolom a sport attack nem fogja ennyi ideig bírni. Örülök ha a szezon végéig kihúzom vele. (havi 1000-3000 km-t megyek)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Integra
titán
nekem race attack street volt, 8k km talán, de elpályáztam keményen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
vendingo
veterán
Megtanultam sarokkal váltani
Valszeg reggel amikor belerúgtam egy bútorlapba sikeresen eltört a nagylábujjam.
Egészen délutánig nem fájt, este pedig már nem tudtam hazavezetni, csak sarokkal váltva.
Fantasztikus...Csütörtökön mentem volna lorettoba szerpentinezni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
KubanitoS
veterán
Legalább a felváltás is ment sarokkal? Mert az már szkill lenne. Egyébként jobbulást!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Varoz
őstag
Egy Jawa-n megnéztem volna.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
TayRol
veterán
körváltót az sv-re!
Daywalker
addikt
Én pedig Youtube-ról megtanultam kuplung nélkül váltani (felfele) úgy, ahogy azt valóban kell, aztán hétvégén ki is próbáltam...simán ment. Mondjuk azt még mindig nem tudom, melyik jobb a váltónak, bár gyanítom, ha jól csinálom, akkor a kuplung nélkül, így simábbnak tűnik az egész,.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Varoz
őstag
Ha jól csinálod akkor kuplung nélkül a jobb.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Integra
titán
ki kéne mennetek végre pályára és ott motorozni, mert ezek a jútúbból való tanulások, meg önképzések.. olvasni is hajmeresztő
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Buster17
addikt
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok, de még nem tudom, hogy milyet vegyek amivel jól is járhatok.
Pénztárcám nem túl vastag, de körülbelül 250.000Ft van benne. Sokat mennék vele ezért a legalacsonyabb fogyasztáson van a fő hangsúly, de azért az alkatrészek se legyenek a magas hegyen.
Enduro és a sport mocik ill 125-250 között nézelődök.
Várom az ajánlatokat. Köszönöm.
Daywalker
addikt
Jajj, nem kell egyből túlzásba esni...ha pályán csinálom, az nem önképzés?! Nem értem miért baj az, ha megnéztem a helyes váltó- és gázkezelést, mielőtt nekiállok kipróbálni. Most teljesen mindegy, hogy pályán vagy utcán próbálom ki, az eredmény ugyanaz. Sokkal veszélyesebb úgy próbálkozni, hogy fingom sincs, hogy kezdjek hozzá...
Nem a kanyarodást meg egykerekezést próbáltam onnan megtanulni - sőt, megtanulni nem lehet, max megnézni, hogy kéne nekikezdeni. Az pedig teljesen mindegy, hogy fórum, youtube, vagy könyv...de nyilván aki a twist of the wristet olvassa, az is hülye.
De nyilván te mindent tudsz anélkül, hogy utána kellene nézned.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
NINJA_V
tag
Foglalt a palya, autoszlalom verseny lesz...
Two Strokes and Four Jokes
Integra
titán
nos, felültem és elkezdtem motorozni. meg bevállaltam kezdésnek a legnehezebbet. nem tudok többet mondani, kérem kapcsolja ki ne haragudj, de nekem ez akkor is hajmeresztő, ahogy elméleti oktatjátok egymást. tudom, megint én vagyok a fekete bárány, de ez..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
stifi
senior tag
nekem az van fenn
elől kb 20000-nél járok, hátul tavaly kaptam egy defektet és újat kellett vennem.. abban volt úgy 12000 km, a mostaniban is van már vagy 10000. teljesen használható még, pedig pályáztam is vele.
ha gondolod tudok fellőni róla fotót hogy néz ki most! szerintem kifejezetten tartós gumi, és az én stílusommal bőven van benne tartalék, de lehet mást fogok venni legközelebb, hogy próbálgassam őket..
cbr600f, hétköznapi használat + néha pályázás
Nincs időm kedvesnek lenni!
yodamastah
őstag
Kuplung nelkuli valtasban nincs semmi extrem. Tok termeszetes alap dolog. A kocsmaba motorozas kozbe is lehet probalgatni. Nem veszelyeztet vele senkit. Max a valtot
AZ meg aztan tenyleg ne legyen gond hogy elobb begyujti az elmeleti tudast, hogy aztan ki is probalja.
KubanitoS
veterán
Erről esetleg valami vélemény?
A Gladiusról azt írtátok, hogy gagyi, viszont a blokkja kiváló. Összehasonlítva ezzel a Bandittal, ez jobb (értsd: komolyabb, jobban összerakott, nagyobb kategóriájú) motor elméletileg?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Varoz
őstag
Ha már kuplung nélküli váltás. Jelenleg létezik fél-automata váltó vagy már nem divat?
Gondolok itt a Jawa féle váltok és kuplungolok is a váltó karral.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
yodamastah
őstag
A bandit egy teljesen jo alap motor. Nehany eve kolcsonkertem egy hetvegere egy 650-es banditot (gixxert kicsit osszetortem ), es mentem vele vagy 1000km-t. Meglepoen jo volt vele motorozni. Az 1000es sportmotorokkal siman tartottam a feszitett tempot. MOndjuk az teny hogy minden kanyarbol nyelgazon jottem ki hogy ne maradjak le A gyari gumi kcisit csuszkalt (valami alap bridgestone volt), de a labtarto azert koptathato vele. Persze a gumi cserelheto Kozutra tokeletes motorok ezek, ha esetleg nagyon kanyarvadasz vagy esetleg palyazni is akarsz akkor a vaz es a futomu egy ido utan keves lesz.
Annyi meg, hogy szerintem pont ez a motor kategoria amibol hasznaltat megeri venni. Kb 20-30e km-el fel ar kornyeken kapsz kivalo allapotu vizes 650-es banditot szerintem,. Es ezeket nem palyamotornak hasznaltak, meg nem szaguldoztak lampatol lampaig nyel gazon. 20-30e km meg egy gsxr-nek se sok, nem egy banditnak
[ Szerkesztve ]
KubanitoS
veterán
Köszi a gyors választ. A motort én hosszabb távra szeretném megvásárolni és nem aszfaltbetyárkodásra kellene, hanem egy kényelmes, megbízható és erős gép kellene, amivel biztonságosan meg tudok tanulni motorozni és amiben van erőtartalék is, ha kell. (Ezért nem is foglalkozom az ennél a kategóriánál gyengébb gépekkel.)
Az 1200-as Bandit véleményed szerint ennél mennyivel "durvább"? Talán rossz a kérdés, hiszen nyilván mind a kettővel lehet lehet száguldozni és engem nem az érdekel, hogy az "ezerkettes" egy másodperccel hamarabb gyorsul százra... Talán inkább úgy fogalmaznék akkor, hogy az 1200-as bandit mennyire lehet kezdőbarát motor? Vajon mennyivel lehet nehezebb kezelni? Ilyen szempontból érdekelne a dolog.
Azért hoztam fel a nagyobb motort, mert van arra is némi esély, hogy zsír újonnan lesz lehetőségem megvásárolnom a motort és bizony a 650-es és 1200 Bandit között durván 300 ezer forint van árban.
Én magamban azt érzem, hogy be merném vállalni a nagyobbat is, hiszen a motor csak akkor megy gyorsan, ha a vezető akarja.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
yodamastah
őstag
Utcara mindenkepp az 1200es a jobb. Tudom hulyen hangzik, mert teny hogy a kisebb blokk ereje is sokmindenre eleg. De 600 koruli sor4 8e alatt nem virgonc. Minden elozesnel 2-t vissza kell valtani. AZ 1200est meg berakod 6.ba es vegig motorozol a tengerig 6ba Sokat turaztam 1000es gepek mellett 600-al es azt lattam hogy kb 2-3x annyit valtogatok mint a tobbiek. Ezt leszamitva persze a 600-as ereje is eleg. Esetleg emiatt jobb lehet a 650-es v2, de annak meg mas hatranyai vannak. Probaltam 650es sv-t es lassan nem volt jo menni vele. Bar nem olyan veszes, a sor4-es fazerem is idegesitoen rangatott 3000-es fordulat kornyeken
Ha elso motornak veszed akkor 1200-es tulzas. Ha nem mesz 8-9e foleg egy 600-sor 4-el akkor nagy bajba nem kerulsz ha benazol vele. Egy 1200es blokkal viszont nem lehet csak ugy rancibalni a gazt osszevissza... Ha megveszel most egy hasznalt 650-est azt kulonosebb bukta nelkul le tudod cserelni 1200-esre kesobb....
[ Szerkesztve ]
KubanitoS
veterán
Ismét logikus választ kaptam a kérdésemre, köszi szépen. Igazából én is ilyesmikre gondoltam az 1200-as kapcsán, mint amiket leírtál. Egyértelmű, hogy "könnyebb" vele motorozni a nagy erőtartalék miatt. Ahogyan látom, ez a Bandit széria ráadásul nem az agyatlan száguldozásról szól, hiszen a nagy Bandit is megáll száz ló alatt, pedig majdnem kétszer akkora, mint a 650-es.
Majd elválik mi is lesz, egyelőre még nem találtam meg az igazit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
yodamastah
őstag
EZek a blokkok nyomatekra vannak hangolva nem loerore. Az 1200-esnek lent is nagy nyomateka van. Epp ezert ovatosabban kell banni a gazzal. De cserebe meg valtogatas nelkul tudsz vele menni alacsony fordulatrol is. Ez jol jon pl ha elozol, vagy ha egy problemas kozlekedesi szitubol elorefele kell menekulni. Ez utobbi a nagy elonye az erosebb motoroknak. Biztos kezekben egy 1000es sportmotorral sokkal biztonsagosabb kozuton kozlekedni mint mondjuk egy 250es robogoval. A gond altalaban a biztos kezekkel, meg a szaguldozassal van
[ Szerkesztve ]
KubanitoS
veterán
Fogyasztása egyébként hogyan alakul az efféle nagy blokkoknak?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
alvaro
senior tag
Rengeteg típus szerepel az adatbázisban, néhol írkálnak hülyeségeket is, meg abbahagyják a logolást egy-két tank után, de nagy vonalakban kialakulhat benned egy kép.
TayRol
veterán
nekem van egy jo elado 650-esem - ha még nem mondtam volna.
kezdésnek 1.2-est én nem javaslok, ahol a 650-es tolelárta a hülyeségeimet ott a nagyobb lehet hogy nem fogja (a majd' 2x akkora nyomaték miatt).
[ Szerkesztve ]
Djuree
félisten
a lóerő nem minden, közel sem
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
ALI_G
veterán
"Minden elozesnel 2-t vissza kell valtani."
hohohóóó, azért ha csak 100-nál is visszaváltok kettőt, autónként 1 sec előzés, nem éppen lusta tempó.
doc
nagyúr
250-ert nem fogsz hasznalhato motort venni
kezdjuk ott hogy mar az atiras is baromi sokba kerul, aztan ha nincs meg teljes motoros ruhazatod, akkor mar el is fogyott a 250...
Integra
titán
a régi blokkoknál 6 liter körül simán lehet, az újabb modern konstrukcióknál sem megy szerintem nagyon 5.5 alá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
runner 125
nagyúr
Na ez a Bimota nem kicsit egyedi.
Mennyiért szórnak egy ilyet?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
doc
nagyúr
azert kiprobalnek egyszer egy fuggocsapszeges kormanyzasu gepet, kivancsi vagyok milyen
amugy ott van az iranyar: 5milla
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
7.8M az új ára.
vendingo
veterán
Igen, felfele is sarokkal váltottam.
Jó hír, hogy túlreagáltam a dolgot, ma reggelre már tudom kicsit mozgatni a lábujjam, szóval lehet mégse tört el
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Integra
titán
jaj nekem, gyöynörűek ezek az olasz bringák, de eltudnék egyet képzelni magamnak..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
jaja. nekem is mindegy lenne hogy ez vagy duki. a blokk ugyanaz szinte, a külső meg csodás.
yodamastah
őstag
Sokkal kisebb lehet a terheles valtasok miatti geometria valtozas. Viszont nem jon at informacio az elso kerekrol. Villa utan nagyon fura. Vezettem duoleveres BMW-t, es mindamellett hogy fantasztikusan jo volt vezetni, brutalisan kevesebbet ereztem a motorbol. Egyszeruen alig erezni mit csinal az elso gumi. Az nagyon tetszett hogy fekezeskor nem bolintott a motor szinte semmit
[ Szerkesztve ]
Daywalker
addikt
Még valamikor 1992-ben, életem első motorrevüjében (8 évesen) láttam először ilyen megoldású Bimotát, azóta is érdekelne, hogy milyen - bár nem terjedt el, amit nem csodálok, mert elégé bonyolultnak tűnik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Integra
titán
ezért nincsen az s1000rr-ben sem duolever, hanem a klasszikus villa. totál érzéketlen. persze az fura meg jó is hogy nem terhelsz úgy rá karból a kiflikre meg nem bólint, de mit adsz fel ezért? vegyes az érzésem ezzel a rendszerrel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
.mf
veterán
Kár
Akkor esetleg Kakucsring, vagy ha másnak nincs kedve, akkor csak elgurulgatok valahol.
Daywalker, szombaton akkor ugye jössz a Kawa Kanyarra?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
runner 125
nagyúr
..én is kíváncsi lennék rá.
Tényleg, fel sem tűnt hirtelen.
Nem semmi, mondjuk 5m-ért biztosan nem ezt venném.
1,5-ért egy VFR, a maradékért meg autó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
KubanitoS
veterán
Na jó, ezek után pofátlanság lenne részemről, ha még most sem foglalkoznék veled. Kérnék szépen infót a motorodról, évjárat, futott kilométerek, irányár stb...
Itt, vagy priviben is jöhet.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok